midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

در سال ۲۰۰۸ پسر بچه ی ۶ ساله ای هرشب از خواب به صورت هراسان بلند میشد و اظهار داشت کسی هنگامی که او خواب است نگاهش میکند.
خانواده او توجهی به این موضوع نمیکردند تا اینکه روزی متوجه شدن خانه ای که در ان زندگی میکنند در واقع خانه یک پیر زن تنهایی بود که خودش را با قهوه سمی شده کشته بود.
انها تصمیم گرفتند پسرشان را کنار خودشان بخوابانند و در ماه اینده از این خانه بروند اما در همان شب پسرشان هنگامی که به حمام رفته بود ایست قلبی میکند و از دنیا میرود.
پزشکی قانونی علت مرگ رو ترس ناگهانی اعلام کرد!

  • night wolf

نظرات  (۹)

سلام

با حال بود

.
  • سعید حیاتی
  • وویییی

    ممممن دددالم میللزم

    ...

    سئلذیستلذیس

    عررررررررررررررررررررررررررررر من میترسمممممممممممممممممممممممممممممممم

    حالا هروقت حموم بری یاد این چیزا میفتی .

    نگووووووووووووووووووووو عرررررررررررررررررررررررررررررررر

    حمومممممممممممممممممممممممممم

    حالا خوبه پیرمزد نیست 

    جررررررررررررر ککک

    پیرمرد پیرزنیش مهم نیست

    مهم اینه روحه

    عرررررررررررررررررررررررررررررر

    .

    وقتی خواستی بری حموم خیلی مراقب خودت باش از اون پیرزن😯😯😯

    چرا اگه بیاد که خوبه کمرو لیف میکشه .

    قابل توجه دخترای خوشگل مو بلند  و افراد خوشگل 

    جنا بیشتر شما هارو دوست دارن  مخصوصا وقتی حمامید و سرتونو شامپو زدید ترکیب  شامپو با مو رو فککنم دوست داشته باشن 

    دیگه خود دانید یا نرین حمام یا موهاتونو بزنید 

    یه بار یکی از همینا منو دید میزد  (من که پسرم )خدا به داد شما دخترا برسه که موی بلند و .........

    این متن به گونه ای طراحی شده که فقط خوشگلا میتونن بخونن و ادمین سایت (این یکی زیر پرچم دعا های ما هست هیچ بنی بشری نمیتونه کاریش کنه ) 

    اگه تونستی بخونی پیشاپیش حمام خوشی را ارزومندم (اونم دونفره یکی تو یکی هم پیرزنه)

    مطمئنی جنا خوششون میاد خودت خوشت نمیاد؟ .
    فکر کنم از فانتزیات این باشه که کله ی یه دختر خوشگل موبلندو شامپو بزنی و بشوری 
    ..

    اواااااا خاک بر سرم من یه فانتزی بیشتر ندارم اونم اینه که همه فانتزیام حقیقت بشه 

    نه دادا ما بیشعور خراب هستیم ولی دیگه ازوناش نیستیم  

    همچین بدم نگفتی ها یه دقیقه واستا برم به دفترچه فانتزیام اضافش کنم 

    اگه فانتزیا من حقیقت پیدا کنه خوش به حال همه پسرا میشه که 

    یکی از فانتزیام اینه زمین رو کلا دو قاره کنم یه قاره مال افراد خوشگل مثل خودمو خودت و همچنین مختلط بقیش هم مال زشتا  

    ولی بدون نقشه داشتم کل نقشمو خراب کردی ؟؟؟

    خوشگلی سلیقه ایه از نظر بعضیا یکی خوشگله از نظر بقیه نه 
    بعد اگه خودمونو بندازن توی قاره شماره دو چه کنیم؟

    تو خشگلی تاج سری  از اینو اون دل میبری 

    بعدم قراره فانتزی من باشه پس اون چیزی که من میخوام میشه میریم پیش خوشگلا 

    حالا یارم بیا دلدارم بیا 

      نگران هم نباش میزارم تو حکومتم بیای و به پست هم بهت میدم 

    باشه پس منو مسئول چک کردن خوشگلی مردم بذار تا یه وقت زشتا یواشکی وارد شهر نشن 
    وظیفه ی خطیریه که من برای محافظت از سرزمینمون انجامش میدم 
    .

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی