midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

توی هر کدوم ازین تصاویر یک روح وجود داره اگه تونستید پیدا کنید

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

 

5.

 

😅

 

  • night wolf

نظرات  (۳۲)

  • فاطمه حسینی
  • تو دومی و سومی کو؟

    اگه نور صفحتو زیاد کنی میبینی
    چه باحال من دیدممم... واقعی هستند اینا...
    خدا میدونه 
  • آواز عسکری
  • من دیدم اما در تصویر اولی هیچی ندیدم
    آسون بود که 

    سلام باحال بود

    ممنان 

    پنجمی خودش روح نیست؟

    چرا هست 😅

    آخ آخ

    پنجمی لامصب چه جیگریه

    آدرس این خونه که پنجمی توشه کجاس ها؟؟؟

    میخوام با یه دسته گل برم برا امر خیر

    چن وقت دیه عکس خودمو خانم روحه ( اسمشم نمیدونم ولی قراره بدونم ) و چند تا بچه روح قد و نیم قد میزارم

    برام دعا کن افشین به امید خدا و چهارده معصوم این خانم روحه مال خودخودمه

    بعد بچتونم همین شکلی میشه ها

    فکرشو بکن خدایی خیلی ناز میشن سه چهار تا بچه دختر و پسر گل گلاب

    رو هوا شناورن و فقط و فقط با سکوت به چشمات نگاه میکن واااای جووووونم سر صدا هم نمیکنن آرامش دارم

    خانمم کنارم میشینه البته معلوم نیست که کنار میشینه یا پشت سرم مثل سایه میاد یا از پشت پنجره شبا بهم خیره میشه معلوم نیست ولی بالاخره هفته ای دو سه بار باید بیاد بغلم اون موقع منم....

    بهتره هرچی زود تر یه خونه که نورگیرش خیلی کمه و نزدیک قبرستون یا جایی که منظره قشنگی برا خانومم داره بخرم که راحت باشه و احساس غریبی نکنه

    خوشم میاد اصلا به فکر خودت نیستی فقط میخوای خوشبختش کنی 

    تصویر اخری رو ندیدم

    .

    واییییییییییییی من از تصوات طاها غش کردم از خنده خخخخخخخخخخخ

    . 
    چرا مگه دلت تنگ نمیشه واسش؟

    اخه اینجا میخواست با روح ازدواج کنه خخخخخخخخخخ

    دلم تنگ ............... ^_^

    دلت تنگ؟ .

    شده

    خب هنوز تورو پیدا نکرده بوده 😂
    تو از روح بهتری. تو حس میشی

    تو چهارمی دوساعت عین شاسگولا زل زده بودم به صفحه یهو اخرسر که ناامید شدم دیدم سکته زدم

    نمیدونی قلب من ضعیفه با باتری کار میکنههههه

    نکنننننن

    تو که چیزای ترسناک دوس داشتی 

    .

    خخخخخخ

    افشین به هدفت رسیدی مگه هدفت ترسوندن مردم نیس ؟؟

    فقط من تو اولی پیدا نمیکنم ؟؟؟ کجاس ؟؟؟

    هدفم همینه توی پست خدافظی که قبلا اینجا بود برش داشتم نوشته بودم
    توی عکس اول بذار ببینم



    پشت در قایم شده

    نمیدونم ایندفعه چی شد...

    فک کنم چون غیر منتظره بود خیلی بد ترسیدم

    ولی توجه نکن ادامه بده

    قشنگه

    . تو چقدر مهربونی آخه

    عههه اولینباره یکی بهم میگه مهربونی

    الان توپوست خودم جانمیشم!!

    گفتم که باهرکی مث خودش رفتارمیکنم

    مهربونی که مهربونم

    یعنی در واقعیت مهربون نیستی؟.

    سعی میکنم باشم

    ذاتم مهربونه هااا ولی هرازگاهی نمیذارن ذات واقعیمو به نمایش بذارم

    اینقد این ادامه پیداکرد که عادت کردم

    ولی به خودم قول دادم عوض شم

    . 

    پس خیلی خطرناکی

    .

    دروغ میگه با من مهربونه

    .

    عررررررررررررررررررررررررر اقا من عاشق این وبت شدم..باید دونه دونه پستارو ببینم کککک♥-♥

    نصف شبی سکته نکنی اومدی اینجا.

    کارت درسته

    آخری رو پیدا کردی؟ .

    افشیییییین

    افشیییییین

    سومی قبض روحم کرد

    میکشمت

    همشون رو پیدا کردم:/

    دقت بالایی داری آفرین .

    نه باب منو دقت؟

    فقط اینقدر عکس ترسناک نگاه کردم میدونم باید کجا ها رو نگاه کنم:/

    خب دقت خوبه پس که پیداشون کردی

    (⌐■_■) خیلی راحت بودن    

    .

    تو چهار خیل مرموزانه قایم شده بود یک کوش توی ۲ هم سگ تو روحت ترسیدم ماشالا ۳ مین چیز ترسناکی که تو وبا پیدا شد

    یک دم در قایم شده
    قابلتو نداشت 

    من فقط اخری رو نتونستم پیدا کنم 

    .. آخری که عین برج جلوت وایساده بود

    تو پنجمی کجاست ؟ من روحی ندیدم

    . همون که کل کادر عمسو گرفته

    منم با طاها موافقم اون روح نیست دو نکته ی دیگه:

    اون چشم بالا سمت چپ چیه ؟ نماد چشم جهان بین اینجا"!؟

    و بعدی چرا رو هر لینکی که می زنم میره رو صفحات نامربوط؟

    به این نمادا عادت کن همه جا هستن آرم شبکه های صدا سیما هم همینه دیگه چه انتظاری از بقیه داری
    لینکها غیرمستقیم هستن توی اون صفحه ادامه رو بزنی میرسه به دانلود

    و نکته سوم:

    به نظرت تو وبلاگت من بیشتر آنم یا خودت

    مطمئنا خودم ولی این اواخر شاید شما .

    من فقط دوتا اخریو دیدم :)

    کلا چشمای بصیرت دارم :|

    . ای بی دقت
  • اسما لگزیان
  • اولی: پشت در

    دومی: کنار دیوار

    سومی:نمدونم

    چارمی: تو آینه

    پنجمی:نمدونم

    5 امی که همونه که وسط صحنه ایستاده.

    الان همشو دیدم ولی بجز سومی 

    تشویغ نکنین خخخ

    .

    سومیم دختر عموم گفت پشت مبله D:

    چشمای تیزبینی داره

    توی اولی روحه کجاست؟ میشه بگی؟

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی