midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

« فرشته مرگ‌⏱🥀»
ریچارد رامیرز از هولناکترین در عین حال کاریزماتیک ترین قاتلان سریالی جهان میباشد، او با جذابیت خود دختران جوان را فریفته و بعداز تجاوز، با شکنجه‌های هولناکی بقتل میرساند•

 

 

ماری بل در سال ۱۹۶۸ و به جرم خفه کردن دو پسربچه در بریتانیا وارد تیتر اول روزنامه ها شد.او هنگام ارتکاب جرم تنها ۱۱ سال داشت!

 

 

الیزابت باتوری ترسناک ترین قاتل زنجیره ای که نامش نیز در گینس تحت عنوان مقتدرترین قاتل زن ثبت شده،برای حفظ جوانی خود بیش از ۶۰۰ دختر باکره را کشت و در خون آنها حمام کرد!🛁

 

 

کوچکترین قاتلان دنیا 🌝🌸

این دو کودک (ریچارد۸ ساله)و (اِمی ۱۰ساله) با چاقو درشب به رهگذران حمله میکردند گرچه انها فقط ۴‌ نفر را کشتند
ولی به عنوان کوچکترین قاتلان دنیا حساب میشوند حتی گفته میشود ریچارد بعد از قتل ها به قربانیان تجاوز‌ میکرده
انها پس از دستگیری ادعا داشتند فردی به نام دوک دوک آنها را مجبور به انجام قتل ها میکرده

 

 

 

گفته میشود مردی که نقاب دارد پدر این دختر است که دختر خود را به سر قتل های که انجامش داده میبره و جلوی دخترش قتل انجام میده تا دخترش با قوانین کار در Red Room آشنا شه !=|✨

 

 

🍺- ﺟﻔﺮﯼ ﺩﺍﻣﺮ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﺑﺰﺭﮒ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﺑﻮﺩ . ﺍﻭ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﺧﺠﺎﻟﺘﯽ ﺑﻮﺩ، ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﻟﯿﻞ ﺩﺭ ﺳﻦ 8 ﺳﺎﻟﮕﯽ ﻣﻮﺭﺩ ﺗﺠﺎﻭﺯ ﺟﻨﺴﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺖ . ﺍﻭ ﺩﺭ 10 ﺳﺎﻟﮕﯽ ﺑﻪ ﺧﻔﻪ ﮐﺮﺩﻥ ﻭ ﺟﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﺳﺮ ﺍﺯ ﺑﺪﻥ ﺟﻮﻧﺪﮔﺎﻥ ﻋﻼﻗﻪ ﺩﺍﺷﺖ . ﺑﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺁﻣﺪﻥ " ﺩﯾﻮﯾﺪ " ﺑﺮﺩﺍﺭ ﮐﻮﭼﮑﺶ ﻣﻮﺟﺐ ﺷﺪ ﺗﺎ ﺍﻭ ﺍﺯ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﯽ ﺗﻮﺟﻬﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﯿﺮﺩ .

🗞- ﺩﺭ 18 ﺳﺎﻟﮕﯽ ﻃﻌﻢ ﺗﻠﺦ ﺟﺪﺍﯾﯽ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭﺵ ﺭﺍ ﭼﺸﯿﺪ . ﺟﻔﺮﯼ ﺍﺯ ﺍﺑﺘﺪﺍﯼ 15 ﺳﺎﻟﮕﯽ ﻧﻮﺷﯿﺪﻥ ﺍﻟﮑﻞ ﺭﺍ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﺮﺩ . ﺍﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﺐ ﺗﻮﺟﻪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﻫﺮ ﮐﺎﺭﯼ ﻣﯿﺰﺩ . ﻭ ﺩﻟﺨﻮﺭﯾﻬﺎﯾﺶ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺩﺭ ﺩﺭﻭﻥ ﻣﯽ ﺭﯾﺨﺖ ﻭ ﺑﻪ ﻇﺎﻫﺮ ﻣﯽ ﺧﻨﺪﯾﺪ . ﮐﺴﯽ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺗﻮﺟﻬﯽ ﻧﺪﺍﺷﺖ، ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﻇﺎﻫﺮﯼ ﻭ ... ﭼﻬﺮﻩ ﯼ ﺧﻮﺑﯽ ﺩﺍﺷﺖ؛ ﻭﻟﯽ ﺑﻪ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺑﯽ ﺗﻮﺟﻬﯽ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺍﻭ ﻣﯿﺸﺪ ﺑﻪ ﻣﺸﺮﻭﺑﺨﻮﺍﺭﯼ ﺭﻭﯼ ﺁﻭﺭﺩ . ﺍﻭ ﺍﺯ ﻧﻮﺟﻮﺍﻧﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪ ﮐﻪ ﻫﻤﺠﻨﺲ ﺑﺎﺯ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﻮﺩ ﺧﻮﺩ ﻣﻌﺠﻮﻧﯽ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻧﻮﺷﯿﺪﻥ ﺁﻥ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﺴﺖ ﻫﺮﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﺍﺯ ﭘﺎﯼ ﺩﺭ ﺁﻭﺭﺩ .

🚿- ﺟﻔﺮﯼ ﺩﺭ ﻫﻤﺎﻥ ﺍﺑﺘﺪﺍ ﺑﻪ ﻣﯿﻞ ﻭﺍﮐﯽ ﻣﻬﺎﺟﺮﺕ ﮐﺮﺩ ﻭ ﭼﻮﻥ ﻣﯿﻞ ﻭﺍﮐﯽ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺍﯼ ﻫﻤﺠﻨﺲ ﺑﺎﺯ ﺑﻮﺩ، ﺯﻣﯿﻨﻪ ﯼ ﺧﻮﺑﯽ ﺑﻮﺩ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻔﺮﯼ .. ﺍﻭ ﺩﭼﺎﺭ ﺳﺎﺩﯾﺴﻢ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ .

💭- [ﺭﻭﺍﻝ ﮐﺎﺭ ﺍﻭ : ﻗﺮﺑﺎﻧﯿﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﺩﻋﻮﺕ ﻣﯿﮑﺮﺩ، ﭘﺲ ﺍﺯ ﮐﺸﺘﻦ ﺍﻧﺎﻥ ﺍﺑﺘﺪﺍ ﺑﺎ ﺟﺴﺪ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺟﻨﺴﯽ ﺑﺮ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﺳﭙﺲ ﺍﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺗﮑﻪ ﺗﮑﻪ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻭ ﺍﺯ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺮﺍﺣﻞ ﻋﮑﺲ ﻣﯿﮕﺮﻓﺖ ﻗﻄﻌﺎﺕ ﺟﺴﺪ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺑﺸﮑﻪ ﯼ ﺍﺳﯿﺪ ﻣﯽ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﻭ ﺟﻤﺠﻤﻪ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺭﻧﮓ ﻭ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭﯼ ﻣﯿﮑﺮﺩ].

⛵️- ﺍﻃﺎﻕ ﺟﻔﺮﯼ ﭘُﺮ ﺍﺯ ﻋﮑﺲ ﻫﺎﯼ ﻣﺴﺘﻬﺠﻦ ﺑﻮﺩ؛ ﺍﻭ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻪ ﺍﮐﻮﺍﺭﯾﻮﻣﯽ ﺩﺍﺷﺖ ﮐﻪ ﺩﺭﺁﻥ ﻣﺎﻫﯽ ﻫﺎﯼ ﺳﯿﺎﻩِ ﺟﻨﮕﺠﻮ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﻭ ﮔﺎﻩ ﺑﺎﻫﻢ ﻣﯿﺠﻨﮕﯿﺪﻧﺪ . ﺩﺍﻣﺮ ﻣﯿﮕﻮﯾﺪ " ﺍﺯ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﺍﻧﻬﺎ ﻟﺬﺕ ﻣﯿﺒﺮﻡ ﺑﻮﯾﮋﻩ ﺍﮔﺮ ﺍﯾﻦ ﺯﺩ ﻭ ﺧﻮﺭﺩ ﺑﻪ ﮐﺸﺘﻦ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺍﻧﻬﺎ ﻣﻨﺠﺮ ﻣﯿﺸﺪ . ﺩﺍﺩﮔﺎﻩ ﺷﻬﺮ ﻣﯿﻞ ﻭﺍﮐﯽ ﺩﺭ 17 ﮊﺍﻧﻮﯾﻪ 1992 ﺟﻔﺮﯼ 31 ساله را به ﺣﺒﺲ ﺍﺑﺪ ﻣﺤﮑﻮﻡ ﮐﺮﺩ . ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﺪﺕ ﺯﻧﺪﺍﻧﯽ ﻣﺮﺩﻡ ﭘﻮﻝ ﻫﺎ ﻭ ﭘﺎﮐﺖ ﻫﺎی سیگار ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﺴﺖ ﻣﯿﮑﺮﺩﻧﺪ .

🕷- ﺩﺭ ﻃﯽ ﯾﮏ ﺳﺎﻝ 12 ﻫﺰﺍﺭ ﺩﻻﺭ ﺟﻤﻊ ﺍﻭﺭﯼ ﮐﺮﺩ . ﺍﻭ ﺩﺭ ﺩﺍﺩﮔﺎﻩ ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﮐﺮﺩ ﮔﺎﻩ ﻗﺮﺑﺎﻧﯿﺎﻧﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺩﻟﯿﻞ ﻣﯽ ﮐﺸﺘﻪ ﮐﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﻣﯽ ﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺗﺮﮎ ﻧﮑﻨﻨﺪ ﺑﻪ ﻗﺘﻞ ﻣﯿﺮﺳﺎﻧﺪ . ﺩﺍﻣﺮ ﺩﺭ ﺁﭘﺎﺭﺗﻤﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺍﺯ ﻣﻬﻤﺎﻧﺎﻧﺶ ﺑﺎ ﺳﺎﻧﺪﻭﯾﭻ ﻫﺎﯾﯽ ﭘﺬﯾﺮﺍﯾﯽ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﺑﺎ ﮔﻮﺷﺖ ﺑﺪﻥ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﻫﺎﯾﺶ ﭘﺨﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ .

🚩- ﺩﺭ ﻓﯿﻠﻢ ﻣﺴﺘﻨﺪﯼ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﯾﻦ ﻗﺎﺗﻞ ﺳﺮﯾﺎﻟﯽ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ، ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﻫﺎﯼ ﻭﯼ، ‏« ﭘﺎﻣﻼ ﺑﺎﺱ ‏» ﺑﯿﺎﻥ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﮐﻪ ﺍﻭ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﺴﺎﻟﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﭼﻄﻮﺭ ﮔﻮﺷﺖ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﺳﺮﻭ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺗﻠﺦ ﺫﻫﻨﺶ ﺭﺍ ﺩﺭﮔﯿﺮ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺁﺯﺍﺭﺵ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ .

  • night wolf

نظرات  (۵۱)

سلام

این دنیا چه دیوانه خونه ای بود و ما نمیدونستیم

اصلا ریــــــــــــــــــــــده شده توش 
باعرض معذرت
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • هیییییییییییییع:///

    ریحانه آه جان سوز میکشی چرا؟
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • هیییییییییع آه عه؟؟؟

    من دیگه حرفی ندارم:/

    آه اوه هععععععععیییییی
    ای ه  ها هو ئه 

  • فاطمه حسینی
  • یه تئوری میگه الیزابت خوناشامه

    همه ی اینا یه طرف تد باندی یه طرف

    خون آشام شرف داره به این
    حیوونم واسه اینکه از گشنگی نمیره شکار میکنه ولی اینا دردشون معلوم نیست
    اره اونم خیلی خفنه
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • بالاخره دیوانه شدی؟؟؟؟

    این چه اصوات ایه از خودت ساطع میکنی؟؟؟؟

    (اصوات رو از خودشون ساطع میکنن یا نه؟؟؟من نومودونم:/ولی اگه ساطع نمیکنن پس چیکار میکنن؟؟؟)


    بعد ریحانه کیه دیگه؟؟؟

    من نمیشناسم:/

    اسمم ریحون...

    جون دادم بابا بگید ریحون://

    عجبا!!!

    آره منم دیگه دارم خل میشم
    ریحون که سبزیه تو آدمی
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • خب من سبزی هم هستم:)

    نمیدونستی؟؟؟

    مشخصه اصا وبمو نمیشناسی و ندیدی!!!هییییییییییییع:/

    کجاش نوسته ؟؟؟  یعنی من دارم با یه سبزی حرف میزنم؟ 
    پس واقعا خل شدم 


  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • تو درباره من قبلی:[

    آره دیگه خل شدی رفت:)))

    قبلی رو ندیدم سبزی خانوم 
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • اینو فقط یه نفر بم میگه تو نگوووووووووووووو://

    ای شیطون 
    خب بهت سبزی گندیده که نمیگه؟ من بگم؟
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • :///شیطون چراااااااااااا؟

    اگه دوس داری بگو ولی خطاب به کسی که باهت حرف بزنه نه کسی که دیگه وجود نداره:(((

    حتما boyFriend داری که بهت میگه سبزی خانوم .. برا همین گفتم شیطون
    جمله آخرت یعنی چی؟ دیگه قرار نیست با من حرف بزنی؟ خب هرجور صلاح میدونی
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • حالا بیا درستش کن....نه خیرم...بنده از هرچی پسره تو این دنیا بدم میاد...بدم نمیومدم باید بگم مخالفم با این روابط :/ اینو صمیمی ترین دوستم بهم میگه...آندرستند؟؟؟

    بله اگه دوباره همچین چیزی بهم بگی باهات نمیحرفم دیگ!!!

    شوخی با اسممو هیچوقت دوست نداشتم پس شوخی نکن:/

    منم از هرچی پسره تو این دنیا بدم میاد و با این روابطم خیلی مخالفم بزن قدش


    مرده شور ببردشون همشون عامل بدبختی هستم اگه نبودن دنیا خیلی پیشرفت میکرد همه ساخت و ساز دنیا رو خانوما انجام دادن و همه دانشمندا زن بودن تاریخ تحریف شده
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • آهاااا بزن قدش...قدت بلنده نمیرسم که✋

    افشین از پسرا بدش میاد؟؟؟

    تو دقیقا چی ای پس؟؟؟

     

     

    :/

    من طرف دخترام 
    جووووون #حمایت -از-دخترا بابا دمت گرم پسر اینقدر پایه من ندیدم
    ولی تو داری نظرمو عوض میکنی 
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • :)

     

    ولی به پسرا توهین کردی که:/

    ینی به خودت:)

    خخخخخخخ:)

    جدی؟ اینطوری بنظر میاد؟ 
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • نه اصلا:/

     .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • خوشال شدی؟؟؟

     

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    نه مثه بقیه ادای خوشحالی درآوردم
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • :/

    .

    بجز این که سایت خیلی خفنی داری خودت هم ادمین باحالی هستی بابا دمت گرم داداش😂😂😝😝

    فدا مدا 

    هعییییییییییی ما کجا داریم زندگی میکنیم واقعا

    .
  • ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏
  • تصمیم گرفتم الیزابت و سرلوحه و الگوی خودم قرار بدم در زندگی😻😹

    حالا اگه لااقل جوون نگهت داره خوبه الکی نکشی بعدش بگی نشد
  • ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏
  • نه دیه باید بشم 😹

    نشدم از اونایی که کشتمشون انتقام میگیرم😹

    تو الان باید بری با عروسکات بازی کنی نه که هدفت ومپایر شدن باشه.
  • ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏
  • البته نا گفته نمونه از اون روش جفری دامرم خوشم اومد که تو اسید میداختشونو کلشونو رنگشون میکرد😻

    این روش خیلی خوبه برای کسایی که زندگیتو داغون کردن :/

    کاش میشد بعضیا ر چند بار کشت 

    .
  • ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏
  • من کلا از بچگی به خون علاقه داشتم😻

    . تو خودت فیلم ترسناکی
  • ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏
  • عروسک ندارممم😿

    برام بخر برم بازی کنم😹😹

    من یدونه دارم پستش میکنم واست

    اقا یکی این کیم تهیونگ(عشق همه دختراست ) رو  بگیره به خدا میاد سر همه رو زیر اب میکنه ها 

    از من گفتن بودا 

    اگه قرار باشه که قاتل باشین چه قاتلی میشین (فقط جنبه نظری و طنز داره)

    من دوست دارم فرصت زنده بودن بهشون بدم (مثل اره]

    یه بازی هم براش طراحی کردم  یه اتاق پر از شن با سقف متحرک که تیقه هاش اروم اروم میان پاین  یه کلید گزاشتم  پیداش کن فشارش ده زنده بمون یوههاهاهاهاهاههاهاها

    یا بازی گفتن حقیقت مثلا یه دروغ بزگ به زنش گفته برا ی زنده موندن باید حقیقت رو بگه 

    یا خدا من چه فکر های شیطانیییی دارم 

    یوهاههاهاههاهاهاها

    قاتل بانمکی میشه
    اونا که فیلمن تو به حقیقت تبدیلشون نکن

    .
  • ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏
  • بی ادب من بچه به این نازی

    یاد خالام بیوف 😹😹✋🏻

    خال روی لپت؟
  • ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏
  • باش :)

    برام بفرستیاااااا افو

    باشه

    این قسمت تهیونگ عصبانی میشود قابله عرضه در تمام فروشگاه های مجاز ایران 

    باید از ناز بودن افراد ترسید مثالش قاتل اول خوشتیب بود از ش سو استفاده کرد بقیه رو کشت 

    نازی (خوشگلی رو نمیدونم ) تو هم ........ 

    نکنه الانم ...... نکنه ددارم با قاتل سریالی حرف میرنم 

    خاله تروخدا منو نکش من جونم ارزو دارم باش؟؟؟؟خخخخخخخ 

     

  • ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏
  • اره😹

    تازه چن روز پیش کشف کردم که دوتان رو به رو هم اگه بینشونو بگیرم شبی فیل میشه😹😹

    .

    میل واکی جاییست مناسب برای من

    خدا لهت کنه؟ عشقت دختره؟ 
    خب اینجوری که پسرا همه تنها میشن شما دخترا دارید میرید باهم :|
    اونو ول کن بیا با من 
    .

    سیییییییییییلااااااااااااااااااااااااام کیااااااااااااا آرمی هستنننننننننننننننننننننننننننننن

    زنده باد BTS

    من اول جونگ کوک بعد تهیونگ بعدم آر ام!!!! عرررررر

    تنکص ادمین بایییییییییییی

  • ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏
  • مرض بیادب نزن تو ذوقم -_-

    نه عزیزم کی دلش میاد بزنه تو ذوق شما
  • ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏
  • تو -_-

    از توعه افو همه چی بر میاد😹

    ..
  • ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏
  • افو انقد سنگ دل نبااااااااش ...

    از اخر اون لیساعم از دستت میپره😹

    بهنوش بیا بریم.
  • ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏
  • کجا دقیقا ؟😹

    مثه فیلم leon بریم آدم بکشیم پول گیرمون بیاد
    من لئونم تو هم ماتیلدا هستی

    .
  • ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏
  • با اینکه ندیدم ولی اوکیه 😻

    تو بکش من پولارو میگیرم😹✋🏻

    .حله
  • ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏
  • افرین بعد من تورو میکشم پولا رو همه رو برا خودم برمیدارم😻✋🏻😹

    هرکار دوس داری با من بکن .
  • ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏
  • میخوای همین الان بکشمت ؟😻

    تازه میتونم گوشتتو بفروشم برای آدم خوارای دیپ وب 😹

    باشه . بیا منو بکش
  • ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏
  • تو یه دفه چیشد آدم شدی افو ؟😹دارم بت شک میکنم😹

    چی در اون مغز منحرفت میگذره ؟؟ -_-

    هیچی من مثه یه مجسمه خودمو در اختیار تو گذاشتم 

    .

    دو ساعت دارم میخندم

    :ِd

    الان جدی گفتی بیام با تو؟

    (ایموجی خنده)

    خدایاااااااا دارم میمیرم از خنده

     

    نه باو
    دلتم بخواد تازه باید بری توی ته صف به این راحتی کسی نمیتونه با من باشه
    چون فکر کردم اون عزیزت (به قول خودت) دختره خواستم از انحراف دربیای

    .
  • ♡°•°miss. vampaer°•°♡
  • عه /:

    عجب اینا خیلی دارک بوده مغزشون متجاوزا //////:

    حیف چقـــــــد خوشگل و جذابه:)

    هر خوشگل یه عیبی هم داره 

    اره دقیقا خخخ 

    ولی فک نکنم تو عیبی داشته باشی:)

    ای وای ممنون .

    خواهش 

    دیروز خواب دیدم 

    تو خوابم داشتم همینجا با تو چت میکردم که ازت اصل خواستم گفتی من علی 16 سالمه :l

    دختر خیال باف..

    اقا چرا همه از بی تی اس تعریف میکنن ؟! میگن من آرمی ام؟ :l

     

    اگه اینجوری باشه منم اکسو ال هستم

     

    افراد مورد علاقم از اکسو (تائو) که یکی از سه عضو سابق گروه اکسو بودن 

     

    و (کریس) رو هم دوس دارم ( اونم از عضو سابق بود ) 

     

    درسته اینا رفتن ولی بازم توی قلب اکسو ال ها همیشه به عنوان عضو های اکسو خواهند ماند 

    حتی زمانی که گروه اکسو بود ( هنوز اون عضو ها از اکسو نرفته بودن ) هیچ گروهی مثل بی تی اس ، بلک پینک،... به اندازه اکسو معروف نبودن .

     

    توهین نبود ولی خوستم بگم اکسو ال ها هم هستن

    همین کافی بود ؟0_______0

    خخخخخ دیدین منم اکسو الم ^________^

     

     

    نصف بیشتر دخترای اینجا آرمی و بلینکن 
    اشکال نداره با هرچی حال میکنی و خوش میگذره وقت بگذرون
    .
    ..... منم میخوام برم میل واکیT^T
    .
    در ضمن همنجس باز نه همجنس گرا -_-
    نع فرق میکنه همجنسگرا دست خودش نیست و مثه آدم زندگی میکنه ولی همجنس باز برای هدفش هرکاری میکنه 
    سعی کن فرق این دوتارو متوجه بشی خیلی مهمه 

    ریچارد رامیرز چه خوشگله ((:

    بعله .

    8 سالش بوده ادم کشته اونوقت من 13 سالم بود نمیزاشتن جان ویک ببینم میگفتن صحنه های خشن داری تو بچه ای :|

    حالا اونم خوب کاری نکرده ها 

    این قاتلای سریالیم عجب ادمایین ... البته هر ادمی پتانسیل قاتل شدنو داره با اموزش ولی اینا عجوبین واس خودشون که خودجوش سمت همچین کارایی کشیده میشن و استاد میشن توش هههه.

    درکشون از زندگی متفاوت از ماست 

    عجیبه که عاشق ریچارد رامیرز شدم؟؟ (=

    نه

    منم آرمیم و بایسم تهیونگ و اکسو الم هستم و بایسم تائو و بلینکم هستم همشونو دوست دارم

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی