midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

چهار سوار آخرالزمان هنگام باز شدن چهار مهر و موم از هفت مهروموم (متعلق به آخرالزمان) آزاد می‌شوند.

این مهر و موم‌ها به دستان "بره خداوند" (به اعتقاد اونا حضرت عیسی) باز می‌شه. این سواران بر چهار اسب به رنگ‌های سفید، قرمز، سیاه و رنگ‌پریده سوارند و به ترتیب نمادهای بیماری، جنگ، قحطی و مرگ هستند.

طبق اطلاعات دم دستی گوگل از این شخصیت ها در کتاب "مکاشفه یوحنا" و "کتاب مقدس" (مجموعه کتاب‌های مقدس مسیحیان، یهودیان، سامریان و چندی دیگر از ادیان) نام برده شده‌ و از اونجایی که یهودی های صهیون شدیدا بهش اعتقاد دارن و به دلایلی که من متوجهش نمیشم خودشون حتی زمینه به تحقق پیوستن پیشگویی ها رو فراهم میکنن، بد نیست ما هم درموردش بدونیم تا از قافله عقب نمونیم!

 

ابتدا بگم به عقیده مسلمونا کتاب های آسمانی مسیحیت و یهود در طول زمان تحریف شدن و مشخص نیست اصلشون در دست کی هست و چقدر با کتابی که در دسترس ماست متفاوت باشه ولی درمورد این چهار سوار حتی احادیثی وجود داره که در ادامه میگم و منبع میذارم تحقیق درمورد اصالتش با خودتون.

 

خب بریم سر اصل مطلب: در واقع از این چهار سوار، فقط اسم چهارمین نفر به صورت واضح اومده که اسمش مرگ هست و سه اسم دیگه بر اساس تحقیق و تحلیل که در ادامه بهش میپردازیم به عنوان نماد بیماری و جنگ و قحطی شناخته میشن.

بعضی از تحلیلگران بر این عقیده هستن که قبلا دو سوار بیماری و جنگ آزاد شدن و در آستانه سومین جریان یعنی قحطی قرار داریم.

 

 

اسب سفید

اولین سوار آخر زمان در مکاشفه ۲:۶ بیان شده است:

“همین که نظر کردم اسبی سفید پیش رویم پدیدار شد. آن که بر آن اسب سوار بود، کمانی در دست داشت؛ به او تاجی داده شد و او پیروزمندانه به پیش تاخت”

نماد: بیماری (به اعتقاد مسیحیت دجال و مسیح دروغین)

ما بر اساس احادیث اسلام سوار اول را بیماری میدانیم!

 

اسب سرخ

دومین سوار آخر الزمان در مکاشفه ۴:۶ بیان شده است:

“و اسبی دیگر بیرون آمد که به سرخی آتش بود، و به آن که بر آن اسب سوار بود قدرت داده شد تا صلح از روی زمین برگیرد و آدمیان را به کشتار یکدیگر برگمارد. و به او شمشیری بزرگ داده شد.”

دومین سوار به جنگ وحشتناکی که در زمانهای آخر رخ خواهد داد اشاره می‌کند.

 

اسب سیاه

سومین سوار در مکاشفه ۵:۶-۶ آمده است:

“…اسبی سیاه پیش رویم پدیدار شد و آن که بر آن اسب سوار بود ترازویی در دست داشت. و از میان آن چهار موجود زنده، چیزی شبیه صدایی شنیدم که می‌گفت: «یک پیمانه گندم، یک دینار(درآمد یک روز کار)، و سه پیمانه جو، یک دینار؛ و روغن و شراب را ضایع مکن!»”

سومین سوار به خشکسالی عظیمی اشاره می‌کند که احتمالاً در نتیجه‌ی جنگ های دومین سوار پدید می‌آید.

 

اسب رنگ پریده

چهارمین سوار در مکاشفه ۸:۶ آمده است:

“همین که نظر کردم، اسبی پریده‌رنگ پیش رویم پدیدار شد و آن که بر آن اسب سوار بود مرگ نام داشت و جهانِ مردگان از پی او می‌آمد. و به آنها بر یک‌ربع زمین قدرت داده شد تا بکشند با شمشیر و قحطی و بیماری مهلک و وحوش روی زمین.” چهارمین سوار آخر زمان نماد مرگ و نابودی است. به‌نظر می‌رسد که ترکیبی از سوارهای قبلی باشد. چهارمین سوار آخر زمان باعث جنگهای وحشتناک بیشتری خواهد شد و قحطی همراه با مصیبت و بیماریهای وخیم پدید خواهد آورد. حیرت‌انگیزترین و یا بهتر بگوییم شاید وحشتناکترین چیز این است که چهار سوار آخر زمان تنها “پیش‌درآمدی” بر داوریهای بدتری خواهند بود که در ادامه در دوره‌ی مصیبت عظیم به‌وقوع می‌پیوندد (مکاشفه فصلهای ۸، ۹، ۱۶).

 

 

 

علی(ع) می فرماید: «اندکی پیش از ظهور قائم (عج) مرگ سرخ و مرگ سفید اتفاق می‌افتد...؛ و اما مرگِ قرمز، همان کشته‌شدن با شمشیر؛ و مرگ سفید، همان طاعون است». [«غیبت»؛ ص ۷۴۹ و ۷۵۰]

امام جعفر صادق(ع) نیز در روایتی از «مرگ سرخ» و «مرگ سفید» و میزان کشته‌های فراوانِ این دو مرگ در روزگار پیش از ظهور آگاهی داده‌اند. حضرت(ع) فرموده‌اند که «پیش از قیام قائم، علیه‌السلام، دو مرگ و میرِ عمومی رخ دهد؛ یکی مرگ سرخ و دیگر، مرگِ سپید، تا به غایتی که از هر هفت تَن، پنج تَن برود. مرگ سرخ، با شمشیر و مرگ سپید، با طاعون است». [دارالحدیث؛ ۱۳۸۲؛ ج ۲، ص ۵۶۳ و ۵۶۴.]

 

نظر خودم: اگه این موضوع رو حقیقت حساب کنیم یه جای کار میلنگه یا بخشی از اطلاعات همخوانی نداره و یا هنوز تحت تاثیر این 4 موجود قرار نگرفتیم چون بیماری و جنگ باید دو سوم جمعیت رو از بین ببره. البته هیچ جایی از این که قراره این سه بلا ترتیب داشته باشن حرفی نیومده و ممکنه هر سه بلای بیماری،جنگ و قحطی همزمان صورت بگیره که و در پی اون مرگ رخ میده (سوار چهارم شاید جناب عزرائیل باشه)!☠️

 

تصویر: قحطی ایران در سال 1917 تا 1919

 

 

 

 

 

 

نشانه های نگران کننده قحطی قریب الوقوع:

یک چهارم گندم دنیا توسط اوکراین و روسیه تامین میشد که دیگه در دسترس نیست و انبارها رو به خالی شدن هستند

توصیه و تشویق به حشره خواری و گوشت مصنوعی در دنیا درحال شدت گرفتن است

چین به اندازه 20 سالِ کشورش از برزیل سویا و غلات وارد کرده است

بسیاری از کشورها درحال ممنوع اعلام کردن صادرات گندم و غلات هستند

تلف شدن دام ها در اسپانیا که قطب صادرات گوشت دنیاست و ناتوانی در فراهم کردن علوفه بخاطر جنگ و درگیری کشور اوکراین

آتش سوزی بسیاری از جنگل ها و مزارع سراسر دنیا به دلیل تغییرات اقلیمی و گرمای پیش بینی نشده (اخبار و ویدیوهایی هم از آتش سوزی های عمدی موجود هست)

افراد ثروتمندی درحال خرید زمین های کشاورزی هستند تا کشاورزی در آن را متوقف کنند

 

حکومت ها به خوبی از حوادث پیش رو آگاه هستند ولی به مردم هشدار جدی نمیدن تا محصولات باقی مونده احتکار و انبار نشه

خبر جالب اینه که ایران هزاران هکتار زمین از روسیه و ونزوئلا رو در اختیار گرفته تا داخش کشاورزی کنه و سهم داشته باشه امیدوارم در زمان قحطی هم این همکاری ادامه پیدا کنه.

 

پ.ن: اگه به فکر خرید و ذخیره مواد غذایی افتادید باید بگم این قحطی چندین سال طول میکشه و اگه حکومت ها به فکر ذخیره و مدیریت منابع مصرفی نیفتن فاجعه به بار میاد و شاهد کاهش جمعیت قابل توجهی خواهیم بود!

  • night wolf

نظرات  (۶)

سلام 

جالب بود

.

بد نبود

موضوعش جالب بود و نه خیلی بلند بود و نه خیلی کوتاه

در کل لذت بردم

ولی قبلا کیفیت کارات بهتر بودا

حتی سر همون قضیه مجله اکومینیست 

البته نمیدونم شایدم این فقط احساس منه

 

راستش اصلا مثل قبل تمرکز ندارم من چندتا وبلاگ دارم که همشون یه دوره اوجی داشتن بعدش گذاشتمشون کنار اینجا هم هرچی ادامه بدم بدتر میشه
 .
اکونومیست امسالم در مورد قحطی بود محتوای خفنی هم برخورد نکردم
قالب اینجا رو گذاشتم برای دانلود میتونی یه وبلاگ بزنی اگه ایده و انگیزه داری

عاو... امیدوارم تمرکز سابقتو دوباره پیدا کنی:» 

به هر حالــــاینجا وبلاگ خیلی خیلی خوبیه و حیفه

عه.... قحطیشم به همین مطلب میخوره😂

 عاو مرسی... اگه ایده خوبی پیدا کردم حتما! 

 

شاید یه روزی.
آره یه عکس ساده و گویا داره
البته مال چند ماه پیشه ولی این بار دلایل زیادی هست که داره به یه بحران غذایی جدی اشاره میکنن شاید باید جلد این مجله رو هم توی این پست میاوردم

.

حیح:» 

جالب بود

هعی... عجیبه

اوهوم

راستی یه چیزی.... البته بی ربطه

تو اون وبلاگ کریزی فرندت اون برگ سبزه

من تا اونجایی که scp میاد حرف میزنه رفتم ولی بعدش دیگه اتفاقی نمیفتهــــباید کاری کنم؟:» 

 

 

. نه تاهمون جا ساخته بودم بعدش عقلم اومد سرجاش دیگه ادامش ندادم

خیلی خوب بود که...ادامش میدادی:"

  • محمد فاضلی
  • سلام. ممنون از مطلبتون . کمی اگر دقت کنین داریم به سمت همین وضعیت میریم .

    بیماری های عجیبی که هر روز بروز میکنه . مثل ایدز و هپاتیت و کرونا و افزایش عجیب سرطان های مختلف

    جنگ هم که روزی نیست که تو اخبار از جنگ و درگیری در گوشه ای از دنیا صحبت نشه . یه سرچی کنین توی نت پر شده از فیلم های مختلف درگیری و جنگ های نفر به نفر و قبیله با قبیله و شهر با شهر و کشور با کشور. با توجه به تکنولوژی های جنگی و انواع بمب اتم و غیر اتم هم بعید نیست که بزودی تو جنگ جهانی سوم این اتفاق بیافته .

    قحطی هم که خوب سالیانه درازیه که دارن تبلیغ میکنند آب نیست . مسلما اگر آبی نباشه قحطی به وجود میاد . کما اینکه خود جنگ هم باعث قحطی میشه .

    و در نهایت مرگ ... توضیحی نمیخواد ... سه سوار اول وسیله ای هستند در دست مرگ تا انسان ها رو به نابودی بکشونه ...

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی