midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

شهر-بنفش-Lavender-Town

شهر بنفش یه بازی کامپیوتریه که به واسطه آهنگ عجیبی که داره گفته میشه باعث خودکشی کودکان زیادی شده. مطلب اصلی رو از اینجا میتونید بخونید

و اما طبق درخواستهایی که شده بود خود بازی رو برای دانلود قرار دادم که میتونید رو کامپیوترتون نصب کنید 

کلا 8 مگابایت حجم داره و انگار حین بازی اتفاقات عجیبی هم رخ میده و با زدن دکمه ESC چیزای ترسناکی اتفاق میفته

و با پیدا کردن اجساد وقتی بالای اونا بایستید اسم شما رو مینویسه و میگه فرار کن

سعی کنید موزیکشو با صدای بلند گوش نکنید

لطفا تجربه خودتون از بازی رو با ما به اشتراک بذارید

 

دانلود بازی با حجم 8 مگابایت

 
  • night wolf

نظرات  (۹۸)

منو نخوله :(

نه بچه خوبیه  .
  • SCP: Contaminat breach
  • من بازیش کردم صداش خیلی وحشتناک بود سردرد آورد

    خواستم برم بیرون سیستم هنگ کرد بعد اینم رو که دانیال بود گفت you going die

    بعد تصویر عجیب غریب نیومد متفاوت همه این اتفاقات فقط با زدن esc

     

    اوه من خودم هنوز نصبش نکردم خدا بخیر کنه ولی کلیپی که دیدم از یه پله میرفت توی یه اتاق که سه تا جسد بود بالاش مینوشت RUN + اسم خودت یه پیرمردم اون طرف منتظرت بود

    .
  • SCP: Contaminat breach
  • بعد بدبختیش این بود که هی صفحه مانیتور اینور و اونور میشد من حالا نترسیدم ولی یک بچه کوچیک خیلی می‌ترسه عجیبه

    آره اولش بنظر کاملا شایعه میومد ولی بعدش که میبینی اینجوریه بعیدم نیست از آستانه تحمل یه بچه بالاتر باشه و یه بلایی سر خودش بیاره
  • ♪♪HANANE ♪♪
  • :|

    دلیل منحرف شدن نوجوانان: افشیییییییییییییییییییییییییین

    عع خودتم در مورد لولو خورخوره مینویسی توی وبلاگت .
  • :| T The worsT |:
  • من غلط کنم نصب کنم |:

    نفرمایید
  • :| T The worsT |:
  • آخه چه کاریه |:

    البته وب ترسناکه اینجا :|

    . آره دیگه نکنه ترسیدی؟ 
  • :| T The worsT |:
  • من از بابام میترسم :|

    باباها که گلن.
  • ♪♪HANANE ♪♪
  • حرفی برای گفتن نمیمونه :|~

    دلیل منحرف شدن نوجوانان: افشیننننننننننننننننننننننننننننن و حناااااااااااااااا

    حالا که همدست پیدا کردم خیالم راحت شد .

    این برای من باز نمیشه میگه Error: cannot read this game این از تجربه جالب من :/

     

    برای منم همین اومد میگه install featur ولی گزینه دومو زدم آوردش
  • :| T The worsT |:
  • نصبش کردم ولی باز نشد☹چرا

    مشکل چیست .

    نصبش کردم بازش کردم هنگ کرد

    این بازی حجمش از بازی موبایل هم کمتره چجوری هنگ کرد

    واقعیتش نمیدونم یدفه دیگه امتحان میکنم ببینم درست میشه یا نه

    عجیبه 

    خب درست شد خیلی اهنگش رو اعصاب بود عصبیم میکرد بنظرت برای ۱۳ساله هام کاربرد داره بگم ابجیم بازی کنه شاید کارکردخودکشی کرد🤲

    . مگه قاتلی؟ 
    من شنیدم این آهنگ اصلی دیگه روی بازی نیست ولی به هرحال میتونه برای بچه ها که روحیه لطیف دارن روحیشون رو خراب کنه

    اره اتفاقا نقشه قتل توروهم دارم😈

    عع .

    من نصب کردم بازی هه از من ترسید🤣🤣🤡🤡

    . چرا بازیو میترسونی
  • نازنین خاااااااااااانم |=
  • *لینک دانلود رو میسوزونه*

    همون بازی اس سی پی که لینک دادید دانلود کردم گیم پلی گرفتم برای هفت پشتم بس بود 0^0

    من نذاشتم اونو .

    من از بازی ترسناک نمیترسم ولی از فیلم ترسناک میترسم نمیشه بیشتر از راز های بازی های ترسناک بزاری؟

    سعی میکنم متنوع باشه

    من روش زدم ولی نمیدونم چطوری نصبش کنم نصب نمیشه

    نصب نداره همین که بزنی باز میشه.
  • SCP: Contaminat breach
  • نازنین خااااااااانم من گذاشتم لینک رو XDDDDDDDDDDDDDDD

    بازی خطرناک معرفی میکنی نتیجش همین میشه

    .
  • SCP: Contaminat breach
  • بالاخره لاوندر تاون رو تموم کردم باید دکمه خروج رو زد بعد رفت تو مغازه بزرگه از پله ها بالا رفت کنار جنازه ها به ترتیب enter بزنی بعد برسی به پیرمرد بعد تمام یک موسیقی خیلی خوب پلی میشه تامام تامام

    ایول 
    بالا سر جسدا اسمتو ننوشت.

    دمت گرم 

    خواهش ..
  • SCP: Contaminat breach
  • چرا danial run

    . از کجا اسمو میاره
  • نازنین خاااااااااااانم |=
  • توی اون یکی وب بود که درباره اس سی پی ها بود الانم لینکشو حذفیدی .--.

    scp-room.blog.ir
  • پارادوکس
  • دادا من بازی کردم تموم کردم 

    یکی از تصاویری که نشون میداد و اونو سریع تر از همه بر میداشت 

    انگار جسد واقعی بود !!!!

    اسمه منو نمیدونست ولی 

    تازه ویندوز عوض کردم اسم کامپیوتر رو عوض نکردم 

    مینوشت WIN 7 YOU WILL DIE 

    خخخخخخ

    سه سری عکس سریع میاره که باید ویدیوشو پیدا کنم فریم بندی کنم ببینم چی هستن
    پس از روی اسم ویندوز میاره 
    .

    اون چشم بالا سمت چپ چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

     

    چمدونم چشمه دیگه
  • king of winners
  • maskhare tarin va bi maze tarin bazie jahan kol tarsnaki be ahang va vaghtie ke mikhay beri birono onjaye ke esmeto mige taze ahangesham inghadr khash radioyi dare tarsnake va onja ke esmeto mige bekhatere viroseshe ke ta ye ja az computer esam peida mikone fekr mikone esm toe

     

    اره از اسم سیستم میگیره
    اولش که ناشناختس باحاله
  • king of winners
  • aksasham didam ro video puase zadam  bad aksash ina bod:ye dasti ke ba rang fake khone dare ketab barmidare va ye gorbe manandi ke to dasteye ye adami  balasar ghabr bodva ye pokemone ke dastesh khoni bod va ye rohi ke siah bod

     

    پس عکساشم الکیه
    ممنون که گفتی دمت گرم 
    ..

    هعی یادش بخیر چقد یه موقع این بازی گل کرده بود سرتیتر بعضی سایتا شده بود خودم خیلی پیگیرش شده بودم اونموقع که آهنگشو گوش دادم تقریبا 12 سالم بود نصف شب هعی احساس میکردم دارم بصورت ناخوداگاه زبونمو گاز میگیرم و نفسمو حبس میکنم تا بمیرم خیلی برام دیوونه کننده شده بود آهنگش مدام تو مغزم ریپلی میشد :))

    آره کاملا معنی رده سنی اینجا درک میشه البته اول بنظرم جنبه اولویت داره

    .

    مثل اینکه این سایت انیمه بین زیاد داره سایت جداگونه ای برای اوتاکو ها ندارید ؟

    تو هم آره؟ 
    آری این دوتا هست البته دومی دیگه فعالیتی نداره

  • بهتره ندونی
  • چند سالته این مطالبو از کجا میاری؟ 

    هر همه جا منبع خاصی وجود نداره

    چرا پست جدید نمیذاری 

    خو حوصله ام سر رفت

    سعی میشه بذارم.

    😑😑😑😐😶

    .
  • مهدی خیامی دبیرستان هاشمی نژاد 1 -_- ^--^ ^__^
  • من غلط بکنم نصب و بازی کنم چون همین الان نمیتونم شبا درست بخوابم اینو بازی کنم که فکر کنم باید برم  بمیرم چون خیلی آدم ترسویی هستم

    خدا نکنه نه لازم نیست بازی کنی توی کامنتا بقیه توضیح دادن که چی میشه

    در ظمن اون عنکبوت بالا موسم رفت روش از ترس به خودم ریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی استارت کردم

    خوبه شات داون نشدی .

    سلام سلام سلام

    خوبی افشینننننننننننننننننن ؟؟؟

    چطوری ؟؟؟؟

    چخبر ؟؟؟؟

    خیلی وقته نبودمااااااااااااا

    خوش میگذره ؟؟؟

    عه تو فائزه خودمونی؟
    نمیای دیگه دانشگاه دولتی قبول شدی سرت شلوغه؟

    اره فائزه خودتونم خخخخخ

    ن بابا چه دانشگاهی مشغول درسام خیلی سخت شدن تحت فشار قرار گرفتیم ^_^

    تو چطوری دلم برا خودت و وبلاگات تنگ شده بود 

    خوبی ؟؟

    خداروشکر منم خوبم
    زود بزرگ شو تا کی میخوای درس بخونی من مامانم همسن تو که بود منو داشت 

    .

    خخخخخ

    باش زود بزرگ میشم سال بعد از کنکور قبول شم دیگه بزرگ شدم

    آفرین بر تو.

    ترسناک نبود زیاد گوگولی بود من با هندزفری بازی کردم با صدای بلند تا آخرش رفتم گفت good job

    گود جاب .

    سلام افشین چه خبر؟ چطوری؟ قربونت، فدایی داری.

    همین الان دانلودش میکنم و نمی دونم کی جرئت کنم بازیش کنم. خخخخخخخخ

     

    سلااااااااااااااااااااااام کجایی پسر فکر کردم قهر کردی رفتی
     . دانلودشم نکردی توی کامنتا دوستان نوشتن چی میشه با نصبش 

    قهر کجا بود، خواستم با کلاس باشه خخخخخخخخ پیر شدم ولی هنوز معنی با کلاس رو نفهمیدم خخخخخ

    یه مدت دورادور حواسم بهت بود.

    دانلود کردم و رفتم تو بازی، باهمه اون NPC ها حرف زدم ولی چیز خاصی تقریبا نمیگفتن. تو همه خونه ها که کلا پنج شیش تا بیشتر نبود رفتم ولی هیچ چیزخاصی نبود. شجاعتر شدم رفتم تو برج، اونجا هم سه نفر بودن و هیچ جایی واسه رفتن نداشت. حوصله ام سر رفت ESC رو زدم که بیام بیرون...

    لپتاپ گیر کرد و یه سری تصاویر عجق وجق نشون داد و آهنگشم یکم صداش بیشتر شد هرچی دکمه میزدم هیچی نمیشد. تو دلم داشتم به تو فحش میدادم (آخه فکر میکردم لپتاپ به فنا رفت) همون لحظه آبجیم که کلاس اولیه دوید و اومد کنارم نشست (بچه پرو لوس) سریع لپتاپو جمعش کردم که نبینه، اونم نامردی نکردو همچین با صدای بلند به مامانم گفت: ماماااااااااان بیااااااا طاها داره فیلم نگا میکنه به من نشون نمیدهههههههه.
    خلاصه متهم شدم به تماشای فیلم های مبتذل و... 

    مامانم با اون ملاقه روغنی اومد زد تو سرم و گفت باز کن ببینم. منم باخودم گفتم ببینن بهتر از اینه که به این مسائل متهم بشم. نشونشون دادم. آبجیم یخورده ترسید، مامانم خندید و رفت ولی موقع شام هی به بابام می گفت: اون فای فای (وای فای رو میگه منظورش مودمه) رو از اینا بگیرررررر. خاک تو سرشون به اندازه یه بچه دوساله جرئت ندارن از چهارتا عکس میترسن.
    خیرسرم 19 سالمه
    همش تقصیر توئه افشین
    طرفدار عصبانیت طاها.

    من که گفتم توی کامنتا نوشته چی میشه تقصیر خودته دقت نمیکنی
    ای بی دقت 
    باکلاس یعنی کسی که میره سرکلاس ..
    من نصب نکردم نمیدونم وقتی گیر میکنه با alt و f4 میاد بیرون یا نه

    من بازی کردم با یه تعداد افراد صحبت میکنه چیز خاصی هم اتفاق نمیفته جسد مسد هم پیدا نکردم فقط دکمه Esc رو میزنی ظاهرا سیستم هنگ میکنه فقط با ALT+CTRL+DELETE میشه از شرش خلاص شد اگه کسی میدونه دلیل طراحی این بازی چیه به ما هم بگه

    ممنون تست کردی
    هدف جذب مخاطب با تولید شایعه
    البته سری دیجیمون کلا کشته زیاد داده مخصوصا digimon go که ملت حواسشون پرت میشد میرفتم وسط خیابون 
    .

    اقا من تا تهش رفتم بعد این قضایای ترسناک یه اهنگ ملایم میزاره میگه شما با موفقیت تموم کردین بازی رو و حالا کابوساتون توی زندگی واقعی دنبال شما هستن یه نکته وقتی ترسناک میشه که بخواین ازش خارج بشین تهدیدتون میکنه که نباید از بازی خارج بشین

    آره بقیه توی کامنت نوشتن که چی میشه

    سلام بازیشو جرعت نکردم دانلود کنم البته نه اینکه بترسما اما میترسم برا کامپیوتر اتفاقی بیوفته و اگه کامپیوتر چیزیش بشه مادرم 100تا انابلو میگه زکی خخخ

    میگم که میشه بگی چجوری این سایتو زدی منم یکی مصل این بزنم؟ اگه بگی ممنون میشم

    من رفتم بازی کردم چیز خاصی نداره خیلی هم زود تموم میشه آخرش هم مینوسه nightmare ها تو زندگی واقعی دنبالت میگردن که بکشنت 

    در ضمن موسیقی اصلی بازی هم روش نیست ولی من اصلیش رو پیدا کردم و با اون بازی کردم خیلی آهنگش مزرخه آدمو یه طوری میکنه درکل اگه کار دارید بازی نکنید فقط وقت تلف کنیه

    و یچیز دیگه یه بازی دیگه هم هست بازیه سونیکه ولی خیلی وحشتناک تره اگه توی سایت قرار بدید ممنون میشم واسه کامپیوتره

    سونیک هم آره؟ ای بابا

    دان کردم >_< خدا به دادم برسه

    .

    تا سه روز سرم درد میکرد. این بازی خداااااااااااااااس

    .

    a v

     

     

    منم دان کردم ولی انقد غرق چیزای عجیب بازی شدم سرم درد نگرفت  *_*

  • امیرمحمد رنجبرزاده
  • افشین جان(افشین بودی؟) بیا این رو  واسه تو ساخته بودم:

    https://www.aparat.com/v/dYwOX

    این رو هم یه نفر ساخته که معلومه از وبلاگه تو بوده:

    https://www.aparat.com/v/MYnUf

    این رو هم دیگه خیلی معلومه از وبلاگه توه

    https://www.aparat.com/v/41HQ8

    چه باحال دمت گرم که گیم پلی رفتی ازش

    با سلام خدمت شما این آهنگی که این داره بیشتر باید بزارن واسه برنامه کودک تا این چیزای ترسناک

    این چیه دان کردم فاتحه سی پی یو INtEl 2020جدیده ای که کردیم هفته پیش رو خواند اصم  کارت گرافیک ۸گیگ دارم بازم گیر میکنه چرا اصم میخوای خارج شی نمیشه این چیه ناموسن من پلیر بازی های ترسناک گفتن اینه کشته داده من نصب کردم حالا با اون موزیکش سر درد دارم، بای

    الکی شلوغ نکن هیچ فشاری به cpu یا کارت گرافیک نمیاره فقط با دکمه های معمول ازش خارج نمیشه

    راستی اینم بگم که من مقاله خطرات موسیقی رو نخونده بودم تو اون کامل توضیح دادا شده و قصد کپی نداشتم

    نه داش خیلی هم عالی که گفتی 
  • امیرمحمد رنجبرزاده
  • سلام افشین برات یه نسخه دیگه از این بازی رو اوردم

    البته نه این بازی نه بازی تو نسخه اصلی نیست

    ولی بیا

    لطفا در موردش یه چیزی بزار

    یا حداقل لینک دانلودش رو برام ریچلای کن

    سایت لینکه فیلتره

    ولی خود لینک اصلی نه

    اگه میشه جون هر کی که دوستش داری لینک داخل این لینک رو برام ریپلای کن

    https://gamejolt.com/games/LavenderGr...

    لطفا

    لطفا

    لطفا

    لینکت اشتباهه 
  • امیرمحمد رنجبرزاده
  • ... رو بردار

    من فرکانس های شیطانیو به وضوح حس کردم من سابلیمینال شناسی و فرکانس شناسی خوندم بخدا خود شیطان رو این اهنگه و چون ذهن بچه ها زود تر تاثیر میگیره و قدرت تحلیل ضعیفی داره زود تاثیر میزاره و اونها حتی نمیدونن دارن چیکار میکنن مثل یک هیپنوتیزمه منم ذهنم تاثیر فرکانسیش بالاعه دیگ هیچ شیاطینو حس کردم کنارم ساعت چند؟ ۲ و نیم😂برا شفا یافتنم دعا کنید دیوانم😂🤦🏻‍♀️

    اگر هم سوالی راجب نوع فرکانسیش داشتین ب پست الکتردنیک پیام بدین

    جوگیر نشو عزیز

    آخرای بازی وحشتناکه..!نمی دونم  چه نوع برنامه نویسی شده که اسم آدمو حدس می زنه:|...! دوکی دوکی کم بود اینم روش:|فازشون چیه مردمو عذاب می دن؟

    setare

     

     

    بازی احتمالا از اطلاعات رایانه شما استفاده میکنه که فامیلی شمارو میگه من اسم خودمو گفت ز ولی رفتم رو کسی که فامیلیش با من فرق داشت انجامش دادم ولی باز اسم منو گفت :|

  • امیرمحمد رنجبرزاده
  • نه برادر از نام ویندوز استفاده میکنه مثلا مال منو میزنه h چون اسم ویندوزم رو گذاشتم H(چیه خب فقط می خواستم ویندوزه نصب شه برم سر کارام وقت نداشتم یه اسم خوب انتخاب کنم)

  • ಡಠಡಡಡಟಫನಡಬಡ
  • مرگم رو توش دیدم

    سلام دوستان ، چطوری استخراج بدم ؟؟ چی باید نصب کنم تا استخراج بده تو کامپیوتر ؟؟ ممنون میشم پاسخ بدین 

    امیر محمد 

     

    خب داداش من اسم ویندوزم فامیلی خودم نی ولی اون فامیلی خومدمو گفت

    از اهنگش خوشم اومد :|

    دمت گرم...هرچی گشتم پیداش نکردم تا اینجا پیدا شد

    این نسخه بازی که چیزی نداره تازه آهنگشم‌ فقط سردرد میاره من نسخه اصلی بازی رو دارم اگر میخواید توی دارک وب هست ای پیتونو‌ مخفی نگه دارید برید دانلودش کنید توش همه عکسا به طور واضح هست آهنگش اصن رفتم تو بازی داشتم میمردم خیلی بده اهنگ اصلیش زمین تا آسمون با این فرق داره بعد اون آخر که یکی منتظرته ادامه داره از یه پله میری بالا همه کسایی که پوکمون داشتن زامبی شدن داد میزنن you re dieing و میان دنبالت اونام که میگفتن فرار کن همش همینو میگن کلی صدای جیغ و ناله میاد صفحه یواش یواش خونی میشه آخرش هم یهو عکس همون یارو که کنترلش میکنی میاد رو صفحه که کلا صورتش جر خورده داره به خودت میگه Ru...N و اسمتو میگه و کامپیوتر قفل میشه باید ری استارت کنی به هیچ وجه اونو نصب نکنید*!

     

    M0H4MAD.RIP 

    اگه بازی رو داری یا لینک دانلودش رو داری بهم ایمیل بده یا بفرست همینجا

    اهنگش رومخه

    من 13 سالمه عاشق بازی های ترسناکم آهنگش سردردم کرد لامصب 2 هفته پیش بازی رو کردم ولی هنوز که هنوزه از آهنگش سردردم

    اقا یدونه شهر بنفش نیست که اهنگ کوفتیش الکی باشه من با خیال راحت بازی کنم محض خدای رضا

  • ناشناس بدبخت:|
  • من حقیقتش حس بدی بهم دست نداد آهنگرم تا اخر با هدفون گوش کردم...

  • بندا خدایی
  • آهنگ که هیچ.بازیش.............................

    من 11 سالمه این بازی رو نصب کردم یک حس بد داشتم قلبم تند تند میزد ولی نه سردرد گرفتم نه هیچی همین الانم خشکم زده نصب نکنید شوخی نیست پشیمون می شید من تا نصفش با آهنگ بازی کردم ولی بعد تحمل نکردم و قطعش کردم بدون آهنگم هم قلبم تند تند میزد جوری که حس میکردم و بدنم میلرزید  نصب نکنید. همین الانم قلبم تند تند میزنه نمیدونم چرا نترسیدم ولی این اتفاق عجیب برام افتاد

    بازی رو نصب کردم ولی خیلی عادی بود هیچ اتفاق بدی نیوفتاد فقط یکم آهنگش اذیت کرد 

    اوتاکویی که اینقد گیف انینه ای داری ؟

    یه بلاگ برا اوتاکو ها میتونی معرفی کنی بهم ؟

    این مال خودمه
    Japansong.blog.ir

    اوسکلم کرده میگه آرامشتونو حفظ کنید واد فاکککککککککککک

     

    بیا وبم...

    آهنگ آرامش بخشی داره لطفا نسخه سونیکیشم بزارید مردم هرچی عروسک تیلز دیدن پاره کنند

    سلام بچه ها این برنامه چجوریه ترسناکه واقعیتش اینو یکی از رفیقم بهم گفتع اگه هر کی میدونهبهم بگه

    خیلی مزخرف بود اصلا هم چیز شیطانی نداشت.           واسه کسایی که نفهمیدن جریان بازی چیه(این بازی شیطانی و ترسناک شده پوکمون ها هست)

    سلام اسمتون افشینه طبق چیزی که بقیه دوستان میگن ...

    ام یادمه یدور لینک بقیه وبلاگاتونو گزاشته بودین بازم میشه بزارین ؟

    آخه یدونه از وبلاگاتون آهنگ انیمه هارو داشت الان دوباره نیاز دارم "-"...

    سلام این آدرسش
    http://japansong.blog.ir/

    این بازی به احتمال زیاد نسخه اصلی نیست و هیچ کس نمیدونه نسخه اصلیش کجاس و همه اینا بدلن چون میگن نسخه اصلیش یه قسمتیش شهره بنفشه بعدم شدت آهنگه و اینا کلا شدید تره ...

  • آقای به تو چه؟
  • من قبلا ها یک فامیلی داشتم که سر و کله اش با گیم و اینا بود بعد رفته بود چند روز گشته بود به زور پیدا کرده بود همین بازیه رو. بعد منم خیلی پوکمون دوست داشتم بعد کلی صحبت بهم داد یکم بازی کنم. آره خلاصه منم ۹ سالم بود. بازی کردم رسیدم به همین مرحله شهر بنفش. فقط یادم میاد در حد جهنم همه جا داغ شده بود و منم از سر گیجه بیهوش شدم بردنم بیمارستان. بعد وقتی بزرگ شدم تازه بوی بازیه در اومد و گفتن که ۲۰۰ نفر رو کشته. در ضمن شما خیلی از قسمت های مرحله رو بریدید و فقط همین مرحله ترسناکش رو گذاشتین بقیه مرحله هاش رو نذاشتین. و اینکه من یادمه هیچ عکسی داخل بازی نمیومد و فقط بعد چند ساعت سردرگمی در مرحله همه جا انگار سیاه شده بود و تو نفهمیدی چطور سیاه شد؟ بعدش آدم سر گیجه وحشتناکی میگیره و همه جا داغ میشه. بعد تازه هیچ جا کسی نمیمرد و جسد و اینا نداشت!

    سلام خیلی ترسناک نبود چرا اصن نترسیدم موندم ولی تا الان برا تفریح فقط بازیش کردم

    من به دوستام نشون دادم داشتن افسرده می شدن ولی بازی جالب معمایی و ترسناکیه در کل خودم هم سکته زدم واقعن میگم

  • عمو رکسون
  • بنظرم بازی خیلی خوبی بود هیچ اتفاق خاصی نیوفتاد فقد یه چندتا عکس و اینجور چیزا اومد رو مانیتور بازی خیلی خوبیه توصیه میکنم نصب کنید اصلا هم ترسناک نیست موزیک دلنشینی داره شبا قبل خواب به صورت اهنگ بی کلام گوش میدم با تشکر

    سیستمم سوخت

    سیستمم سوخت

    من اول گلاب به روتون اسهال شدم بعد هم دوستم بالا آورد بعدم شب که با دوستم رو پشت بوم خابیده بودیم دیدم یه چیز سیاه اونجاست رفتم جلو و بهش دست زدم...

     

     

    دیدم کت داییم بود بعد از پشتم یکی رد شد و صداهای عجیب و اینا دیگه

    خیلی ترسناکه

    ی سوال دارم شندیم که اگه بد از اینکه تو این بازی اگه برنده بشید 

    صفحه سیاه میشه و رنگ خونه میاد و لپ تاپ به باد میره و باید ری استارت بشه درسته؟؟؟؟؟؟//؟؟؟؟؟؟؟/؟؟؟ لطفا جواب بدید

    منی که صدای بازی رو صفر کرده بودم بازم داشتم سکته میردم:/

    ..

    چه آهنگ انی داره

  • بچه درخواست
  • هی یه درخواست دارم شهر بنفش 2 داری بده 

  • تینا توران پشتی
  • سلام الان ساعت ۳:٠٠ هستش و من داشتم اینو بازی میکردم من ۱۱ سالمه و بخاطر آهنگش سردرد شدید دارم و خوب از شانس بدم مامان و بابام رفتن مسافرت و تا هفته  دیگه برنمیگردن و خوب الان صدای جیغ از توی کولر میاد چکار کنم o(╥﹏╥)o 

    زنگ بزن تعمیرگار بیاد کولرتونو درست کنه 

    .

    نسخه اصلی شو که 200 نفرو کشته از کجا پیدا کنم؟

    من اینلینک برا دوستم فرستاده بودم گفتم خبرت بازیشو دانلود کن خواستم از شرش راحت شم خودکشی کنه یه تابستون کامل منو ول کرده بود رفته بود پی خوشیش . بعدش وقتی بازیش کرد اومد فوشم داد گفت آخه پدسگ این چه بازی معرفی کردی

    من میترسم دان کنم :/

    وقتی نصبش کردم از خودکشی منصرف شدم

    این بازی برای پسر 13 ساله هم خطر داره؟

  • سید ویلیام افتن
  • اساتید من بازی رو نصب نکردم اما فکر کنم از فناف 4 ترسناک نیست.

    من هنوز دان هم نکردم میترسم به خودکشی علاقه دارم اما میترسم

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی