midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

 

یه سازمان هست به نام SCP fondation که در واقع کاملش میشه secure contain protect که کارش پیدا کردن موجودات و اتفاقات غیرطبیعی و محافظت از مردم در مقابل خطراتی که تهدیدشون میکنه هست

در واقع scp ها میشن همین موارد یا موجودات خطرناک که با کد نام گذاری میشن مثلا تصویر بالا SCP-173 هست تا به امروز هزاران گونه SCP متفاوت در سازمان طبقه بندی شدن  این بنیاد توسط دولت پشتیبانی مالی و نظامی میشه و وظیفه نگهداری و مهار قدرت و مطالعه روی رفتار این موجودات رو برعهده داره. تعدادی از scpها داخل سازمان و بعضی بخاطر ناتوانی در جابه جایی و انتقالشون به سازمان در محلی که پیدا شدن زندانی و نگهداری میشن و حتی برای بعضی SCP ها تکنولوژی برای زندانی و یا حتی نابود کردنشون وجود نداره چون ماهیتی فراطبیعی دارن

تعداد این سازمان ها زیاده چون توی خیلی از کشورها بصورت مخفی و تحت محافظت شدید فعالیت دارن

گاهی برای تحقیق روی SCP ها از زندانی هایی که حکم اعدام دارن استفاده میشه. به این زندانیا دسته D میگن

 

این سازمان SCP هارو از نظر سختیِ مهار و نگهداری کلاس بندی میکنه 

 

 

1- SAFE: این SCP ها ناهنجاری هایی هستند که به راحتی و با خیال راحت مهار می شوند. این اغلب به این دلیل است که بنیاد در مورد SCP به اندازه کافی تحقیق کرده است و محدود کردن آن به منابع قابل توجهی نیاز ندارد یا ناهنجاری ها به فعال سازی یا تحریک خاص و آگاهانه ای نیاز دارند. با این حال ، طبقه بندی SCP به عنوان ایمن به این معنی نیست که کار با آن یا فعال کردن آن خطری ندارد.

2- EUCLID: این گروه خطرناک هستن و نگهداریشون نیاز به شرایط خاص داره و انسان نباید بهشون نزدیک بشه

 معمولاً به این دلیل است که SCP به اندازه کافی درک نشده یا ذاتاً قابل پیش بینی نیست و می تواند خودش عمل یا فکر کند. Euclid بزرگ ترین کلاس scp هاست و اگر SCP به راحتی در هیچ یک از کلاسهای استاندارد دیگر قرار نگیرد ، در این کلاس قرار خواهد گرفت.

3- KETER

SCP های کلاس Keter ناهنجاری هایی هستند که به طور مداوم یا قابل اطمینان قابل کنترل نیستند، روشهای مهار اغلب گسترده و پیچیده هستند. بنیاد اغلب به دلیل عدم درک صحیح از ناهنجاری یا فقدان فناوری مناسب برای مهار یا مقابله با آن ، نمی تواند به خوبی از این SCP ها استفاده کند. Keter SCP الزاما به معنای خطرناک بودن SCP نیست ، فقط مهار آن بسیار دشوار یا پرهزینه است.

4- THAUMIEL: این scp ها دسته بندی سری هستن و در شرایط کنترل شده به سازمان کمک میکنن بعنوان مثال برای نابودی یا مهار scp های دیگه در مواردی از اونا استفاده میشه.

5- EXPLAINED :

SCP هایی که مطالعه و تحقیق بر روی اونا کامل شده و یا چون از نظر علمی رفتار این ناهنجاری قابل توضیح شده در این دسته قرار گرفته

6- NEUTRALIZED: این دسته scpهایی هستند که عمدی یا تصادفی کشته شدن یا ازکار افتادن (در مواردی که scp مورد نظر به هیچ وجه قابل کنترل و نگهداری نباشه ممکنه از بینش ببرن).

7- Unknown/ESOTERIC

scpهایی که توانایی تعریف نشده و متفاوتی دارن در دسته های دیگر قرار نمیگیرن اینجا دسته بندی میشن.

8- APOLLYON: قدرت نابودی وسیعی دارن و میتونن یه آخرالزمان بوجود بیارن ولی بسیار هوشمندن و تا دلیلی برای این کار نباشه کاری نمیکنن. این دسته بندی در حال حاضر حذف شده و هیچ اطلاعاتی ازش در دسترس نیست.

 

خب بریم که واستون چندتا از SCP ها که بنظرم جالب بودنو معرفی کنم

 

 

SCP-096

این scp در دسته EUCLID نگهداری میشه

قدش بین 2 تا 2.5 متره و دهنش 4 برابر انسان عادی باز میشه

وقتی تنهاست فعالیت خاصی نداره و بسیار گوشه گیره ولی اگه شخصی اونو ببینه این scp بسیار خشمگین میشه و تا اون شخص یا اشخاص رو نکشه آروم نمیگیره بسیار سریع حرکت میکنه و جیغ هایی میکشه که سیستم عصبی رو تحریک و شخص سست میشه و فرار کردن براش سخت میشه

در صورت آزاد بودنش ممکنه باعث کشتار سریالی مردم بشه پس واقعا خطرناکه

ممکنه یه انسان آزمایشگاهی و تغییر ژنتیک داده شده باشه یه ویدیو هم هست که به این موجود نسبت داده شده

 

مدت زمان: 24 ثانیه

لینک دانلود

 

 

 

SCP-173

این scp هم در دسته EUCLID قرار میگیره و از عجیب ترین scp هاست و مورد علاقه خودمم هست

قدش نزدیک به 3 متر و از بتن و میلگرد ساخته شده تحت مراقبت شدیده

این موجود علائم حیاتی نداره و مشخص نیست چجوری و با چه نیرویی حرکت میکنه ولی رفتار جالبی داره و اونم اینه که تا وقتی کسی بهش نگاه میکنه حرکت نمیکنه و اون شخص اگه جونشو دوس داره نباید پلک بزنه یا جای دیگه ای رو نگاه کنه چون زمانی که چشم ازش برداشته بشه این موجود در یک آن جلوی شخص ظاهر میشه و گردنشو خرد میکنه و میشکنه بسیار قدرتمنده و وقتی تنها بمونه صدای حرکت کردنش شنیده میشه و خودشو به کف زمین میکشه و ترشحات خون و مدفوع به جای میذاره

برای تمیز کردن محیط نگهداریش حداقل 3 نفر از دسته  D (همون زندانیا که گفتم) رو بکار میگیرن 

1نفر کف رو تمیز میکنه دو نفر دیگه همواره به موجود نگاه میکنن که حرکت نکنه و با هماهنگی هم نوبتی پلک میزنن 

 

کلیپ واقعی ازش موجود نیست ولی این کلیپ انیمیشنی تقریبا مفهومو میرسونه

 

مدت زمان: 2 دقیقه 19 ثانیه

لینک دانلود

 

 

خب فعلا همین دوتا کافیه

 

 


حالا اصل ماجرا چیه 😂:  SCP fondation در واقع یک سایته که ناهنجاری ها و موجودات خیالی ترسناک رو طبقه بندی و آرشیو میکنه هیچکدوم واقعی نیستن و خود سایت هم بارها این مورد رو تایید و تاکید کرده ولی خیلی بامزن من خوشم اومد ازشون و بنظرم ارزش پست شدنو داشتن. در نوشتن مطلب گاهی اغراق شده و بعضی موارد هم ذکر نشده و یا بدلیل غیرمنطقی بودن به سلیقه نویسنده تغییر کوچکی کرده. در صورتی که متن اصلی هر scp رو خواستید در سایت اصلی جستجوش کنید.

آدرس سایت: http://www.scpwiki.com

ولی کی میتونه ثابت کنه چنین بنیادی واقعا وجود نداره و موجودات ترسناک این چنینی مخفیانه نگهداری نمیشن یا حتی خودشون بوجودشون نمیارن؟

هوم؟؟؟ هووووم؟؟؟

 

spc های بیشتری ترجمه و در این آدرس منتشر میشن

http://scp-room.blog.ir

  • night wolf

نظرات  (۵۹)

  • نویسنده آشنا
  • سلام آقا افشین گل🌹

    باحال بود😄و ترسناک😆بقیه اش هم بزار👌👌

    سلام ممنون من خودم از دیدن 173 یجوری میشم 😋😵
    حتما 

    173 مثل بادوم زمینیه |= ولی خودم SCP 999 رو خیلی دوست دارم خیلییییی بامزه *^*

    ژله بیشتر از بادوم زمینی دوس داری؟
    اتفاقا 999 هم دیده بودم ولی چیز جالبی درموردش نبود 
    نمیدونم ایده ی کی بوده خیلی خنده داره
  • apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
  • برگ های پاییزی هنو شروع به ریختن نکرده اند؛ لیکن برگ های ما ریخت:/


    .اشکال نداره
  • ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏
  • اسکل XD

    بازم بزار خوشمان آمد ^-^

    اون محدودیت سنی رم نزار آدم بیشتر جذب میشه ^-^

    اسکل شدی؟ .
    باشه بازم میذارم

    خیلی جالب و خلاقانه بود

    ولی اگر منو با اون 173 تو یه اتاق روشن تنها بزارن کاری می کنم مجبور شه ایستاده برینه!!

    یه چشمم رو میبندم و بهش استراحت میدم که خشک نشه و بعد بازش می کنم و اون یکی چشمم رو استراحت میدم. (حال کردی جان من بگو حال کردی؟)

    جلوی موجودات خلاق باید خلاق باشی!! خخخخخ

    هیچ وقت یه اوتاکو رو دست کم نگیر چون هیچ چیز ترسناک تر و خطرناکتر از اوتاکو وجود نداره.

    یه پست در مورد توانایی ها و قدرت های ماورائی اوتاکو ها مثل شارینگان و چیدوری بزار برگهای هر چهار فصل باهم بریزه

    توانایی اوتاکو ها تو درک موقعیت و انعطاف پذیری و انطباق پذیریشون در دنیاهای دیگر (ژانر آی سکای) فوق العاده زیاده (د بگو دیگه لامصب)

    ذهن ژاپنیه خوبی داری
    اتفاقا یه کلیپ دیدم طرف همین کارو میکرد قبلش به ذهن خودم نرسیده بود

  • کافه ذهن ☕☕
  • چه باحال و ترسناک و خفن و.......

    کف کردم خلاصه

    خوشحالم که خوشت اومد پس ادامه میدم

    خیلی جالب بود اولین چیزی بود که جرعت کردم ببینمش 

    آیلین اگه میترسی نبین روحیه لطیف خوشگلت خراب میشه .
  • محمدصالح کامیاب
  • سلام

    بسیار عالی

    خوشمان آمد

    :)

    سلام ممنون پس ادامه میدم

    په نه په واستا نگا کن. تو باید ادامه بدی مرد حسابی (افشین با توام) هفت هشتا از نمونه های دیگه رو هم معرفی کن که نصفه نیمه شیو شدم تقصیر توئه...

     

    مگه اینجا مرکز اپیلاسیون بیانه؟ 
    اونا رو میذارم ولی خیلی از scp ها مسخرن مثلا یدونشون یه موزه که وقتی پوست بگیریش به یه بعد دیگه فرستاده میشی و موزه هم غیب میشه

    .

    خخخخخ نه این باحال بود

    ایول به تو

    چجورو بخونم ؟ی میتونم وارد سایت شم؟

    شیلترشکن روشن کن
    فقط مورد علاقت ۲۹۰ ببین دوسش دارم
    290 چیش خاصه؟

    خخخخخخخ

    آخ آخ اون موزه عجب چیزیه هاااا. کاش پیداش کنم پوست بگیرمش برم یه بعد دیگه مثل انیمه های آی سکای تو اون دنیا یه قهرمان بشم با کلی انرژی درونی خففففففففففففففن.

    البته میترسم بفرسته یه جای دیگه که اونجا همینی که الان هستم هم نباشم. کتاب راهنما نداره؟

    اگر دوساعت رو دستام واستم بعد یهو پوست بگیرمش چی؟

    لعنت بهش اعصابم خورد شد اصلا میزارمش تو فر شکنجه بشه بعدش با چاقو نصفش میکنم که دوبار فرصت امتحان داشته باشم. خخخخخخخ چقد من شیطانی ام .خخخخخخخخخ

    *-*

    یه لحظه که دیدم فایل صوتیه خوشحال شدم در حد بووووق که صدای تو رو میشنوم. ولی...

    احساساتم جریحه دار شد...

    ولی عججججججججججب با صدای خودت ضبط کردی بعد دست کاری کردی؟ یا از یه برنامه خاص استفاده کردی؟ این تهیه شده توسط آریانا چی بود آخرش گفت؟

    راستشو بگو هدفت چی بود؟ دیگه چیزی نمونده که بریزه داداش، غیر از موهای سرم!!!

    من تسلیمم به جان تو به موهام کاری نداشته باش.

    این حرکتت لایک داشت.

    صدامو که گذاشته بودم توی اون وبلاگ حذف شد
    میخواستم یه سیستم بذارم کامنتامو برام بخونه دیدم همه مدلای خارجی زبان فارسی رو حذف کردن یدونه سایت فارسی یافتم اونم پولی بود

    اگه میخوای بدونی چیه توی اون وبلاگم اون بالا که نوشته shoutbox روی حرف s کلیک کن

    آها. ولی من الان رفتم هرچی میزدم می گفت رمز اشتباهه درحالی که رمز رو درست میزدم و چند بار هم عوضش کردم نشد. متن رو بالا پایین کردم و  چیز میز بهش ازافه کردم بازم نشد مثل اینکه ایراد پیدا کرده داداش

    آآآم دقت نکرده بودم با مرورگر کروم مشکل داره

    وااااااااااااااای چقد چرت بود اون فایل صوتی خخخخخخخخ

    طاها یهو هس یهو نیس چرااااااااااااااااا اخه ای باباع

    چطوری خوبی افشین چخبر ؟

    طاها تو چطوری ؟؟؟؟

  • ارین ملکی
  • سلام

    علیک سلام

    حاجی یسایت معرفی کردی رفتم توش داشت انسان خواری نشون میداد بعد یه اهنگ پخش کرد 13 ساعته سردرد شدید دارم

    من که نوشتم وارد نشین
    واسه تحقیقات کسی خواست بره ببینه چیه ولی چیز قشنگی نیست که بخوای درموردش کنجکاوی کنی

    173 بعضی از جاها شکلشو یه جور دیگه نشون میدن

    کسی تاحالا بهش دست زده زنده مونده باشه؟ *-*

    خیلی دلم میخواد بدونم دست زدن بهش چه حسی داره *^*

    چجوری گردنو میشکونه حتی انگشت هم نداره 0=<

    شاید یه مجسمست که چیزی تسخیرش کرده و با نیروی اون جابجا میشه و حرکت میکنه 💀

    وای طاها چقد بد میشه ها ولیییییی

    ^_^

    قربون فائزه خانم

    ممنون، آره گاهی وقت میکنم سر بزنم و گاهی اصلا وقت نمی کنم شرمنده

    و اما نازنین خانم...

    اگر منو با اون 173 تو یه اتاق روشن تنها بزارن کاری می کنم مجبور شه ایستاده رو خودش... (سانسور کردم چون سنت کمه)!!

    یه چشمم رو میبندم و بهش استراحت میدم که خشک نشه و بعد بازش می کنم و اون یکی چشمم رو استراحت میدم.

    اینجوری جلو میرم و به خاطر انتقام چشمام که دارن اذیت میشن انگشتمو میکنم تو دماغم و درمیارم میکنم تو چشمش و دفعه بعد تو گوشش که دیگه با یه اوتاکو درنیوفته...

    تنها کسی که می تونه یه اوتاکو رو مهار کنه یه اوتاکوی دیگهست. الانم اگر نرفتم سراغ 173 بخاطر افشینه

    داداش میتونی چند تا scp از نوع appolyon بگی ؟؟؟

    چشم سعی میکنم

    جنسش مثل مجسمه پشت کله و گردن و دست هاشم خط هایی هست که معلومه به هم وصل کردن (مثل عروسک باربی که میتونی دست و پاشو بکنی بعد وصل کنی)

    پس احتمالش زیاده ^=

    .شاید

    الووووووو افشین؟ 

    زنده ای؟ کجایی پس؟

    نکنه...

    بهت گفتم انقد به اون آهنگ پوکمون گوش نده، بهت گفتم انقد تو دارک وب و... سرچ نزن میکشنت. خاک تو سرم بی افشین شدم.

    افششششششیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینننننننننننن

    کجایییییییییییی که رفیقت بدون تو میمیرههههههه

    منو با این سایتی که از رفیقم به جا مونده تنها نزار.

    اصلا حالا که تو رو کشتن میرم واسه انتقام

    دونه دونه همشون رو سلاخی میکنم و شکنجه وار میکشمشون

    قول میدم دوست عزیزم افشین***

    من خوبم .

    طاها چته ؟؟؟

    افشین توئم کم پیدایی ها

    من که همش اینجام

    خداروشکر زنده ای؟ چیزیت که نشد؟ روبه راهی؟ 

    مسخره نزدیک بود خودمو باهاشون دربندازم اون موقع حتی اگر خبر زنده بودنت بهم میرسید برای این که ضایع نشم باید همه رو میکشتم. اه اعصاب نزاشتی.

    تابلوئه که هر دوتا لب تاب رو ازت دریغ کردن به خاطر همین حتی کامنت های دیگه ای که واست گذاشتمو جواب هم ندادی مرد حسابی.

    فائزه بدون که دروغ میگه اصلا دو روز یه بار هم سر نمیزنه این آدم

    شاید فقط کامنت های منو دیر جواب میده!!!

    افشین میام میزنمتا!!! توضیح کامل میخوام وگرنه روغن این تخم مرغی رو که الان تنها تو خونه نشستم دارم درست میکنم نمیرم از گشنگی رو میریزم تو گوشت (به یاد هزارپائه تو انیمه توکیو غول) که حالت جا بیاد

    نسل SCP هارو منقرض نکن بذار یه چیزی برای پست گذاشتن واسم بمونه
    نه توی گوشم نریز... بریز روی سینه هام 

    .

    اه اه حالم بهم خورد.

    ادای این دخترای... رو درنیار. چی شد یهو چرا منحرف شدی؟ خاک توسرت دارم میگم روغنی که سرخ شده میریزم.

    حالا کجا میریزم مهم نیست مهم اینه که اگر بریزم تا خود توکیو میدوی!!!

    البته الان که خوردم تموم شده رفته خخخخخخ

     

    دیدم تو سادیسمی شدی گفتم منم ژانر عوض کنی

    اییی بدو بدو ملت حراجش کردم 

    اتیش زدم به مالم به خاطر  اعیالم 

    اپلاسیون صد در صد تضمینی 

    بدو از دستش ندی 

    مخصوص پشمکی ها 

    بدو بدو 

    عوارض جانبی  کمی داره شیمیای نیستن فیزیکی هستن 

    1 تا چندین  روز خواب نداری

    2کابوس های بد بد میبینی 

    3 مصرف شلوار میره بالا  ؟؟؟؟؟

    ولی ارزشش رو دارههههههه 

    خخ

    مورد 173 اگه از گوشت ساخته شده بود خوب کبابی یا ابگوشتی میداد خخ

    من که ادامشو میخوام 

    درمورد هر دوتا  هم  روش عجیبی زد به سرم  

    بزاریمش تو یه اتاق پر از اینه که هر طرف خودشو ببینه 

    دومی که قطعا برا همیشه مجسمه بشه 

    اولی فکر کنم دیوانه بشه و خودشو به ف بده 

    جالب ناک نوشتی .

    اقا یه سوال پیش میاد این وسط 

    دقیقا چرا باید تمیز کاری کنن 

     

    چون دارن مثلا ازینا توی سازمان و سلولشون نگهداری میکنن
    برای تحقیقات و شاید دست گرفتن کنترل یا استفاده ازشون

    دقیقا مشغول چه کاری هستی که نمیای؟

    کجا بودی نبودی؟

    دیوووونه // دیگه لب تابو روشن کن // منو طاها صدا کن // به کامنتام نگا کن

    دیوووووووونه // دیگه هستم منتظر تو // حوصله ام سر میره بی تو // نبینم سکوتتو

    بهنام طاهایی. تهیه شده در استدیو طاهاهنگ

     

    بعدش میاد به فائزه میگه همش یه روز نبودما میبینی؟

    حقته کتک بخوری

    .
    همین جام یادم میاد بیام این طرف

    یادم؟میاد؟ بیام؟ این؟ طرف؟

    این جمله مغزم رو سوزوند. از صمیمیت بین کلماتش میخوام بلندشم کلم رو بزنم تو دیوار

    دو روز غیبت داشتی داداش از نمره انضباتت کم میشه (انضبات؟ انضباط؟ انظبات؟ انظباط؟)

     

    به جان خودم یادم نمیاد چی میخواستم بنویسم احتمالا داشتم به چیزی فکر میکردم افکارم تایپ شده
     . دیوونه شدم رفت

    افشین مشکوک میزنیاااااااااااااااااااااا

    زود اعتراف کن بدووووووو داری چیکار میکنی اعتراف کن بگوووووووووووووووووووووووو

    والا سه روزه پیام دادم هنو ندیدی اقا ماها اینجا بیشتر از اونجا فعالیت داریم به مای بدبختم سر بزن

    چخبر ؟خوبی ؟

    طاها تو چطوری خوبی ؟

    سلام فائزه جان
    خوبم همه جا امن و امان است
    کاری نمیکنم همه چی خوبه

    سازمان مبارزه با تخلفات وبگاهی و رسیدگی به شکایات  و مبارزه با ادمین های ظالم 

     

    اینجانب رعیس ستاد فرماندهی به اطلاع عموم میرسانم به دلیل غیبت های مکرر و نارضایتی مشترکین عزیز سایت 

    از جناب اقای افشین  ایشان طی احضاریه که فرستاده شده شنبه 10 صبح به پاسگاه امده و بازجویی خواهد شد 

    درصورت نارضایتی دوباره از این شخص  به مجازات حداقل 120 ضربه شلاق و 5 سال دوری از معادین اینترنت محکوم خواهد شد 

    افشین یه بار دیگه ببینم بقیه ازت ناراضی هستن میام چوب تو استینت میکنم 

    به تمام حضار  به تمامی حضار 

    توجه فرماید توجه فرمایید 

    از شما برا تنبیه اقای الف نون  دعوت به عمل میاوریم 

    از مامور حاکم بزرگ میتیکومان برای همکاری و چوب تو استین کردن اقای اف 

    خواهشمندیم مارا یاری دهند

    یاشد که رستگار شوید 

    عذر مرا بپذیرید بلاگ زیاد دارم کامنتای اینجا رو مجبورم دوره ای تایید کنم

    ممنون فائزه جان قربونت. تو چطوری؟ اوضاع احوال؟ رفقا؟

    خبر خاصی نیست جز کرونا.

    و البته اینکه افشین خانم دیگه به ما سر نمیزنن.

    دوست قدیمیش خوبه. چون هنوز دوستته وگرنه قدیمی نمیشد.

    افشین خانوم کیه .

    دعوت دوست عزیزم را با جان و دل میپذیرم

    شما این چوب بلند گردو را بگیر و وقتی من آستیش را باز کردم همی فریادی جومونگ وارانه سر میدهی و با تمام توان داخل می کنی. گویی که قاتل بروسلی را با نیزه سوراخ میکنی. فقط هواست را جمع کن که مرا نزنی

    سپس کمی عقب رفته و به تماشای آقای الف نون مینشینیم.

    .

    .

    آقای پارادوکس من تو پیج (آهنگی که باعث خودکشی 200 کودک شد) تو همین سایت افشینه، یه کامنت بلند بالا گذاشتم در مورد خواب ترسناکی که دیشب دیدم. به نظرم انگار رمان ترسناک نوشتم ممنون میشم یه نگاهی بهش بندازی و نظرت رو بهم بگی برادر.

    ..
  • نازنین خاااااااااااانم |=
  • پست جدید بزاااااار 0=<

    زبانت خوبه؟ چندتا scp برام ترجمه کن تا پست بذارم
  • نازنین خاااااااااااانم |=
  • تااااااااا دلت بخواد بلدم

    ولی کجا بزارم؟ (=

    همینجا کامنت کن من درستش میکنم .

    طاها خوندمش همون دیشب کامل 

    ادم یکم فکر کنه میترسه واقعا میترسه 

      کامنتات برام جالبه برا همین تی اگه کتاب هم بنوسی میخونمش 

    قربونت داداش فدایی داری. رمان ترسناک زیاد میخونم به خاطر همین فکر کنم یه چیزایی یاد گرفتم از نوع نوشتنشون. 

    داداش تو وبلاگ نداری؟ 

  • 하니예♥ 다이너마이트
  • واوووو حتما معرفی کن خیلی باحالن

    باشد

    نه  من  یه پشت  کنکوری بیش نیستم 

    که یواشکی میاد اینترنت 😅

    البته تو ترکم و فقط وقتی میام که درسامو خونده باشم😇

    من به وبلاگ نویسی و اینا علاقه دارم ولی فعلا کنکور دستو پیامو بسته 😵

    هی که از این کنکور خلاص بشم  😵

    بزار کنکور بدم همونو زخمی میکنم 😂😂

    منتظریم 😍👌

    سلام میشه در مورد اینا یکم توضیح بیشتر بدین من که هیچی نفهمیدم ولی مطالب جالبی بودن🙁

    سلام همون دو سه خط آخر این پستو بخونی متوجه میشی

    شاید واقعی باشن کسی چه میدونه از نظر من وقعی هستند یک مدرک از سازمانش لو رفته بعد اینا اومدند بگن وایی چه گوگولی همش الکی بود به نظر من موجودات ماورا طبیعی وجود دارن مورد علاقه ی خودم scp 049

    بعیدم نیست چیزایی وجود داشته باشن که هنوز با علم ما اثبات نشدن و ناشناخته باشن

    اینا چه موجوداتین.... 

    اینا scp هستن 

    سلام شما آقا افشین نیستین؟

    چرا هستم

    سلام...ببخشید ی سوال داشتم شما خودتون قالب سایت رودرست کردید؟ با html?یا اماده(البته شک دارم اماده چون همچین قالبی هیجاگیرنمیاد) 

  • ندونی بهتره
  • حاجی تو خودت چند سالته که اینا رو میزاری

    ندونی بهتره .
  • علی عظیمی
  • سلام من scp 96 خیلی دوست دارم و یکی از scp های مرده الاقه هم است درزم من 9 سالمه دروغم نمیگم من راجب scp ها خیلی میدونم من میدونم شما اول سایت زده بودید که افراد زیر 16 سال نباید ببینید من داشتم راجب scp 3008 بدونم اگر میشه لطفا راجب scp 3008 هم بزارید

     

    سایت مخصوصو scp رو اینجا احداث کردیم اگه نبود درخواست بدید اضافه میشه


    .
  • علی عظیمی
  • من رفتم تو سایتو گشتم scp3008نبود ولی اشکال نداره

    همه فعلا گرفتاریم بعدا اگه شد اضافه میکنیم .

    سلام د هستم

    ممنون از وبلاگ بسییی بسییی خوبت^_^

    با کمدی های ترسناکت خیلی حال کردم

    قصد جسارت ندارم اما ی بازی هست ک اسمشtake the candyهست شاید اسمشو شنیده باشی میگن هیچوقت داخل سایت نرید من کلیپ بازیشو دیده بودم و رفتم داخل سایت اولش ازت اسم و ی سری چیزا میپرسه بعد میگه باید دوربینتو روشن کنی من توی مرخله اسکن فیس گیر کردم و نشد وارد بازی بشم

    اما وقتی که وارد بشی با سه نفر دیگه توی ی اسکای روم مانندهستی اما نمیدونم چ اتفاقی میوفته گفتم اگه دوست داشتی راحبش یکم تحقیق کنی و مطلب بزاری گفتم شاید برات جالب باشع

    ممنون از پیشنهادت جالب بنظر میرسه ..

    ایندفعه  بجا پشمام میگم اشکامممممممممممممم

    .

    این الان +16 بود؟؟

    از scp173 ترسناک تر مگه داریم .

    اون موجود اولیه شبیه همون موجود تو فیلم come play نیست ؟ :|

    نه نیست 

    بقیش هم بزار لامصب نمیتونم تو سایت برم خیلی کنجکاو شدم خواهش میکنم بزار بقیشم

    خواهشمندم راجب به scp 8585 برامون مطلب بزارید به نظر چیز جذابی میاد

    #ذهن_منحرف       #عجب!      #چاکرای خشتک       #تنتاسیون   

    #الفرار

    .

    چرا دیگه توی سایت اس سی پی تون فعالیت نمیکنین🔪😐

    اگه هنوز کسی زنده ریپ بزنه خوشحال خواهم شد جرررر.

    scp173 شبیه بادومیه که کونش سوخته

    فقط بانمک نیستن

    بعضیا چندش هم هستند🤮

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی