midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

بیبی مانیتور که احتمالا میدونین چیه. وسیله ایه که میزارن تو اتاق بچه تا بتونن باهاش کاراشو کنترل کنن، مثلا صدای گریه هاشو بشنون تا بهشون برسن و اینا...
این ویدیوهم توسط بیبی مانیتور گرفته شده ک واقعا ترسناکه! حتما ببینین!
توی ویدیو یه بچه رو میبینین که وای میسه رو لبه ی تخت بچه. خب ۱۰۰% کاره خیلی سختیه! ولی توی ویدیو اگه به دستاش دقت کنین یکی داره بهش کمک میکنه. به گریه های بچه هم توجه کنین خیلی عجیب و ترسناکه. آخرشم که دستای بچه هه رو ول میکنه و میفته!
خلاصه این ویدیوی ترسناک تو یوتیوب خیلی بحث برانگیز و پربازدید شده‼️ 🌙💸

 



مدت زمان: 52 ثانیه

 

  • night wolf

نظرات  (۱۱)

وای خدا

آره دیدی انگار دست بچهه رو گرفته بود 
  • فاطمه حسینی
  • پشمانم

    پشمانت چه شد؟ 

    سلام

    دلم برای اون بچه سوخت

    آه خوبه باز بچهه آخرش افتاد توی گهوارش 
    بنظر واقعی میاد حتی اگه ساختگی هم باشه دم سازندش گرم خوب ساخته

    چرا پدر و مادر بچه پویان به بچه سر بزنن؟اژنقدر داره گریه میکنم بچه؟؟

    آقا این پدر مادر این بچه کجان پس

     

    اصن من برگام ریخت خیلی باحال بود

    من باید یه پاکبان استخدام کنم بیاد این برگارو جمع کنه

    کمی جالب بود

    من اگر اونجا بودم میدونستم چیکار کنم!!!

    اول از همه:

    پتو رو محکم بغل میکردم و میرفتم لاش قایم میشدم بعد به آرامی یه پرش سریع به سمت کلید لامپ کرده سپس وقتی هنوز روی هوا هستم کلید را با کله میزدم روشنشه 

    دوم از همه:

    یه بالش میزاشتم اونجایی که خیس کردم که بعدش کتک نخورم

    سوم از همه:

    یه بار دیه برا اطمینان می شاشیدم راحت شم 

    و بعد به یاد شب های قدر شروع به دعا و مناجات میکردم 

     

    چه وضعی شد 

    م.طتئمسیظنبثسیمنبیسنمبمیسنبب

    تف بهش هرکی بده

    روح بوده جن بوده هرخری بوده*-*

    نمیگه این بچس گناره داره:/

    حتما بچه دوس داشته اومده بازی کنه باهاش

    .

    حاجی به فکر ارایش گر ها و سالن های زیبای هم باش به خدا اینجور که تو برگ ریزون راه انداختی دیگه همه خالی خالی شدن از برگ 

    یعنی برگامون تموم شه چی میریزه نکنه گوشتامون هم بریزه 

     

    یه خریدار برگ پیدا کردم اینارو کیلویی میبره دیگه نمیدونم چه استفاده ای میکنه امیدوارم برای کاشت مو استفادشون نکنه
    گوشت که نمیریزه ولی ممکنه آب بشه 

    وای چشاشش

    .

    پدر مادر گاوش کجان؟ :|

    بچه رو تو اتاق بچه میخوابونن خودشون تو اتاق خودشونن

    خب بچه دوساعت گریه کرد نشنیدن:|

    ولی کمبود محبت دارن خاجیا :) ما تو ایران جوری میریم بغل پدرمادرمون انگار لیلیو مجنونیم :)

    اونا پدر مادراشون رودربایستی ندارن

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی