midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

گوگل ترنسلیت یکی از کاربردی ترین ابزار هایی است که تقریبا هرکسی که با متون زبان های بین المللی سروکار داشته باشد روزی به ان نیازمند خواهد بود. اما گوگل ترنسلیت چیزی که نشان میدهد نیست. 

🕷| اگر شما به زبان سومالی این جمله 
‌«how do i sell my soul to satan»
را تایپ کنید و زبان مترجم را به انگلیسی قرار بدهید و میان کلمات این جمله به این صورت فاصله قرار بدهید:
«ho wd oi se ll my soul to sa ta n»
گوگل ترنسلیت جواب میدهد:
«d you wana do so?»
شما در واقع از گوگل ترنسلیت پرسیدید که چطور روحم را به شیطان بفروشم و گوگل جواب میدهد ایا واقعا میخواهی اینکار را بکنی؟
 
🕸| اما همه چیز به اینجا ختم نمیشود. شما اگر همچنین با همین زبان سومالی این جمله را این گونه بنویسید:
«ar ey ou ac ri mi nal»
به معنای ایا تو خلافکار هستی را در گوگل ترنسلیت بنویسید و مترجم را روی انگلیسی قرار بدهید، گوگل این جواب را خواهد داد 
«do you have a problem?»
 به معنای ایا مشکلی داری ؟
یا جواب میدهد «do not worry abut it» به معنای نگرانش نباش!

🕷| همچنین اگر با همان زبان سومالی این جمله را «ar e yo u sa tan» که به معنای ایا تو شیطان هستی تایپ کنید و با انگلیسی ترجمه کنید، گوگل جواب میدهد: «you are the one» به معنای خودتی! 
اگر این جمله را
«ar ey ou go in gt o urt me»
که به معنای ایا میخواهی به من صدمه بزنی در گوگل با زبان سومالی بنویسید گوگل در انگلیسی جواب میدهد:
«come on and take me to your house»
به معنای بیا و من رو به خونت ببر.

🕸| همچنین اگر کلمه ی et را به سومالی 17 بار تایپ کنید گوگل جواب میدهد:
«make eat your eat eat yourself»
به معنای خودت را بخور
اما چیزی که باعث ترس شما خواهد شد، این جمله است:
«ar ey ou wa tc hi ng me»
که به معنای ایا تو مرا نگاه میکنی یا تماشا میکنی؟ 
گوگل بعد از نوشتن این جمله به انگلیسی به شما جواب خواهد داد:
«i love you so much»
 به معنای من تورا خیلی دوست دارم!

🕷| شما هم اکنون میتوانید تمام این جمله هارا امتحان کنید. زبان تایپ را به سومالی قرار بدهید و متن خروجی را به انگلیسی. حتما فاصله های بین حروف را رعایت کنید!

 

شاید همه اینا اتفاقی بوده باشه ولی بعد از لو رفتنش بعضی از جوابای قبلی عوض شدن با این حال تعدادی از این عبارات هنوز هم با این روش کار میکنند

نمونه های بیشتری هم هست که میتونید با جستجو در اینترنت پیداشون کنید

 

 

  • night wolf

نظرات  (۳۲)

اقا من از گوگلم میترسم:/

گوگلم از تو میترسه
با این چیزایی که توش سرچ میکنی 
  • سعید حیاتی
  • گوگل ترانزلیت بعضی وقتا درست کار نمیکنه

    آره ولی این بیشتر ازین حرفاست
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • اوه😳🤯

    بله بله 
  • نویسنده آشنا
  • سلام

    خخخ، چه جالب!

    امتحان کردم، یه چیز دیگه نوشت!(بماند)

    چی گفت مگه ؟؟؟ 

    عجبا😶

    بله اینطوری میگن 

    حقیقتا پشم هایم ریخت..........:/

    ورشکست شدم از بس پول نظافتچی دادم

    خو مطلبات پشم ریزونن چ کنیم :/

    .. id]k قبل از ورود شیو بفرمایید

    میگما خودت چی امتحانش کردی یا نوچ ؟؟؟

    چند تاشو تست کردم درست بود
    بعضیاشم دیگه کار نمیکنن

    اها ممنون

    ..

    واقعا تو این دنیا

    کی واقعا ادمه:/

    کی اطلاعات ادمو نمیبره

    کی ادم نمیکشه

    واقعا دار حس میکنم کل دنیا ادمای بدین

    شاید باشه شایدم میخوان با این مطالب ما رو تسلیم و افسرده کنن
    اینا چیزاییه که فقط میخونی
    ببین اطرافت چی میبینی

    گوگل ترنسلیت جز ابن جواب ها کلا ترجمه های چرت و پرت هم میاره! اگر کلمه های گفتاری که تو فارسی هر روز استفاده میکنیم رو ترجمه به انگلیسی ترجمه کنیم مثلا "مامان برام برو آب نیار" رو بخوایم نرجمه کنیم چیزی میاره که به جمله بندی انگلیسی کلا اشتباست هم اصلا معنی نمیده! امتحان کنید

    اون مشکلی نیست که اشتباه بیاره البته جمله بندیتم زیاد جالب نیست
    داستان اینه که جواب عجیبی به جمله ای که نوشتی بده البته میتونه تصادفی باشه

    فقط یرو توش بنویس هر که طاووس خواهد جر هندوستان کشد!🤣🤣🤣 ببین جی معنی میاره

    Whoever wants a peacock will kill India!

    . باید هندوستانو بکشیم 🧨💣
    عررررررر 🤣🤣🤣باید هند را بکشیم ککککک
    .ای ناقلا

    واس من همرو میزد امشب میبینمت....چه خبره؟! (:

    حتما امشب میاد ببیندت .

    میگم گفت ((امشب میام تو جی تی /:

    میبینمت))

    حالا چه خاکی بخورم من /=

    .

    مگه چی میاره😣😣😣

    داداش میشه یه موضوع درباره پنی وایز بزاری؟؟ (:

    .

    نه من تمام کلمات رو زدم ولی نشد

    جوابش معنی همون بود

    قبلا میشد الان درستش کردن 

    من تست کردم ولی نشد :(

     

    قبلا میشد الان دیگه لو رفته درستش کردن .
  • اسما لگزیان
  • میدونستین گه تو گوگل سرچ کنین Tic Tac Toe میتونین با گوگل خانم دوز بازی کنین

    آره

    اگر تو گوگل بری به فارسی به اینگلیسی بنویسی "گوگل تو خیلی بد هستی" مینویسه گوگل خیلی ترفند داره

     

    باورت نمیشه برو تست کن

     

    نکته : برای اینکه چنین جوابی بده یبار که متن رو نوشیتی دوباری=ه از اانگلیسی به فارسیش کن تا جواب بدع

    خب حالا چیز بدی هم تحویلت نداده
  • امیرحسین نصیری
  • من زدم شد

    عع
  • otaku mashty _ stis
  • بقیه کلمه ها را دیگه از گوگل نمی پرسم از تیچرمون می پرسم :||

    . نه گوگل بچه خوبی شده

    درسته که چیز بدی جواب نداده ولی این یه باگ هست که با جوابی که انگار با یه نفر حرف میزنی ممکنه بده زیاد فرق نداره البته با کمی تعغیر

     

    گوگل هم بچه ی خوبی نیست همین الانم داره جاسوسیمونو میکنهنباید انتظار داشته باشیم!

     

    یه فکت جالب هم کشف کردم از گوگل ترجمه : اگر ایموجی رو بزاری همون ایموجی رو نشونتون میده ولی وقتی روی صدا میزنی اسم اون ایموجی رو بهتون میگه xD xD xD

     

     

    چ چیزایی رو کشف کردم من!

     

    گوگل ترنسلیت امکانات جالبی داره هر روزم با یادگیری ماشین و هوش مصنوعی قوی تر میشه
    احتمالا این قابلیت به درد نابیناها میخوره که نمیتونن ایموجی هارو ببینن

    برای من چرا کار نکرد؟؟

    تا یکی دو سال پیش که کار میکرد 

    نمیدونم چرا ولی وقتی این متن هارو کپی کردم و توی ترنسلیت زدم آخرش این کلمه رو هم آورد((امشب میبینمت!))

    در حالی که من اصلا همچین جمله این رو کپی نکردم

    اقا من اگه امشب مردم که دیگه هیچ اگرم زنده موندم میام میگم که زندم😃😥😂

    خب خب خب انگار زندم :)

    واقعن که..... همه ی این ها که شما گفتید شد

     

  • فرهاد اسماعیلی
  • تا حالا فکر کرده آید که چرا افرادی روحشان را به شیطان میفروشند خدا برای خلق انسان از روحش به انسان داده خداوند در وجود همه ما هست وقتی کسی روحش را به شیطان میفروشند در واقع خدای وجودش را فروخته است و این باعث قوی شدن شیطان میشود و خدارا از بین میبرد اگر انسان می‌دانست که چه کارهایی می‌تواند انجام دهد خیلی ظالم میشد و شیطان این را میداند و میخواهد بر دنیا حکومت کند

  • بیا پایین بچه جون سرمون درد گرفت 😐
  • ار ای یا آک ری مینال امشب میبینمت! برا من اینو نوشت بقیش کار نکرد

    من دقیقا همون کار و کردم نوشتم آیا تو شیطان هستی سومالیلیی به انگلیسی ولی معنیش نوشت به زمان بستگی داره😬😶

    من بهش گفتم تو منو میبینی گفتم امشب میبینمت🥲

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی