midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

فیلم کوتاه ترسناک "در آبی" The Blue Door

 

مدت زمان: 8 دقیقه 42 ثانیه
دریافت
 

ویدیوهای بیشتر در ادامه مطلب

  • فیلم کوتاه ترسناک "شنیده شده" The Heard
  • فیلم کوتاه ترسناک "عروسک ساز" The Dollmaker Presented
  • فیلم کوتاه ترسناک "دندان" teeth

 

فیلم کوتاه ترسناک "شنیده شده" The Heard

لطفا به درجه سنی توجه کنید +16

 

مدت زمان 16:00
دانلود ویدیدو

 

     

     

    فیلم کوتاه ترسناک "عروسک ساز" The Dollmaker Presented

     

    مدت زمان 08:40
    دانلود ویدیدو

     

     

     

    فیلم کوتاه ترسناک "دندان" teeth

    توجه: این ویدیو اولش یکم صحنه داره مراقب باشید

    مدت زمان 05:35
    دانلود ویدیدو

     
    • night wolf

    نظرات  (۳۴)

    وای قلبم ><

    اخرش خیلی بد بود 

     

     جالب بود 

    ممنان
    .
  • ♪♪HANANE ♪♪
  • من نفهمیدم

    این دندون میخواست یا نه؟

    مثل تام و جری بود که قیافه انسانا رو نشون نمیدادن :|

     

    خسته نباشی ^^

    خودشم نمیدونست 

    woooooooow

    لنتی خیلی جالب بود

    مرسی .

    استیکر انیمه ای هات رو به منم میدی؟

    ی سوال

    زیادی ترسناکه؟

    نوچ اصلا.

    ینی ببینم پرام نمیریزه؟

    نع نترس شجاع باش .
  • °~ 𝕃𝕠𝕥𝕦𝕤 ~°
  • واییییییییی چه ناناز بووووودننننن 😍😍😍😍😍😍😍😍

    بخصوص عروسک ساز 😍😍😍😍😍😍

    نه دیگه ناز که نبودن .
  • °~ 𝕃𝕠𝕥𝕦𝕤 ~°
  • برا من ناز بود 😐😐😂😂😍😍

    نه دیگه حالا نازم نبود .

    دندان را قبلا دیده بودم ولی عروسک ساز خیلی جالب بود

    درستتتهت .خوشحالم که خوشت اومد
  • جمشید قازقولک
  • هیچ هم ترسناک نبودن

    .بیشتر باحالن تا ترسناک

    چه جالب بودشششXD

    ..
  • ♪♪HANANE ♪♪
  • اه من نمیدونم چرا پایان فیلما یا کتابای ترسناک همیشه باید باز باشه ×_× آخه با دریللللللل؟؟؟؟؟ :| ×_×

    میدونستی فوبیایی وجود دارد که از خون میترسن؟ خودم اینطوری نیستما ولی کاش حداقل مینوشتی که اگر یکی داره نگاه نکنه ×_×

    کسی که میترسه اینجا پا نمیذاره
    فیلمای ترسناک مگه خون و خون ریزی ندارن؟ چه حرفا میزنی حنا
    توش اصلا دریل نداشت اون دستگاه میخکوب بود زیاد فرقی با تیر زدن نداشت
    تو چرا دیدی برو 3 سال دیگه میدیدیش
    .
  • ♪♪HANANE ♪♪
  • اون میخکوب بود؟؟؟؟؟؟ پس دریل چه شکلیه ×_× 

    شکل همن.

    از وقتی امدم اینجا ترسام کاملا ریخته الان هیچ چیز منو نمیترسونه جز خودم 

    و اینکه دمت گرم 

    جذاب خوب بودن بیشتر از اینا بزار 

    چرا دیگه ترسناک طنز نمیزاری 

    جایی به چشمم بخوره میذارم
    آخه طنز که ترسناک نمیشه

    .
  • نازنین خاااااااااااانم |=
  • دندون و عرسک ساز رو همین چند ماه پیش دیدم ولی از دندون هیچی نفهمیدم عروسک ساز هم ترسناک نبید ولی من 14 سالمه "--"

    آره ترسناک که نیستن ولی دل بهم زنن
  • پارادوکس
  • الان یه طنز  ترسناک میگم کرکو پرت بریزه 

    99میسکال مامان (یکی از کوتاه ترین متن های ترسناک )  خیلی بعد دبیدن این پیام رو گوشی شون نفس کشی کردن 

    تاحالا مامانت اتاقت رو مرتب کرده جاسازات لو بره حالا همه اینا به کنار وقتی مرتب شده میبینی باید دوساعت فکر کنی کدوم جاسازا لو رفته کدوما نرفته کدوما کجا بود کدومارو کجا بزاری اصلا یه وضعی 

     که یوقت اشتباهی سوتی جاساز های بقیتو ندی 

    تا حالا شده یادت بره سابقه گوگلت رو پاک نکنی (این یکی هم خیلی کشته داده )

    دایم اومئه خونمون بابام هم خونه نبود فقط منو مامنمو و داییم بودی داییم سیگاری هست گفت همه چی گرون شده اوههه سیگار  هم خیلیییی گرون شده و من یهو گفتم نبابا وینستون که همون قیمت قبلیه !!!!!

    حالا اینم یه سری از جک های واقعا ترسناک واسه اهل دلاش (من از اونا نیستم ها ولی جاساز خیلی دارم درحدی که الان یکی از جاساز مهم هام رو نمیدونم کجا گزاشتم )

    جالب بود یه داستان کوتاه دیگم هست که میگه:
    "آخرین مرد روی کره زمین در خانه نشسته بود که ناگهان در زدند"
    جای خوب جاساز نمیکنی باید نقاطی رو انتخاب کنی که در معرض تمیز و مرتب شدن قرار نمیگیرن
    سیگار که مهم یست

    سلامممممم 

    بازم من😐

     

    بعد مدت ها دوباره اومدم

     

    چه پستایی گذاشتی😆؟

    سلام دلم برات تنگ شده بوووود .

    منم خیلی زیااددددد😍😍😍

    .

    راستی توی روبیکا چنل اینا داری؟

     

    داری اسمشو بگو منم عضوشم😪

    نه اونجا ندارم .

    حتما یدونه باز کن روبیکا

     

    خودم برات ممبر جمع میکنم😋

    به چه درد میخوره؟.

    اولیش حالمو بهم زد و البته باید بگم اولی واقعیه واقعا اینجور افرادی هستن :(

    دومی خیل بامزه و باخال بود:)

    سومی هم هیچی نفهمیدم :|

    کلا باحال بود ممنون که همیشه انلاینی ^_^

    البته این که از شیر کرم جوانی درست کنن نه ولی شکنجه و اینجور چیزا هست .
  • پارادوکس
  • دادا من که سیگاری نیستم 

    جوک بود 

    من الان با ارزشنرین داریمو گم کردم (معنوی ارزش داره واز نظر مالی 110 تومان اب خورد )

    رم 16 گیگ گم کردم 1سال طول کشید که کاکشن های مورد علاقمو انگ هارو جمع کن و الان که موقع استفاده و لذت بردنه گم شده 

    کسی راه حلی داره چور پیداش کنم 

    کل اتاقو مرتب کردم و گشتم تو اتاق نیست 

    من چه گوهی بخورم اگه محتویاتش عیان شود به عرش شیاطین پاخواهم نهاد 

    (هویییی هوییی هویی یواش یواش از اونا که فکر میکنی نیست )

     

    دعا کن جاروبرقی نخورده باشدش
    شاید جاشو عوض کردی؟ یا گذاشتی توی گوشیت 
    .
  • پارادوکس
  • کله اتاقو زیره رو کردم جارو هم نکشدیم  گوشی هم ندارم 

    شاید ارزش مادی نداشته باشه ولی خیلی دوسش داشتم  و الان که گم شده خیلی نارحتم 

    میگم جنی روحی چیزی سراغ مداری برام پیداش کنه ؟

    مموریتو پیدا کنه گوشیتو میبره .

    حوصلم سر رفت 

    مطالب جدید نداری؟😧

    نه چیزی ندارم 
  • پارادوکس
  • دادا میگم گوشی ندارم 

    من چه شکری بخورمممممممم 

    من اون مموری رو دوست داشتم .... 

    نو نو نو بود 2 هفته بود خریده بودمش و هفته 3 گم شد 

    اییییییی خدااااا 

    و جالبه من تا همین لحظه هیچییییی گم نکرده بودممممم

    اگه فکر میکنی دیگه پیدا نمیشه از نو شروع کن دوباره گلچین کن و بریز روی مموری جدید که قراره بخری .

    اها نداری خسته نباشی دلاور :)

    .ممنون گیسو
  • ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
  • میخام بگم کع پشمام:|~

    .
  • SCP: Contaminat breach
  • به به استاد افشین بالاخره مطلب گذاشتی به به

    به به خدای scp ها چطوری؟
    بعد از یک عمر یه ویدیو معمولی گذاشتم 
    .

    مای پشم

    باحال بودن!

    .ممنون

    با اینکه مث سگ میترسم *_* 

    ولی حاضرم اینارو ببینم فقط اون شاخای اینستارو نبینم که به زور میخوان یه جمله بگن -_-

    نه زیاد نرسناک نیستن ببین

    عروسک سازه داستان غمگین و فانتزی جالبی داشت.

    دندونم باحال بود ، پیرمرده تو سن پیری چه خلاق شده بود :)

    در ابیم کلیشه ای بود ازونا که تهش میدونی یه لولو  قراره نصیبت بشه هههه

    راجبه شنیده شده هم خوشم اومد خوب انتقام گرفتن .

     

     

     

    ممنون که تماشا کردی و نظرتو گفتی .

    دومیه باز نمیشه.اولیه باحال بود.دندان هم فکر کنم آخرش حیوون شد طرف

    ادمینا هنوز زندن ؟ 😂

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی