midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

یکی از انیمیشن های پرطرفداری که در آن بسیار زیاد به سمبل های فرقه ایلومیناتی اشاره شده و بسیار صحنه ها و موضوعاتش بدآموزی داره کارتون باب اسفنجی است✔️✨

که در ادامه به نکته های عجیبی درمورد این کارتون اشاره میکنیم

 


رستوران چام پاکت (رستوران پلانگتون در کارتون باب اسفنجی) در واقع یک سطل ماهی گیری بود که ماهیگیران از آن به عنوان ظرفی برای ماهی های صید شده استفاده میکردند.
آقای پلانگتون نیز در این رستوران ماهی سرو میکرد. خب تصور کنید یک ماهی برای خوردن غذا به رستوران برود و جلویش یک ماهی برای خوردن بگذارند. دقیقا شبیه این است که شما به رستوران بروید و جلوی شما یک انسان برای خوردن بگذارند!
برای همین بود که رستوران آقای پلانگتون مشتری نداشت زیرا رستورانش یک رستوران هم نوع خواری بود!

 

رستوران آقای خرچنگ هم در کارتون باب اسفنجی، در واقع یک تله خرچنگ بود!
 

 

- در این اپیزود از کارتون باب اسفنجی، همانطور که میبیند از دهان آقای خرچنگ، پاتریک، اختاپوس و باب اسفنجی رنگین کمان بیرون می آید و این کلمات گفته میشود:


L ets
S ee
D arknes !

C ome
O ver
C ant
A rrive
I n
E nternal
N owhere !

W orld
E nter
E nternal
D arknes !


چیزی فراتر از یک کارتون کودکانه!👾🚸

 

 

‍👁- در اپیزودی از کارتون باب اسفنجی،باب اسفنجی و پاتریک دو شخصیت دوست داشتنی و با نمک تصمیم به عضویت به ایلومیناتی و تبلیغ بین مردم میکند،
آنها سپس یک هرم ایلومیناتی ساخته و افراد با دعوت میکنند با پوشش تک چشم وارد هرم بشوند،
یکی از این افراد که تحت تاثیر ایلومیناتی قرار گرفته،
اختاپوس به طرز عجیبی و بدون این که خودش حتی سر در بیاره داره کجا میره،وارد سازمان میشه،اختاپوس ترسیده و تصمیم به فرار میگیرد اما هر چه سعی میکند نمیتواند از هرم و ایلومیناتی دور بشود!

 

 

🚸| در قسمتی از فیلم سینمایی باب اسفنجی،
وقتی که شهر دچار کمبود همبرگر و غذا میشود،همه به طرز عجیبی از یک شهروند عادی تبدیل به یک حیوان خشن،زورگو،ترسناک و شورش گر میشوند،همه لباس های تمیزشان را میکنند و لباس های کثیفی تن میکنند،اما سندی،سندی که اصلا متعلق به دریا نبوده و میدانسته که در آب همبرگر درست نخواهد شد و با دقت زیاد به تمامی قسمت ها سندی هیچ گاه همبرگر نخورد،دیوانگی سندی برای چیست؟
از گردنبند روی گردن سندی،میتوان فهمید!

همین الان تو یه ویدیو که لینکش توی نظرات هست دیدم سندی 4 تا همبرگر خورد😅 البته دقیق یادم نیست که مربوط به خیالات باب اسفنجی بود یا جزو داستان

همچنین توی یکی از قسمتها، باب اسفنجی به محل زندگی سندی توهین میکنه و سندی بسیار عصبانی میشه و قصد کشتن باب اسفنجی رو میکنه که با توجه به یهودی[یا عضو ایلومیناتی] بودن سندی میشه به نتیجه رسید که منظور از وطن سندی کجاست .

 

گفته میشه بیکینی باتم یا همان بیکینی نام جزیره ای کوچک در دریاهای آمریکا بود که آمریکا به مدت ۴ سال بمب های اتمی و هسته ای و اسلحه های هسته ای خودش رو رو این جزیره آزمایش میکرد،اما این عمل بخاطره موردی عجیب متوقف شد،دانشمندان و سازندگان اصلحه دیدند که موجودات آن منطقه به طور شگفت انگیزی غول آسا یا ناقص الجثه و برخی دیگر شبیه به یک موجود دریایی نبودند،
کارتون باب اسفنجی و شهر بیکینی جایی که ماهی ها لباس میپوشند،جایی که ماهی ها همبرگر میخورند،آیا این بیکینی باتم همان جزیره ی وحشت ناک بیکینی میباشد؟آیا باب اسفنجی هم یک موجود فراطبیعی است؟!🌪🥀

 

 

آهنگ شروع کارتون باب اسفنجی رو اگه برعکس پخش کنید پر از توهین و بدآموزیه و مغز کودکان ازین موضوع بدون این که مستقیما گوش بدن تاثیر میپذره 

 

دانلود آهنگ شروع باب اسفنجی و برگردان معانی


+ پست های دیگر درمورد باب اسفنجی

هفت گناه کبیره

Bikini bottom

خودکشی اختاپوس ⛔16+

 

 

دانلود تصاویری که قابل پخش نبودن

  • night wolf

نظرات  (۱۴۳)

  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • ://

    بچگی همش میدیدمش
  • محمدصالح کامیاب
  • WoOw

    .
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • من هنوزم میبینش:///

    کارتون قشنگیه ولی جدای ازین پست یه قسمتای ترسناکی هم داشت که من یه جوریم میشد 

  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • بزار اونارم اگه میشه:)))

    لطفااااااااا:)))))

    چندتاش اینجا هست

    من الان خودمم دارم اینو نگا میکنم 
    کارتون کودکی هام بود بابغض میگویم :هق هق :-(
    تو الانم کودکی 
  • آواز عسکری
  • منم موافقم کارتون کودکی های من بود
    مشکل ازین یدونه کارتون نیست

    خب ما کل بچگی با این بزرگ شدیم الان چیکار باس بکنیم ؟؟؟

    پیشنهاد خودم

    یک مشت خاک رو با یک لیوان آب قاطی میکنم میمالم به سرم

    نه لازم نیست همین که بدونیم چی بوده داستان کافیه
    البته ندونیم بهتره 
  • آواز عسکری
  • میخوام ازته دل جیغ بزنم. نه حالا کهدفکر میکنم ارزششو ندتره من باتو موافقم برو بابا بزرگ شدم مثلا :-)
    متولد 2003 هستی؟ اونوقت میگی بزرگ شدم؟ 
  • آواز عسکری
  • مگه 15سال کمه
     نه زیاده
  • آواز عسکری
  • خوب بهم نخند مگه خودت چند سالته
     ... 

    اوه مااای گاد ...!!!!!!!!!!!

     hummm

    من انگلیسی بلد نیستم اگه میشه آهنگش رو فارسی بنویس پایین آهنگ مرسی

    شعر نیست اگه حروف اولشو پشت سرهم بذاری میشه

    ال اس دی
    کوکائین
    وید

    که هرسه تا مواد مخدرن

    اون شعر شروع کارتون اگه منظورته که قابل گفتن نیست چیزداره

    دوران کودکیمون به  مهربونی باب به خنگی پارتیک و خشم اختاپوس گذشت  الان فهمیدیم اونم مشکل دار بوده  یعنی چیزی هست داخلش مشکل پیدا نشه اونم از نوجونی  با لباس حموم رفتن زنا داخل  فیلما و یهویی بچه دار شدنشون خداییش یعنی چی😞

    همه دنیا هم داغون باشه بازم تصمیم با خودته که چیکار میکنی
    پارو میزنی یا میذاری امواج ببرنت

    اول به قایقش فکر میکنم  پارو  زدن بدون قایق توهمی بیش نیس😆

    قایق که همون زندگیه
    هرچیزی که میتونی باش توی زندگیت اثر بذاری هم میشه پارو
    امواج آبم که همون سرنوشتن

    اها  😞

    پشم هایم! :|

    بی ادب 

    ☹واقعا عجیب بود خب

    عجیب باشه تقصیر شماهاست که وبلاگ من مشکی شده (مربوط به کامنت قبل) 🤣🤣🤣

    😂😂😂 عجبا

    🤣🤣🤣
    خیلی دوس دارم فعالیتمو اینجا ادامه بدم ولی هیچکدومتون نظافتو رعایت نمیکنین😂
    من هر روز باید بیام وبلاگمو جارو کنم😁

    خودت نمی ترسی؟

     

    اگه پشت سرهم ازین مطالب بخونم و تنها باشم چرا

    همش چرت و پرته اینجوری کردن به باب اسفنجی پشت کنیم

     

    هرچیزی ممکنه

    انیمیشن های شرکت دیزنی هم همینه

    بله حتی از سینمای ایرانم یه چیزایی دیده شده دیگه اونا که هیچی

    تو پست مرتبطا وسطیش رو نمیاره Bikini bottom

    fixed

    سلام

    اشتباه میکنید

    آقای خرچنگ به خاطذ خساستش رستورانش تله خرچنگه و چام باکت به خاطر بی پولی رستورانش سطل ماهیگیریه و خوردن ماهی توسط ماهی الانم انجام میشه با بی احترامی و حتی کشدن آدم پس عادیه

    شما رنگین کمان و انرژی مثبت باب رو نمیبینین  کلماتشو میبنین که کلماتش مزخرفه 

    و اینکه آهنگه شیطانی نیست و واقغیه و من اینو توی تیتراژه زبان اصلی دیدم

    خودتونو سیاه کنید

    سلام اینم یه طرف قضیه هست 
    چیزای خوبم داره ولی چیزای ناجوری هم داره که با رده سنی این کارتون اصلا جور در نمیاد
    شما الان سنت کمه چندسال دیگه دوباره بخونی متوجه میشی
    لطفا موضوع برگردان آهنگ مطالعه بشه
    کارتون که نباید همه حقایق تلخ و واقعی دنیا رو نمایش بده!!!!
    بچه ها واسه دونستن همه چیز آماده نیستن

    به نظرم باید فرهنگ سازی بشه که نکات مثبت رو ببینیم تا بهتر با مشکلات روزمره مقابله کنیم 

    ولی شما دارین بهترین کارتون دنیا رو شیطانی میدونید در واقع بچه ها باهاش حال میکنن و کیف میکنن

    براتون متاسفم

    منفی نباشد!!

    این کارتون بسیار پر از محتوا است و تک تک حرفاش رو باید ثبت کرد 

    مثبت باشید!

    منفی دیدن توی زندگی مشکلاتی رو ایجاد میکنه

     

    من خودمم باب اسفنجی دوس دارم :|
    منم دوس داشتم که اینطوری نباشه ولی هست
    چند سالتونه؟
    .

    24 سالمه و باب اسفنجی رو خیلی دوست دارم

    آهان خب خیالم راحت شد بچه نیستی
    این چیزایی که میگمو ببین اگه قبولشون نداشتی که مشکلی نیست

    در مورد تیتراژش که میگی مشکلی نداره خود اصلیش آره ولی میگن برعکس پخش شدنش چیزای افتضاحی داره ممکنه راست باشه از این مدل زیاد داریم نمونش این:

    چرا پس زمینه یک چیز سیاه که داره تکون میخوره هست

    هان؟ کجاس؟

    صبر کن ببینم 

    آهای کسایی که این وبلاگ رو دید 

    ثفحه رو با سرعت به بالا یا پائین بکشید

    ۳ تا دست سیاه یا همون دست جن داره رو شیشه میزنه

    معنیش چیه ؟

    🧿

    هیولاهای مخفی وبلاگ منن حتما 

    مشکل اصلی ما اینکه هر چی میبینیم باور میکنیم و مثبت اندیش نیستسم 

    پس به این حرف هایی که تو اینجا گفته میشه باور نکنید

    و باز باب اسفنجی ببینید

    . آره اگه آمریکا حمله کرد برو زیر پتو جات امنه

    هههه

    تو خوبی 

     

    من خوب نیستم دنیا هم قشنگ نیست

    تو خوبی 

    و دنیا هم جای خوبیه فقط باید دیدتو عوض کنی!

    .  چجوری؟

    من روانشناسم میتونم کمکت کنم بیا مطبم بهت کمک میکنم

     

    . باشه من دارم میام
    میگم توی مطب فضای بسته که حالم خوب نمیشه.
    میشه بریم شمال؟

    من برم اینجا جن داره ://///

    .

    نگران نباش مطب من فضاش بازه شیشه ای 

     

    اینطوری که همه ما رو میبینن .

    نه به فکرش بودم در بالاترین هستش و اگه خواستی پردرو میکشم تو بیا بقیش حله

    . نه نکش شیطون گولمون میزنه

    من میخاستم که درمان بشی حالا به خودت بستگی داره........

    چی رو میخوای درمان کنی آخه؟ 

    منفی نگری

    .. من منفی نگریم رو دوس دارم

    ببخشید آدم روکیم درست میشی

    . نه راحت باش
  • امیرعلی صفری
  • سلام واقعا که برای استیون هیلنبرگ متاسفام حقش بود که درگذشت آخه برای چی شیطان پرستی میزاری بچه ها ببینن 

    برای سرگرمی

    همش دروغه

    از کجا میدونی؟

    بابا بیخیال این فقط یه کارتونه

    خب خودت تحقیق کن ببین چرا این چیزا داخلش هست
    بعضیاش میشه تصادفی باشه و بعضیاش نمیشه 

    من نمیتونم اون کلمات انگلیسی رو بخونم 

    میشه بگین چی نوشته؟؟

    نه بی تربیتیه نمیشه بگم
    در مورد بی احترامی کردن به مادر و این حرفاست

    من انگلیسی بلد نیستم:(:

    اگر میشه ترجمه اون کلمه ها رو واسم بفرصت:)

    به عشقت بگو برات ترجمه کنه .

    عه برم بگم عزیزم میشه اینا رو ترجمه کنی بعد کلا تصوراتش درموردم خراب میشه-_-

    رفتم تو دیکشنری زدم ولی خدایی بد ترجمه کرده بود:(

    عزیزتم شناختیم .

    ل دیدن D arknes! بیا بر فراز مورچه C یک ریشه که در الکترونیکی هیچ جایی ! W orld وارد الکترونیکی D arknes!

     

     

    اینم ترجمه ای بود که واسم کرد:/ البته منظورم دیکشنریه نه عشقم:/

    اون الان رفته لالا کرده:دی

     

    .

    در ضمن یه چیز جالب هم که وقتی زدم ترجمه کنه زیرش نوشته بود امشب میبینمت=/

    مثل همون آدرسی که واسه جی تی آ داده بودی-_-

    خب حتما امشب میاد ببیندت.
  • 정국iii♥♪ ngh ♥♪br
  • حیف شد 

    من خیلی باب اسفنجی دوس داشتم

    فق توروخدا چار روز دیگه نگو شلوارشم ال و بل یود

    آخه رو شلوارش کراش داشتم ذهنیتمو از شلواره مکعبیش خرای نکن خاهشا

    نه دیگه شلوارشو خیاط سایزش دوخته مشکلی نداره .

    ها ها ها من عزیز دارم چه فکر کردی D:

    اینقدر هم خوش شانسه=/

    روزانه تو پنج شیش تا مسابقه برنده میشه=/

    یکی از خوش شانسسیاش اینه که من دوسش دارم:)

    (اعتماد به عرششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش)

    .

    دهنت سرویس

    اون دستای گودزیلا چی بود روی شیشه

    گورخیدم دگ خخخ

    .

    این ها همه دروغ هستن

    والا منم باب اسفنجی رو دیدم بنظرم مطابقت داره

    این ها همه دروغ هستن

    زندگی یه دروغ بزرگه
  • T_The_worsT is_The_worsT
  • خودکشی اختاپوس اصله یا فیک؟

    میتونه مقداریش درست باشه 
  • T_The_worsT is_The_worsT
  • افشین...

    یعنی مثلا داره میمره اصله ولی اونجاش که کامل میمیره فیکه؟

    نه ممکنه یه داستان واقعی پشتش باشه یا چیزی شبیه به این ولی با موضوعی دیگه
    این ویدیو بنظرم کلا فیکه و چیزی هم که ساختن اصلا حرفه ای نیست یه چیزی سرهم کردن دیگه
  • هت۶غپبپیبعپ
  • 😒😒😒😒

    .

    بچگیم به فنا رفت

     

    .

    ط

    جاین امکان نداره من بچه گیم کامل باب اسفنجی بودمثلا چیزایی هی راجب فیلم باب اسفنجی فکر میکردم اصلادختر عمه هام و پثر عمه دختر داییم پر خالم اینا همه نگاه فیلم باب اسفنجی میکنن من از بچه گی بااین فیلمبزرگ شدم اصلا خواهرمم 2 سالشه هیچی نمی فهمه ولی معنی این فیلم باب اسفنجی هم میفهه اصلاطوری نیست شما اگه دوست بگید ولی من از بچه گی با این فیلم بزرگ شدم والان با وجود اینکه نه سالمه بازم نگاهش میکنم طوریکه میگم یک قسمت جدید نداره تمام قسمتهاشو نگاه کردم تورو خدا این مهربونی باب اسفنجی و این نسبتا خنگیش و این خنگی پاتریک که هوش رومیپرونه یا این خشم بختاپوس که با نفس کشیدن بقیه هم کار داره یا اا این آقای خرچنگ که فقط به پول فکر میکنه یا پلانگتون که فقط به فرمول سری فکرمیکنه یاسندی که فقط به علم و دانش فکر میکنه موافقم جزیره بیکینیوحشتناکه یا بختاپوس هشت پا ولی 6 تا پا داره ولی این چیزایی که تو کارتون میبینیم من تازه عاشق آهنگشم من تا حالا کلی چیز تو اینترنت دیدم و تقریبا باورشون کردم ولی این یکی باور کردنی نیست ممنون از توجهتون خداحافظ

    ممنون از نظرت اینا همش دروغه بهشون فکر نکن

    من دیدم سندی همبرگرت بخوره

    خب پ هیچی

    ماجرا نفرین جزیره دیزنی لندو خونده اگه نه تو کامنتا بنویسمـ

     

    خوندمش مطلب زیاد هست حس نوشتن نیست

    بچه ها اون یه رنگین کمون معمولی نیست

    البته فکر کنم

    اون یه پرچم که نماد ادمای همجنس گراست

    این یعنی چیییییییی

    مگه پرچم داره؟ .

    وای ادمین خرابت شدم

    چرا پس؟ ممنون 

    من از دست تو چکار کنم من چکارت کنم از یع طرف خوشحالم وب حذف نکردی از یع طرف ناراحتم چرا وب ترسناکه

    . 

    من عاشقققققققققققققق کارتون میراکلس هستم میراکلس خیلیییییییییییییییییییییییییی بهتر از باب اسفنجیه🤩🤩🤩🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐾🐾🐾🐾🐾🐾

    عکساشو دیدم ندیدمش

    باب اسفنجی خیلی کارتون خوبیه و بیشتر بچه ها تمام قسمتاشو دیدن و هیچ اتفاقی براشون نیفتاده و باید بدونین بیشتر کارتون ها تمام این نکات بدی که گفتید را دارند و حتی بیشتر مثلا تو همین کارتون موش گربه همش دارن هم دیگرو میزنن این کارتون هم بده یا کارتون حیولا ها شکل مو میایی و..... این کارتون هم کارتون بدی هست یا کارتون پلنگ صورتی تو خیلی جاهاش میمیره یا خود کشی میکنه او هم بده یا کارتون های شخصیت های ابر قهرمانی در این کارتون ها معمولا شخسیت های بد و شیتانی هم وجود داره مثل بلانگتون وبه نظر من باب اسفنجی از تمام کارتون های دنیا بهتره و سالم تره

    اره خیلیاشون این چیزا رو دارن ولی باب اسفنجی بین همه قسمتای زیادش چندتا قسمت عجیب داره همین مواردی که نوشتم 
    من که نگفتم همش 
    کارتون قشنگیه من خودم دیدم بحث این نیست که کارتون تاثیر مستقیم داره یا نه ولی این که محتوای این کارتون که برای بچه هاست همچین چیزایی توش هست عجیب نیست

    آقا من الان شکست عشقی بسی سنگینی خوردممممممم:(💔

    با اینکه نصفشونو میدونسم ولی سخت بود برا منی ک بالشت زیرسرم باب اسفنجیه:(

    ای وای ببخشید .

    آره بابا بیشتر گرایش ها پرچم دارن

    رنگین کمون نشانه همجنس گراهاست

    بعضی جاها هم نوشتن که باب اسفنجی همجنس گراست(البته نمیدونم صحت داره یا نه) که چیز عجیبی نیست چون باب اسفنجی و پاتریک چیزی بیش از دوست معمولین

    .

    فکرشو نمیکردم یه روز درباره باب اسفنجی انقدر فلسفی حرف بزنن😑😂😂

    ریحانه .

    یدک کارتون الی فقط یزرترسنا👽

    what??

    افشین جان سلام 

    اون ور نمیشه نظر داد اومدم اینجا 

    چرا فقط گزاشتی کسایی که عضو هسن نظر بدن 

    من که هیچی ندارم چطور نظر بدم ؟؟؟

    از مسعولین زی ریط تقاظای پیگیری دار م   خخخخ

    سلام یادم رفته بود برش دارم ممنون یادآوری کردی

    یه سوال هم دارم چطور بازی کابوس های کوچک شبانه رو نصب کنم ستا فایل رار جدا از هم داره

     

    با نرم افزار winrar روی پارت 1 راست کلیک کن و اکسترکت رو بزن خودش همه رو استخراج میکنه

    دستت درد نکنه  

    انیمه انیمیشن های جاپنی  هست ؟؟

    انیمه چی هست ؟

    من حس میکنم میدونی انیمه چیه آره همون که گفتیه 

    سلام من 9 سالمه و دست از سر باب اسفنجی برنمی دارم و نمیدونم چرا از وقتی کوچیک بودم بیشتر باب اسفنجی میبینم .این خودکشی اختاپوس و این باب اسفنجی ترسناک ها بیشترش دروغه. شاید یه مقدار خیلی کمش راست باشه . من بیشتر وقت ها در مورد باب اسفنجی ترسناک تحقیق میکنم چیز های ترسناک زیادی میبینم که ترسناک هستن ولی به هیچ وجه واقعیت ندارن .

    بله همینطوره

    ۱-سندی اهل تگزاسه.تو خیلی از قسمتا هم راجع به تگزاس و هم مسابقات گاوچرانیش صحبت میکنه

    ۲-باب اسفنجی آسکشواله.فقط به خاطر ماه پراید و حمایت از ال جی بی تی کیو پلاس به عنوان گی یا همون همجنسگرا عکسش منتشر شد.

    ۳-اینقد هموفوبیک نباشید/:

    ۴-همه چیز این دنیا و مخصوصا هالیوود دست ایلومیناتیه و ایلومیناتی با شیطان پرستی یا همون فراماسونری فرررق داره.ایلومیناتی کلن بر حسب پول و شهرت ساخته شده.

    مطمئنا هیچکس مخصوصا تو هالیوود بدون کمک ایلومیناتی نمیاد بالا و معروف نمیشه.حتی با استعداد و پتانسیل بالا.پس همچین چیز عجیب غریبی هم نیست.خیلی از آرتسیت ها به همکاری با ایلومیناتی و حتی یا همکاری نکردن یا همکاری خیلی کم اعتراف کردن.مث گروه کویین

    1- میدونم اهل تگزاسه ولی کم دیدی باطنو میپیچن توی ظاهر متفاوت 
    2- باب اسفنجی غلط کرده بخواد گرایش داشته باشه وقتی هنوز کف نکرده اونم کارتون که بچه 3 ساله میشینه میبینه به بالا
    3- من هرچی دورم دیدم (از نزدیک) همجنس باز بودن نه همجنسگرا یعنی چون میتونن با هرچیزی حال کنن خیال میکنن به همجنسشون گرایش دارن و یه اسم علمی هم میذارن روش با برچسب 2020 و میگن بله من همینم بنظر من بای نمیتونه وجود داشته باشه بالاخره تو به یه جنس مشخص تمایل داری و از اون یکی بی زاری یا اگه نه واسه اون موقع هوس بازی پس گرایش روحی و درونی نیست و اپن مایند بودن نیست ولی اونی که واقعا تمایل به همجنس داره از رفتار و کاراش و حالاتش مشخصه اون حسابش جداست من حمایتم میکنم ازش هرکار دوس داره بکنه
    4- اهداف مشترک دارن پس نمیشه اونقدارم از هم جدا دونست ایلومیناتی بیشتر یه سازمان اجراییه ولی فراماسونری سازمان فکر و اندیشه و برنامه ریزیه و با شیطان پرستی هم فرق میکنه چه بسا افرادی که عضوش هستن و شیطان پرست نیستن ولی طبق برنامه و دستور عمل میکنن

    آره میخواستم یه کلیپ درمورد خواننده هایی که یه چیزایی رو افشا میکنن بذارم ولی کلیپ بود و طولانی بیخیالش شدم
    گروه کویین که خیلی قدیمیه خوانندشم فردی مرکوری سالها پیش ایدز گرفت مرد از جدیداش اگه شد مطلب میذارم

    داداش تو همون سینمایی باب اسفنجی که سندی دیوانه می شه اول فیم قبل دیوانه شدنش وقتی پاتریک داشت بهش نگا می کرد یه همبر گر می خوره سایتتم خیلی با حاله

     

    ممنون که گفتی اون کلیپم که خودم گذاشتم توش همبرگر میخوره 
    الان دیگه عصر اطلاعات تموم شده عصر اعتبار داره شروع میشه باید ببینی کدوم اطلاعات درستن و کدوم دروغ و شایعه

    بنظر من ایناواقییت داره چون که قسمتاشو دیدم و آهنگشم ترجمه کردم 

    . آره یه بخشیش واقعیه
  • دلم نمی خواد اسممو بگم
  • فکر کنم اون گردن بند سندی همون چشم نخوره ما ایرانیاس

    .

    نمیتونم ولش کنم 😢😢😢😢😢

    ولش نکن کارتون خوبیه این همه قسمت خوب داره چندتا صحنه
    با آگاهی باید از رسانه استفاده کنی نه که اصلا استفاده نکنی فقط بدونی داری چی میبینی و منظورشون چیه کافیه

    همش درستع

    .

    نصف بچه گیم ب چوخ رف 😂

    .

    والا خب، منم مثل خیلیای دیگه باب اسفنجی رو با تمام وجود نگاه میکردم؛

    کامنت ها رو هم خوندم؛ و چیزی که باعث شد این قضیه رو سرچ کنم تو گوگل، این بود که دیشب یکی از دوستام یه عکس از باب و پاتریک و اختاپوس رو استوری کرد که هر سه در حال مواد کشیدن بودن و خیلی هم ترسناک و غمگین. اصن حالمو گرفت. ازش که پرسیدم گفت چون تو بچگی می دیدیمش نمی فهمیدیم، الان اگه بری ببینی خیلی چیزا میفهمی.

     

    واقعا دلم سوخت ... :) به ویژه اون آهنگ شروعش که ... :))

    توی این دنیا حقیقت و دروغ و شایعه باهم همراه شدن اگه یدونش راست باشه سه تا شایعه هم براش درست میکنن.

    سرچ کنید ایلومیناتی ، اصلا ایلومیناتی ربطی به شیطان پرستی نداره ، اونا یه فرقه این که جهانو اداره میکنن و تقریبا تو تمام کارتونا و روی دلار آمریکا نمادشون هست . اگه بخونید راجع بهش خیلی بهتره

    داش داری اشتباه میزنی بیشتر تحقیق کن درسته که قدرت اجرایی هستن ولی باید ببینی هدفشون چیه و اگه چیز خوبی بود حق با توئه

    و این کارتون شیطانی😈

    شایعات که زیاد شدن ولی مواردی هم وجود دارن که منطقی نیستن اونم واسه برنامه ای که بیشتر مخصوص بچه هاست
  • ارشام کامل
  • نه خیر باب اسفنجی اتفاقا خیلی ام کارتون خوبیه چی چی می گین کارتون های خارجی هزاران فوش موش توشه که ولش کارتون باب اسفنجی عالیه فکت رو ببند دیگه ام نبینم در باره ی مورد علاقه ترین کارتونم و بهترین کارتون جهان چیز بدی بگی فهمیدی اره یا نه 

    . چه خطرناک

    سلام داداش من یه یوتیوبرم با۳۰۰۰تا سابسکرایب مربوط به همین چیزای ماوار الطبیعی با همین اسمس کع گذاشتم تو یوتیوبت هستم تو یکی از اپلودهای پرطرفدارم ا وبلاگ تو اصکی رفتم بعدش منبعش هم گفتم بعد اون اهنگ برعکس باب اسفنجیو تو کانالت تلگرام و پیج اینیستام گذاشتم با ذکر منبع یعنی اینجاع بعدش یه چیزی تو پیج یوتیوبم فقط برسی نمیکنیم کارای خطرناکم میکنیم یعنی ساعت ارواح به مکانای جن زده میریم با بروبکس یا حتی بلادی مریم قراره تو لایو ۱۳ فروردین احضار کنیم که میدونم واقعی نیست چون مسخرش کردم تو ویدیو مخصوص خودش هیچ گوعی نخورد /: ۳ ماه پیش بود خوشحال میشم باهم همکاری کنیم تو وبسایتامون باهم و کلی باهم تحقیات کنیم راستی تو پیج یویتویبم راجب ربتالین و ایلومنیاتیم  هست و و برا خارجیاهم تماس تصویری میگیرم ازشون سوال میپرسم مثلا فک میکنی خدا وجود داره از اینجور سواله بعدش یه دختره هم تیپ زده بود فک میکرد برا رل زدن اومدم  D:وبسایتت بزودی دنبال میکنم خواستم بگم خوشحال میشم اگه همکاری کنیم و اجازه بگیرم برا چیزایی که استفاده کردم

    سلام داداش من خیلی خوشحال میشم که بقیه از این مطالب استفاده کنن
    اجازه نمیخواد همین که تعداد بیشتری ببینن برای منم حس خوبی داره
    نمیدونم واقعا خودشی یا نه حتی walkover هم نوشتی walkower  ولی به هر حال از ویدیو و شخصیت ادمین walkover خوشم میاد امیدوارم یه عالمه پیشرفت کنه
     کانال nikfartv هم همینطور ♥

    اون یکی از اپلود پر طرفدارم راجب همین باب بود

    آره بازخورد زیاد درموردش گرفتم ولی فکر کنم باید یکم دقیق تر درموردش تحقیق میکردم موارد جالب دیگه ای هم بود
    به پالایش نیاز داشت

    راجب همین پست ویدیو گذاشته بودم با ادیت و کاور 

    آره دیدم توی کانالش کاش یکم متنمو بهتر مینوشتم زیاد حرفه ای نبود چیزای غیر منطقی هم زیاد داشت
    ولی همین که بدونیم باطن زندگی میتونه چقدر متفاوت از ظاهر باشه پیام این پست بود
    حالا این مورد چه واقعی باشه یا نباشه

    .

    تنها چیزی ک فکر میکردیم خوبه هم ب باد فنا رفت ک 

    .

    والا من که نفهمیدم

    عجب علاقه زیادی به استیکر داری؟,😂

    . چون امکانشو خودم ساختم دارم پز میدم 

    منم اد گرفتم توش توی وبم استفاده موکولم

    اوکی

    هرچی خاطره با باب اسفنجی داشتم بو گوه کشیده شد.🤕

    عی بابا

    حاجی اول پشت زمینه سایتت رو عوض کن آدم تو خودش شکوفه می زنه :\

    .

    خخخخخخ

    .

    اسم اون قسمتش که باب به وطن سندی توهین میکنه چیه؟؟

    یادم نیست ولی فکر کنم سندی میخواست بره وطنشون (تگزاس) باب میخواست کاری کنه که سندی نره واسه همین مسخره بازی سرش درآورد و سندی میخواست بکشدش

    ادمین جون چطوری میشه تو وبلاگ شما باشم

    هرکاریم کنید اسن بگید باب اسفنجی شیطونه من بازم دوسش دارم چرتوپرته باورنکنید😡😡😡

    واسه سرگرمی بخون زیاد اینجا چیزی رو جدی نگیر 

    این ها شرو ور من فن باب اسفنجی کلی تحقیق کردم اصلا همچین چیزی وجون نداره این ها دروغ که بچه ها برن کارتون های شرو ور ایران رو ببینن

    منم باب دوس دارم
  • کیان صادقی پور
  • اون تصاویری که گفتی نشد پخش کنیم باز نمیشه هرچی رمز رو می‌زنیم میگه رمز اشتباه

    اگه گیرآوردم دوباره میذارمشون

    مممممممم چی؟

    مممممم 

    خدایی از باب اسفنجی همچین انتظاری نداشتم😐

    . عه تو آشنایی 

    سلام افشین منو یادته یکی نه با پشه کش میوفتم دنبالت/:

    آره فکر کنم اسمت محمد باشه درسته؟ .

    میشه بس کنین فقط یه کارتون کودکانس

    هیچ بچه ای این نکات رو نمیفهمه متوجه نمیشه شما وقتی که میای میگی علاقشون نسبت به این فیلم کم میشه

    این کارتون مورد علاقه تقریباً همه ما بوده

    این نکات کوچیک هم برای همه جذابه و مطمئن باشید هیچ تأثیری روی ما نمیزاره

    .

    چرا به من جواب نمیدی

     

    ببخشید جا افتاد .

    اینا همش دروغه😐

    چرا مارو با این چیزای دروغین سرکار میزارید🤨

    امیدوارم نابود شید🤬

    اینا همش واس سرگرمیه
    به دعای گربه کوره بارون نمیاد 

    کانالم داری؟

     

    نع هنوز ندارم

    هیچوقت ازین برنامه خوشم نمیومد😐

    . خوب بود که 

    بابا اسفنجی واقعیت داره؟؟؟؟

    با اون تصویر پشت زمینه وبسایت و عکس پروفایل خودت معلومه تو هم چطور ادمی هستی

    زیادم مطمئن نباش
    اینجا هم مال منه

    از نظر من دنیا  اون چیزی نیست که ما با چشمامون می بینیم 

    و باید خودمون رو برای وقایع پیش رو آماده کنیم

    باید یاد بگیریم هدف از زنگی چیه

    وقتی که نمی تونیم واقعیت رو باور کنیم چرا باید زندگی معنی بده 

    زندگی  وقتی ارزش پیدا می کنه که بدونی چه خطر هایی رو به روتن

    آفرین خیلی کار درستی می کنی هم خودت و هم دیگران رو از این حقایقی که توی دنیا وجود دارن با خبر می کنی

    فک کنم زیادی سخرانی کردم 

    بدرود....

    حرف زدن درموردش خوبه گرچه نتیجه ای نداره

    به نظرم (کلاً) چیز های طنز ترسناک هم بزار.

    چشم.

    خو ی جورایی عصبی شدم😂😂

    ۱۵سالمه عا.

    ولی با باب اسفنجی بزرگ شدم😐

    ولی بازم قشنگیایه خودشو داره

     

    .درست میگی

    دنیا پر از چیزای افتضاحه ولی اصلا لزومی به مواجه کردن کودکان با این مسایل نیست اونایی که میگین دنیا پر از چیزای خوب و بد کنار همه و بچه ها باید با همه چیز اشنا یشن باید بدونین که اصولی ترین وظیفه هر بزرگتری حفظ سلامت روان بچه هاست البته بازم صد رحمت به باب اسفنجی پیش ریک و مورتی  

    ریک و مورتی که کلا از هیچ چرندیاتی کم نزاشته

    با اول حرفات موافقم ولی ریک و مورتی فوق العاده کار ارزشمندیه کلی مفاهیم جالب داخلش نهفتست ولی باید یکم فیزیک و نجوم بلد باشی 
    و شما هم فکر کردی هرچیزی گرافیک کارتونی داره برای بچه ها ساخته شده؟ اینطور نیست ریک و مورتی مال درجه بزرگساله مثل انیمه های ژاپنی که درجه بندی سنی دارن

    درست میگی انیمیشن هایی مثل ریک و مورتی،سیمسون ها،آبشار جاذبه،طلسم شدگانو....اینا خیلی راز دارن

    که من خودم به شخصه باید بگم حدود پنجاه و یک باره دارم آبشار جاذبه رو نگاه میکنم ولی اینقدر راز داره که هیچی نمیفهمی

    نشانه ها زیاد مهم نیستن بیشتر شبیه امضای ایلومیناتیه که بگه منم هستم
    بیشتر ترس از محتوای بدآموزی مستقیمه بعدشم محتوای تصویری مخفی که باعث بلوغ زودرس بچه ها و انحرافشون از مسیر درست دوران کودکیه

    باور کن الان ازم امتحان باب اسفنجی بگیری ۲۰ میشم که کجاش از ایلومیناتی گفته و چجوری نشون داده ایلومیناتی🧙‍♂️🧙‍♂️🧙‍♂️ یه گروه سری هستن و....... ولی برای بچه ها خوب نیست چون به اونا آموزش میده

    .

    برای همین الان سه ماهه نت ندارم

    یه سوال افشین تو چندتا وبلاگ داری تو هر وبلاگ بیان که رفتم سازندش تو بودی🕵️‍♂️🤨~_~^_~

    3 تا اصلی

    شاید ریک و مورتی به قول شما کار ارزشمندی باشه ولی اصلا نمیشه منکر این شد که تو هر قسمت همجنسگرایی بار ها و بارها به اشکال مختلف تبلیغ شده و تا جایی که من دیدم مخاطب های طیف 11 تا 16 سال فوق العاده زیادی داره یعنی دقیقا سنی که شکوفایی جنسی اونها هست این انمیشن میتونه واقعا برای این طیف سنی مخرب باشه

    درست میگی باید کاری کرد که رده سنی پایین نتونه به محتوای بزرگسالان اینقدر راحت دسترسی داشته باشه

    واقعانم البته اگه بخوان فیلتر کنن که من بچه هشت ساله میشناسم یه عالمه وی پی ان داشت اصلا خودم من از ده سالگی یه عالمه اختیارات داشتم

    درسته کسی که بخواد ببینه هیچ چیزی جلودارش نیست .

    کلییییییییییییییییی چیز های ترسناک هست چرا چیزی نمیگزاری (مثلا در باره ی بستنی نفس شیطان یا گل نفس شیطان بزار)

    وقت ندارم واسش حتما یه روز دوباره راهش میندازم .
    ممنون از پیشنهاد خوبت

    بیاین بگین همشون شیطانین به باب اسفنجی بگین هم جنس گرایی به میراکلس بگین شیطانی که چی فقط دارین دوران کودکیه ما رو خراب می کنین اینا حقیقت ندارم نمی گم مطلب شما وی این که انیمیشن ها شیطانین امروزه همه تو ایران دارن میگم انیمیشن ها شیطانین نمی دونم چرا من فکر می کنم به جای این که بیان پیشرفت کنن تو انیمیشن سازی میان این جوری مردم و زده می کنن ( ربطی به مطلب شما نداشت ها دارم حرسم و خالی می کنم :| )

    مطلبت جالب بود ممنون :)

    من اصلا نگفتم نمبینید فقط میگم حواسمون باشه چیزی که میبینیم شاید منظور دیگه ای هم پشتش باشه
    خواهش میکنم مرسی از نظرت

    سلام 

    ممنوناز وبلاگ فوق العاده ت محشره واقعا من دیروز پیداش کردم مدتها بود دنبال چنین چیزی بودم

    من خودم با باب اسفنجی بزرگ شدم حتی الان بازم باب اسفنجی رودوست دارم و اون نفرینی که میگن ی کاری میکنه تا اخر عمرت به باب اسفنجی وابسته بشی فکر کنم من اونو دارم

    این چیزایی که گفتی رو من قبول دارم اینا بالاخره توی هرکارتونی ی سری چیرای دست کاری شده هست که میخواد ذهن مارو خراب کنه(و مشکل کارگردان یا سازنده نیست!!)حتی خودکشی اختاپوس اینا معلوم نیست از کجا میان شایدم من نمیدونم فقط میخوام بگم جتبه ندارید نیاید توی این جور جاه و ذهنیت بقیه رو هم بدبین نکنیدو باید اعتراف کنم تاحالا وبلاگی به ابن کاملی ندیده بودم پراز حقایق و چیزایی ک همیشه دنبالش بودم و از وب خودم نا امید شدم

    سلام ممنون از تعریف
    اگه به تاریخ اولین پستم نگاهی بندازی اینجا چند سال عمر داره و نسبت به عمرش مطالب تعدادشون واقعا کمه مطلب زیاد هست ولی این اواخر سعی کردم چیزایی که کمی واقع گرایانه تره بذارم
    من خودم فیلم و انیمه زیاد میبینم ولی با کمی آگاهی رسانه ای که پیدا کردم بعضی محتوا رو متوجه میشم که ذهنمو کدوم سمت میخواد ببره و هدف منم از این مطالب همینه و باعث نمیشه از فیلمی که میبینم بدم بیاد بلکه از فهمیدن و کشف کردنش لذت هم میبرم

    خب خلاصه سازنده باب اسفنجی ریده با کارتون ساختنش ببخشینا

    آهنگ گرو کار خوبی کردی اینجا نزاشتی

    عالیه 

    باب اسفنجی با تمام چیزاش هنوز قشنگه  

    ولی اگه برید تو گوگل مپ و 11.629101,165.545140 این مختصات رو بزنید بیکنی باتن رو میبیند داخل اب ها نگاه کنید اثرات ازمایشات هسته ای رو میبینید

     

    جالب بود 

    چقد کامنت😐خیلی ممنون جالب بود😃واقعا توضیحات مفیدی بود🥺😂💜💫

    چند روزیه که چیزای عجیبی درباره ی انیمیشن ها میشنوم مخصوص درباره ی کارتون های دیزنی و واقعا ناامید شدم ما کارتون ها رو میبینیم تا شاد بشیم نه اینکه بعدا چیز های وحشتناکی دربارشون بشنویم واقعا ناامید شدم

    وقتی یه چیزی میخونی دنبال مدرکی برای رد کردنشم باش احتمال اینم بده که شایعه بشه ولی قبول دارم آدمو بدبین میکنه
  • طرفدار تو اتیشه ی باب اسفنچی
  • اون قسمتی که گفنی از دهنشون رنگین کمون میاد کاملا اشتباه . شاید باورتون نشه اما من تقریبا کل باب اسفنجی رو دیدم و از 3 سالگی میدیدم 

    کجاش اشتباهه؟ من خودم همچین صحنه ای رو یادمه ولی سالها پیش دیده بودم نمیدونم قسمت چنده

    عنکبوت و چشم اون گوشه🤣🤣باحال بود خیلی ممنون 

    😐😐کی فکر شو می کرد

    قابلی نداشت .
  • یه بنده خدایی
  • حاجی پشمام ریخت چرا تیتراژش همش ...... بود

    آره متاسفانه به همین بدی که میگی بود

    عجب پشم ریزون بود😐من از این کارتون واقعا ناامید شدم😐😑من بعد از اینکه این مطلب رو خوندم،یکزره گشتم و دیدم که آهنگ اول باب اسفنجی هم خیلی بده😐اگه آهنگ باب اسفنجی رو برعکس کنیم،یک چیز های بدی توش میگه که خیلی خیلی افتضاحه😬همینجوری گفتم که بدانید😬🌹

    درسته 😔

    تمام چیز های بد توی این موزیک و  تیتراژ باب اسفنجی رو میشه توی اهنگ look at me پیدا کرد

    خخخ

    **** 

    گوش نکردم .

    اون قسمت از باب اسفنجی که درباره ایلومیناتی نوشتی اصلا وجود نداره حاجی کلا داستانش یه چیز دیگس، سندی هم چندین بار تابحال همبرگر خورده، و به دینش اصلا اشاره ای نشده، وطنش هم تگزاسه 

    قبل نوشتن یه مطلب از صحتش مطمئن بشین

    باشه ممنون 

    Look at me رو نشنیدی؟

    یوزرمو عوض کردم xxx tentacion

    نمیدونم مال کیه شایدم شنیده باشم 

    من تازه ۱۵ سالم شده و خیلی وقته باب اسفنجی میبینم و باید بگم حتی اون موقعی که باب اسفنجی و پلگتون رفتن یه جایی که یه دلفینها بود کلا اگه بری اون قسمت فیلمشو ببینی متوجه میشی که از چه دید گاه فراماسیونی نگاه میکنه

  • قاسم سلیمانی
  • منو باش که اگه یه روز نمیدیم این کارتون رو روزم شب نمیشد

    راستی من بایسکشوالم ولی به هیچ عنوان همجنس باز نیستم و دوستم هم لزبینه و اون هم همجنس باز نیست و اتفاقا من اون که رو هم، هم کراش داریم با هم دو تا دوست صمیمی هستیم...

    باید یه تستی آزمونی چیزی بذارن که هر شخص مشخص بشه چیه

    افشین  اسم سایت هات چیه؟؟

    میخوای چکار.

    راست میگی من تحقیق کردم حقیقت داره فقط خیلی چیزهای دیگه هم هستش که ننوشتی در مورد باب اسفنجی 

     

    لینک هایی ک آخر پست گذاشتی یه d کم دارن -_-

    ممنون گفتی درستشون کردم
    مال وبلاگ قبلی بود که حذف شد 
    .

    زندگی کردن تو ایران خودش یه فیلم مسند فوق ترسناکه .. گرانی اقتصاد پیر معیشت افتضاح ملت. مسئولان ناکارامد و بی سواد  در هر زمینه نمیخوام بیشتر از این وارد بحث بشم . اگه تو ایران هستی و بین مردم و از مردم متوجه میشی من چی میگم . دغدغه امثال مااینه زندگی عادی و معمولی با کشوری که رو مدار منطق و عقلانیت و انسانیت متناسب با معیارهای جهانی و استانداردهای اون باشه نه معیارهای تراوش شده از ذهن های عقب مانده داشته باشیم . بدی ها و تاثیرات این  کارتون که اونم بیشترین اوقات دیدش بیخیالی و خوشی به پای تاثیرات این معیشت ترسناک و سیاست های ناکارامد ترسناک مسئولین نمیرسه 

    مگه میشه که باب اسفنجی وجود داشته باشه چرت نگو شب خوابم نمیبره بگو که الکی گفی

    من رفتم آهنگ برگردون شده اش رو دیدم قلبم اومد بالا

     

    قراره یه قسمت بسازن که باب اسفنجی و پاتریک باهم ازدواج میکنن

    تموم شد؟ اصلا تاثیر گذار نبود

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی