midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

 

این بازی خیلی خیلی پیشنهادیه به تازگی نسخه دومش اومده و در سبک پلتفرمر -ماجراجویانه - ترسناک برای کامپیوتر و کنسول های بازی منتشر شده. کم حجمم هست هر کدوم فقط حدود 2 گیگه و داستان تقریبا کوتاهی داره هر نسخش حدودا 3 الی 4 ساعت گیم پلی داره.

مفاهیم جالبی توش نهفتست و اگه قبلا بازی کردید به این وبلاگ بیاید تا درمورد اتفاقات داستان بازی بحث و گفتگو کنیم و اگر هنوز بازی نکردید به هیچ عنوان مطالب اون وبلاگ رو نخونید چون داستان بازی اسپویل میشه و از لینک زیر فقط خود بازی رو دانلود کنید و پست های دیگه اون وبلاگ رو مطالعه نکنید.

بعد از تموم کردن نسخه اول فراموش نکنید از توی منو به قسمت chapter برید و dlc ها رو هم بازی کنید سپس میتونید پست های مربوط به little nightmares1 رو بخونید.

و بعد از این که نسخه دوم رو هم بازی کردید همه پست ها رو میتونید بخونید

 

لطفا اعتماد کنید و آفتابه رو بر زمین بذارید و برید توی اتاقتون درو از پشت قفل کنید و کابوس های کوچک رو بازی کنید و بیاید در موردش حرف بزنیم.

بنظر من حتی عکسای بازی رو هم سرچ نکنید و بدون این که پیش زمینه ای از بازی داشته باشید شروع به بازی کنید.

 

بحث و گفتگو در مورد بازی [بعد از این که تمومش کردید] در وبلاگ کابوس های کوچک

 

  • night wolf

نظرات  (۵۵)

  • ⁷💕𝐌𝐢𝐧 𝐛𝐚𝐫𝐚𝐧(سکینه برفی ایز بک یو نو؟😐)
  • از این بازی هایی که میگن مثلا طرف اخرش خودکشی میکنه نیست که؟

    نه اصلا این بازی حتی ترسناک هم نیست
    یه فضای دارک و غم زده داره با یه حس و حال عجیب و البته هیجان انگیزه و پر از مفاهیم جالبی

    .
  • ⁷💕𝐌𝐢𝐧 𝐛𝐚𝐫𝐚𝐧(سکینه برفی ایز بک یو نو؟😐)
  • اوه شت

    بازی نیاز شدم

    برای ویندوزم هست دیگه؟

    وجدانم میگه بندی هم بریز-.-

    آری برای کامپیوتر و کنسول های دیگه
    حتما بازی کن 
    .

    افشین ما چطوره😍

    نبودی نگرانت شدیم💔 همیشه سالم باشی و سلامت🧿

    راستی لینک وبلاگ اصلیتم بده💻

     

     

    خوب باش😘

    همین دور و برا خوبم یکم کار داشتم ترجیح دادم یه چند روز اینطرف نیام

    .crazyfirends

    به اتمام رسوندی بازیو😳 

    بله وبلاگ هم زدم برای بررسی و نقدش و هرچی فکت و تئوری و اینجور چیزا داره قراره پست کنم اونجا 

    .

    افشین اخرش منو دق میدی :|

    من نمیدونم چجورییییییییییییییییییییییییییییییی دانلودددددددددددددددددددددددد کنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننم

     

    جیغغغغغغغغغغغغغغغغغ

    چرا نمیدونی؟
    توی صفحه ی سایتش که رفتی {منظورم سایت dlfox} زیر توضیحات بازی یه کد امنیتی داره که کدشو بزنی لینکای بازی رو میاره 
    اگه بازم نتونستی بگو لینک مستقیمشو برات بفرستم

    چ خبره آخه دو گیییییگ!

     

    حالا بنظرت دان کنم؟ ولی ب هر جال هیچی برای من مثل بازی machinarium نمیشه (این بازی رو 100 بار تموم کردم)

     

    (دوستان من افشین رو برگردوندم!)

    من ماشیناریومو تموم نکردم ولی بازی کردم
    داداش این هیچی مثل فلان نمیشه رو دور بنداز فقط خودتو از چیزای دیگه محروم میکنی
    اگه این و لیمبو و اینساید رو بازی نکردی بدون در حق خودت ظلم کردی

    انلاینه یا افلاین؟

    آفلاین و تک نفره 
     

     

    آفلـایـن

     


     

    .

    سلام زود زود پست بزار، چند وقت بود که بلاگت حوصله سر بر شده بود و فیلمایی که آپلود کرده بودی دان نمیشدن چون فیلترن:/   ولی ایول 

     

    سلام
    فعلا همینو دریابید که ارزشش از همه پستای تا الان بیشتره 

    افشین دوباره رفت!

     

    6 ساعته که کامنت هارو چک نمیکنه

    تایمر گذاشتی؟

    .

    خب انگار افشین از این یکی بلاگ خسته شده و تو اون یکی بلاگش داره حال میکنه واسه همین زیاد آیلاند نمیشه.      پس دل ماااااا

    من کلا فعالیت خاصی فعلا ندارم در هیچ کجا
    شاید توی اون وبلاگ littlenightmares چند تا پست بذارم که فقط به درد کسایی میخوره که اینو بازی کردن 

    افشین قهر کرد!

    من که قهرو نیستم .

    من تو مرحله ی یک این بازی ورژن اولش گیر کردم کسی میدونه باید کجا برم؟
     

     

     

     

     

     

     

     

     

    سلام ^^

    اخ جون پست جدید D: چه اهنگ قشنگی هم داره 

    من نت ندارم دان کنم =( هعی روزگار 

    بسیار خرسندیم از برگشتتD:

     

    سلام جایی نرفته بودم که برگردم
    بنظر من از دستش نده وقتی تونستی دانلودش کن

    افشین جان به وب لاگی هایی که این جا لینگ کردی نگا کردم.              آخه چند تا وبلاگ دارییییییی؟؟؟؟؟!!!😐😐😲

    این وبلاگ چندتا پست داخلش میذارم و بعد دیگه رها میشه چون کسی رو ندارم که در مورد این بازی باهاش حرف بزنم وبلاگ زدم 

    یعنی نگی جند تا وبلاگ داری دیوونه میشم

     

    اونا که توش فعالیت دارم یا داشتم کلا 4-5 تا 

     

    اینجور بازیای با اتمسفر فانتزی و موسیقی پس زمینه ارومو فقط باس ساعتا 2 -3 شب گوش کرد تا قشنگ بری تو بحر بازیو داستانش :)))

    ا

    منم آخر شب بازی میکردم خیلی خوب بود .

    میخواستم دانلود کنم ولی نمیشد 😭 کامپیوترم 32 بیته نمیدونم چیکار کنم هیچی روش نصب نمیشه☹️

    یه سر به این پست هم بزن بازی های خوبی رو معرفی کردم
    بهترین بازی های کم حجم برای کامپیوتر

    سبک ترین بازی که حتما رو سیستمت اجرا بشه Limbo ئه که شاهکاریه واسه خودش با حجم 60 مگ :)
     دانلود رمزفایل: www.dlfox.com

    سلامممممممممممممممممممممممممممم افشین

    چطوری خوبی ؟؟

    من اومدم باز ^_^

     

    سلام فائزه . خوش اومدی

    منم میخوام وبلاگ باز کنم

    بنظرت باز کنم ؟؟

    اصلا فرض کن باز کردم من که بلد نیستم چیکار کنم ^_^

    تو بزن من یادت میدم .

    باهش :)

    من الان میخوام بزنم یاد بده

    .اول برو اینجا عضو شو https://bayan.ir/register/

    نمیشه چرا هر چی میزنم :(

    چرا نمیشه فیلدا رو پر کن و عضویت بزن
    بعدش برو توی ایمیلت و لینک تایید عضویت رو کلیک کن
    بعدشم با یوزر و پسوردت وارد شو و یه اسم بنویس که میشه همون آدرس وبلاگت

    سلام من چند سال پیش یک ایده به ذهنم رسید که نتونستم اونو ثبت کنم و الان هم میترسم یکی اونو ثبت کنه میخواستم ببینم میتونی اونو تو این سایت قرار بدی (من بعدا میخوام انیمیشن ها و فیلم ها و بازب های زیادی از اون بسازم)نامش هست pepper book و اینکه میتوانی راز خودکشی میکی موس رو بزاری (اگه میدونی😐)

     

    متوجه نشدم قضیه چیه
    خودکشی میکی موس که همه جا هست سرچ کنی میاد 

    فیلدا رو پر میکنم بعدش که میام عضویت و میزنم نمیشه میره اول صفحه

    اگه نمیشه و برمیگرده به همون صفحه حتما یه پیغامی میده که کجا رو اشتباه رفتی

    یه خورده چیزای ترسناک تر بزار

    این بازی مفاهیم ترسناکی داره .

    لیمبو رو که معلومه بازی کردم پارسال تا تقریبا آخراش رفتم ولی انقدر سخت شد که بوسیدمش گذاشتمش کنار (میگی دوباره دانلود کن و بازی کن!).

     

    خب من نگفتم که فقط این بازی رو دوست دارم (ماشیناریوم) من یه مدت پیش دسکتاپم داشت از بازی منفجر میشد الانم یادم نیست که چقدر بازی داشتم هرچقدر بود خیلی زیاد بود

     

    من معمولا بازی های ماجرا جویانه رو دوست دارم ولی نه مثل این بازی که زیادی ساکت هست نه مثل بازی های خیلی شلوغ مثل اتوموبیل دزدی بزرگ : سن اندریاس (از فارسی حمایت کنیم) (ماجرا جویانه نیست ولی شلوغه)

    یه باز یباشه راحت مثل دنیای درون (the inner worl) (از فارسی دوباره حمایت کنیم!) اگر قرار باشه که بازی جنگی کنم که خدای جنگ (دوباره از فارسی حمایت کنیم) رو ترجیه میدم

     

     

    شاید لایو استریم این بازی هم گذاشتم ولی تو با این وضع هر 5 یا 6 یا 7 ساعته ی چک کردن کامنت ها عمرا ببینیش!

    جایی گیر میکنی سرچ کن راهنمای مراحلشو پیدا کن 
    اتفاقا هیجانش بالاست و صحنه هایی داره که توی شوک میری فقط اوایلش آرامش داری
    بازم داری ز هر سبک اسم یدونه رو میاری دایی منم همینطوره بهش میگم سایبرپانک اومده میگه هیچی Gta نمیشه میگم باشه تو بمون توی همون gta
    حاضره یه بازی که دوس داره رو هزاربار تموم کنه ولی تمایل به تجربه کردن آثار جدید رو نداره یا لحظه ای که بازی حوصلشو سرببره تحمل نمیکنه و اسم آشغال میذاره روش و دیلیت
    یا فیلم که دانلود میکنه میزنه وسطش ببینه اگه دارن همو میکشن میگه هااان این فیلم خوبیه وگرنه پاکش میکنه

    نمیگم بده هرکسی سلیقه و سبک زندگی خودشو داره از همون چیزی که خوشت میاد لذت ببر 
    .
  • خودت میشناسی
  • تو رفتی بیکار بودی به بلاگ زدی یکم ترسیدی ولی عادی شد یه بلاگ زدی scp دیدی یه بلاگ زدی انیمه میبینی یه بلاگ زدی برنامه نویسی یاد گرفتی یه بلاگ زدی بازی دیدی دوباره یه بلاگ زدی افسرده شدی یه بلاگ زدی بالا رو دیدی یه بلاگ زدی پاییین رو دیدی یه بلاگ زدی بالا رفتی یه بلاگ زدی چپ رو نگاه کردی و جوگیر شدی یه بلاگ ردی هرچی دیدی یه بلاگ زدی بابا بسه دیگه بابا خسته شدیم دیگه!

     

     

     

     

    😎خودت میشناسی😎

    تو نبین 
    من زیاد جوگیر نمیشم این بازی 2017 اومد اگه جوگیر بودم اون موقع میذاشتم نه بعد از 4 سال
    وبلاگ انیمه هم که مسدود شد
    و این که این مورد انعطاف منو توی علایقم نشون میده چون اگه دقت کنی وبلاگهام هر موضوعی که دارن تا فیها خالدونشو رفتم و از روی جوگیری نبوده

    آقا من نسخه اول اینو سال پیش بازی کردم افسردگی حاد گرفتم

    نسخه 2 رو بازی نکن از پشت بوم میپری پایین .

    فقط ببخشید زیاد کامنت میزارم ولی کاش همه ی وبلاگ هاتو توی بالای هر وبلاگت لینک کنی تا سه ساعت سرچ نکنیم ببینین چی هست.                TNX 

    کدوم وبلاگ من فقطهمینجا مطلب ترسناک میذارم بقیشون چیز خاصی نیستن
  • امیرمحمد رنجبرزاده
  • چه جالب منم افسردگی حاد گرفتم سر نسخه اول(البته بعد سه ماه رفتم سراغش تا چپتر سوم بردمش بعد بوسیدمش گذاشتمش کنار)البته افسدگی من سر یه چیزی دیگه هم بود اون هم اینکه قرار بود امتحان تیز هوشان بدم ولی کل سه ماه رو هیچ کاری نکرده بودم(البته قبول هم شدم) ولی از همین جا میگم هیچی آپلینک نمیشه فقط اپلینک اصلا تو برو ببین چه بازی عالیه(اینو گفتم چون فهمیدم بدت میاد از این کارا)

    آزار داری ها .

  • امیرمحمد رنجبرزاده
  • البته یه سوال

    تو چطور این همه وبلاگ رو کنترل  میکنی؟

    من تا الان دوتا وبلاگ زدم

    اولی که دعوا شد از چنگمون در اومد

    دومی هم کلا ول کن

    این یکی هم که فقط زدم تا فقط بتونم به تو پیام بدم

    برام سوال بود که تو چطور میتونی یه وبلاگ به این خوبی داشته باشی

    چه گردوندنی من که دارم سالی یدونه پست میذارم .
  • امیرمحمد رنجبرزاده
  • بعد یه چیزی فمیدم در مورد این سایت فود فور فاکس(food for fox)

    برای شیطانه

    دلیل هم دارم

    یادمه یه نفر تو اپارات ویدیو آپلود کرده بود در مورد شیطانی بودن کیو آر کد(اونایی که پشت چیپس و پفک میزنن بعد اونو تو مغازه ها اسکن میکنن تا هزینه رو بگن

    طرف رفته بود یدونه از اینا پیدا کرده بود که سه تا شیش داشت مثلا این کد:

    8769898 88326 776

    اگه نگاه کنی تو هر بخش که سه تاست یه شیش هست

    که روی هم میشه 666

    حرف اف هم ششمین حرف زبان انگلیسیه

    فود فور فاکس هم سه تا بخش داره که تو هر کدوم یه شیش هست

    می دونم چرت و پرت گفتم ولی اگه اون دلیل برای شیطانی بودن یه کده این اسم حتی بدتره

    چون غذا برای روباه میشه:

    غذا برای شیطان 

    منم یه تک چشم گذاشتم اون بالا پس اینجا هم واسه شیطانه؟
    در مورد بارکد شنیده بودم ولی این که توی سایت ترسناک از این نمادها استفاده بشه برای اینه که نشون بده حاوی چنین مطالبیه نه این که برای گمراه کردن دیگران ساخته شده باشه یا شیطانی باشه
    نمونش همین بازی که در اعتراض به نظام سرمایه داری و برداری عمومی ساخته شده
  • امیرمحمد رنجبرزاده
  • https://www.aparat.com/v/bTtPS

    اگه کسی کمک بیشتری خواست بیا اینم کمک

    ممنون از گیم پلی 

    البته زیاد هم سخت نیست

     

    من یه حساب بلاگ اسکای دارم

     

    یه بلاگ تو بلاگفا دارم

     

    یه اکانت بیان هم دارم که برای بیان باکس و هد و کانت و اینا بدردم میخوره و خواستم

     

     

    وردپرس هم که تو کامپیوترم برای اینکه یکم یاد بگیرم دانلود کردم

     

    الان افشین میگه : خسته نباشی دلاور خدا قوت قهرمان!

     

    از پس که کامنت گذاشتم و جواب داده که ذهنشو راحت میخونم!

     

     

     

     

     

    انتظار داشتم بگی فقط بلاگفا .

    البته بلاگ اسکای رو برای پیکو فایل میخواستم اکانت ساختم

    .اسفا.. استفاده ابزاری میکنی

    اره نام رو فقط 😐😐💔

    نام کاربری حتما تکراری بوده یا فارسی نوشتی یا فاصله گذاشتی 

    راستی افشین تو که گفتی منم مثل داییتم میگم یه بازی خوبه و هیچی مثل مثل اون نمیشه من نصف بازی های حجیم دنیا رو فقط برای حجم اینترنت و اینا نمیتونم برم دانلود کنم چه برسته به بازی (سرعت  اینترنت : 7.2 مگابایت)

    من یعنی دیوونه ی بازی هایی مثل سایبرپانک و کالاف دیوتی و اینام  ما تو فامیل مقط پسرخالم و پسرداییم پلی استیشن دارن و من بعضی موقع میرم اونجا بازی کنم.

     

    اگر یکی دوماه پیش اسکرین شات دسکتاپمو میدیدی غش میکردی (الکی نیس که من 3 ترابایت پر کردم!)

     

    من که فقط ویدئو های آریا کئوکسر رو میبینم که همین قبل هم لایو 100 کا گذاشته بود

     

     

    [ گفتم که زیاد XD نشی! ]

     

     

    خودت توی کامنتت نوشتی اگه اکشن بخوام ترجیح میدم اینو بازی کنم اگه فلان بخوامم فلان بازی
    من از حرف خودت نتیجه گیری کردم 

    15 ذساعت و 34 دقیقس جواب کامنت ندادی

     

    (همین الان خدا میدونه که کی جواب میدی)

     

    (تایمر گذاشتم)

    تایمر نمیخواد کامنتا خودش تایم دارن

    خدا وکیلی سیستم گیمینگ خفنت رو شرح نده که دلمون خونه... یوتیوب هم آریا کئوکسر بدک نیس ولی سرور یوتیوب کیوده پای♥♥★★

    سلام بچه ها اسم من هست کیوده پای

    کیوده پای 

     

    کیوودهپااییییییی خخخخ

    من فکر میکردم کیودی پای تلفظ میشه

    شخصا با رم 2(😏) که خیلی به فنا رفتس دارم عشق دنیا رو میکنم...

    تو چه میدونی استریم گذاشتن با سیستم رم 2 و پینگ 200 یعنی چی؟😂😂😂😂😂😂😂 اقای -nima

    راستی خودم گیمرم جایی چیزی گیر کردی بگو کمک کنیم

    با رم دو چجوری گیم میزنی؟ ..
    این بازی حداقل رم 4 میخواد

    کیودی پای که خیلی +18 هس فقط میا و ♥کوروش♥

    .

    من که همه وسایل استریم مثل میکروفون و وبکم دارم ولی باز استفاده نمیکنم

     

    رم من 4 گیگ هست پینگمم 200 نیست 80 با بالا ولی شده مثلا فیلتر شکن ول کردم رو 108 ثابت مونده که چیز بدی هم نیست اینترنت هست که خیلی مشکل میاره برای آپارات که نیاز نیست ولی DevVpn اینترنتش 6 مگابایت سرعت داره که کم نیست ولی نمیدونم مشکل میاره یا نه 

     

    خودمم زیاد استریم میبینم مثلا استریم 100 کای آریا رو دیدم استریم قرعه کشی آروین رو دیدم استریم q&a ی میا رو دیدم استریم کالاف فرشاد رو دیدم استریم روز مادر میا رو دیدم مال سعید بوک رو میبینم استریم امیرخان رو میبینم استریم فورتنایت میا و کوروش رو که با ارین و فرشاد بود رو دیدم استریم z one  که نمیدونم جدیدا استریم نمیزاره رو میدیدم و ...

    والا خوشبحالت.ما بدون Vpnپینگمون به عروج میرسه. تو درس و مشق نداری اینقدر استریم میبینی؟

    ۲ تا از استریمرای اپارات رو من راهنمایی کردم میخوای اسماشون هم بدم...

    میا رو هم میگن بدک نیس .ولی خدا وکیلی کیوده پای خیلی خفنه همین ۳ ساعت پیش جدیدترین ویدیوشو دیدم . الانم حجم اینترنت به****رفته داره ازاد میخوره

    😂😂😂نباشد بحثی با ما دیوانگان

    منم فقط یع میکروفون دارم که ندارم... باش صحبت میکنما ولی ندارم.😂یه ترفند هست که گوشیو  تبدیل به میک میکنه ولی خوب بدک نیست. گوشیمم اگه ببینی که روزه ترک گوشت میگیری(😜) اندروید۴

    استریم کم میبینم ولی مثلا یه هفته پیش ویدیو اموزش فحش رو از علی سکته دیدم باحال بود . بالاترین بازی ای کع نصب کردم هم کال اف دیوتی بزار انگلیسی بگم

    Call Of Duty .Modern Warfar2 بوده که اونم قشنگ بود خوشمان امد

    منم جی ال ایکس جی 4 دارم تولیدش 4 سال پش متوقف انقدر قدیمیه باید بره موزه اونم اندروید 4 داشت به حدی رسیده که شاد هم  بالا نمیاره

     

    اینقدر که نه روزی 2 ساعت بیشتر لایو نمیبینم اینا هم پشت سر هم نمیزارن میا هفته ای 1 بار فرشاد سالی 1 بار آروین هم 10 سال یه بار!

     

    امیرخان هم زیاد نگاه نمیکنم

     

    (منظورم از میکروفون میکروفون هدفونم بود)

     

     

     

    خب منم منظورم میکروفون بود دیگه.... واسه دستکاپم هم بگم که تا چند روز پیش به فنا بود ولی الان یه ترفند خفن یاد گرفتم با برنامه rainmater چیز خیلی خفن و گنگی شده ... راستی تنها بازی که الان دارم zula ست که خیلی کم میرم و توش پلو پلیرم (خخخخخخ) منم خیلی کم استریم میبینم .اخرین باری که استریم دیدم تو اپارات صبح ساعت 9 با یه نوبه سگ استریمر تازه کار چلنج دادم تک به تک به **** رفت هخخخ

    17 ساعت چک نکردن کامنت ها!

    .

    توجه توجه. تمامی دست اندرکاران این وبلاگ تا اطلاع ثانوی توسط scp 8585 گروگان گرفته شده اند. اگر خواهان آزادیشان هستید سریعا به لینک زیر بیاین و استریمر منتخب رو 10000تومان دونیت کنید.

    این اخرین هشدار بود

    خوددانی

     

    ناموسا چی زدی؟ 

    اها نام کاربری تکراری نباشه یا فاصله نذارم درست میشه؟؟؟

    احتمالا درست میشه .

    خخخ خودتم پس کیانو میشناسی،رم 2 هم خوب چه کنیم دیگه.. همینکه تو زولا بین 40 تا 50 فریم میگیرم و بقیه چیزا برام کافیه...

    کامنت اخر هم بگم گل زدم

    خخخ

  • امیرمحمد رنجبرزاده
  • اقا الان مشکل شما استریمر خوبه؟ بیا اینم استریمر خوب

    https://www.aparat.com/BAIHZARD/live

    فقط چیزه افشین جان تو رو جون هر کی دوست داری اون لینکه رو بده لازمش دارم

    تو رو خدا

    افشین ، شمارت و میتونی بدی ناموسن 😬😐💔

  • امیرمحمد رنجبرزاده
  • چند وقته نیستی برادر؟

  • امیر محمد رنجبرزاده
  • اقا برای شادی روحش صلوات

  • پاراادوکس ورجن قدیم
  • تف تو این دنیا که بین این همه سایت پو ر         ن تورو فیل کردن 

    تف تو همه چیز 

    دادا چطور مطوری  چند وقت نبودم از دستم راحت بودیا 

    من هردوتا رو از سایت خودت بازی کردم واقعا عالی بود نسخه اول رو بیشتر دوست داشتم 

    ولی گیم پلی نسخه دوم عالی تر از 1 بود

    دمت گرم 

    اینچند وقت که نبودی داشتم از نخوندن این سایت دیوانه میشدم  

    آره نمیدونم چرا چندتا از ویدیوها رو حذف کردم امیدوارم دوباره نکنن

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی