midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

یه بیماری عجیب وجود داره که شخص سایه های غیرواقعی میبینه

 

زمان ویدیو: 12 ثانیه
دانلود ویدیو با کیفیت اصلی

  • night wolf

نظرات  (۲۱)

  • HαяƖєу Qυιηη
  • دهنت سرویس افشیییییییییییین 😑😑😑😑😑😂😂😂😂😂

    .
  • HαяƖєу Qυιηη
  • خداییباحال بود دمت گرم 🤣👍

    کلی ترسوندم بقیه ارو با این 😆

    خواهش میکنم خوشحالم که خوشحالت کردم ..
  • 💚DORIS ‌💚
  • افشیییین تووو روووحتتت بمیرییی عوضییی اه لعنت بهت😐🥺😡😡🤬🤬

     

     

    + فوش‌هایش را پس میگیرد

    .. حنا جیغ که نزدی؟ 
  • 💚DORIS ‌💚
  • جیغ نزدم ولی سرم خورد توی در کمدم :|||

    آخ الهی بمیرم 😥

    سلام آقا افشین

    میبینم پست جدید گذاشتی 😂😂

    باحاله

    سلام بله دیگه 😅

    سلام افشین منم 

    چطوری پسر؟ پیامی که بهت دادم رو خوندی؟ یه پستی درباره اون هم بزار.
    در مورد این کلیپ...

    برگام ریخت مرد حسابی این احمقا دیگه کی هستن؟؟؟؟

    بعدم بالاش تیتر زدی که یه بیماریه، با این تیتر الان بهم برخورد.

    من هرشب این یارو (مال خونه ما طرف یه زنه) رو می بینم که وقتی لامپ روشن میشه نیست وقتی خاموش میشه هست، ولی من مثل این چولمنگا نیستم که هی خاموش روشن کنم، یه بار که اینطوری شد اول همه لامپارو روشن میکنم و بعدش هم همون در مورد نظر رو با زنجیر میبندم حتی اگر در دسشوری باشه. چون ما خونمون دوتا دسشوری داره. خخخخخخخ
    یادش بخیر یادمه یه بار وقتی با زنجیر یکی از درها رو بستم تا صبح از پشت اون دره صدا میومد که طاها درو بازکن احمق منم!!!
    عجب جن پروویی بود، خیال میکرد من احمقم. خلاصه منم رفتم مدرسه وقتی ظهر برگشتم داداشم که از دیشب ندیده بودمش با ساطور دنبالم میکرد عوضی، فک کنم جنه رفته بود تو جلدش ولی بالاخره بیخیال شد.

    اجنه اعصاب ندارن که...

    سلام منم میخواستم برگات بریزه
    داداشت از دست تو چی میکشه. تو که خودتم میبینی دیگه چرا بهت بررخوره 😂
    در مورد اونم که گفتی اگه مطلب مستندی پیدا کنم درموردش مینویسم 😏

    او مای پشم!

     

    او مای برگ!

     

    او مای پر!

     

    وات د  فــ(بوق)ــک 

     

    وات د هلپ

     

    شِـــــت

     

    پرگام

     

    پرام

     

    پشمام

     

    پشمام فر خورد

     

    پرام ریخت

     

    پشمای نداشتم ریخت

     

    برگام ریخت

     

    کرونا کم بود که یه مدت پیش انگلیسیش هم اومد از واکسن هم که خبری نیست دقیقا همین کم بود 

     

     

    WOW

     

     

    این بیماری نیست لابد یه چیزی میزنن دیگه

     

    یعنی در اول مطلب (کامنت) هرچی اصطلاح ونجوری بود گفتم 

     

     

     

     

     

     

     

     

    .

    روی صندلی بودم یهو به عقب صندلی فشاار اوردم افتادم

    لامصصصصصصصصصصصصصصصصصصب

    حتما بد نشسته بودی .

    ن باو

     

    . ببخشید دیگه این جور چیزا همیشه تلفات میده

    من که دارم باهات شوخی میکنم من که فقط یبار پسمام ریخت اونم بخاطر به پست قبلا دیدم  درمورد یه سایت شیطان پرستی بود که گذاشتی اونم نریخت تازه فقط فر خورد اونم یکم!

    خب که چی؟
  • 𝓨𝓮𝓰𝓪𝓷𝓮𝓱 ؛
  • یه جیغ زدم ک تا ده روز نمیتونم حرف  بزنم

    همچین مواقعی بهتر اول کامنتارو ببینی بعد ویدیو رو پخش کنی .
  • 𝓨𝓮𝓰𝓪𝓷𝓮𝓱 ؛
  • من بهت اعتماد داشتم 

    (ಥ﹏ಥ)

    ای وای دیگه کلیپ جامپ اسکر نمیذارم 
    ببخشید .

    تو روحت  @_@

    اخرش شاش بند شدم

    . چیزی نیست زود خوب میشی
  • Dina ‌‌‌‌‌
  • گایز الان ببینم یا نبینم؟

    . آره
  • Dina ‌‌‌‌‌
  • دیدم/=😄😄

    .

    یه سم خاصی داره که 100 بارم ببینی باز میترسی :|

    .

    افشین من خودم از این نترسیدم بعد دادم به دوستم یک فوشی داد اصلا میخواستم ترکم کنه

    .
  • محمد طاها اسلامی
  • سلام منم همون طرفدار سایت scp که از مطالبتون کپی میگرفتم :)
    اومدم یچیز بگم
    لعنت بیاد بهت عوضی سکتم دادی O_o
    پرام ریخت
    چرا دیگه تو اون سایت scp پست نمیزاری؟

     

    سلام خوشحالم که دنبال میکنی
    دلم میخواد وقت و انرژیشو ندارم
  • 𝕾𝖒𝖔𝖔𝖙𝖍 𝕮𝖗𝖎𝖒𝖎𝖓𝖆𝖑
  • جارو داری اخوی؟

    ریدم تو خودم

  • 𝐻𝑎𝑘𝑢 -
  • ترسیدم. :")

    من بعضی اوقات سایه های عجیب از دور توی تاریکی میبینم ولی واقعی نیستن و توهم هستن با اینکه خودمم میدونم

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی