midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

این سایت عجیب و غریب که هدف از تولیدش مشخص نیست و اسم خیلی عجیبی هم داره در صفحه اصلیش و ظاهرا تنها صفحش یک زن چاق ظاهر میشه که فقط بلده سیب بخوره اونم با حرکت موس توسط شما ... من یکم توی سایت گشتم و نمیدونم چیکار کردم که به یه صفحه دیگه منتقل شدم و چون احساس امنیت نمیکردم اومدم بیرون و ادامه ندادم اگه شما تونستید به اون صفحه دیگه برید لطفا اعلام کنید که چجوری تونستید

همون موقع ورود به سایت یه حس بد عجیب به آدم دست میده شاید فقط حس من باشه

 

 https://www.iloveyoulikeafatladylovesapples.com 🌎

 

نکته 1: این سایت از فلش پلیر استفاده میکنه اگه اجرا نشد روی آیکون وسط صفحه کلیک کنید و اجازه لود شدن اون در مرورگر فعال کنید

نکته 2: فایل های فلش به دلیل رخنه امنیتی چند ساله که منسوخ شدن پس من نمیتونم امنیت این سایت تایید کنم

نکته 3: این سایت ممکنه حاوی تصاویر یا فایل های رسانه ای نامناسب باشه پس مراقب باشد

  • night wolf

نظرات  (۱۱)

  • محمد صادق تقی زاده
  • منو نبرد جایی !

    منم یادم نیست چیکار کردم سیبه رو جایی پرت کردم یا چندتا سیب دادم بخوره نمیدونم یادم نیست
  • نویسنده آشنا
  • سلام، من رفتم داخل سایت، خیلی جالب بود، خندم گرفت، این صحنه رو قبلا یه جای دیگه دیده بودم، 

    یه صفحه دیگه رو هم چک کردم، یه مدل سه بعدی از سر قطع شده بود، چیز خاصی نداشت، یه سری برنامه نویس حالا اینکه نمیدونم چرا ... اینا رو ساختن.

     

    ولی جالب بود!

    آره ولی کدنویسیش زیادم راحت نیست و بنظر من حرفه ایه من که نمیتونم همچین چیزی بسازم
    بجز اون قلب کوچولوی سمت راست یه راه مخفی واسه رفتن به صفحه دیگه هم هست که شانسی واردش شده بودم 
    مهمم نیس 
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • ://///////

    نتونستم برم ببینم:((((((

    بهتر
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • :):
    در حد معرفیشون بخون نمیخواد بری ببینی 
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • من که همیشه همین کارو میکنم؟🤐🤥

    بهترین کارو میکنی دوست محترم 
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • 😏


    😏😏😏😏😏

    حاجی خیلی خوبی ولی وبلاگو ببند بقیه پشم ریز نشن راستی اینستا داری؟

    . نترس چیزی نیس که
    نه ندارم واسه این مطالب

    با وی پی ان هم رفتم البته با گوشی چیزی نبود🤨

    اگه بگردی چیزای ناجالبی پیدا میکنی بنظرم دیگه نرو تو سایتش

    عرررررررررررررررر میخوام بیارمش بالااااااااا

    سیب بدم بخوله*-*

    عررررررررررررررررررررررررر

    چرا نمیاد هق هق هق

    همش میگه دسترسی به این سایت امکان پذیر نیست

    فیلتره 

    نیاورد 

    عرررررررررررررررررررررررررررررررررررر

    خیلی میخواستم برم توش

     

    کم مونده بود ذوق مرگ بشم 

    با چیزشکن باید بری

    باچیز شکن رفتم باز نشد😑

    فکر کنم دیر رسیدی سایتو جمع کردن

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی