midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

فیلم خیلی قدیمی هست و در اون زمان صحنه سازی و کامپیوتر نبوده و همه‌ی صحنه ها واقعیه!

کمی از صحنه های فیلم با موزیکی از گروه slicer که بسیار هولناک شده

دیدن این ویدیو کلیپ رو اصلا پیشنهاد نمیکنم اثر بسیار مخربی روی روح و روانتون داره و بسیار ترسناکه و پیغام های نهفته زیادی در اون وجود داره

ولی برای اونایی که میگن نه از چیزی میترسیم نه چیزی حالمونو بد میکنه گذاشتم

در مورد این که این موجودات کی هستن چیزی نمیگم 

  • night wolf

نظرات  (۲۱)

من کانجورینگ 1رو دیدم دیگه کافیه برام
:)))
بقیه ببینن این ویدیو رو 
:))
اره بیخیالش شو پس
  • ✣یگانـღـه✢ jb
  • بگو:| دیگه اینا کین ادمو کنجکاو میکنی جواب نمی دی:|
    چندتا بازیگر که یه فیلم بازی کردن :))
  • ✣یگانـღـه✢ jb
  • در مورد این که این موجودات کی هستن چیزی نمیگم 


    اینومیدونم بازیگرن درموردموجودات بگو
    آدمن همشون
  • ✣یگانـღـه✢ jb
  • :|

    میدونم ادمن اما نقش یه موجوداتی روبازی میکنن درسته

    اصلا منورت درمورد جمله زیرچی بود

    در مورد این که این موجودات کی هستن چیزی نمیگم 
    مال یه فیلم سینمایی سورئاله
    صداهای ویدیو هم مال یه اهنگ بلک متاله

  • ✣یگانـღـه✢ jb
  • 😁زودترمیگفتی
    اثر ترس و عجیب بودن کلیپ میخواستم از دست نره
    فقط من میترسم ینی؟؟؟؟:///
    نه .بترس عادیه:)خخخ

    سلام دقیقا داستان از چه قراره ؟؟؟؟؟؟

    هیچی الکی شلوغش کردم
    مال فیلم Begotten هست
    ولی واقعا روحیه ادمو خراب میکنه
    نقد فیلمش هست تو اینترنت

    وای خدا این چی بود  من تا یه ربع بعد دیدنش تو شک بودم راستی راستی روحیمو خراب کرده بود در صورتی که من عاشق فیلم ترسناکم این الان واقعا فیلمه ؟؟؟؟ یا خود خدا 😐😐😐😐😐

    یه فیلم سورئال که دیدنش ارزشی نداره و یه مشت ادمن که دارن فیلم بازی میکنن چیز خاصی نیست ازین بدتر زیاد هست که من مرزشو رد نمیکنم و همینقدر رو کافی میدونم
    این که چیز خاصی نبود بیخیالش

    حالا پیغام نهفته اش چی بود؟

    هیچی الکی بود

    این آخه کجاش ترسناک بود ...

    .
  • goodarz rajabpoor
  • حیف زمانش کم بود و منم تحمه و چیپس  و اینجور چیزا نداشتم

    . یعنی کامل دیدیش؟

    تنها چیزی که منو میترسونه انسان ها هستند جن و ارواح و شیطان 

    اگه درمورداینا نیست ببینم 

    با ادم خواری و شکنجه هم مشکل ندارم زیاد اخه زیاد دیدم از این کثافت کاری ها 

    ولی ترسناک از موجودات ما انسانها هستیم 

     

    نظر منم همینه هیچ موجودی کارایی که از دست آدم بر نمیاد انجام نمیده
    بعد انگار یه سری روانی میشینن فکر میکنن و بدترین چیزای ممکن رو پدید میارن

     من نیم ساعته تو شکم خیلی خیلی خیلی وحشتناک بود روحیمو نابود کرددد 

    کاش نمیدیدمش  

    کل وبلاگو درو کردی 

    خخخخخخخخخخخخخخ

      

      منتظر پست جدیدتممم

    وبت عالیییی^.^

    چون پیشنهاد کردی نبینم ندیدم :)

    ولی وبتون باحاله ادمو شاش بند میکنه :|

    . نه مطالب خیلی نرمالن زیاد ترسناک نیستن

    عجب وبلاگی داری خوشم اومد دابش راستی اون ویدئو وقعا داشتن همدیگرو میکشتن یا چی؟؟

    ممنون
    نه بابا فیلمه

    نمیدونم واقعا شما ترسویید یا من بیماری روانی چیزی دارم ولی کلا نترسیدم تو کامنتا هم که همه ترسیدن کلا با خون و چاقو این چیزا مشکلی ندارم دیگه نمیترسم

    توی شرایط مناسبش ببینی یکم ترسناک هستن البته این ویدیو ها بیشتر کریپی هستن تا ترسناک
  • Mõøņłįğhť~ ‌‌
  • متاسفانه اینقدر ویدیوی شکنجه و خودکشی های فجیع و و و دیدم که این ب نظرم عادی بود :"

    بزرگترین ترسای من اول خودم بعد بقیه آدمان

    منم همینطور ولی ترس بزرگتری هم من دارم اونم تنها بودن تا ابد
    یعنی زنده باشی ولی هیچ چیزی وجود نداشته باشه نه چیزی بشنوی نه چیزی ببینی فقط بتونی فکر کنی و سالیان سال این وضع ادامه پیدا کنه

    لعنتی تو منو سادیسمی کردی XD

    اصلا یه روز لذت دیدن این ویدیو ها رو از دست بدم افسرده میشم

    .
  • Đãřķłįğhţ~ ‌‌
  • اونجوری آدم دیوونه میشه...خیلی بده وای

    آره ترس اختاپوس توی باب اسفنجی هم تقریبا همین بود گرچه تنهایی رو دوس داشت ولی این چیزی نیست که کسی بخواد
  • Đãřķłįğhţ~ ‌‌
  • دقیقاااااااا 

    ولی من عاشق تنهاییم

    تو تنهایی چیکار میکنی؟ 

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی