midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

شمام شبا از ترس جن و روح میترسین پاهاتونو بیرون پتو بزارین؟ :)🥀➰

  • night wolf

نظرات  (۳۴)

  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • نچ من بدم میاد://///

    این وسط فقط من ترسوئم؟ 
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • اوهوم فکر کنم:))))

    نامردااااااااااا 
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • :))))))))))

    اصا وب با احساسات لطیییییف شما جور نیس...

    به یکی دیگه بسپریدش:))))

    .

    شب به کد هایی که نوشتم فکرمیکنم 😐😐 </>

    راه خوبی برای حواس پرت کردنه
    من که لای این مطالب از ترس تا صبح فیلم میدیدم
    اگه قبل از خانواده بخوابم که حله وگرنه تا 5 بیدارم بعد از خستگی میخوابم

    بعله

    ایول بزن قدش 

    اوهوم

    خیلی ترسناکه ناموسن*-*

    خداروشکر فکر کردم تنهام
    خیلی خوشحالم که شماهارو دارم 

    نه تو این یه مورد تنها نیستی

    خیلیا این فوبیارو دارن

     ...............
    تو بقیه مواردم تنها نیستم 

    ککککککک اره واقن

    اشتب گفتم کککک

    اینارو گفتم که دل خودمو خوش کرده باشم 

    منکه تا حالا وحشتناک ترین اماکن رفتم، شبا توی غار خوابیدم، روی قبرستون رفتم. هر جایی که فکر کردم احتمال داره موجودات ماورایی یا اجنه و روح هست رفتم. حتی یه مورد مشکوک هم ندیدم. تعجب می کنم بعضیا میگن ما جن میبینیم و ... 

    گاهی ترس باعث دیدن چیزای ترسناک میشه چون آدم توهم میزنه و چیزی رو میبینه که وجود نداره یا چیزی توی ذهنش به صورت دیگه ای مجسم میشه
    در مورد دیدن جن هم پستی میذارم در این چند روز

    من علاوه بر این یه فوبیای  دیگه هم دارم اینه که نمیتونم رو تختایی که  پایه هاشون بلنده و زیرشون خالیه بخوابم همش فکر میکنم یه چیز از زیر تخت پاهامو میگیره نمیدونم چرا ؟

    خداروشکر من زیر تختم اینقدر خرت و پرت هست که کسی یا چیزی نمیتونه اونجا قایم بشه 

    خیلی خوبه دیگه پس شلختگی خیلی هم بد نیست.

    خیلی هم خوبه

    ابدا نمیترسم

    وا چرا باید بترسم؟ جن کجا بود؟

    یعنی حس نمیکنی جن پاهات که از زیر پتو بیرونه رو میخواد بکشه؟؟ یا قلقلکت کنه؟ 
    بابا شجاع 
  • سعید حیاتی
  • نچ من بدم میاد ://////

    نچ من بدم میاد://///

    امشب میبینمت!
    نچ من بدم میاد://///

    امشب میبینمت!
     ...
  • محمدصالح کامیاب
  • سلام

    پس منم تنها نیستم

    XD

     you are not alone

    من بعد از اینکه یه عکسی توی گوگل دیدم به این فوبیا مبتلا شدم:/

    یه فوبیا دیگه هم که دارم اینه که از انعکاس خودم میترسم:/

    از انعکاس خودت میترسی؟ یعنی منظورت تصویرت توی آینه ست؟

    منم از اینه میترسم وقتی صورتت رو صابون میزنی میری پایین یعنی تصویرت هم میاد پایین یا همونجا وایستاده 

    نکنه این ما باشیم که تو ایینه گیر کردیم یعنی اونطرف نفر اصلی باشه و ما فقط انعکاس اینه اون 

     ولی من بالاخره کشف میکنم چطور پتویی بسازیم که هوای بیرون توش بیاد ولی گرمت هم بکنه تازه لازم نباشه پاتو ببری بیرون که جنا پاتو ........ 

     

    داستان ترسناک (به عنوان کوچیک ترین داستان ترسناک انتخاب شده )

    همه انسان ها مرده بودن جزع یه پیره مرد توی یه کلبه 

    ناگهان یکی در زد 

    این توهما بعد از دیدن فیلما پیش میاد
    کمتر فیلم ببین 
    من اینجوری شنیدم "آخرین مرد روی کره زمین در خانه اش نشسته بود که ناگهان یک نفر در زد"

    آینه، صفحه گوشی، صفحه لپ تاپ

    کلا انعکاسم تو هرچیزی باشه میترسم.

    ای ترسو .

    عه این یک بیماری است=/

    ترس که نیست

    =/

    بیمار خودتی .

    ای خدا!

    نمیگم تو بیماری

    میگم این یه بیماریه. یه مشکل واسه بعضی افراد=/

    . باشه

    فرق نداره محتوای داستان مهمه (البته اصلش چیزیه که گفتی )

    فیلم ...که فیلمی که ادمو دچار شک در زنگی کنه ندیدم که بخواد منو به این فکر ها بندازه 

    خودم دچار این بحران هویتی شدم 

    که دقیقا ما داریم کجا زندگی میکنیم  نکنه ما همه توی یه گوی  زندگی میکنیم 

    نکنه ما اصلا وجود خارجی نداشته باشیم و تنها توی یه کامپیوتر یه فیلم یه بازی باشیم که یکی دیگه داره مارو نگاه میکنه شاید ما فیلم سینمایی و پیکسل های تلوزیون یه دنیای دیگه باشیم شاید اصلا انمیمشین هستیم 

    گیچ کنندس 

     

    تو که کلا پارادوکسی .

    استیکر ذوق مرگ (ها چیه اونحوری نگاه نکن استیکر ندارم)

    اخجون من پارادوکسم 

    تو خودتم پارادوکسی (چون چند وجه اصلی داری که کامل مخالف همن ) تقابل دارکنس و روشنایی 

     

    آره تا وقتی کسی کارم نداشته باشه بی آزارترینم
    ولی اگه بدی ببینم گاهی بدترین میشم 
    شعارم توی crazyfriends همینه

    کنکورو عقب انداختن دیگه این فرصت رو ازدست نمیدم پس فعلا بای 

    همه برام دعا کنید لطفا 

    مرسی

    موفق باشی

    ایول تنها نیستم

     

    .

    ارههههه

    همیشه فکر میکردمفقط خودم این جوریم 

    نه بیشترمون اینطوری هستیم .

    دقیقا خود خود منم همش فکر میکنی یه دست میاد پاتو میگیره باخودش میبرتت

    . ترسناکه

    چرا چه اتفاقی میوفته اگه بیرون بزاریم؟

    بعضیا حس میکنن ممکنه یه جن بیاد کف پاشونو قلقلک کنه یا بکشدشون.

    به نظر من فکر کنم چون حالت مرده به خودمون می گیریم فکر میکنه ما مردیم بعد هم راهشو میگیره میره

    اصلا حس بدیه من که فقط پاهامو نمیزارم کلا خودمو زیر پتو حبس میکنم تا یکم که افتاب بیرون زد دیگه کلا پتو رو میندازم بیرون با اینکه جن و روح همیشه هستن

    جن برای اذیت آدم نمیاد مگر اینکه طلسم و قراردادی باشه 
    این که جن بر انسان ظاهر بشه خیلی خواسته بزرگیه همینطوری نمیاد که مثلا کف پاتو قلقلک کنه یا اذیتت کنه 

    من الان نمیدونم یه حسی بهم دست میده که اگه بیرون بزاری میتونه بکشتت ولی تو بزاری مثل سپر محافظه

     

    خیلیا اینطوری هستن

    نه اتفاقا تا پام بیرون نباشه خوابم نمیبره 

    من که بچه بودم بابام میگفت پاتو بکن زیر پتو وگرنه شب گربه میاد کف پاتو لیس میزنه
    حالا گربه کجا بود من نمیدونم
    .

    سلام خودتون هم یه مطلب گذاشتین راجب اینکه یه دیوار محافظ در مقابل جن برای انسان وجود داره و اینکه حتی اگرم بخوان نمی تونن نزدی ما بشن

    همش احتمالاته تفاوت دنیای ما و اونا ممکنه خیلی بیشتر از چیزی باشه که بشه گفت کنار انسان ها زندگی میکنن

    این وسط یه جوک بگم

     

    اسکار ترسناک ترین جمله دنیا میرسه به:

     

     

     

     

    "یه زحمتی برات دارم:

    .. کاملا موافقم 

    خدایی دم بابات گرم خخخخ سلام برسون بگو نمره تربیت کردنت بیسته

    میخواسته سرما نخورم
    ممنون سلامت باشی

    کلا یه حس خیلی پر امنیتی میده وقتی پاهات زیر پتو باشه 😂😂😂

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی