midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

دوستان این پیش بینی بر اساس علم ستاره شناسی و اعداد انجام میشه

ببینیم چجوری پیش میره اگه به حقیقت پیوست این مدل پست رو ادامه میدم

شیطان پرست ها بسیار به این علم اعتقاد دارن و یکی از دلایل اعتقاد سرسختانشون به وقوع پیوستن همین دست پیش بینی هاست و اونا خودشون رو برای چنین روز هایی آماده میکنن و مراسم خاصی رو انجام میدن که حقیقت ماجرا رو من به درستی نمیدونم ولی بیاین امروز چهارشنبه 21 آبان رو بخاطر داشته باشیم و ببینیم چه اتفاقاتی طی زمان پیش بینی شده خواهد افتاد

ادامه رو بخوانید ...

 

قبلش بگم من خودم به پیشگویی اعتقاد ندارم ولی 9 ماه قبل طبق همین نوع پیش بینی پیروزی بایدن با اختلاف کم و برنده شدن دموکرات ها پیش بینی شده بود حتی شمارش نشدن بسیاری از رای های پستی هم همینطور که واقعا عجیب بود 

خب بریم سراغ احتمالات دو هفته آینده

ترامپ احتمالا نقشه داره تا دو ماه آینده که قراره کاخ سفید رو ترک کنه یا اقتصاد آمریکا رو نابود کنه و یک کشور ورشکسته رو در اختیار بایدن قرار بده و یا این که به ایران حمله کنه و یا ایران رو در سخت ترین شرایط قرار بده و شایدم هردو

ترامپ دیروز وزیر دفاعش رو برکنار کرد و احتمال حمله نظامی به ایران و فعالیت های مشکوک وجود داره

میشه گفت شروع شرایط خاص از همین امروز یعنی 2020/11/11 هست و حوادث عجیبی رو در پیش داریم

روز شنبه 14 نوامبر 2020 یا [۲۴ آبان ۱۳۹۹] مریخ حرکتش مستقیم میشه الان در حرکت راجعه هست و ترامپ هم مریخ رو در طالعش داره و طبق همین قبلا باخت انتخاباتش پیش بینی شده بود اما از شنبه قدرتش دوباره برمیگرده 

ما چند روز مهم در طی دو هفته آینده در پیش رو داریم که شیطان پرستای پشت پرده حسابی واسش برنامه ریختن یکیش جمعه 13 ام نوامبر [۲۳ آبان ۱۳۹۹] که پلوتو که سیاره مرگ هست با ژوپیتر سیاره فراوانی در قِران قرار میگیره و در این دو روز یعنی جمعه و شنبه همین هفته هم ماه نو و هم قمر در عقرب رو داریم و هم سیاره مریخ مستقیم میشه، کسوف رو در درجه 14 داریم که با توجه به اعداد، ترکیبی بسیار خطرناک برای ترکیه و ایران به حساب میاد احتمال زلزله خیلی بالاست همچنین در همون روز ما سیاره عطارد رو در نشان عقرب داریم در تقابل با اورانوس در نشان زمین که نشان دهنده اینه که رازهای بسیاری آشکار خواهند شد خبر سقوط یک حاکم رو خواهید شنید، مرگ یک فرماندار شاید خود ترامپ یا بایدن 

آخرین باری که چنین خسوف و کسوفی رو داشتیم حادثه 11 سپتامبر اتفاق افتاد.

نظر مهم دیگه در مورد روزهای پیش رو اینه که ونوس که سیاره شیعیان هست در تربیع با ژوپیتر (سیاره فراوانی) و پلوتو (سیاره مرگ) و زحل (سیاره کارما) قرار میگیره و در تقابل با مریخ (سیاره جنگ و سیاره ترک ها) قرار میگیره و یک Dsquared رو خواهیم داشت 

زلزله،طوفان، آتش، تظاهرات، جنگ مخصوصا در کشور آمریکا چون که طالع آمریکا نشان آذر یا کماندار هست ولی هر اتفاقی که بیفته سرانجام روشنایی رو به ارمغان میاره و مخصوصا برای ترامپ اتفاق مهمی میفته چون مریخ ترامپ نشان آذر هست (بر اساس تاریخ تولدش) و هم اکنون راهو و کتو در نشانش قرار گرفته و خودش هم در کسوف به دنیا اومده ولی اوضاع موقع تولدش برعکس بوده یعنی زمان تولد ترامپ خورشید رو در نشان خرداد داشتیم و ماه رو در نشان آذر ولی الان ماه در نشان دوقلو و خورشید در نشان آذر قرار میگیره و تا حدود دو هفته دیگه که این اتفاق میفته شاید ترامپ بمیره شایدم بتونه مدرکی مبنی بر تقلب در انتخابات نشون بده

خلاصه خسوف و کسوف که در طی دو هفته آینده رخ میده تغییر بزرگی در دنیا ایجاد میکنه 

در 14 دسامبر [سه شنبه ، ۱۱ آذر ۱۳۹۹] عطارد در کماندار هست و رسانه های جمعی نقش مهمی رو در دنیا بازی خواهند کرد 

 

جنبه های مثبت:

در روزهای پیش رو ممکنه شرایطی بوجود بیاد که افرادی ثروتمند بشن. ما ژوپیتر و پلوتو رو در تسدیس با خورشید و ماه داریم که برای ثروتمند شدن زمان مناسبیه برای اکتشافات و شروع کار زمان مناسبیه 

خداحافظی و شروع جدید رو خواهیم داشت فرصت پیشرفت و ایجاد ساختارهای جدید 

 

خلاصه هر اتفاقی بیفته همش اراده الهی هست و همه این ها آزمون هایی برای ما هستن 

ظهور ترامپ یک آزمون برای خیلی ها بود مخصوصا در کشور ما که خیلی ها در این آزمون شکست خوردند طمع و حرصی که اونارو فرا گرفت بی رحمانه با افزایش قیمت دلار، دارو و مواد غذایی به قیمت  قربانی شدن قشر پایین جامعه از خودشون نشون دادند این ها همه شکست خوردند و سرانجامی نخواهند داشت جز این که وارد دنیای زیر زمین که فرمانده اون پلوتو هست بشن 

از شکست خوردگان دیگه میشه به طرفداران ترامپ در آمریکا اشاره کرد که حاضرند هر ملتی که موافق اون ها نیست زجر بکشه و دیدیم کسانی که قربانی شدند حاکمان نبودند بلکه مردم طبقه ضعیف جامعه قربانی شدند

به هرحال آماده باشید از الان تا طی دو هفته آینده حوادث مهمی اتفاق خواهد افتاد از حوادث طبیعی یا سطح سیاسی و جهانی.

 

ماه‌گرفتگی ۱۰ آذر

خورشیدگرفتی کامل 24 آذر ماه سال 1399

 

دانلود عکس روزهای قمر در عقرب سال 99

 

 

 

در طی این مدت اتفاقاتی که میفته اینجا لیست میشه:

-زلزله 4.4 ریشتر در روز 2 آذر 99 منبع  

-آمار کرونا در ایران به رقم بی سابقه ای رسید هر هفته چند هزار ایرانی قربانی این بیماری شدند

-در پی عزل وزیر دفاع آمریکا نیروهای نظامی آمریکا در حال خارج شدن از افغانستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند ولی نیروهای نظامی عرب رو احتمالا جایگزین خودشون میکنن.

-اردوغان نیروهای تروریستی النصرة رو از ادلب رو به مرز های شمالی ایران فرستاد.

-ترور دانشمند هسته ای (۱۳۹۹/۰۹/۰۷)

  • night wolf

نظرات  (۳۹)

پشماممممم

میشه من ثروتمند شم ؟ خخ

چرا که نه .
  • ✟❥ 𝙏𝙧𝙤𝙪𝙗𝙡𝙚
  • واای وااای وااااای وااااااای ⁦ಠ_ಠ⁩⁦ಠ_ಠ⁩⁦ಠ_ಠ⁩⁦ಠ_ಠ⁩⁦ಠ_ಠ⁩

    تیاهیدسهنسخ⁦ಠ_ಠ⁩⁦ಠ_ಠ⁩⁦ಠ_ಠ⁩⁦ಠ_ಠ⁩⁦ಠ_ಠ⁩⁦ಠ_ಠ⁩

    ینیییی چیییییی اخهههه ⁦ಠ_ಠ⁩⁦ಠ_ಠ⁩⁦ಠ_ಠ⁩⁦ಠ_ಠ⁩⁦ಠ_ಠ⁩⁦ಠ_ಠ⁩

    . در آینده مشخص میشه

    یا حضرت عباس!!!

    ..

    وبت عالیه *.*

    مرسی نورا .

    در کل نفهمیدم چی شد  

     ولی من که دوست دارم از این پست ها بزاری 

    امید که اون روز ایران ثروت مند بشه 

    موقعیت سیاره و ستاره ها رو ولش اینا گفتم که بدونید از کجا این پیش بینی ها اومده
    زیاد به ثروت کشور امید نداشته باش سعی کن خودت پولدار شی

    واییی زلزله نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    من میترسمممممممممممممممممممممم

    خدایا این یکیو بیخیال شووووووووووووو

    حمله ی نظامی ؟ وای خدا نکنه چون اولین حملشو به تهران میکنه ما میریم رو هوا 

    وای خدا دووووووووووووووووووووووور کنهههههههههههههه

    نمیخواااااااااااااااااااااااااااااااام

    خدا نکنههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    نه توی برنامشونه اول یدونه اتمی بزنن توی کویر تا مارو بیارن پای مذاکره و موشکامونو ازمون بگیرن 😅
    اونم نه خود آمریکا بواسطه یک کشور همسایه مثل عربستان

    من یکمشو خوندم تصمیم گرفتم بقیه اشو بیخیال بشم :|

    گاهی وقتا ندونستن بهتره...

    چیز خاصی نیست معلوم نیست حتما اتفاق بیفتن .
    جهت سرگرمی بخون 

    به به یعنی زلزله و حمله نظامی هم تو ایران رخ بده پکیج کامل شکنجه در اختیار مردم قرار میگیره :/

    در مورد زلزله احتمالش زیاده چون زمین شناس ها چند سال پیش گفته بودن بسیاری از گسل های ایران فعال شدن و هشدار میدادن ساخت و ساز غیر قانونی رو کنار بذارن....

    امیدوارم اتفاقات خوب بیفته 

    دوستان ایران از این داغون تر میشه فرااااااار

    افشین بازم از اینا بزار حال کردم:)))

    بذار ببینیم خبری میشه توی این مدت یا نه

    یا علی😥

    عه پاک نکردی :|

    خب.. چرا خبری نشده؟

    هنوز تموم نشده 24 آذر خورشید گرفتگیه تا یه ماه دیگه باید دید چی میشه
    ببین داستان از این قراره که میگن هر سیاره منظومه شمسی یه پادشاه از جن داره که قدرتای خاصی دارن و خیلی بالاتر از این بچه جن ها هستن که مارو گول میزنن 
    بعد این شیطون پرستا از نظر ستاره شناسی توی بعضی موقعیتا دروازه هایی از دنیای موازی رو باز میکنن حالا از توش چی وارد دنیای ما میشه خدا میدونه
    طبق شایعات یادم نیست چندتا دروازه داره ولی انگار یکی دوتاش هنوز مونده که توی روزای خاص انجام میدن و گاهی انسان هم قربانی میکنن
    حالا این قربانی کردن گاهی نیاز به تعداد خیلی بیشتری انسان داره که یه بمبی چیزی میندازن یا به بهانه جنگ کلی آدم میکشن
    از طرفی میگن این اجنه اشرار از انرژی منفی انسان ها تغذیه میکنن و شیطان پرستا + بقیه که دارن اشتبا میزنن همه و همه دارن به یه هدفی کمک میکنن که ما نمیدونیم چیه احتمالا خودشونم نمیدونن 🤣 اصلا این همه دارن فساد و همجنس بازی رو ترویج میدن یه دلیل خاصی داره یه تعداد آدم خیلی کم از اصل قضیه خبر دارن و ما هیچ نمدانیم 😅
    ممکنه حتی این شایعات هم خودشون بسازن و ما که فکر میکنیم روشن فکریم اینارو منتشر میکنیم
    دنیا خیلی لعنتی شده از هر طرف که بری به یه حقیقت متفاوت میرسی آخه مگه میشه
    قربان شما خدافظ



    عجب..

    خخخخخخ 😂

    آره
    جواب کامنت یکم ویرایش شد

    .

    حقیقت هیج چیز شناخته نمیشه 

    زندگی یه دروغ  باقی میمونه 

    تا زمانی که  .............

    بنظر من زندگی دروغ نیست شبیه خواب و رویاست که خودت کنترلش میکنی
    شاید همه ی ما و چیزایی که اطرافتن واقعی نباشن و همش خوابی باشه که داری میبینی

    *____*

    .

    خوب به نظرت خواب یه دروغ نیست ؟؟ 

    خواب هم دروغ میتونه به حساب بیاد  

    چیه این رویا دسته توییه 

    میگم من دوتا سوال برام پیش امده 

    خدا گفته گناهکارا عذاب میشن و گنها کار کیه کسی که به حرف خدا گوش نکنه  

    این یجور انتقام به حساب نمیاد ؟ مبگه تو حرف منو گوش نکردی پس عذاببموووو بکششششش 

    یا دوم 

    پیامبر و اعمه میتونستن قسمتی از نحوه مرگ خودشون یا اطرافیان رو بدونن  تو کتاب های نعتبر داستان های این چنینی هست یکیش هم امام حسین که به یفردی گفتی بود تو به همین درخت خرمایی که داری اب میدی خواهی مرد 

    اینجا یه مسعله پیش میاد که این امور کشتن از قبل برنامه ریزی شده انگار پس انگار یکی قراره که ادم بدئه بشه و مثلا ادم رو بکشه یعنی از پیش یه نفر قربانی کشتن یه نفر دیگر خواهد بود  و انگار این عین بی عدالتی خواد شد 

    و یا حتی ما میفهمیم که خود خودا هم میدونسته که موجودات نقص داری افریده  و این برنامه ریزی رو کرده که ناخالاصی هارو بگیره 

    که این با اینی که مامیگیم خدا بی نقصه مغایرت داره و نشون میده خدا هم اشتباه میکنه ؟؟

    خودم هم گیج میشم وقتی بهش فکر میکنم 

    مورد اول وقتی خوابیدی دوس داری خواب خوب بیینی یا کابوس؟ یا برات مهم نیست چون که یه دروغه؟
    واقعی چیه؟ اونه که حسش میکنی؟ توی خواب احساس نداری؟ خواب دروغ نیست واقعیته زندگی هم همینطور ولی ممکنه حقیقت فراتر باشه

    دومی :هر لحظه از زمان که میگذره مثل یه فریم از فیلم تصورش کن که ما داریم توش هر جور دلمون میخواد بازی میکنیم و نتیجه لحظه بعد مشخص نیست ولی پیش خدا این فیلم تموم شدست و هرجای فیلمو بخواد میتونه جلو جلو ببینه شاید دلش بخواد بعضی صحنه هاشو واسه کسی که دوسش داره اسپویل کنه

    نمیدونم بر اساس چه منبعی میگی خدا انسانو بی نقص آفریده

    من فک میکنم خواب بیشتر شبیه به واقعیته تا زندگی کلا دقت کنین آگاهیتون توی خواب بالا میره معمولا سوالی ندارین فک نکنم دروغ باشه  همون طور که میگن برادر مرگه

    من بیشتر خوابامو بعد از بیدار شدن فراموش میکنم 

    اونجوری نیست که بگیم یکی تقدیرش اینه که بد باشه حتی اگر باشه خدا گفته با دعا کردن میتونین سرنوشتتون رو تقدیر بدین مثل شب قدر یکی این یکیم اینکه خیلی از ادمایی که جایگاه بالایی داشتن میدونستن کی میمیرن چیز عجیبی نیست حتی بچعصی از حیواناتم میدونن سرچ کنی میاره در مورد سوال اولم خدا گفته تو حق انتخاب داری وقتی اشتباه انتخاب میکنی برای خدا که بد نمیشه برای خودت بد میشه واسه همینه خدا راهنمایی هارو گذاشته و اینکه خدا هسچوقت بدترین ادماشم ول نمیکنه فک نکن میگه عذاب بکش خدا هیچوقت اینجوری نیست مثل یه مادر پدر همیشه خوشحال میشه تو کار درستو بکنی کسی که اشتباه میکنه خب دور از عدالته با کسی که هیچ گناهی نمیکنه یکی باشه واسه اون خدا میگه عذاب هست و واسه توبه که بندش برگرده به سمت خودش

    مبنای من اینه که خدا خودش بی نقصه و قدرت مند اگر افریدش رو نتونه کاملا بی نقص ساخته باشه 

    دو مورد اول کامل نقض میشه 

    که بعد تابع اون خیلی چیزای دیگه نقض میشه 

    من دلم خواب خوب میخاد ولی ایا دسته منه که خواب خوب ببینم نه ؟؟؟

    بعدا سوال بعدی 

    میگن خدا کمک میکنه ادما رو درسته 

    چرا هیج دستی به من نمیرسونه ؟اها شاید چون ادم بدیم اینکه مهربونی خدا رو نقض میکنه بعدا تازه تلاش کردم ادم خوبی باشم بازم کمک نکرد ؟

    من پول و خونه و اینا نخواستم با تمام وجود گفتم خدا من تو ترک این گناه ناتوانم کمک کن تازه خودم هم تلاش کردم اما هیچ کمکی بهم نکرد 

    چرا خدا تو اوج نیازم بهم حیچ دستی نرسوند

    خب باید ببینی اصلا خدا میخواسته بی نقص بیافرینه و نتونسته 
    توزندگی منتظر کمک بشینی ضرر میکنی اگه پاره هم بشی باز آزمایش الهیه کل دنیا هم جمع بشن نمیتونن تو رو مجبور به کار گناه بکنن بازم تصمیم با خود آدمه
    اصلا به اطراف توجه نکن کل زندگی جنگ خودت و نفسته باید بر خودت پیروز بشی 💪

    اینی که میگی رو قبول دارم 

    و به صورت تجربی اموختم 

    ولی پس چرا هدا میگه مرا بخوانید تا استجابت کنم شمارا ؟؟

    این ها واقعا سوالاتیه که رو مخمه 

    کلا پارادوک واره این جهان و ان جهان 

     

    نمیدونم من توی مذهبیجات وارد نیستم 
  • SCP 079 The computer
  • سلام دوباره.می گما چه جالب رو 24 رفتم تو یک کار دیگه استعفا دادم اومدم تو یک شرکت بهتر عجبببببببببببببببببببببببببب😐😂

    دانیال با منی؟ یا میخواستی تو اون وب کامنت بدی؟
  • SCP 079 The computer
  • تو این وب

     

    از کارم استعفا دادم حقوق نمی‌داد پنج ماه بود حقوق نداد منم رفتم گفتم ولش کن

    به این بازی با این حجم کم نمیاد این همه آپشن داشته باشه .

    این پیشبینیشون نیست اول برنامش رو میریزن بعد به عنوان پیش بینی هاشون در کتاباشون میگن بعد انجامش میدن که نشون بدن که شیطان پرستی یک اصله

    اون که درست ولی اینی که من اینجا نوشتم پیش بینی بر اساس علم آسترولوژی و ستاره شناسیه و ربطی به شیطان پرستی نداره یه علم باستانیه که بعضیا بهش اعتقاد دارن
    توی گوگلم سرچ کنی متوجه میشی

    چند تا بخش دیگه وبلاگتم خوندم 

    واقعا معرکه اس عالیه😘😘

    فقد من زیاد با وبلاگ و ... بلد نیستم کار کنم 

    میشه یه کانالی چیزی ام تو تلگرام بزنی؟

    چنل ناشناس ام براش بزار که خواستیم بپرسیم

    الان نمیدونم اگه رفتم بیرون چطوری پیدا کنم دوباره اینجارو🤦🏻‍♀️

    اگه قسمت باشه که دوباره میجورمش

    توی گوگل بزن scp چیست منو پیدا میکنی 

    اس سی پی روم رو حذف کردی ؟چرا پیداش نمیکنم 

    ؟

    scp-room.blog.ir
    نه هستش فقط پستشو از اینجا برداشتم
  • ♪♪HANANE ♪♪
  • اععععععععع اععع چرا من اینجا رو فالو نکرده بودم . _ . باور کن یدون دیگه وبلاگ بزنی خودمو از پنجره پرت میکنم پایین  XD  البته با شیش متر نمیمیرم... میمیرم؟ باید امتحان کنم . _ . از چهار متر افتادم ولی شیش... بیخی

    خخ من که چیزی نفهمیدم . _ .

    فقط فهمیدم 10 آذر ماه گرفتگی هست 24 آذر خورشید گرفتگی ._.

    با تشکر از اطلاع رسانی XD

     

    (پارسال خورشید گرفتگی داشتیم امسال هم داشتیم یعنی چی بازم داریم؟ . _ . تف . _ .)

    ای بی تلبیت 
    امسال خورشید گرفتی کامله هر چندسال یکباره

    یه سوال چرا نمیتونم تو کریزی فندز نضر به ظارم 

    2 دارم از  ما تحت میسوزم 2.5 گیگ برا موستفاندد 2 دادم 2 بار هم اینساید رو مجبور بوشم دانلود که اون هم 2 گیگ ازم برد 1 گیگک سر اون بازی کیوت  نارنجی دادم از این همه خرج دوتا بازی اولی رو سیستمم پشتیبانی نکرد و عملا الکی دان کردم و اون بازی کیوت کار کرد 

    یعنی دارم میسوزممممممممممممممممممم

    اگه کند اجرا شده و با کم کردن تنظیمات خوب نشد که کاریش نمیشه کرد ولی اگه ارور خاصی میده احتمالا بشه درستش کرد

    دیگه دیگه اعصابم  خرد شد زدم پاک کردم همرو 

    اینستا امروز میداد که نسخه ۶۴ یا ۳۲ بیت رو چک بشه و اینا 

    نوشاندند هم میگفت رم کافی نیست 

    ای بابا .

    سلام دادا خب نمیشد که اینقدر خودتو به آب و آتیش زدی این متنو تایپ کنی کنارش پی دی اف کتاب میرداماد کبیر یا مرجان جادو رو هم اینجا میزاشتی؟

    ربطی به هم دارن؟ این که جادو نیست
  • پارادوکس
  • دادا یه درخواستی داشتم 

    از انواع شیاطین میزاری 

    یا لوسیقر رو بگی 

    سا فیلم های ممنوعه پیدا کنی 

    یا اینکه فیلم ترسناک م معرفی کنی 

    یا اینکه      ..... هیچی دیگه دمتم گرم 

    اگه تونستی بزار اگر هم وقت نداری که اشکل نداره همینجوری تو این یه یع سوال هم کلی ازیت کردم

    خودمم دوس دارم ادامه بدم یه همچین چیزی هم توی ذهنم بود 
  • پارادوکس
  • دادا راستی یه بازی نصب ؟؟ نمیدونم نصبه یانه 

    از طریق وینرار قبل از اکسترک کردن باز کردم وبازی کردم حالا ازش خوشم نیامد و پوشه وینرارشو حذف کردم ولی خود بازی هنوز هست 

    اوردن هم میاره 

    وقتی هم لوکیشن فایلشو جستجو میکنم پوشه گیم ویندوز 7 رو میاره 

    چطور حذفش کنم میدونی ؟؟

    خب برو توی همون پوشه که لوکیشن میده حذفش کن .
  • پارادوکس
  • دادا از مکانی که لوکشن میده گزینه دلیت نداره 

    فقط هاید کردن داره نمیدونم چرااااا 

    دادا ویندوزت 7 هستی ببین تو پوشه بازی های خود کامپیوتر همونجا که شطرنج و ... داره 

    فیل لوکشنی که میزنه اونجاستاز اونجا چطور پاک کنم 

     

    ویندوزم 10 ئه بازی نداره
    اگه مطمئنی همون فولدر مال بازیته و حجم گرفته میتونی با نرم افزار هایی مثل unlocker فولدری که حذف نمیشه رو پاک کنی

    افشین یه سوال

    الان چجوری پیش بینی کردی چون درباره ی چجوری پیش بینی کردن چیزی نذاشتی

    یه چیزی میگم خودت سرچ کن به جواب میرسی
    ثروتمند ترین خانواده ها
    خانواده راکفیلر
    خانواده روتشیلد
    خلاصش اینه که ثروتمندترین آدمای دنیا نه رئیس مایکروسافت و فیسبوکه و نه تعلق به کشور خاصی دارن قدرتشون بیشتر از رهبران هرکشوره و اونا هستن که تصمیم میگیرن با ثروت و نفوذشون چه اتفاقاتی بیفته مثلا قدرتمند شدن ناگهانی چین نمونشه که کمی از ثروتشونو انتقال دادن به چین و به دلایلی که خودشون میدونن حالا نوبت چینه که قدرت اقتصادی و تکنولوژی بشه

    خخخخ چه باحال

     

    سوالتو اشتباه متوجه شدم کلا یه چیز دیگ گفتم 
    نوع پیش بینیش با یه علم قدیمیه که اسم امروزیش میشه آسترولوژی میتونی سرچ کنی یاد بگیری هر سیاره یه معنی داره و از روی فاصلشون از هم و از زمین یا در یک راستا قرار گرفتنشون میشه اتفاقات بزرگ رو پیش بینی کرد ولی توی جزئیات رفتنش با توجه به اخبار روز این کارو میکنن مثلا احتمال جنگ بین دو سرزمین که همیشه وجود داشته توی فلان زمان که سیاره جنگ در نزدیک ترین وضعیتش به زمین قرار میگیره میگن احتمالش الان بالاست یا اگه سیاره جنگ با سیاره فراوانی کنار هم قرار بگیرن یه همچین چیزایی تقریبا
    من خودم پیش بینی نکردن از جای دیگه نوشتم ولی میشه یادش گرفت

    واقعا الان که فکر میکنم میبینم اخه این وسط خدا چی میشه پس

    خدا اینجا هیچ کارس؟

    واقعا جالبه!

    کارمون به کجا کشیده

     

    نشانه های قیامت باید محقق بشن

    این kgm کیه جدیده

    راست میگی!

     

    کارمون به کجا کشیده که آدم پولدارا برامون تصمیم میگرن و آیندمونو میسازن 

    آخه اینم شد زندگی ( البته بدک هم نیست 😉)

    . واست تصمیم نمیگیرن محدودت میکنن و واست قانون میذارن

    سلام و عرض ادب

    برای اون پولدار شدنم فکر کنم ایلان ماسکه چون در شروع سال 2020 کلا 30 میلیارد دلار دارای داشته ولی الان با رشد چشمگیری به 195 میلیارد دلار رسیده و اون تبدیل به پولدار ترین فرد دنیا شده

    منظور اینه که روزای خوبی برای تجارت و خرید و فروشه ولی خب وقتی چیزی نداشته باشی این حرف برات معنی خاصی نخواهد داشت

    مای پشم3

    وااایی خداااا

    امروز 3 اسفند 99 ساعت 12 و 6 دقیقه شبه....

    باورتون نمیشه اخبار شبکه خبر میگه طرفای کهگیلویه و بویر احد زلزله 4و خورده ای ریشتری اومده....

    عجیبا غریبا

    به نظرتون به مطلب بالا مربوط نیس؟؟

    نه دوست من اون پیش بینی دیگه تموم شده

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی