midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

 

مدت زمان: 29 ثانیه
دانلود ویدیو با کیفیت اصلی

 

چارلز منسون یک فرد کاریزماتیک و رهبر یک فرقه عقیدتی آمریکایی بود که با پیروانش، فرقه "خانواده منسون"، میرفت تا انقلابی عظیم را در آمریکا ایجاد کند.
منسون در سال ۱۹۷۱ بخاطر قتل شَرون تیت بازیگر معروف و لِنو و رُزماری لابیانکا که گفته شده توسط تعدادی از افراد خانوادهٔ منسون و به دستور شخص او انجام شد محاکمه شد. 
حکم اعدام منسون در سال ۱۹۷۲ توسط دادگاه عالی کالیفرنیا به خاطر قانون منع اعدام به حبس ابد تغییر یافت. منسون در سال ۲۰۱۲ درخواست عفو کرد که رد شد. این دوازدهمین بار بود که او خواستار آزادی می‌شد. بار آینده که او می‌توانست درخواست عفو دهد سال ۲۰۲۷ بود اما در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۷ در سن ۸۳سالگی درگذشت.

چارلز مایلز منسون در سال ۲۰۱۷ در سن 83 سالگی در زندان به مرگ طبیعی مُرد!

  • night wolf

نظرات  (۸)

خب که چی؟؟!!!

هیچی

درک نکردم خب خیلیا هستن که به مرگ طبیعی تو زندان میمیرن

ترسناک نیست تا آخر عمر تو زندان باشی؟
من بیشتر بخاطر حرکت جالب و دیالوگش گذاشتم 

:|

من داداشم شکلاتارو کش میره اینجوری میشه 

.
  • Dina ‌‌‌‌‌
  • کلیپش قشنگ بود😢😢

    . جالب بود

    من تازه فهمیدم این پستت فیلم داشت آره جالب بود فیلمش یه لحظه فکر کردم لحظه مرگش فرا رسیده کارای چرت و پرت میکنه

    خسته نباشی
    آره ادعاش میشد که مسیحه ولی دیوونه بازیاش باحاله

    بله جالب بود/=🙏

    واییییی من چقد این مرد رو دوسش داشتم

    خیلی مرد باحالی بوده حتی اون رقصاش

    درسته یه قاتل بوده ولی ناراحت شدم برای مرگش

    چون تو زندگیش از بچگی شانس نداشته

    واس همین عادی بوده که اینجوری بشه :(

    آره باحاله تازه خواننده هم بوده .

    داری مسخره میکنی:)

    خخخ

    نع

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی