midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

دوستان توی این پست میخوام از ضرر های موسیقی بگم

البته که فواید بسیاری هم داره ولی این پست درمورد ضررهایی هست که موسیقی میتونه به انسان وارد کنه که من خیلی خلاصه میگم هرکدومشون کلی جای تحقیق داره که اگه دنبالش برید خیلی چیزمیز در موردشون هست.

[تحقیق در مورد صحت این مطلب با شماست] من چیزی رو رد یا تایید نمیکنم پس شما هم بدون داشتن اطلاعات کافی و تحقیق نظر قطعی ندید.

 

1. آسیب شنوایی:

اینو خب همه عمه ها هم بلدن ولی مهمه بدونید که اگه روزی نیم ساعت با صدای بلند 95 دسی بل آهنگ گوش بدید در زمان پیری حتما سمعک لازمتون میشیه پس عادتِ با صدای بلند آهنگ گوش کردن یا فیلم دیدن رو ترک کنید.

خب کافیه بریم بعدی

 

2.تاثیرات فیزیکی بر بدن:

موسیقی قدرت اینو داره که بطور آنی باعث افزایش و یا کاهش ضربان قلب و فشار خون بشه همونطور که همتون میدونید موسیقی های شادی که باعث میشن بی اختیار باهاش پا بکوبید یا حس کنید بدنتون نیاز داره با ریتمش حرکت کنه دلیلش اینه که باعث افزایش ضربان قلبتون شده و برخلاف بدن بی تحرکتون مغز تصور میکنه شما در حال فعالیت بدنی شدید هستید و قند خونتون به سرعت شروع به سوختن میکنه و انرژی زیادی از شما گرفته میشه

اینو به راحتی با دستگاه های فشارخون میتونید اندازه بگیرید و کاملا ثابت شده و علمی هست

حالا برعکسش آهنگای غمگین فشار خون شما رو کاهش میده و اگه موقع ورزش و فعالیت شدید آهنگ غمگین گوش بدید مکانیزم بدنتون بهم میریزه و چون بخاطر فشار خون پایین قند کافی به سلول های مغز نمیرسه ممکنه آسیب غیرقابل جبرانی به سلول های خاکستری مغز وارد بشه و باعث کم شدن هوش شما میشه

حالا تصور کنید آهنگایی که گوش میدید یکی درمیون شاد و غمگین باشن 😵

پس موسیقی رو متناسب با شرایط انتخاب کنید.

 

 

3.ورود به ضمیر ناخودآگاه:

تعریفش توی ویکی پدیا یه همچین چیزیه:

ذهن ناهشیار یا ضمیر ناخودآگاه، انباری است پر از تمایل‌ها، آرزوها و خاطرات خارج از دسترس که بر اندیشه‌ها و اعمال تأثیر دارند.

در واقع شامل اون حافظه ای هم میشه که دانسته های ما رو دربر میگیره و بدون فکر کردن داریم ازشون استفاده میکنیم حالا تصور کنید بشه چیزی به این اطلاعات اضافه کرد یا چیزی رو ویرایش کرد که میتونه بسیار مفید یا مضر باشه. خب عده ای میگن میشه و راه های مختلفی هم وجود داره.

مغز ما چیزهایی رو میفهمه که ما متوجهشون نمیشیم مثلا چشم ما محدوده ی بینایی وسیع تر از چیزی رو که ما به ظاهر فکر میکنیم داریم میبینیم داره ولی ما فقط به مرکز دیدمون تمرکز داریم در صورتی که ضمیر ناخودآگاه اطلاعات بیشتری رو درک و پردازش میکنه که ما متوجهش نمیشیم یا حتی گوشمون صداهای خارج از محدوده شنوایی رو دریافت میکنه ولی درک ما محدود تر از همه اون چیزیه که در حقیقت گوشمون ضبطش میکنه

در مورد موسیقی هم میگن اگه جملاتی رو در قالب پیغام مخفی در اون قرار بدن [صداهای نامفهوم و یا زمزمه در پس زمینه یا از آخر به اول گفتن کلمات] چون شخص مستقیما متوجهش نمیشه و مقاومتی در مقابل اون محتوا نداره یه گوشه ذهن این اطلاعات نوشته میشه و وقتی بارها و بارها تکرار بشه این اثر قوی تر به ذهن القا میشه و در مواجهه با اون مقاومت و مخالفت کمتری میکنیم و اینجوری تاثیر خودشو برما میذاره. نه به اندازه مسائلی که خودمون میپذیریم ولی حتی اگه کمی تاثیر توی رفتار و انتخاب ما بذاره این جهت دهی در ابعاد جامعه اتفاقات بزرگی رو رقم خواهد زد.

 

یک نمونه از صدها نمونه 

 

به این تکنیک برگردان موسیقی یا music riversing گفته میشه که یه پست مفصل اینجا درموردش گذاشتم

 

 

 

4.فرکانس و انرژی های عجیب:

جدای ازمبحث موسیقی، زندگی ما دارای آهنگ، ریتم و هارمونی خاص خودشه صدای آب، قدم زدن، صحبت کردن، افتادن یک چکش بعضی حس خوب و بعضی حس بدی رو به انسان منتقل میکنن ولی طبق آزمایش عجیبی که یه دانشمند ژاپنی به نام ماسارو ایموتو روی آب انجام داد ظاهرا ملوکول های آب هم تحت تاثیر این صداها قرار میگیرن و حتی هوشمندی عجیبی در آب دیده میشه و اگه در حین کریستال و منجمد سازی آب، موسیقی زیبا یا حرف مثبتی زده بشه مولکول آب شکل زیبا و منظمی داره و برعکسش مثلا با توهین کردن این شکل بهم ریخته و زشت میشه حالا وقتی 70 درصد بدن ما از آب هست احتمالا تاثیر عجیبی روی ما میذاره

[زودی نگید غیر ممکنه برید خودتون حقیقتو کشف کنید]

 

من این مورد رو از این ویدیو بازگو کردم مشاهده ویدیو در آپارات

اینم سایت رسمی ماسارو ایموتو

یکی از آواهایی که زشت ترین حالت مولکولی آب رو میسازه فرکانس 440 هرتزه که استاندارد نوت لا در موسیقی هم هست یعنی در خیلی از آهنگ هایی که گوش میدیم هم هست البته در مقابلش صدای 532 هرتز صدای طبیعت و آرامش بخش هم وجود داره که در مدیتیشن ازش استفاده میشه.

انگار که یه جور انرژی، نیرو یا هوش همه اطراف مارو دربر گرفته که با رفتار ما مورد تغییر و تاثیر قرار میگیره. ترسناکه خدا بخیر کنه.

درمورد فرکانس 440 هرتز هم این پست رو قبلا گذاشته بودم.

 

 

 

  • night wolf

نظرات  (۱۷)

این همون پستی بود که می گفتین می تونم بخونمش ؟ 😐 😶

آری همین است😂

اوهوم بله 😐 😶

.نصفشم تکراری بود ولی همیشه دلم میخواست یه جمع بندی بکنم

اگه اینجور که تو میگی باشه       من تر زدم به بدنم  یکی درمیان اهنگ شاد و غم گیم گوش میدم 

بدنم کلا قاط زده پس‌

شاید برا همینه که شدم mr.paradox 🤔🤔

😅🤣

 

موسیقی خوبه فقط مطابق با شرایط باید استفاده بشه
تاثیرش روی فشار خون که میتونی با دستگاه تست کنی من کردم واقعا درسته
این که بدن به اندازه خون رسانی نشه یا زیادی بشه رو میتونی تحقیق کنی من نکردم ولی بنظر میاد در بلند مدت تاثیر داشته باشه

. 

جواب بده خیلی وقته نیومدم وبت ):, یادت رفته منو بعدش کد امنیتی چیه گذاشتی رو مخه هی یادم میاره بزنمش😬

تقصیر خودته که نیستی
کد امنیتی رو نمیشه برداشت

پست پیشبینی فلان رو چرا پاکیدی ؟ 😂

نپاکیدم .

پست جالبی بید یه سوال
5- شیاطینی که از انرژی ما تغذیه میکنن

این مورد در آینده کامل میشه و یا حذف خواهد شد.



یعنی چی این مورد فلان؟ 

شاید فقط یه حسه ولی بعضی مدل آهنگای تاریک هستن که موقع گوش دادنشون حس میکنی یه انرژی تاریک ازت درمیاد و مثل فیلم odd thomas موجوداتی دورت جمع میشن و میان از اون انرژی تغذیه میکنن 
بخاطر دیدن فیلمه نیست قبلش همچین حسی داشتم یه چیزایی هم شنیدم ولی هیچ منبعی پیدا نمیکنم که چنین چیزی گفته باشه پس اگه احتمالا حذف میشه
حالا ربطی به آهنگ نداره همه رفتار ما میتونه همچین تاثیری رو رومون بذاره

فکر کنم تو پیری سمعک لازمم*____*

 

.
  • ♡°•°miss. vampaer°•°♡
  • جرررررر/:

    نههههه من عاشق اهنگ بیدم ):

    دیشب هنذفری تو گوشم بود خوایم برد ،صب ساعت ۵ حس کردم ی چیز تو مغزم داره وز وز میکنه /: گفتم چشاتو باز نکن جنه . بعد گفتم صداش چقدر قشنگه .....بعد گفتم عه انگلیسی چرا میحرفه بلند شدم دیدم تبلتم ۵درصده و هنوزم اهنگه داره پلی میشه😹😹😹😹

    بعد چن روز قبل داشتم صب اهنگ میگوشیدم هنذفریم در اومد  و اهنگه پخشید با صدای بلند -_- منم کفتم آلارام مسخره /:

    عصر بابام گف آلارامتو عوض کن اخه ایزی ایزی تامام تامام شد آلارام /: باو من می خواستم ایزی ایزی بحذفم ن پلی //////:

    بازم مغسی مطالبتون عالی بید 🌸✨

  • ♡°•°miss. vampaer°•°♡
  • قبلا ت ی پست گفته بودید اهنگای جاستین بیبر  شیطانی . . . ✨

    یعنی خودشم شیطان پرسته ؟-؟

    من برم بمیرم خیلی جاستین رو دوس *حق حق*

    نه اینا اکثرا فقط طبق دستوری که از تهیه کننده و کارگردان و عوامل میگیرن عمل میکنن از لباسی که میپوشن تا چیزی که میخونن
    نمیشه حتما گفت خودشون عضو چیزی هستن 
  • ♪♪HANANE ♪♪
  • افشین خدا بگم چیکارت کنه با کلمه ملکول مور مور شدم :/ فردا علوم دارم و من هیچییییییی نخوندم :/ به به :/

    فکر کنم منم باید با طاها و مستر پارادوکس بیام چوب در آستینت فرو ببرم :/

    خب میگی مناسب با شرایط.... وقتی روی تخت دراز کشیدم و نگران امتحانیم که هیچی واسش نخوندم باید چه آهنگی بگوشم؟ :| عررررررر سه تا امتحان توی یه روز :/

     

    . اشکال نداره بعد از امتحان خوب میشی
  • ♪♪HANANE ♪♪
  • وااااای راستی نتیجه امتحان این شد: معلمم عربی گفت یه جمله بدون علامت کسره و... میفرستم شما بگید درسته یا نه، به اولین نفری که جواب درست داد نمره میدم.

    بعد من ویس فرستادم (خداروشکر دیشب نخوابیدم وگرنه صدام به فنا رفته بود) جمله رو خوندم. کسی ویس نفرستاد به جز من بقیه نوشته بودن درسته بعدش من فکر کردم وااای باید اینطوری میگفتم واای بدبخت شدم. بعدش معلم ویس فرستاد گفت آفرین خانم کفایی نژاد (بیشعور انگار اسم ندارم:/) درست گفت جمله اشتباهه و  صحیحش میشه همون چیزی که خانم کفایی نژاد گفت=| خدایا من حتی جمله رو درست نخونده بودم فقط بخاطر آه و اوهی که وسطش کشیدم جمله درست در اومده بود. =| هیچی دیگه من برگام ریخته بود =|||| الکی یه نمره گرفتم :/ علوم هم درست جواب دادم خیلی راحت بود.

     بعدش هم که توی تلگرام دو نفر رو به عقد در آوردم XDDD گروه فرهنگی درباره کتاب رو تبدیل کردم به منحرفستان XD

    یکی از دوستام هم نزدیک بود منو به عقد در بیاره ×__× اصلا یه وضعی بود من ساعت هشت صبح داشتم از خنده ریسه میرفتم ×× بعدش هم که رفتم توی کلاس اسکای روم دوستم XD با اسم یه مرد! ×_× یه نفر نوشت IP رو کپی کردم ولی فیلتر شکنم روشن بود با IP  آمریکا بودم XXD

    عجب خلی هستی حنا
    عقد نکنیا تو باید تا آخر عمر سینگل بمونی و با من دوست باشی
    راستی از بازیگر فیلم maze runner یه فیلم دیدم به اسم love and monsters اگه ندیدی ببینش باحاله

    حنانه خانوم من که پایم  بریم چوب تو استین افشین کنیم 

    امتحان ها رو هم به برگ درختای محلتون بگیر 

    این همه نمره اول شدم نفر برتر شدم چی شد هیچی 

    اینهمه انظباطم 20 شد چی شد هیچی 

    تا سال کنکورت از مدرسه لذت ببر و اونجارو به اتیش بکشون ولی سال کنکور رو بترکون 

    در ظمن تو که شب امتحانی بودی  من صبح امتحانیم 

    خدا شهاده من 8 امتحان داشتم4 صبح  شروع میکردم به خوندن  زیادم این امتحان های جرتو پرت مثل 

    اجتماعیی و تفکر رو جدی نگیر   تفکر دهن منو سرویس کرد چرا چون تو یه جلسه یه  موضوع کع غ میگفتن استدلال کردم که گفتتون اشتباه و .... از اونجا به بعد هیییییییی منو از این مسابقه به اون مسابقه نهج البلاغه رو امتحان بده اونو امتحان بده برو گروه سرود و ... که چی چون تو حرف زدنت و استدلالت خوبه منم خر نمیفهمیدم 

    اینا هیچ سودی نداره برام خر کیف میشدم 

    فقط یه چیزی به نظرت چوب تو استین یکم مجازات سبکی نیست یکم سنگین ترش کنیم 

    چیکار به من دارین چرا به من چوب میکنین؟ بستگی داره آینده رو چطور میبینی ممکنه نیازی به درس خوندن واسش نباشه پس دلیلی هم وجود نداره به خودت سخت بگیری

    نمیدونم دقییقا مشکل چیه ولی ندای درون داعم میگه چوب تو استین افشین کن 

    وگر نا که من مشکلی باهات ندارم 

    کلا گزینه خوبی برا چوب و چماغی  

    خخخخخ 

    راستی من در مورد اون عکس هایی عجیب باب اسفنجی یه نگاهی کردم تو خود قسمت های اصلی باب  

    و تونستم چنتاشو پیدا کنم  

    و فهمیدم ادیتی بیش نیستن  الکین  

    ندای درونت اشتباه کرده
    آره ساختگی که هست اون داستان برای جذاب شدنشه

    به چه حقی به موسیقی توهین می کنی؟

    بدمت پارادوکس و حنانه خانم نیزه و گرز و تبر بکنن تو یغه ات؟

    گونی بدم خدمتتون خودت با پای خودت بری توش؟

    هععععی .

    یعنی الان من زیر و رو شدم؟!! یعنی الان من خودم رو تا الان زنده بگور داشتم میکردم؟!!! من خودم تو آپارات یه کانال دارم "این لینک" هر آهنگ رو حدود بالای هزار بار با صدای بلند گوش کردم.اونم چه آهنگ هایی گو پاره کن! یعنی کارم و شغلم رو ول کنم یا نه تازه یه چیز دیگه این هم هر آهنگ جدود 600 مگاهرتز فرکانس داره یعنی من تا هالا تغیری کردم؟ خودت نتیجه گیری کن اصلا مگه کرم داشتی اینو گذاشتی به فکر ما هم باش

    تاثیراتش به این بزرگی هم نیست ولی وجودشم نمیشه انکار کرد

    چی شد به فکرت افتاد سایت جنی بزنی؟

    آدما نمیتونن همدیگه رو درک کنن کافیه یه تفاوت توی سلیقه باشه هرکسی فکر میکنه حق با خودشه

    شاید باورت نشه ولی من همه رو درک کنم اونم بدون اینکه خودم بخوام اونم به راحتی و فرقی هم نداره کی باشه من میتونم حتی رفتار هارو هم در یه سطح از شناخت و درک و تلاش بالاتر میتونم مثلشون فکر کنم و رفتار هاشون رو پیش بینی کنم...

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی