midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

او مذکر به دنیا آمده ؛ ولی ترجیح میدهد به عنوان یک زن تعریف شود نام مستعارش Cantodea از آن تعابیر زیادی شده ولی به گفته ی برخی این کلمه از دو کلمه لاتین بوجود آمده که معنی آن میشو "الهه مرگ برای مرگت میخوانم ". . .
او در سنین کودکی و حتی نوزادی توسط پدر و مادر ظالمش به طور بسیار فجیع مورد ضرب و شتم قرار میگرفت و به علت بی پناهی همسال های دیگرش در سنین کودکی او را مسخره و میزندند او در 6 سالگی به علت فقر والدینش یک عمل جراحی در آوردن لوزه بدون بی هوشی داشته و توسط وسایل خانگی . . .

 

 


او در آهنگهایش شخصیت و افکار و احساسات خودش را بیان میکند به طوری که حالات و احساسات فردی را توصیف میکند که به طور داوطلبانه انزوا را بر خود گزیده و بسیار احساسات پیچیده ای دارد . او هیچ وقت اجرای زنده ای نداشته و دریافته که نمیتواند کنار انسان ها زندگی کند و انسان بسیار وابسته به روحی و بسیار معنوی میباشد . . .

 

آهنگهایش بسیار تاثیر گذار و قوی و دپرس هستند به طوری که نامه های بسیاری دریافت کرده که با گوش دادن به آهنگهایش به جنون مبتلا شده اند 
بسیاری هم خودکشی کرده اند به گفته ی سایت رسمیش طی پیخش آهنگ No-one is there تعداد 38 نامه دریافت کرده که آنها خود کشی کرده اند

 

 

دانلود آهنگ No One Is There

 

 

( تمام آهنگهایش را خود مینوسد و موزیک ویدیوهایش را خود کارگردانی میکند. )

 

 

یه ویدئو خوفناک و بسیار ترسناک از این خواننده

 

 

دانلود فایل ویدیویی

 

 

متن و ترجمه ی آهنگ No one is there

.................................................................................
Now and then I'm scared when I seem to forget
الان من ترسیدم زمانی که به نظرم میاد که فراموش کردم
 
how sounds become words or even sentences
که چه جوری صداها به کلمات تبدیل میشن و جمله ها به وجود میاید . .
 
No, I don't speak anymore and what could I say
نه من بیشتر از این حرف نمیزنم و اصلا چی باید بگم؟
 
since no-one is there and there is nothing to say
وقتی هیچ کسی اینجا نیست و حرفی برای گفتن وجود نداره
 
So, I prefer to lie in darkest silence alone
پس من ترجیح میدم که تو تاریکی تنها بخوابم .
 
listening to the lack of light, or sound
و به سکوت نور گوش کنم
 
or someone to talk to, for something to share
یا صدای کسی که از دور حرف میزنه و داره چیزی رو با کسی به اشتراک میذاره (تو کل شعر منظورش داخله قبره...)💀
 
but there is no hope and no-one is there.
اما هیچ امیدی وجود ندارد و هیچ کسی اینجا نیست
 
No, no, no, not one living soul
نه نه نه هیچ روح زنده ای وجود نداره
 
and there is nothing left to say
و اینجا چیزی نیست که بگم
 
in darkness I lie all alone by myself
تو تاریکی تنها میخوابم همش با خودم تنهام
 
sleeping most of the time to endure the pain.
و بیشتر اوقات میخوابم که غمم یادم بره
 
I am not breathing a word, I haven't spoken for weeks
من هیچ کلمه ای تنفس نمیکنم (یعنی یه کلمه ام نفس ندارم حرف بزنم) و برای هفته ها حرفی نزدم
 
and yet the mistress inside me is (secretly) straining her ears.
و هنوز عاشق اینجام مخفیانه گوشهایش را تیز میکند (با خودش داره حرف میزنه )

 
But there is no-one, and it seems to me at times
اما اینجا هیچ کسی نیس
 
that with every passing hour another word is leaving my mind
و به نظرم میاد هر ساعتی که میگذره یه کلمه دیگه یادم میره- (هی بیشتر فراموشی میگیرم)
 
I am the mistress of loneliness,
من میسترس (معنی این میستریس و نمیدونم اینجا چی میشه) عاشق تنهایی ام
 
my court is deserted but I do not care.
دادگاهم به درده من نمیخوره و بهم اهمیت نمیده اما من برام مهم نیست
 
The presence of people is ugly and cold
معاشرت با مردم روح رو زشت میکنه و سرد
 
and something I can neither watch nor bear.
من نمیتونم نه تماشا کنم نه تحمل
 
So, I prefer to lie in darkness silence alone
پس من ترجیح میدم که تو تاریکی تنها بخوابم. .
 
listening to the lack of light, or sound
به سکوت نور گوش کنم
 
or someone to talk to, for something to share
یا صدایی کسی که از دور حرف میزنه داره چیزی و با کسی مشترک میشه
but there is no hope and no-one is there.
اما هیچ امیدی وجود ندارد و هیچ کسی اینجا نیست
 
No, I don't speak anymore and what should I say
نه ، من با کسی از این بیشتر حرف نمیزنم و اصن چی باید بگم ؟
 
since no- one is there and there is nothing to say?
وقتی چیزی برای گفتن ندارم و هیچ کسی هم اینجا نیست
 
All is oppressive, alles ist schwer,
همه ظالمن ، همه چیز سنگه 
 
there is no-one and no one is there
و هیچ کسی هم اینجا نیست

 


 

*****- لطفا این آهنگ رو زیاد و مکرر گوش نکنید -****

  • night wolf

نظرات  (۲۳)

  • ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
  • شبیه وولدمورته*^*

    همه پاتر هدا دورمونو گرفتن .
    نه بابا ولدمورت قشنگ تره
    اون فیلم و CGI ئه ولی این یه آدم افسردست

    چه عجب آقا یه چیزی گذاشت🤣🤣

    این پست مال 4 سال پیشمه پیش نویس بود منتشرش کردم .

    یه بار یکی از آهنگاشو گوش دادم کم مونده بود غرق بشم:| نصفه گوش کردمش و بعدا پاورچین از کنارش رد شدم.

    آره آهنگش بدجوری گیراست
    این آهنگ متناسب با فیلم Book of Blood ئه 
    البته این فیلم 3 تا داستان داره منظورم داستان اون دخترست 

    .

    این صورتش، نقابه مگه نه؟ دوتا گوش داره هر طرف.

    صورتشو همیشه با یه چیزی سفید میکنه فکر نکنم نقاب باشه یه چیزی میماله به صورتش .
  • ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
  • عاخه نگا کن

    اون عکصی که گذاشتی خابیده قشنگ وولدمورته*^*

    البته بماند که لورد خوشل ترع*^*

    شاید صورت ولدمورت رو از این الهام گرفتن چون این قدیمی تره ..

    بلاخره یه پست گذاشتی دیگه!یه مدت بود پست نمیزاشتی الن هم من یه پست سفارشی میخوام در مورد "علامت ها و نکته های شیطانی بازی کلش آف کلنز" ببینم چیکار میکنی و به احتمال %1000 نمیزاری اگر هم بذاری شاید 100 سال بعد!من که میشناسمت و با ای حساب میگی که نمیشناسمت! این خواننده هم از نظر من از تکنیک برگردان یا نهان سازی در آهنگ استفاده میکنه چون من که گوش کردم انگار یه چیزی هایی معلوم بود!

    آخه اصلا کسی دیگه کلش بازی میکنه؟ فکر نکنمموزیکش ریورس داشته باشه همینجوری آدمو هل میده توی باتلاق تاریکی ها و ناامیدی 
  • ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
  • نمد شاید*^*

    اصن میام تو وبت شاشبند میشم*^*

    .

    میگم چون تا حالا اینو دیده بودم ولی تو وبلاگ تو نه

    که اینطور 
  • Dina ‌‌‌‌‌
  • پرهایم/=

    مکسیقی خیلی زود روی من تاثیر میزاره

    پس چیزای خوب گوش کن
  • Dina ‌‌‌‌‌
  • البته موسیقی (اشتباه شد)

  • Dina ‌‌‌‌‌
  • فامیل ولدمورت نیست این؟🤔

    چرا پدربزرگشه

    حقیقتا من خیلی ترسو ام و میترسم گوش کنم

    خدداااااا😭😭😭😭

    ترسناک نیست غمناکه .

    مثلا همین موزیک متن آهنگ No one is there که خودت گذاشتی و ترجمش هم کردی مثبت هست ولی چطور آدم رو به قول خودت آدم رو هول میده تو باتلاق تاریکی خب آدم باید از این شعر لذت ببره تحت تاثیر قرار بگیره (البته نه اینطوری الان می گیره!) یا ناراحت بشه و افسرده اینم نظره منه نظر خیلی ها با من فرق میکنه و نطر برخی با من یکی هست.ایم پست هم به نظرم آشناست تا حالا جی دیگه ای نزاشتی؟یه درخواست دارم تور هر پست جدید که میزاری نظر خودت هم بگو چون برای من(و شاید بقیه) اونو جذاب تر میکنه.

     

     

    تا یک کامنت طولانی دیگر(هر چند که این زیاد نیست!) خداحافظ!!

    معنیش کجاش قشنگه؟ از توی قبر داره شعر ناامیدی میخونه
    این پست قبلا توی اون یکی وبلاگم بوده شایدم قبلا همینجا منتشرش کرده بودم واقعا نمیدونم
    بیشتر توی کامنتا نظرمو میگم توی بحث با بقیه 
  • امیر علی توکلی
  • سلام من امیر علی توکلی هستم  خاستم بگم که من نمیدونستم که باب اسفنجی شخسیت شیطانی هستش و توی برنامش علامت های ایلومیناتی و فراماسونری هستش 

     

     

    سلام دیگه این علامت و علائم همه جا هست زیاد درگیرش نشو 

    یکم دقت کن داره میگه "بیشتر اوقات میخوابم که غمم یادم بره" اگه این مصراع نبود شاید شعر منفی میشد ولی داره میگه که دست خودش نیست اصلا این غم از کجا اومد شاید اون از اول اینجوری نبود و یه اتفاقی افتاده.

     

     

    دقت داشته باش

     

    یه جا دیگه هم میگه "

    من نمیتونم نه تماشا کنم نه تحمل"

     

    یعنی که نمیخواد اینطوری باشه.

     

    و یه جا دیگه میگه "پس من ترجیح میدم که تو تاریکی تنها بخوابم. "

     

    خب چرا دلیلشو دربیار و ببین که علتش چییه باید به آهنگ توجه کنی

     

    "

    که چه جوری صداها به کلمات تبدیل میشن و جمله ها به وجود میاید"

     

    این قسمت مفهومی یعنی داره به دلیل این اتفاق فکر میکنه

     

    "به سکوت نور گوش کنم"

     

    یعنی چون دوست نداره اون اتفاق دوباره براش تکرار یشه

     

    خب چرا؟

     

    این هم مفهومی داره.

     

    داره به یه چیزی اشاره میکنه و میگه که:

     

    (::ما کلمه ی تاریکی رو ساختیم ولی تاریکی یعنی نبودن نور با این حساب تاریکی وجود نداره این وسط اون کسی که بهش اشاره میکنه معنی عشق رو میده و همونطور که گفنم نمیخواد تکرار بشه و میخواد در تنهایی بمونه ::)

     

    و این ثابت میکنه

     

     

    آقا افشین ببین یاد بگیر از چند مصراع چه قدر حرف کشیدم برات میرون این :: امشب میبینمت! :: رو هم حذف کن دهنم سرویس شد مال کپی پیس هاش

     

     

    تا درودی دیگر بدرود

     


     

     

    پس باید انژی منفی رو برات تعریف کنم
    ببین منفی بودن به معنی بد بودن نیست افسرده بودن کار اشتباهی نیست وفتی دست خودت نیست ولی یه چیز منفی و ناخوشاینده و همه چیزایی که خودت مثال زدی 
    کی گفته تاریکی وجود نداره من که خیلی خوب حسش میکنم مثال بزنم برات سیاهچاله فضایی که حتی نور رو هم میخوره و علمی هم ثابت شده که نوری که از نزدیکیش رد میشه خم و مثل گرداب میره داخلش پس فکر نکن نور که باشه تاریکی نیست
    تازه اون تاریکی که درموردش صحبت میشه رو عده ای درکش میکنن و عده ای با نبود نور مقایسش میکنن
    کسایی که درکش میکنن ساکت و افسرده میشن و غم توی وجودشون ابدیه مثل خودم و ناخودآگاه چیزای منفی توی زندگیشون زیاد میشه تا حدی بدبین میشن لازم نیست اتفاق بدی هم توی زندگیشون افتاده باشه فقط چیزایی رو میبینن که بقیه ساده از کنارش عبور میکنن
    چقدر از این یارو حمایت کردم 🤣
    در هر صورت همون بهتر آدم همیشه تو زندگیش شاد باشه و هرجا تاریکه فقط لامپارو روشن کنه

    که اینطور!من که درکش برام سخته برای همین اینطوری فرضش میکنم تا راحت تر زندگی کنم و اینطوری زیاد درگیر این چیزا نمیشم من خدا رو دارم که مواظبمه چرا بخوام بـــــــــتـــــــرســـــــــــم؟

     

    ولی با این حال زیاد این جور جاها نمیرم 

    تصمیم خوبی گرفتی
  • نازنین خاااااااااااانم |=
  • چند ثانیه اولشو دیدم به جو و نون رسیدم .-.
    *سوپ جو درست میکند و با نون میخورد*

    هام نام نام نام =>=

    ولی جدی همون چندثانیه اولشو دیدم اعصابم خورد شد .-.

    سلام انقد این اهنگو گوشو دادم...من افسرده بودم بدتر شد.....پس، فردا میرم خودمو دار میزنم با همین اهنگ:(

    اوه عجب اهنگی بود
    وعججججججججب دوتاپست جدیددیدم گذاشتی

    :| عجب 

    .

    از مهراب گیرا تر بود /=

    لامصب منم برم خودکشی کنم چون یکیو پیدا کردم ک برای مرگـمیخونه/=

    .
  • Mõøņłįğhť~ ‌‌
  • میسترس تو رابطه ی ارباب برده ای به ارباب گفته میشه که زن باشه

    بیا وارد این جزئیات نشیم .

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی