midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

از بحث آهنگ های شکست عشقی که سالی 5-6 بار خیلی ها درگیرش میشن و احساس میکنن دنیا تموم شده بگذریم که مال بچه قرتی هاست بریم سراغ آهنگ های واقعا غمگین و دردناک که اگه درست درک بشن تا اعماق تاریکی ها شما رو میبرن و امکان افسردگی با فقط شنیدن چند باره این آهنگ ها وجود داره و داستان هایی از خودکشی پس از شنیدن اون ها وجود داره

درجه ی تأثیر گذاری این آهنگ ها بسیار بالاست به همین دلیل افرادی که غم و غصه زیاد یا به هر اندازه مشکل افسردگی دارن این آهنگ هارو به هیچ وجه گوش نکنن.

 

یکشنبه غم انگیز

این آهنگ در سال 1932 سروده شد یأس مالیخولیایی که آهنگ القا می کرد باعث شد کسی، انتشار این آهنگ را قبول نکند. با این حال در آخر، سال 1935 اولین نسخه اورجینال این آهنگ با صدای «پال کالمر» در مجارستان ضبط شد و چیزی نگذشت که نام این آهنگ با تعداد زیادی خودکشی پیوند خورد.

ماموران پلیس بوداپست فوریه 1936 هنگام تحقیق روی پرونده خودکشی کفاشی به نام جوزف کِلر متوجه شدند که متوفی به جای وصیتنامه یا متنی که دلیل خودکشی اش را توضیح دهد، کاغذی با اشعار آهنگ یکشنبه غم انگیز به جا گذاشته بود. آنها گمان کردند که این ترانه برای او خاطره های شخصی را تداعی می کرده است.

اما موارد مشابه دیگری در مجارستان اتفاق افتاد که در تمام آنها رد پای این آهنگ وجود داشت. بعضی از درگذشتگان، شعر این ترانه را به جای وصیتنامه از خود باقی گذارده و بعضی ها نیز پیش از مرگ به تأثیر این آهنگ بر تصمیمشان به خودکشی اشاره کرده بودند.

با مشهور شدن آهنگ در اروپا، خودکشی های مرتبط به آن نیز به خارج از مرزهای مجارستان سرایت کرد. در شهرهای مختلف اروپا کسانی پیش از اقدام به خودکشی، وصیت کردند که در مجلس خاکسپاریشان یکشنبه غم انگیز نواخته شود. داستان خودکشی ها

از این آهنگ نسخه های زیادی خونده شده ولی نسخه مورد علاقه من اینه


دانلود این موزیک

 

───┤ ♩♬ ترجمه ♫♪♭ ├───

یکشنبهٔ غم‌انگیز است، ساعات من سرشار از بیخوابی است

عزیزترینم، سایه‌هایی که با من زندگی می‌کنند بی شمارند،

گل‌های کوچک سفید هرگز بیدارت نمی‌کنند،

نه در جایی که الهه‌ای سیاه از اندوه تورا در آغوش گرفته است.

فرشته‌ها به فکر برگرداندن تو نیستند،

آیا خشمگین می‌شوند اگر من به پیوستن به تو فکر کنم؟

یکشنبهٔ غم‌انگیز

یکشنبه و سایه‌هایش غم انگیزند؛ و من تمامش را می‌گذرانم.

من و قلبم تصمیم گرفتیم که همه چیز را تمام کنیم،

بزودی شمع‌ها و دعاهایی ناراحت‌کننده اینجا خواهند بود.

نگذار ضجه زنند، بگذار بدانند که من به این رفتن خوشحالم.

مرگ رؤیا نیست برای کسی که مرده است، با مرگ تو را در آغوش می‌کشم.

با آخرین نفس روحم، تو را تقدیس خواهم کرد.

یکشنبه غم‌انگیز

رؤیا بود، من فقط رؤیا می‌دیدم.

بیدار شدم و تو را درخواب دیدم که در عمق قلبم جای داری.

عزیزم، امیدوارم که رویایم هرگز تورا آزار ندهد،

قلبم به تو می‌گوید که چقدر دوستت دارم.

───┤ ♩♬ - ♫♪♭ ├───

 

 

 

آرال: نغمه های درد

"آسیاگو" و "کاودال" در کودکی زندگی سختی داشتند و یک روز در راه بازگشت به خانه, باران سنگینی میباره و تصمیم میگیرن از راه میانبر برن و در راه با پیرمردی گیتار به دست آشنا میشن که بر روی گیتارش کلمه uaral حک شده بود. آن ها از سختی و شرایط بد زندگی تا دوران نوجوانی به آن پیرمرد پناه میبردن و پیرمرد هم برای آنها از افسانه‌ها و داستان‌های کهن میگفت او همچنین آنها را با دنیای موسیقی‌ آشنا کرد و چگونگی‌ نواختن ساز‌های گوناگون را به آن دو آموخت. بعد از مرگ پیرمرد و ازدست دادن تنها کسی که از او متنفر نبودند آنها نام "آرال" را به یاد او برای بند خود انتخاب کردند و حاصل آن آهنگی بود که از سر رنج و غم سروده و نواخته شد.
تصویری از چهره اعضای این گروه وجود نداره و بخاطر ناله و ضجه ها در آهنگ فضای سوزناکی به وجود میاد که دل شنوده رو ریش میکنه و باور این نوازندگی شاهکار از گروهی تازه کار و روستایی سخته و دلیل مخفی موندن هویتشون با وجود خلق چنین آثاری مشخص نیست. هیچ آهنگی از این گروه برای پول درآوردن یا شهرت ساخته نشده

 


دانلود این موزیک

 

 

 

 

Shining

نیکلاس (وکالیست بندِ shining) بخاطر رفتار های دیوانه وارش مشهور شد, او هزاران بار خودزنی های وحشتاک داشته و در بسیاری از خودکشی های شنوندگان به موزیکش نقش داشته و به این موضوع افتخار میکند

این وکالیست در جولای 2006 ناپدید شد و طبق شایعات حودش را از بین برده بود. در آگوستِ همان سال گروه خبر از یه خواننده جدید با نام "GHOUL" داد و گفته شد وکالیست شدن این شخص از آخرین خواسته های نیکلاس بوده ,اما در فوریه 2007 و اولین کنسرت بعد از رونمایی وکالیست جدید , مشخص شد این شخص همون نیکلاس بوده و این کنسرت در حالی اجرا میشده که او به همخوان ها و حتی تماشاگر ها حمله میکرده

"البته من از نظر موسیقیایی امتیاز خوبی به این گروه میدم و درکشون از موسیقی واقعا بالاست ولی تاثیر سیاهی که بر ذهن شنونده میذاره میتونه بسیار خطرناک باشه"

مضمون بیشتر آهنگ هاشون در مورد تنفر، خشونت و مصرف مواد مخدر هست ولی حتی بدون توجه به متن آهنگ اتمسفر تاریک آهنگ نشان از ذهن مریض و در عین حال استعداد فوق العاده در خلق چنین آثاری داره.


دانلود این موزیک

 

 

 

 

 

Stalaggh - Pure Misanthropia

اشتالاگ یک گروه بلک متال المانی است که اسم خود را از یک اردوگاه در جنگ جهانی دوم گرفته اند.در یک مصاحبه مخفیانه اعلام کردند که هیچ وقت اجرای زنده نخواهند داشت و اسم و قیافه اعضای این گروه مشخص نمیشود.
هدف این گروه ساختن یک البوم متفاوت بود برای همین با دادن رشوه به یکی از نگهبانان شیفت شب, شبانه به بدترین بیمارستان روانی اروپا میرفتن و صدای بیماران حاد روانی رو به صورت مخفیانه ضبط میکردن.
یکی از اشخاصی که زیاد از صدایش در این آلبوم استفاده شده است پسر بچه ایست که با چاقو به مادرش 30بار حمله کرده است.

[در واقع نمیشه اسم آهنگ روش گذاشت فقط صدای فریاد های وحشتناک بیماران روانی رو خواهید شنید پیشنهاد میکنم اصلا گوش ندید]


دانلود این موزیک

 

 

Sopor Aeternus - No one is there

او مذکر به دنیا آمده ؛ ولی ترجیح میدهد به عنوان یک زن تعریف شود نام مستعارش Cantodea از آن تعابیر زیادی شده ولی به گفته ی برخی این کلمه از دو کلمه لاتین بوجود آمده که معنی آن میشو "الهه مرگ برای مرگت میخوانم ". . .
در سنین کودکی و حتی نوزادی توسط پدر و مادر ظالمش به طور بسیار فجیع مورد ضرب و شتم قرار میگرفت و به علت بی پناهی همسال های دیگرش در سنین کودکی او را مسخره و میزندند او در 6 سالگی به علت فقر والدینش یک عمل جراحی در آوردن لوزه بدون بی هوشی داشته و توسط وسایل خانگی . . .

 

او در آهنگهایش شخصیت و افکار و احساسات خودش را بیان میکند به طوری که حالات و احساسات فردی را توصیف میکند که به طور داوطلبانه انزوا را بر خود گزیده و بسیار احساسات پیچیده ای دارد . او هیچ وقت اجرای زنده ای نداشته و دریافته که نمیتواند کنار انسان ها زندگی کند و انسان بسیار وابسته به روحی و بسیار معنوی میباشد . . .

 

آهنگهایش بسیار تاثیر گذار و قوی و دپرس هستند به طوری که نامه های بسیاری دریافت کرده که با گوش دادن به آهنگهایش به جنون مبتلا شده اند 
بسیاری هم خودکشی کرده اند به گفته ی سایت رسمیش طی پیخش آهنگ No-one is there تعداد 38 نامه دریافت کرده که آنها خود کشی کرده اند

 

 

 

متن و ترجمه ی آهنگ No one is there

.................................................................................

Now and then I'm scared when I seem to forget

الان من ترسیدم زمانی که به نظرم میاد که فراموش کردم

 

how sounds become words or even sentences

که چه جوری صداها به کلمات تبدیل میشن و جمله ها به وجود میاید . .

 

No, I don't speak anymore and what could I say

نه من بیشتر از این حرف نمیزنم و اصلا چی باید بگم؟

 

since no-one is there and there is nothing to say

وقتی هیچ کسی اینجا نیست و حرفی برای گفتن وجود نداره

 

So, I prefer to lie in darkest silence alone

پس من ترجیح میدم که تو تاریکی تنها بخوابم .

 

listening to the lack of light, or sound

و به سکوت نور گوش کنم

 

or someone to talk to, for something to share

یا صدای کسی که از دور حرف میزنه و داره چیزی رو با کسی به اشتراک میذاره (تو کل شعر منظورش داخله قبره...)💀

 

but there is no hope and no-one is there.

اما هیچ امیدی وجود ندارد و هیچ کسی اینجا نیست

 

No, no, no, not one living soul

نه نه نه هیچ روح زنده ای وجود نداره

 

and there is nothing left to say

و اینجا چیزی نیست که بگم

 

in darkness I lie all alone by myself

تو تاریکی تنها میخوابم همش با خودم تنهام

 

sleeping most of the time to endure the pain.

و بیشتر اوقات میخوابم که غمم یادم بره

 

I am not breathing a word, I haven't spoken for weeks

من هیچ کلمه ای تنفس نمیکنم (یعنی یه کلمه ام نفس ندارم حرف بزنم) و برای هفته ها حرفی نزدم

 

and yet the mistress inside me is (secretly) straining her ears.

و هنوز عاشق اینجام مخفیانه گوشهایش را تیز میکند (با خودش داره حرف میزنه )


 

But there is no-one, and it seems to me at times

اما اینجا هیچ کسی نیس

 

that with every passing hour another word is leaving my mind

و به نظرم میاد هر ساعتی که میگذره یه کلمه دیگه یادم میره- (هی بیشتر فراموشی میگیرم)

 

I am the mistress of loneliness,

من میسترس (معنی این میستریس و نمیدونم اینجا چی میشه) عاشق تنهایی ام

 

my court is deserted but I do not care.

دادگاهم به درده من نمیخوره و بهم اهمیت نمیده اما من برام مهم نیست

 

The presence of people is ugly and cold

معاشرت با مردم روح رو زشت میکنه و سرد

 

and something I can neither watch nor bear.

من نمیتونم نه تماشا کنم نه تحمل

 

So, I prefer to lie in darkness silence alone

پس من ترجیح میدم که تو تاریکی تنها بخوابم. .

 

listening to the lack of light, or sound

به سکوت نور گوش کنم

 

or someone to talk to, for something to share

یا صدایی کسی که از دور حرف میزنه داره چیزی و با کسی مشترک میشه

but there is no hope and no-one is there.

اما هیچ امیدی وجود ندارد و هیچ کسی اینجا نیست
 

No, I don't speak anymore and what should I say

نه ، من با کسی از این بیشتر حرف نمیزنم و اصن چی باید بگم ؟

 

since no- one is there and there is nothing to say?

وقتی چیزی برای گفتن ندارم و هیچ کسی هم اینجا نیست

 

All is oppressive, alles ist schwer,

همه ظالمن ، همه چیز سنگه 

 

there is no-one and no one is there

و هیچ کسی هم اینجا نیست

 


 

*****- لطفا این آهنگ رو زیاد و مکرر گوش نکنید -****

 

 

 

 

 

موزیک های افسرده کننده بیشتر

 

 

 
bayan tools Psychonaut 4Don't Leave The Room

دانلود آهنگ

 

 

 
  • night wolf

نظرات  (۸۷)

  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
  • من اگه اینارو گوش بدم خودکشی میکنم؟

    100% .
  • عرفان‌‌ ‌‌‌‌
  • فیلم Gloomy Sunday رو دیدم.. تا چند وقت پوکر بودم..

    + نسخه ای هم که ازش گذاشتی هیچکس باهاش خودکشی نمیکنه :)

    همین خوبه نسخه Bille خیلی سنگینه .

    اوجی سان میگم اعصابت کلفته ها! میری به جنگ این آهنگا، گوش می کنی و فقط موسیقیشون رو درمیابی:) آره اعصاب کلفتی داری که از میدون به در شدنی نیست:)) این ویژگیت خیلی باحاله.

     

    اشتالاگ به گوشم آشنا بود. یادمه تو یوتیوب یه دختر که بهش می خورد از آسیای شرق احتمالا چین باشه، به خاطر علاقه ش به این گروه و لیریک آهنگاشون، آلمانی یادگرفته بود:) ولی یه اجرای زنده هم ازشون پخش کرد که پشت میکروفون همش نعره از نوع خش دارش میزدن:|

    راحت ترم سنپای صدام کنی 
    اشتالاگ جزو گروه هاییه که خودم آشنایی باهاشون ندارم و علاقه هم بهش ندارم. زیادن ازین چرت و پرتا چندتا بند هستن نعره که هیچ جیغ میکشن ولی هیچ نکته جالبی ندارن ولی بقیه آهنگایی که گذاشتمو خودم دوس دارم مخصوصا uaral
    کی گفته صدای خواننده رو نادیده میگیرم اصلا اینجوری نیست بلکه بعنوان موسیقی به صداش همراه با نت های آهنگ گوش میدم
    اعصاب نمیخواد دریچه قلبتو رو به آهنگ باز کن و موقع گوش کردنشون اخم نکن [مقاومت نکن] خیلی هم خوبن
    ولی روحیه مخصوص به خودشو میخواد یه جوریه انگار یا آفریده شدی که از این آهنگا خوشت بیاد یا نه
    الان اینقدر انبوه آهنگ ها زیاد شده و تند تند منتشر میشن که اکثرا ارزشی برای آهنگا قائل نیستن میزنن وسطش ببینن خوششون میاد یا نه
    این پستم جهت گوش نکردن گذاشته شده 
    .
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
  • تف/=

     

    ینی مثل اوناییه که توش نت های مخفی و کنترل کننده داره

    یا اونایی که شکست عشقی میخورن؟/=

    نخیر این آهنگا مستقیم میزنه به قلب و روح و کلیه و دل و جیگرت 
    چیزی مخفی نیست کاملا مستقیم

    .
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
  • توضیح بیشتر میخوام نفهمیدم چیزی/=

    منظورم اینه که این آهنگا مستقیما هر چیزی که میخوان رو میگن و نیازی نیست پیغام مخفی داشته باشن متن آهنگ خودش بدترین چیزای ممکنه
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
  • او گرفتم

    من جونمو میخوام ولی خیلی کنجکاوم

    ولی از یه طرف بازم جونمو میخوام/=

    چی میشد اگه واقعا هفت تا جون داشتیم/=

    اگه هفت تا جون داشتی که میو میو میکردی .

    اینارو گوش کنم؟

    نع
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
  • نه دیگه اگه کلا ادما هفت تا جون داشتن/=

    آهان .

    میرم که گوش کنم!

     

     

     

    خدافز افشین تو اون دنیا بعدا موبونمت!

    چیزیت نمیشی .

    اینا مثلا چه بودن؟ 😐😐😐

    😍اون بلک متال که خیلی فاز داد!😍

    اون دوتا آخری هم که قبلا شنیده بودم!

    اون آرال: نعمه های درد هم که چیز جالبی نبود!

    از اون صدای دیوونه ها هم که چیز خواصی دست گیرم نشد!

    پس نتیجه میگیریم آدم شادی هستی
    توی کامنت گربه هم گفتم هرکسی جذب این آهنگا نمیشه روحیه خاصی میخواد آدمای شاد که خودکشی نمیکنن 

    .

    من حوصلع نداشتم کامنت هارو بخونم!

    .
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
  • من هیچی نفهمیدم از اون ناله های دیوونه ها/=

    شایدم چون صداشو کم کرده بودم شد؟

    عهههههههههه الان اومدددددددد

    چرا صدا سگ میدن اینا؟؟؟؟؟؟/=

    ببخشی من خندم گرفت با صداشون/=

    یعنی اگه اون دیوونه هارو کاری هم نکنن مثل سگ همینجوری پارس میکنن؟

    انگاری دارن شکنجه میکنن اونارو/=

    من از اوناییم که میخنده به همچی/=

    دیوونن دیگه شاید بعضیاشونم صدای بلبل بدن .
    ولی سوال اینجاست چطور اینو آلبوم کردن کی همچین چیزی رو گوش میده؟
    بنظر فقط برای اسم در کردن بوده

    2.3تاشو فبلا از سر کنجکاوی گوش دادم ولی چیز خاصی نبود تازه با خانواده گوش دادم و اخرش کلی خندیدیم که چرا واسه همچین چیزی خودکشی کردن ولی اینکه اون ادما خیلی افسرده بودن و این اهنگ رو کسانی که روحیه قوی دارن تاثیر نداره 

    حتی اهنگای دیسلاو ایرانی خودمون ازینا غمگین تره و من خودم گوش میدم پوکر میشم چندروز ولی خب خودکشی نمیکنم 

    حتی سوز صدای دیسلاو ایرانی ازینا بیشتره :|

    همون اکثر آدما فقط شکست عشقی براشون دردناکه و درکی از دردای بزرگتر ندارن
    همون دیسلاو برای شما مناسب تره
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
  • جرررررر اره

     

    نمیدونم دقیقا

    به نظر منم برای معروفیت بود

    من از مامانمم پرسیدم

    گفت کم داشتن/=

    حوصل نکشید کلشو گوش بدم/=

    نه بابا نشین اینا رو گوش بده مخصوصا اشتالاگ که نه ارزش موسیقی داره نه متن و مفهومی
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
  • اصن حوصله هم نداشتم گوش بدم مگه بیکارم/=

     

    دقیقا

    بی ارزش ترین چیزی بود که گوش داده بودم تا حالا/=

    سلام خوبین؟

    فعلا که اولیش هستم هنوز زندم =)) 

    میگم این خواننده هاشون چرا خودکشی نکردن؟o_O

    عااالی بود سپاااااااااااس

    سلام ممنون
    خداروشکر همیشه زنده باشی
    خواننده هاشم سلامت روحی خوبی ندارن

    خب همشو گوش کردم یه سر میرم خود کشی کنم برگردم :)) 

    اون که خونین و اون دوتا اخری بدر از همش بود ولی خب یا من خیلی شادم یا اونا ک خود کشی میکنن دیوونن._.

    نه بیا خودکشی نداره اینا روی هر کسی تاثیر نداره
  • حصـــــــcafeh.ـــــین ..
  • خشمان نیامد از اهنگاش :)

    تو که کلا فازت گنگستریه .
  • امیرمحمد رنجبرزاده
  • یه سوال فنی دارم

    قالب سایتت چیه؟

    برای خودم نیازش دارم

    قالب اختصاصیه 
    اگه خواستی میفروشم
  • امیرمحمد رنجبرزاده
  • و یه سوال دیگه تو وبلاگ تو بزنی روی داستان میری تو بخش داستان

    دقیقا باید چیکار کنم تا برای منم این جوری شه؟

    من هرچی می زارم میره تو صفحه اول وایمیسته

    موقع پست نوشتن میتونی سمت چپ موضوع اضافه کنی و تیکش بزنی

    افشین دمت گرم خدایی داشتم میمردم فقط اخرین اهنگه

  • SCP: Contaminat breach
  • عالی استاد.اهنگ های قشنگی بودن غمگین بود اولیش یکشنبه غم انگیز عالی بود لورال نه عجیب بود.ولی من یکشنبه غم انگیز رو دانلود کردم

    خب که چی

    که چی

    که چی
    که چی
    چیزای بدتری هم هست که باید به اونا اهمیت داد

    ولی واقعا خودمونیم ها اینایی که خودکشی کردن خیلی اسکل بودن

    من این اهنگا رو گوش میدم اشک شوق درمیارم نه اشک گریه
    خیلی خنده داره

    به چیزای بدتر اهمیت نده همینا خوبه .

    یه حس امید به زندگی بهم دست داد

    شوخی کردم حتی یدونه شون رو هم پلی نکردم

    حتی نخوندم

    همین جوری امدم پایین

    فقط چیزه

    https://www.foodforfox.ir/showpost/%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%b5%d8%a7%d8%a8%d9%88%d9%86-%d8%a7%d8%b2-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d9%82%d9%88%d9%85-%db%8c%d9%87%d9%88%d8%af-%d9%81%d8%ac%d8%a7%db%8c%d8%b9-%d9%87%d9%88%d9%84%d9%88%da%a9

    اینو بخون به من بگو در مورد چیه

    من می ترسم بخونمش

    خوب کردی پلی نکردی
    یکم از اون پست خوندم در مورد هولوکاسته اگه نمیدونی چیه باید بگم که مربوط به جنگ جهانی دومه که آلمان ها کوره ی آدم سوزی درست کرده بودن و یهودی هارو میسوزوندن بعدش شایعه درست کرده بودن که از بدنشون صابون درست میکردن راست و دروغش مشخص نیست ولی توی فیلم باشگاه مشت زنی هم برد پیت از آشغالدونی بیمارستان اعضای بدن میدزدید که صابونش کنه و بفروشه شاید واقعا بشه از چربی بدن آدم صابون درست کرد نمیدونم ولی از دید شیمی بهش نگاه کنی صابون صابونه به هرحال میتونی دستاتو باهاش بشوری 😅
  • پارادوکس ناراحت
  • بنظرم جالب نبودن  

    منو نگرفت خخخ 

     

    باید دل بدی به حال خواننده ولی اکثرا تا معنی رو نفهمن آهنگ و موسیقی رو درک نمیکنن
  • اسما لگزیان
  • من خودکشی کردم عزیزم عجب اهنگ هایی بود واقعا.

    نه نکن .
  • نازنین خاااااااااااانم |=
  • من افسرده ام پس پلی نمکنم "-"

    روانی هم هستم همش یه صداهایی تو مغزم اکو میشه "-"

    شما اصلا نباید وارد همچین جای تاریک و داغونی میشدی .

    آهنگ اولی و دومی خیلی خوشگل بودن ، خییییییلی ، من که عاشق اون آهنگا شدم ولی آهنگ سومین یه جوری بود ، مزخرف بود ، منکه اصلا سومی رو گوش ندادم پس چرا دارم در موردش نظر میدم ؟ 🤣🤣 واقعاً اون دوتا فوق‌العاده بودن 

    .

    راستی تو خودت این آهنگا رو گوش دادی ؟؟ 

    من با اینا زندگی میکردم 

    فقط یکشنبه غم انگیز رو دارم؛ خودکشی که نه ولی خب دوستش دارم. قشنگه به نظرم.

    .

    عجیبه من اولی رو گوش دادم ولی شاد بود آهنگ قشنگی بود خودکشی هم نکردم

    .

    سلام خوبین؟ 

    پست جدید نمیزاری؟ من همش میام نا امید میشم بر میگردم=(

    روح خوردتت؟

  • امیرمحمد رنجبرزاده
  • فوت کردی؟

    فراماسون ها گرفتنت؟

    مادر بوردت بمب گذاری شده؟

    چیزی پشت سر منه؟

    666 که یه بار یه راز گذاشت منو و کل مدرسه مون رو از کار و زندگی انداخت کشتت؟

    اگه هنوز نمردی  و زنده ای بگو 666 باهات چیکار کرده

    من از همینجا اعلام می کنم اگه افشین مرده من به 666 مشکوکم

    .
  • امیرمحمد رنجبرزاده
  • اگه ایده کم اوردی هم در مورد سونیک ای ایکس ای بساز

    اینم لینک دانلودش

    http://eversonic.rozblog.com/post/86

    کلی هم جای مخفی داره

    .

    افشین مرد!

    .

    افشین مرد؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    من قلبم گرفت!

    .
  • otaku mashty _ stis
  • من اصلا نباید این اهنگ ها را گوش بدم 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    حالا اشکال نداره 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    چرا چاقو دشتمه ؟

    .
  • otaku mashty _ stis
  • این واقعیت نداره ولی اگه اهنگ ها را گوش بدم به واقعیت تبدیل میشه :)

    .

    یه جا گفته بودی ادمای شاد خودکشی نمیکنن

    علاوه بر ادماش شاد

    معتادا هم خودکشی نمیکنن😂😂

    ..

    در خانه تنها بهشون گوش فرا دادم:|
    حس نا معلومی گربیان گیرم شد...هق...

    با تشکر*^*

    نهههه زنده بمون ما به تو احتیاج داریم .

    چون نت ع*ن بود من اولی و دومی رو تا یه جاییشون تو سایت گوش دادم و اولی رو دانلود کردم و خودمو به آهنگ یکم دادم ول خو واقعا چیزیم نشد ول دومی ترسناک بود...

    اه چ خفن اصن حال کردم افشیننننن

    بیا جوابمو بدههههههه جیخخخخخخ وگرنه وبلاگتو به هم میریزما 🤣🔪

    دوتا از این آهنگا گوش بده انرژیت تموم میشه .

    اخریو چون معنیشو خوندم واقعا تونستم درک کنم خیلی قشنگ بوددد: )) ))))

    چیز جالبی بودا اتفاقا من همشون رو با هم پلی کردن حس عجیبی بود ولی نتونست کاری کنه که خودکشی کنم با اینکه الان بهش خیلی نیاز دارم

    عرر میرم بمیرم🥲🔪

    اون یکشنبه غم انگیز رو گوش دادم....خداییش آهنگ گادی بود

    هم از نظر ریتمیک قشنگ بود هم معنیش...

    با وبلاگت خیلی حال کردم...منتظر پستای جدیدت هستم^^

  • زهرا 5 ساله از کرج
  • منی که 13 سالمه و همشو با قلبم حس کردمو افسردگی دارمو چیزیم نشد 0_0

    عر اولی خیلی خوب بود بقیه زیاد نه ولی اشتالاگ خوب بود

    راستی اونارو چیکار میکردن که داد میزدن؟ 

    هیچ کدوم نتونست به عمق افسردگیم برسه ولی لیریک no one is there رو با تمام وجود درک کردم.چند ساله زندگی منم به همون شکل میگذره تو سکوت و تاریکی و تنهایی...

    متاسفانه اکثر آهنگای غمگین راجع به شکست عشقی ان ولی دردای عمیق تری هم وجود دارن که کمتر کسی براشون میخونه و منم تو نت دنبالش بودم و به این وبلاگ برخوردم. 

    عیدت مبارک (غدیر1401) عجیبه اون وقت شب رفتی اینا رو گوش کردی امیدوارم حالت خوب بشه و به اون بدی که گفتی نباشی

    از نظر من که ی خودخلاصی گرای با سابقه هستم این اهنگا بیشتر خشن بودن تا غمگین! بنظر من برای یک فارسی زیان ترانه های فارسی خیلی افسرده کننده تری وجود داره. من فقط از ترانه no one خوشم امد و دانلود کردم. البته تشکر از زحمتی که کشیدید کلا کار جالبی بود

    ممنون از نظری که دادی 
    کاملا نسبی هست آدمایی که محتوا گرا هستن معمولا موسیقی زیاد براشون اهمیت نداره و میخوان ببینن خواننده چی میگه
    موسیقی این آهنگا یه روح تاریک داره که هر آهنگی نداره و یه حس خلسه مو سیخ کن به آدم دست میده و این خاص من نیست میتونی تک تکشو توی یوتوب بزنی و حسی که به دیگران میده رو توی نظرات بخونی
    البته سعی کردم از سبکای مختلف باشه آهنگای زیادی میتونن توی این لیست باشن اون گروه اشتالاگ هم جنبه فان داشت بیشتر

    از خودم ترسیدم🦋

    ودهل🗿

    سلاپ🗿اون آهنگ که گروه اشتلاگ منتشر کردن سبک این موزیک (نویز) هست. کلا توی این سبک از صدا های هارش و صدای های ترسناک و بیماران روانی استفاده میشه. خلاصه گوش کنید و عشق کنید

    داشتم کم کم فک میکردم دیگه همچین آدمایی وجود ندارن که دنبال سبک دپ یا ترسناک باشن..از مطلب و سایتت خیلی خوشم اومد..ادامه بده همه ی سایتای خوبی که می‌شناختم دیگه فعالیت نمیکنن...

    راستش من خوشحال میشم که خیلیا از این آهنگا خوششون نمیاد یه به نظرشون ترسناکن. چون نشون میده آدمای سالمی هستن
    ما ولی وضعمون خرابه 
    .

    No one is there

    این اهنگ تا اعماق وجود من نفوذ میکنه... 

    زیبا بود... 

    ممنونم که باعث شدید باهاش آشنا شم 

    No one is there خیلی اهنگ عجیبی بود

    به ادم احساس خوبی نمیده(درکل احساس غم و بدبختیو تا ته قلبت میبره) ولی باز دلت میخواد گوشش بدی و داشته باشیش

    نشستم لیریکشو تو دفترم نوشتم

    سعی کن زیاد غرقش نشی 

    نه نگران نباش من هنوز ارزو دارم😭😂

  • کچله پر مو
  • جاله من آثاره گروهuaral گوش میدم یجوری اون جنگلیو که میگی حس میکنم کلا چند تا جا تو دنیا هس که دارکه در عینه قشنگی جنگل های آمریکای جنوبی،ایتالیا،روستا های متروکه ایران 😐🤣

    شب قبرستون بودم ولی اصن این خونه روستایی شباشو نمیرم

    فقط اگ یکی باشه باهام میرم 

     

    ممنون کچل پرمو که کامنت دادی
    آره اتمسفر آهنگش یه جای بزرگ و مه آلود رو به یاد آدم میاره

    سلام 

     

     

    علیک سلام .

    سلام ممنون بابت اهنگ ها و من واقعا میخوام رگم بزنم تا بمیرم و راحت بشم از زندگی

    نه صبر کن بذار باهم انجامش بدیم .

    ب نظرم صدای اون روانی ها خیلی جالب بود برام 😐🙄

    سنپای مرسییی خیلی حال کردم حلالت💀

    نوکرم اگه حسش بود پارت دو رو هم کار میکنم .

    اهنگ no one is there خیلی آهنگ قشنگی بود ولی خب با این آهنگا کسی خودکشی نمیکنه مگه اینکه افسردگی داشته باشه 

    بالاخره یه اهنگ پیدا شد در مورد عاشقی نباشه:)🖤

    وقتشه

    خب اگر میخوای خودکشی کنی بیا آهنگ های شجریان و هایده و اگرم خواستی تتلو رو گوش بده خیلی شیک و مجلسی خودکشی می‌کنی دیگه 

    آخه اینا چین؟؟؟حداقل میخوای به خاطر آهنگ خودکشی کنی با یه آهنگ بامفهوم خودکشی کن آدم....

    اهنگ آرال خیلی غمگین بود،خیلی،خیلی خیلی.

    میتونم سال ها با نوای بیکلام پیانوش گریه کنم،برای خودم و برای بقیه.بعد از چندبار گوش دادن غم و درد رو از نوازنده دریافت میکنی...و از اونجایی که غم خیلی عمیقی داره و ازین عشق و عاشقیا نیست دردناکه،به مقدار زیادی.

    بار اولمه میام اینجا سلام خوبی؟  من یکم ترسوعم اخریه و اولیه رو دوست داشتم دیگه چیزی نگم... 

    اخریو که گوش کردم قلبم درد اومد تو صداش خیلی 

    غم داشت

    آهنگات عالی بودن من خیلی وقته ک دنبال اینجور آهنگا میگردم

    اصن قشنگ میشه ب عنوان لالایی شبا ازش استفاده کرد

    درسته آهنگای خوبی برای روح انسان نیستن ولی ی آرامش خاصی تهش داره ک بهم حس خوبی میده

    آره بعضیاش آرام میده و فشار خونو پایین میاره 

    اونی سان خا*یشو ندارم گوش بدم تو گوش بده برام تعریف کن😂

    نه خداییش دلم میخواد گوش بدم ولی قبله خوابم کابوس ببینم میشاشم رو تخت آخه😂😂

    چیز خاصی نیست اگه روحیه خوبی داری گوش بدی میگی این چی بود چرت و پرت 

    .

    دوست عزیز جناب افشین سابق که با فرو رفتن در😂 حباب سنپای بودن احساس امنیت بهت دست میده 

    چرا همش اصرار داری بگی درد کشیدی و دردی بالاتر از شکست عشقی😭

    همه دردا شکست عشقیه جناب بطالت 

    اونی که مادرشو جلوش با اره برقی تیکه تیکه کردن 

    اونی که ارزو هاشو به خاطر یه اتفاق کوچیک از دست داد 

    اونی که بهش تجاوز شد 

    اونی که کسی که عاشقش بود رو از دست داد 

    اونی که فرد از کل دنیا متنفر میشه و میخواد همشو به سیاهی بکشونه 

    تو همشون فرد عاشق یک چیز بوده و از دستش داده 

    منتها اینجا میزان تخریب رو باید درنظر بگیری کونی سان، عه چیزه اونی😂

    خلاصه😂

    اول بیا یکم گریه کنیم 

    خب حالا دردات چیا بودن 

    بهت تجاوز شده؟ 

    خانوادتو جلوروت تیکه تیکه کردن و مجبورت کردن گوشتشونو واسه زنده موندن خام خام بخوری؟

    همین که وبلاگ داری خودش یه هدیه اس😂

    و با زدن این وبلاگ داری حس فقدانی که داخلته رو کنترل میکنی

    با چسبوندن خودت به این تفکرات 

    خب :) چیکارت کنم افشین بد اسس 

    راستی بزار بهت بگم که من واسه دانلود البوم اشتالاگ😂 اومدم تو نت 

    درنهایت اما درد جسمی بدتر در روحیه چون روحت رو میتونی خوب کنی اما جسمت رو نه و اگه جسمت و مغزت سالم باشه روانتم کم کم سلامتشو پیدا میکنه

    پس در وهله اول هروقت خواستی ببینی چه مرگته که بنظرم بیشترش توهمه چون درد روانی واقعیو ندیدی واسه همین چارتا اهنگ گوش میدی و میگی یهههه ایم سو خفننن یاد پونزده سالگیه خودم میفتم😂 بهتره اول یه mri از مغزت و چنتا عکس رنگی ایجاد شده توسط مصرف گلوکز رادیواکتیو به ایمیلم بفرستی منتظرم.

    راستی جهت اطلاعت بنده روانشناسم هستم :) گودووووو

     

    این همه قضاوت از شخصی که خودشو عاقل و بالغ و دنیا دیده میدونه بعیده
    من کجا گفتم خودم سختی های فراوانی کشیدم؟ ولی روی حرفم هستم که خیلی دردا از این که دوس دخترت ولت کنه بیشتره و کاملا واضحه نمیدونم کجاشو متوجه نشدی و چرا بهت فشار اومده
    شما با بحث محتوا سازی آشنایی نداری هرجایی بر اساس میانگین سنی مخاطب مطلب تولید میشه اگه براتون سبکه دنبال نکنید
    شما که تازه اومدی آلبوم اشتالاگ دانلود کنی فکر میکنی از آرشیو موسیقی من باخبری؟ من چندساله دیگه به ندرت بلک متال گوش میکنم و اینا برام خاطرن
    درمورد تینیجری بودن قالب و رفتارم خیلی ام باهاش حال میکنم و از خودم راضیم
    به تخمم که روانشناسی منم اگه درسو ادامه میدادم الان دکترای هوش مصنوعی داشتم

    تو اون صدای دیونه ها اونا دیونه نبودن حاجی اون داغون بودن حالشون خراب بود چرا هیچی درست نمیشه؟ چرا یه قدم هم پیشرقتی نمیبنن واسه اون چیزی ک میخوان 

    انگار کل دنیا باهاشون قهر کردن و همه بهشون میگن دیونه 

    حالا خودتونو بزارید جا اونا چ حسی دارید؟ 

    خدا وجود داره اما ما واسش مهم نیستیم اون از همه انتظار پرواز داره در صورتی ک بالی بهشون نداده 

    پس بیاید باهم پرواز کنیم 

    کسی زنگ در خونه دلمو نتونسته تابحال برنه نه اینکه خراب بودش نه بلکه فقط جفتک ب درش کوبیدن چون خیلی ادم نبودن خر بودن که ندیدن چه زنگی داره دلم زنگی که برقش از چشمام تامین میشدش کسی نیس حرفی بزنه یا نشون بده بهم چطوری میشه خودکشی کرد وقتی که دستاتو پاهارو بسته باشن من دنبال ارامشم خیلی ارام حتی ارامتر از ارامش

    فققققققط ........ میخواسم خودکشی کنم لحضه آخرم احساسی باشه کلا همه چیو پروند برم مهراب و علی بابا و میلاد خودمون و گوش کنم بای

    NO ONE IS HERE واقعا سنگین بود:/کلا یه دقیقه گوش دادم یه حس عجیبی دارم

    من اون موزیکی که صدای افراد بیمار هست رو نمیتونم هیچ وقت گوش بدم و حس میکنم ممکنه دست به خودکشی بزنم. با آهنگ نغمه های درد زندگی کردم دو ماه تمام باهاش گریه کردم بی نظیر ترین موزیکی بود که تو زندگیم شنیدم و الهام گرفتم ازش برای تصمیمی در آینده ... البته نه برای خودکشی بلکه شاید برای شروع یک کار. 

    امیدوارم افرادی که روحیه شبیه من رو دارن اون قطعه صدای بیمارارو نشونن. ممکنه با تیزی چیزی به زندگیشون خاتمه بدن.  

    نوشابه ایم

    توسط آهنگای این سایت کوشته شودم 😔💔

    فقط جای یه اهنگ اینجا خالی بود 

    Snowfall از  oneheart

    شاید در ظاهر اهنگ آروم و خوبی بیاد ولی فرکانساش بعد ۶ دقیقه گوش دادن یه کاری میکنه حالت بد بشه افسرده ت میکنه

    حداقل من که اینجوریم...

    باحال بودن کاش از اینا بیشتر بزارین

    راستش بعد از شنیدن اینا از خودکشی پشیمون شدم

    رو من که اثر نداشت. چندتا نکته اینکه ساعت گوش دادن و حال روح خود فرد هم بی تاثیر نیست. مثلا تاثیرشون ساعت ۲ نصف شب چندین برابر روز هست. بعدم اینکه ما تو ایران هرروز هزارتا بدبختی رو تحمل میکنیم دیگه سفت شدیم. الان یه آهنگ بسازن از بی پولی و بی کاری و فقر و تعصبات و محدودیت ها رو ایرانیا برای خودکشی بیشتر جواب میده ☹️☹️

    من برم همین الان خودکشی کنم 🗿😂

    اونی که اسمت {گور ب گور} ِ نمی دونم هنوز زنده ای یا نه و مطمئنم پیاممو نمی بینی(آخه هرکاری کردم انگار نمیشه پیام بقیه رو ریپلای زد)

    فقط بدووون من عاشق توصیف زنگ دلت شدم،واقعا خیلی قشنگ نوشتی🌟

     

    *راستش اصلا اینطور نیست که بگم منم اینجوری ام،فقط توصیف فرحبخشی بود

  • ریتا هستمه
  • گلومی ساندی بنظرم اصلا باعث نمیشه کسی خودکشی کنه ی شاهکار سراسر ارامش هرچی گوش میدم سیر نمیشم🥲🥲🥲

  • Hello it's me .........
  • من که خداروشکر زیاد انگلیسی بلد نیستم اهنگا روم تاثیر نزاشت ولی اون صدای دیوونه ها با اون پسره که دختر شده بود از همه افتضاحححح تر بود😭

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی