midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

اول این که ما اینجا کلاس جادو نداریم مدرسه هاگوارتز نیست منم هری پاتر نیستم جادو هم اصلا اون شکلی نیست فقط جهت رفع کنجکاوی و سرگرمی یه سری مطلب که توی اینترنت خوندم خلاصه نوشتم که در موردشون بحث کنیم و دوم گوگل و کتاب های سطحی, منبع درستی برای استناد نیستن [حتی اگه بنویسن فلان بزرگوار نقل کرده] و من هرچی پیدا کردم جای دیگه خلاف اون موضوع هم نوشته شده بود و حقیقت ماجرا رو کسایی میدونن که مخفی نگهش میدارن و آنچنان دقیق نمیشه اطلاعاتی رو بدست آورد و سوم که خیلی مهمه بدونید کسایی که مرتکب گناه دروغ،زنا ،غیبت، دزدی میشن در جهنم عذابشون کمتر از افرادیه که دست به سحر و جادو میزنن این بیچاره ها دو سه طبقه پایین تر هستن و عذاب خیلی شدیدتری بهشون وارد میشه خود پیامبر که بهشت و جهنمو دیده بود نتونست بعد از دیدن عذاب مردم طبقه اول طاقت بیاره پس حساب کنید چجوری اون پایین تری ها پاره پوره میشن

کسانی که در روز قیامت آتش بر آنها حرام است؟ - مهین فال

طلسم: نوعی قرارداد بین شخص و جن کافر برای انجام کاری است(پیدا کردن چیز مخفی، تاثیر بر انسان، مداخله در امور و..) میتونه به هر زبانی باشه بیشتر به زبان عبری و سورانی نوشته میشه و برای عقد این قرارداد نیاز به تسخیر جن کافر هست و چیزی که نوشته میشه یه نوشته کفر و شرک آمیزه. یکی از تفاوت هاش با دعا اینه که دعا رو کامل مینویسن ولی در طلسم از حروف و شکلهایی استفاده میشه که گاهی با حروف هیچ زبانی از بشر مطابقت نداره برای همین فهمیدن معناش برای همه ممکن نیست و یا بصورت نامتعارف نوشته میشه نمونش برعکس و یا از آخر به اول نوشتن بعضی آیات قرآن یا با چیز نجس نوشتنش یا خیلی راه های کثیف دیگه که دونستنش فایده ای نداره

منشا طلسم ها خیلی قدیمیه و میگن که دو فرشته به نام هاروت و ماروت به مردم روش خنثی کردن تاثیر سحری که اجنه بر مردم وارد کردن رو آموزش دادن ولی عده ای از این علم خلاف جهت درستش استفاده کردن.

 

طلسم حکم یک دستور رو داره که توسط موکلین طلسم انجام میشه. منشا طلسم هایی که امروزه استفاده میشن حاصل قراردادهایی بین استادان (نه هر جنگیری که دو سه تا جن در اختیار میگیره) بلکه اون اشخاص کمی که شیاطینی رو در اختیار میگرفتن که خود رئیس گروهی از اجنه بودن و در حقیقت توافق بین شخص و رئیس اجنه میشده که اگر طبق آداب خاصی که ممکنه احتیاج به پیش نیاز هایی مانند قربانی هم باشه + روش نوشتن خود طلسم و چال کردن یا آویزان کردن یا هر روش مخصوص، جنی از زیر دستان اون رهبر جنی به خدمت شخص درمیاد تا دستور مربوط به اون طلسم رو انجام بده یعنی ممکنه خود جن تمایلی به این کار نداشته باشه ولی به نوعی مجبورش میکنن پس باید انتظار خطر و سرکشی جن رو هم داشته باشن پس وقتی یک استاد به جایگاه بالایی میرسه و موکلین قدرتمندی به خدمت میگیره، به جایی میرسه که می‌تونه طلسم ابداع کنه. طلسم قراردادی است بین استاد و موکلین .
یعنی قرارداد می‌بندند که چنانچه شخصی این اشکال و حروف و اعداد و غیره … رو دقیقا اینجوری بنویسه و فلان آداب و قاعده ها رو رعایت کنه ، یک یا چند موکل حاضر خواهند شد و دستور طلسم رو اجرا خواهند کرد و اگه مراحل درست و کامل انجام نشن موکل این طلسم حاضر نمیشه و چون این طلسم رو کسی نیست که اجرا کنه ، بنابر این کاملا بی اثر هست.


امروزه گاهی برای نبردن اسم طلسم از اسم "دعانویسی" استفاده میشه پس از چنین مواردی اجتناب کنید حتی اگه دکه ی مذهبی جات کنار مسجد به اسم یکی از بزرگان میفروختش. نمیگم نمونه خوب از دعانویسی های جدول مانند و حروف ناشناس وجود نداره ولی چون شناخت ندارید سمتش نرید مجبور که نیستید در این مطلب فقط به نوع نوشتاری سحر پرداختیم ولی میتونه به صورت خواندن ورد یا خوراندن چیزی به شخص و راه های دیگه هم انجام بشه.

 

Pin on Proyek untuk dicoba

 

 

طلسم چجوری کار میکنه: حالا از نظر علمی (که بنظر من اشتباهه و وقتی با علم ثابت نشده الکی اسم علم روش میذارن واسه چی) عده ای بر این باورن که جادو و طلسم بر اساس دو قانون کار می کنند. قانون اتصال و قانون جذب

۱. قانون اتصال :

اینجوری میگه که تحقیقات دانشمندان فیزیک کوانتوم ثابت کرده است که اعضای بدن انسان یک نوع اشعه و ارتعاشات خاصی را از خود ساطع میکنند که مانند اثر انگشت فقط متعلق به همان شخص است. و جالب اینجاست این تشعشعات و امواج، حتی بعد از جدا شدن آن عضو از بدن، به ارتباط خود با همان انسان ادامه می دهند. یعنی همچنان از خود ارتعاش و امواجی ساطع میکنند که متعلق به همان جسم می باشد. این یعنی: تار مو، ناخن و یا بزاق دهان ما بعد از جدا شدن از جسممان نیز با ما ارتباط و اتصال دارند و تشعشعات مربوط به ما را از خود ساطع میکنند. (به این پدیده قانون اتصال یا ارتباط نیز میگویند)

که جادوگرها جهت قوی تر شدن طلسم و جادو از متقاضی درخواست میکنند که یک ‘اثر’ از قربانی برای آنها تهیه کند. (هر چیزی که متعلق به جسم و مورد استفاده انسان باشد مانند تار مو یا ناخن و یا حتی لباس انسان که بوی او را بدهد.)

حال که اثر تهیه و به جادوگر داده شد، اتفاق زیر رخ می دهد:

جادوگر، ناخن یا موی انسان را به همراه یک سری اشیاء، وردها و کاغذ نوشته هایی آماده کرده و به متقاضی می دهد تا طبق دستور یا آنها را چال کرده یا آویزان و معلق در هوا و یا به آب بیاندازد. بعد از انجام این کار، نوبت به موکل(جن) طلسم می رسد که تا بر اساس آن اثر، قربانی را پیدا کرده، وارد بدنش شده و تاثیر خود را بر او بگذارد و یا او را بیمار کند.

"خودم قبلا شنیده بودم که میشه ازین راه چیزی یا کسی که از ما دزدیده شده رو پیدا کرد با شرط داشتن چیزی که مرتبط به اون باشه که اینجا بهش اثر گفته میشه."

جن موکل که خود نوعی انرژی منفی است با استفاده از قانون اتصال مسیر ارتباطی ایجاد شده بین ناخن موجود در بسته ی جادو و جسم انسانی که این ناخن از انگشت او جدا شده را ردیابی می کند تا به شخص قربانی برسد. اما جهت حفظ ارتباطش با منبع یا بسته ی جادو و تغذیه کردن از آن، از قانون دیگری به نام ‘قانون جذب’ استفاده می کند

 

۲. قانون جذب :

قانون جذب به ما می گوید، هر اتفافی که در زندگی ما رخ می دهد یا از ما دور می شود نتیجه ی ارتعاشات و امواج فکری و یا انرژی حاصل از افکار ماست. به عنوان مثال اگر در یک مدت معین احساسات منفی یا افسردگی داشته باشیم، بلافاصله انرژی های منفی و احساسات منفی مشابه و مرتبط موجود در طبیعت را نیز به سمت خود جذب می کنیم عکس این پدید نیز وجود دارد.

بر اساس همین قانون جذب و مکانیسم علمی جادو، فرد مبتلا به سحر و جادو بعد از بیمار شدن و با مساعدت موکل طلسم(جن کافر بی تربیت) موجود در بدنش شروع به جذب انرژی های منفی حاصل از جادویی را می کند که همان ارتعاشات را از صدها کیلومتر دورتر به سمت او ساطع می کند. (به این عمل تغذیه موکل از بسته ی جادو نیز گفته می شود)

 

عصر ایران - برگزاری کلاس های جادوگری در این غار (+عکس) - صاحب‌خبر

 

جن چگونه بر انسان تاثیر میذاره:

طبق یه سری خرافات تاریخ گذشته و مثلا علمی میگن که بدن هر انسان دارای 7 چاکرا یا منبع انرژیه که پایین ترینش توی خشتک شخص😅 و بالاترین توی سر شخصه و بینشونم اون 5 تا که هرکدوم به بخش هایی از رفتار و جسم شخص ارتباط دارن عکس

و وارد کردن بیماری هایی به شخص مثل لکنت زبان یا سردرد و .. رو با دخالت و تسخیر چاکراهای انرژی بدن محقق میدونن

من شخصا احساس بدی نسبت به مدیتیشن و یوگا و تمام هم سبک هایی که در اون به آزاد کردن انرژی و به چیزی فکر نکردن توصیه میکنن بنظرم با این کار مقدمات چیزی رو فراهم میکنیم که خواهان اون نیستیم نمونه دیگه که فقط اسمش عوض شده فرقه عرفان حلقه در ایران و اعتقاد به کیهان هوشمند هستیه بدونید و آگاه باشید که همش به ارتباط با جن ختم میشه و مراحل آخرش یا یه چیزی میدن بخوری یا بِکِشی و تهش نابودیه. چشم سومی وجود نداره که بخواد باز بشه و هیچ ربطی به چشم بصیرت و برزخی نداره گول نخورید

 

در واقع سه جور دخالت و تاثیر داریم:تاثیر روح بر روح (دعاها و معنویات) - تاثیر روح بر جسم (طلسم و جنگیری) - تاثیر جسم بر جسم (علم کیمیا) که در مورد طلسم تاثیرات اصلا اونطوری که در عنوان بنظر میرسه نیست 

مثلا وقتی میگن طلسم محبت در واقع یه جن رو اجیر میکنن تا تمایلات جنسی شوهر رو برانگیخته کنه و اصلا به این موضوع فکر نمیکنن که ممکنه بدتر باعث خیانت بهش بشه و یا طلسم بستن بخت باعث عدم تمایل اشخاص به هم میشه کلا طلسم به اون صورت خوب وجود نداره و مثلا اگه قراره باعث پیشرفت شما بشه با بدبخت شدن بقیه این اتفاق میفته

مثلا انگار بگی من میخوام قد بلندترین مرد این شهر بشم ولی نتیجه آرزوت از زانو قطع شدن پای همه مردم شهر بشه (مثال زدما)

با نگاه سطحی همه چیز جور در میاد ولی شما فرض کنید یه جواب دارید که میخواید براش یه سوال طرح کنید خیلی راحت میتونید صدها سوال متفاوت طرح کنید که جوابش همون بشه یا یه پایان دارید که واسش میخواین یه داستان بنویسید منظورم اینه که ممکنه روش کار در واقع این نباشه و فقط اون جن بتونه گاهی فکری رو توی سر ما بذاره و کمی احساسات ما رو تشدید کنه و در حقیقت نمیتونه وارد وجود ما بشه شهربازی که نیستیم کلا توی این مباحث بدبین باشید و برای سرگرمی مطالعه کنید و چون جور در میاد همه اصل زندگی رو بر پایش نچینید.

عده ای هم به حالت الفا و بتا اعتقاد دارن که اونم حقیقت ماجرا رو عوض نمیکنه فقط اسم ها عوض میشن.

ولی چیزی که همیشه بر آن تاکید شده اینه که این آثار بر انسان مومن و معتقد اثری ندارند و از آسیب رسیدن به شخص جلوگیری میکنن

 

 

تغذیه جن:

در مورد این که جن چی میخوره زیاد گفتن که جن استخون باقی مانده غذای انسان رو میخوره یکم بنظر من عجیب میاد که اینجوری وجود جن تحقیر نمیشه؟ درسته که از نظر خلقت ما بالاتریم (اگه آدم باشیم) ولی به هرحال از مباحث بر میاد با بوییدن غذا مخصوصا غذاهای چرب و گوشتی تغذیه میشن یعنی توی بُعدی که برای ما قابل دیدن نیست از غذاها و مخصوصا استخوان و بو (گاز یا انرژی) اون تغذیه میشن و درصورتی که موقع غذا خوردن بسم الله نگید با شما هم غذا میشن و ضرری به غذا میزنن که در ظاهر ما متوجهش نمیشیم یا چیزی از غذا رو میدزدن که بدن ما بهش احتیاج داره ولی جزو علومیه که اثبات و درک نشده

یکی از مواردی که اجنه جای گنج یا سنگهای قیمتی رو میدونن اینه که نوعی انرژی در اون وجود داره و جن بهش جذب میشه و ازش خوشش میاد

پس این که جن چی میخوره بنظرم جوابش اینه که خیلی چیزا 

شنیدم که آب هم میخورن بعضیا میگن جن هم عمل بلع و خوردن انجام میده جایی خوندم اجنه هم باغ میوه دارن و حیواناتی هم دارن

به حیوانات اجنه پری میگن [پری ها پشگل و سرگین میخورن] مسخره شد نه؟ طبق حدیثی از پیامبر این حرف نقل شده. خب راحته که از طرف هرشخصی چیزی رو منتشر کنن برای همینه که میگم به هرچیز توی گوگل بعنوان سند نگاه نکنید بنظر میاد پری هم نژادی از جن باشه  اطلاعات بیشتر از پری

 

 

در آخر دو کتاب طلسم و جادو رو براتون میذارم که در خیلی از سایتها پولیه و فقط جهت این که ظاهر طلسم ها و انواعشو ببینید و اگه جایی به چشمتون خورد بشناسید ولی زیاد به طلسم ها نگاه نکنید و هرگز استفاده نکنید و ننویسدشون حتی اگه در ظاهر خوب بنظر بیان

  • night wolf

نظرات  (۳۱)

خیلی جالب بود

مخصوصاقسمت خشتک😂

چاکرای خشتک اهمیت زیادی داره .

عهههههههه

.

جرررر...مخصوصا قسمت خشتک"|

 

 
این همه چیز نوشتم چرا فقط خشتکشو میبینید .

بالاخره طلسم هم گزاشتی ؟؟ 

دمت گرم 

فقط یه سوال  مگه همه کاره دنیا خدا نیست 

پس چرا اجازه میده طلسم های شیطانی اجرا بشه اونم روی بنده های خودش ؟

چرا جلوشو نمییگریره

 

اینا همش قوانینی هست که از قبل بوده علمیه مربوط به فیزیک و شیمیه مثل هزار استفاده خوب و بد که از اطراف میکنیم اینم هست دیگه
ضرری که به خود شخص میرسه بیشتره

حیح آخخخ جوووون یه چیزی پیدا کردم که بخاطرش ده تا نمونه سوال حل کنم بعد بیام بخونمششششششششششششششششششش حیحی کیلی لیلی

خوش به حالت شیرین .

سلام سایت باگ خورد درستش کن یهو فقط عنکبوت میومد هـیچی دیگه نبود

تا حالا واسه خودم پیش نیومده اینطوری بشه.

اینا چیه گزاشتی؟

من تا 26 سالگی درمورد طلسم و جنها و اینجور چیزا مطالعه میکردم روز و شب این کارم بود اتفاقاتی واسم افتاد که اگه واسه هرکی دیگه میفتاد زنده نمیموند 

کسانیم که این مطالبو خوندین سعی کنین اسم الله از زبونتون نیفته چون جنا همه جا هستن و با اگاهی شما احساس ترس میکنن و با خطایی از شما اونا درست به کار میشن پس خواهش میکنم سعی کنین هروز انقدر صلوات بفرستین که اونا ازتون دوری کنن     و سعی کنین زیاد سمت همچین چیزایی نرین چون زندگیتونو مث من نابود میکنه 

 

ادمین شما هم بدون اگه اتفاقی واسه کسی بیفته مقسری 

سلام من قصدم آگاه کردنه که سمت این چیزا نرن اصلا مطلبو خوندی؟
سعی کردم به کنجکاوی خیلیا پایان بدم اگه جایی اشتباه نوشتم شما درستشو بگو 

.

زر زده بابا حالا شما ناراحت نشو ادم حسود زیاده :)

احتمالا فقط عنوان رو خونده فکر کرده من دارم این چیزارو آموزش میدم و ترویج میکنم 
تمام سعیمو کردم کثیف بودن این کارا رو نشون بدم

אלוהים לעולם לא יסלח להם

جالب بود عبری نوشتی 

خیلی متنای خوبی میزاری ممنون فقط اینکه من توی یه کتاب خونده بودم که جن ها چند دسته هستن اولی دیوه که خاکستری رنگه و پلید ترین نوع جن هست بعدی جن خونگیه که رنگ پوستشقهوه ای هست و تا کسی بهش کاری نداشته باشه ازار نمیرسونه بعدی پریه که بی ازار ترین نوعه جن ها هست و دقیقا شبیه انسانه ولی با رنگی کاملا سفیده
و این دسته ها باز از دسته جن های مسلمون و کافر میان

گفتم بگم همینجوری 

جالبه مطلب که زیاد هست ولی معلوم نمیشه کدومشون دقیقا درستن .

 سلام

بابا یه چی بزار دیگه حوصله ام سر رفت

هی میگی سعی میشه که بزارم

 

مطلب باحال نیست که کپی کنم .
سایتای ترسناک زیادن یه سری فعلا بهشون بزن
من هرچیزی رو دوس ندارم بذارم وگرنه مطلب که زیاده
آها حالا این یه حرف قانع کننده چه عجب

پست جالبی گذاشتی!

 

 

::واااای::

 

من خیلی وقت پیش تقریبا همهی چاکراهامو باز کردم!بعد تو که میگی چشم سوم وجود نداره یعنی من این همه قدرتو الکی دارم؟؟!!! البته بازکردنشون خطری نداره ولی اگر چشم سوم رو بزور باز کنی ممکنه در روز صداهای عجیبی بشنوی که خداروشکر برای من که پیش نیومده راستی تو و کسانی که اینو میخونن اولین نفری هستین که از این موضوع مطلع هستین!

چه قدرتی داری؟ .
این چشم سومی که ازش حرف میزنن وجود نداره توهمی بیش نیست ولی مراحلی که برای رسیدن بهش طی میشه خطرناکه و من خیلی آدم دیدم که ازش پشیمونن

ذهن بقیه رو میخونم با چشم بسته میبینم بدون دست زدن به اون چیز تکونش میدم ::تله پاتی میکنم:: و ::هاله بینی:: میکنم و ...

 

 

منم عرض کردم همشونو باز کردم!

 

 

هیچ خطری هم نداشت!

اگه اینطوری بود الان مردم داشتن توی هوا پرواز میکردن
من فک و فامیلم نصفشون این کاره بودن میدونم دروغ و توهمه 

پرواز؟

 

میخوای بیا خونمون نشونت بدم میتونم!

 

من تنها چیزی که میتونم تکون بدم حداکثر یه چوب کبریت!

 

تازه اینا به کار نمیان مثلا خدا به ما دست داده که که باش چیکار کنیم اگه پا داده پس چرا تله پورت زبون داده که حرفغ بزنیم بجای تله پاتی هاله بینی هم همون ردیاب موجود زندس که زیاد به درد نمیخوره! منم تا نهایت سعی میکنم استفاده نکنم چون یه صدای بوق وحشتناکی ایجاد که همه راحت میفهمن از توئه!

 

دیدن با چشم ها بساه راحته وختی که انقدر خوابت میاد اما نخوابسی مثلا باید 3 روز نخوابی تا اون حالت به دست بیاد حالا چشماتو ببند و سعی کن نخوابی در عرض 30 ثانیه بعد راحت به دست میاد!

 

الیته خیلی سخته یه روش راحت تر دیگه هم هست که اینجوریه که باید بین ساعت 3 تا 4 صبح بلند شی ولی تکون نخوری چشماتم باز نکنی بعد از 20 ثانیه تصویر میاد جلو چشمت برای اطمینان بیشتر میتونی به یه نفر بگی لامپ ها رو روشن کنه تا مطمعن شی یعنی با هر تو روش دهنت سرویس میشه!

 

تله پاتی هم که بدون چشم سوم میشه انجامش داد ولی این قویترتره

 

بدن آچنا وقتی که خیلی خوشهال میشی میتونی کنی با اینم که 10 برابر راحت تره فقط بخواهی بکنی راحت میتونی!تلاش هم نیاز نیست!

 

دیگه چی یادت بدم؟؟!!!

 

 

 

 

حرفایی که میزنی خیلی خام هست انگار بگی تا نون خشکه هست براچی پیتزا بخوریم 😂
بعدش بیا خونمون که نشد اثبات حرف
ببین راه هایی برای پرورش روح وجود داره ولی فقط یدونه راه درست وجود داره بقیه همشون غلطه و انگار هورمون اسب و گوریل به روحت بزنی که بعدا عواقبشو میبینی
هرکسی اختیار داره راهشو انتخاب کنه من از روی دوستی و دلسوزی یه حرفی میزنم حتی اگه قبول نداری یه گوشه ذهنت ورورای منم ذخیره داشته باش شااید یه روز بتونی با اعتقاداتت مقایسه کنی و یه نظریه جدید ازش دربیاری منم همه حرفام درست نیست ولی همیشه وقتی یه حرفی رو میشنوم به ضدشم نگا میکنم نکنه داره اشتباه میگه نکنه قضیه یه چیز دیگست ولی داره با قصد و نیت یه طور دیگه میگه
برات یه مثال تخیلی میزنم: مثلا داری تمرین میکنی که یه کبریتو حرکت بدی و فکر میکنی که داری از انرژی کائنات استفاده میکنی ولی درواقع یه جن میاد کبریتو انگولک میکنه و میره ولی تو میری برای همه تعریف میکنی که روح قوی داری و چشم و چارت باز شده منظورم اینه که ممکنه نتیجه بده ولی چجوریش مهمه هرچیزی بهایی داره خلاصه

من که تو این 1 سال چیزیم نشده اگر هم جن میومد تکونش میداد من باید سنگین تر از این رو هم تکون میدادم یا معلق میکردم تو هم اولین نفری هستی که دارم اینا رو بهت میگم!

 

من که به بقیه بگم میفرستنم دیوونه خونه بریم آمریکا مثلا به FBI بگیم میدتنمون به دست ناسا اونم میشینه منو کالبد شکافی میکنه اگه به تو ام بگیم انقدر بر ضد اون حرف میزنی که دیوونه شیم!

 

منم اینهمه چیز یادت دادم قدر نشناس جاهای دیگه باید برای اون پول بدی.

 

 

راستی گفتی پرواز رفتم گشتم ترجمه ی کتاب پرواز جسم رو گیر آوردم اگه میخوای لینک زیر

 

 

اگه میخوای میدمت ولی تابلوئه که نوموخوای!

 

 

من شنیدم چون جن و موکل ماهیت لطیفی دارن خواسته بزرگیه که ظاهر بشن یا جسمی رو تکون بدن. خیلی بخوان وجودشونو ثابت کنن در همین حد تکون دادن پرده یا بستن در نیمه باز انجام میدن و اگه طلسم و قراردادی اونارو مجبور کنه یکم خشن تر رفتار میکنن
کانال nikfar توی یوتیوب ویدویهای جن واقعی در ایران رو ببین بنظرم به واقعیت نزدیکه
وقت خوندن ندارم یه پوشه 4 هزار کتاب متافیزیک دارم مونده روی دستم
بذار اصلا از قضیه جن و روح دربیایم تمام چیزایی که به قول خودت تا تهش رفتی جز اینه که میخواد بگه دنیا ساخته ذهن بشره و اگه بتونی از 100 درصد ذهنت استفاده کنی میتونی تبدیل به یه خدا بشی؟ بعدش با تکون دادن یه چوب کبریت یا کاغذ یا دیدن رویا و توهم باورت میشه دنیا دست توئه؟
از این مورد فیلم زیاد ساختن سه گانه ماترکیس و فیلم لوسی دقیقا اعتقاد این آدماست و جالبه با دیدن این فیلمای تخیلی که اسمشم روشه فیلمه سخت روی اعتقادشون پافشاری میکنن.
آدما دو دستن یا ظاهر زندگی براشون کافیه و یا فکر میکنن ورای این ظاهر و پوسته هست من و شما جزو دسته دوم هستیم من بعد از کلی خیال بافی و رد کردن سن 20 فهمیدم مهم نیست چقدر تلاش کنی درنهایت به محدودیت و بدبخت بودن خودت پی میبری

نیما هیسس😐😐😐 عجب اسکلایی موش نخره شوما رو نیما😐😑

البته زا تو هم بعید نیست این همه ارشیو کتاب داشته باشی به هر حال با این نوع خونواده بزرگ شدی که کتاب های جن و از این چیزا به خوردت دادن میخواستم بدونم فاصله ی پاسخگویی به نظرات شما چقدر تست من 4 ساعت 4 ساعت چک نکنم



دلیل اینکه برخی میرن سمت طلسم چیه؟




و میخوام بدونم که من چرا هرچی میگم بر ضد اون حرف میزنی؟




و چرا هرچی میگم رو به مسخره میگیری؟(چون تو اکثر جواب ها یه ایموجی خنده دیده میشه!)



منم جدی میگم بیا خونمون!
معلوم چندوقت یه بار سربزنم ساعت مشخص نداره
از روی نادانی و ناآگاهی میرن سمت طلسم
خب حرفات خنده داره انگار دوس داری یه چیزی خلاف افکار من کامنت بدی ببینی من چی میگم

.

منم نمیگم با یه تکون دادن چوب کبریت اونم بزور خدا هستم من که هر روز میبینم اینا از بین نرفته خدا رو شکر میگم چه برسه به اون!

 

 

بستن در رو که عمرا بتونم انجام بدم خیلی سخت و حرفه ای هس

 

 

البته اصلش اینه که قبل از این کار ها مدیتیشن کنی و من چون حوصله نداشتم یه بار هم انجام ندادم! وگرنه من که بدون مدیتیشن میکنم خودش یه معجزش شما که میگینجن ها میکنن پس چرا تو که این هما آرشیو کتاب داری انجامش نمیدی خیلی حس خوشی به آدم میده که درک نمیکنی تکون دادن هم میره رو چاکرای دست نه آجنا فعلا که هیچ کدوم از اینا به دردم نخورده منم به خاطر رفع کنجکاوی رفتم سراغ اینا که بازم به دردم نخورده فقط دیدن با چشن های بساه یکم شاید به دردم خورده من که یادت دادم هرچی میخوای به خودم بگو یادت بدم!

خوبه من دوس دارم هیپنوتیزم یاد بگیرم بقیشون استفاده خاصی نداره .

آموزش هیپنوتیزم درمانی!

 

 

 

نیم ساعت مدیتیشن کن بعد طرف مقابل رو درخواست کن رو تخت بخوابه بعد سعی کن انرژی بدنتو به اون منتقل کنی بعد درمانش کنی من رو خودم تست کردم اثر کرد.

 

 

 

 

 

نمیدونم ولی از بس از استیکر قورباغه استفاده کردی احساس میکنم شبیه قورباعه ای!

 

. این هیپنوتیزم بود؟

اولش که بحثتون رو خوندم خوشم اومد و میخواستم وارد بحث بشم (افشین خودت که میدونی دیووونه ی اینکارم)

ولی بعدش دیدم بحثی نیس که بشه توش چندان منطقی برخورد کرد، این چیزا واسه ساختن انیمه و مانهوا و مانگا و... خوبه، ولی بیشتر و دقیقتر اینها توی دنیای واقعی میرسه به مرتاض ها و... چیز غیر ممکنی هم نیس ولی نه در حد انیمه ها. افشین شاید بگی دارم چرت میگم ولی من اثبات قرآنی میارم که قشنگ کف و خون بالا بیاری ( توی این راند من تک، شما دوتا باهم خخخخخ)

سوره طه آیه 66 و سوره بقره آیه 106، ترجمه ها رو ملاحضه کنید.

اما مرتاض چیکار می کنه و مراقبه و مدیتیشن و... چیست؟ اینا انواع مختلفی دارند ولی تو همه اونها مخالفت با نفس اساس کاره و نتیجه اش این می شه که برای نفس حالتی به وجود میاد که میفهمه می تونه مطلوب رو انجام بده.

این اصلا تصرف تو قدرت خدا محسوب نمیشه افشین جان، این توانایی در واقع استفاده از امکاناتی هست که خدا در اختیار انسان قرار داده. مثل انواع گناهان که انسان اختیار انجامش رو داره ولی نباید انجام بده (متوجه شدی جانم؟)

مرتاض یاد گرفته که اگر فلان کار رو ترک کنه یا انجام بده چه تأثیری توی نفس و اراده انسان میزاره. بنابراین اگر دقت کنید می بینید چه ساحر و جادوگر چه مرتاض و... هر دو از امکانات موجود تو طبیعت، که از جمله خاصیت اراده نفس و قدرت حواس انسانه استفاده می کنن.

یک نفر اگر اراده خودش رو درست پرورش داده باشه فقط با نگاهش میتونه فولاد آب دیده رو ذوب کنه. حالا بعضی افراد از این توانایی های اراده استفاده مناسب نمی کنن دلیل نمیشه که بگیم اونا حتما از اجنه کمک گرفتن
((ما راه را به او نشان داده ایم خواه شاکر باشد یا ناسپاس))

البته این قدرت ها چیزی نیس که با دو سه شب بیدار موندن و این مزخرفات و خزعولات بدستش آورد.

اینم بگم که خدا انسان رو از سحر و این توانایی ها منع کرده. مگر این که بعضی افراد از اون برای باطل کردن سحر دیگران استفاده کنن و به جای ریاضت (مراقبه و مدیتیشن) های نامشروع، دستوراتی در قالب واجبات و محرمات و مکروهات و مستحبات (ریاضت واقعی دوری از گناه) که برای سعادت انسانها گفتن . بنابراین نه تنها خدا اجازه استفاده از این نیرو ها رو به مرتاض و ساحر نداده بلکه منع کرده.

با حرفت درمورد مورتاض و ریاضت و 40 شب تو جنگل و کوه موندن و ... موافقم من کل حرفم این بود که ما نمیدونیم چه عاملی باعث این رفتارهای فراطبیعی میشه و چون شناختی نداریم بهتره دور بمونیم تازه اصلا ارزششم نداره چیزایی که بدست میارن چیه که آدم بخواد بخاطرش اون کارا رو انجام بده اگه بشر میتونه اینقدر قوی بشه پس چرا مردم توی خیابون قدرت فراطبیعی ندارن
من میگم نتیجه همش میشه این که بازم ما میفهمیم هیچی نیستیم و ترس و ناراحتی من از اینه که از همین موارد سواستفاده میکنن برای اهداف دیگه
اصلا سرچ کن جابه جا کردن اشیا با ذهن اینقدر ویدیو فیک میاره یدونش واقعی نیست بخث جن هم چون خیلی با این اشتراک داره من به هم وصل کردم برای احضار جنم باید ذهنتو خالی کنی و مهمترین چیز اینه که باید اعتقاد داشته باشی بعد توی مدیتیشن و یوگا و عرفان حلقه و معبد شائولین و مورتاض و همه این موارد مشترکه اونم با اطمینان نگفتم نوشتم مثال تخیلی
این روزا از همه چیز ویدیو هست برید برای من اول ویدیو بیارید که این چیزا واقعیه بعد من جوابتونو میدم 
.

خب پس ویدیو رو بیشتر از قرآن که کلام خداست و اشاراتی که در قرآن به سحر و جادو داشته (بیشتر از اینایی که مثال زدم هستن) قبول داری. خخخخخخخخخ

گفته بودی که (چیزایی که بدست میارن چیه که آدم بخواد بخاطرش اون کارا رو انجام بده) شخصا باهات موافقم ولی به نظرم چون چندان از چیزایی که به دست میارن اطلاع نداریم اینطور فکر میکنیم. 

اینم گفتی که (اگه بشر میتونه اینقدر قوی بشه پس چرا مردم توی خیابون قدرت فراطبیعی ندارن) چطور انتظار داری که همچین توانایی رو مردم توی کوچه خیابون داشته باشن؟ آیا این قدرت وراثتی است؟ آیا بدست آوردنش کمتر از یک روز طول میکشد؟ آیا...             خدایی این سوال از اون مغز طلایی تو بعید بود. سوالت مثل اینه که بگی چرا مردم تو کوچه خیابون همه دکتر نیستن؟

خب قربون اون شکل ماهت، داریم حرف از سالها مراقبه و مدیتیشن و ریاضت کشیدن حرف میزنیم. و اکثرا مردم تا یه چیزی رو با چشماشون (عقل شون توی چشماشونه) نبینن باور نمی کنن،اونم چیزی مثل این رو که حتی دین اون رو نهی کرده و خیلی کم مورد بحث قرار میگیره، چه برسه به این که این همه روش وقت بزارن.

جدا از اینا با تمام حرفایی که توی این پستت گذاشتی موافقم داداش و صد البته که قریب به بالای 99% کسایی که همچین ادعاهایی رو دارن از اجنه استفاده میکنن. من فقط حرفم این بود که انسان همچین توانایی هایی رو بدون کمک اجنه هم داره ولی خیلی کم هستن اینجور آدما.

طرفدارت، عاشق کارت، با آرزوی پیشرفت تو، تنها دوست مجازی من.

قرآن که دایرۀالمعارف نیست که همه چیز توش باشه گاهی تفسیر اشتباهم ممکنه از آیاتش بشه ولی آدمای علاقمند به موضوعات فراطبیعی زیادن و افرادی که دارن سعی میکنن کافیه بری مثلا یوتیوب و کامنتاشونو بخونی حالا به فرض از هر 1000 تا یکی موفق بشه خب حالا قدرت چه کاری رو به دست آورده چرا از کاراشون ویدیو نیست کارای فراطبیعی که نامرئی نیستن قابل ضبطن
منظورم مردمی که اطرافمونه بود نمیشه که همش این قدرتا رو کسایی داشته باشن که هیچکس نمیشناسه یا فقط اسمشونو شنیدیم یا خبرشو خوندیم یا عکسشو دیدیم. شایعه و دروغ درست کردن سادست چیزی که سخته اثباتشونه من نمیگم نیست 10 سال پیش یه ویدیو دیدم چندتا مرتاض بودن یکی لامپ میخورد یکی چاقو از توی گردنش رد میکرد و نمیمرد ولی ندیدم مثلا پرواز کنن یا اشیا رو از زمین بلند کنن
لطف داری مرسی 
.

خراب نیست از عمد کردم 🤣🤣🤣🤣

کوفت .

حالا که اینجا این همه کوبوندمت و لهت کردم میخوام این وسط یه طرفداری هم بکنم!

 

 

 

آقا طاها که میگی حرف "پس چرا اینکه مردم تو خیابون پرواز نمیکنن" یه جرف باطل هست و الکی نیست که آدم مثلا یه شبه به این قدرت ها غلبه کنه یه حرف بازل و بی معنیه:

 

 

فکر میکنی من اینارو از کجا آوردم(قدرت!)؟

 

هر چاکراه با یه فرکانسی باز میشه مثلا اجنا با بالای 800000 هرتز باز میشه که خیلی قوی هست!

 

 

 

من هم با از این فرکانس های خواس بازشون کردم!

 

مطمعن و بی خطر در 5 ساعت روی هم!

 

 

 

 

باز یه چیزی گفتی بدون سند و مدرک. کی گفته جن فرکانس داره با چی اندازه گیری کردن که شده 800 هزار؟ 
کدوم دانشمند؟ 

دانشمند خواصی نبود اینارو از یوتوب آوردم ولی خب الان هم اثر کرده!

 

 

ازت طرفداری نکنیم بهتره!

خب پس سند و مدرکی نداری 1000 تا کتاب هست که این جفنگیات توش هست ولی فقط یه مشت نوشته دروغینه که شما بخونی بگی آره حق با منه

.

منم نگفتم جن فرکانس داره

 

گفتم هرکدوم از چاکرا ها بایه فرکانسی باز میشن خودت برو بگرد دیگه!

 

تازه من خودمم دانشمندم!

 

 

 

 

منم یه قظار توهم دنبال خودم دارم ولی اسمش دانش نیست

 این آقا نیما اصلا نخواست از افشین جان طرفداری کنه، ایشون از این که بنده به حرفاشون (دستور العمل هاشون) گفتم مزخرفات و خزعولات ناراحت شده همین (چه کنیم که حقیقت تلخه)

همچینم  به افشین میگه کوبوندم و لهت کردم انگار نه انگار که یه اثبات علمی تاحالا نیاورده هاااا با این اعتماد به نفست از جو خارج شدی باو خخخخخخ

اگر این چیزا فرکانسی بووووود تا چند سال بعد فرکانس اجنه رو گیر میارن و می تونیم باهاشون ارتباط برقرار کنیم (با اینکه خدا یه پرده بین ما گذاشته) خخخخخخخخ

اما نوبت حرفای افشینه، خب من نگفتم قرآن دایره المعارفه، ولی اشاراتی به این موضوع توش هست. منظور من به هیچ وجه تفسیر هایی که از قرآن شده نبود برادر، بنده به خود آیات شریفه استناد میکنم قربونت. همانطور که فرعون جادوگران و ساحران خود را برای رو کم کنی موسی (ع) در خواست کرد و... و مثال های فراوان (واقعا فراوان).

نیما جان قربونت ادعا کردن خیلی راحته داداش، بیا با استدلال و دلیل و برهان و منطق و... حرف بزن همون طوری که خداوند و اسلام همیشه با دلیل و منطق قابل اثبات هستن و...

از فردا منم ادعا میکنم با چشمای بسته چوب کبریت آتیش میزنماااااااخخخخخخخخخخخخ

قربون حرفای منطقی .

بابا ایول لایک داری.....

باهات کاملا موافقم و فیلم لوسی رو هم دیدم...

همه ی انسان ها از انسان نادان و نفهم(خخ) تا نخبه هایی مث خودم(ریا نشه)

از 2 تا 3 درصد مغزمون استفاده میکنیم که یه چیز ثابت شدس...

درباره اون انرژی ها و قدرت ها هم بعضیا برای نشون دادن اینکه از خیلیا بالاترن و بعضی ها هم برای انجام کار خیر و درمانگری استفاده میکنن داش گلم

 

 

(ریا نشه هااا) خخخخ

نه خیالت راحت ریا نشد .

من اسمای شما رو دقیق نمیدونم ولی....

مدیر اینجا خطاب به دونه دونه تازه واردایی که بعد از یه بار دیدن وبسایت ؛ادرس رو یادشون میرع:

تو مغزتم همیشه لازم نی اسم سایت بدم 😂😂

باحال نبود؟

in your mind
هستیم دیگه 
.

اینکه میگید چاکرا وجود نداره دروغه و چاکرا وجود داره

چاکرا ها فقط بسته شدن چون به خاطر گناهان هستش

وگرنه چطوری انسان ها جن رو میدیدن این قضیه اصلا دروغ نیست

دوم آقای نیما یکی وقتی میره ۴۰ سال عمرش خودش رو جر میده تا بتونه چاکراهاش رو باز کنه نمیتونه ولی 

تو تونستی؟ 

به نظر من تلقین و تخیله که تصور کنی مثلا انرژی های بدنتو توی یه نقطه متمرکز کنی بذار یه مثال بزنم یه نفس عمیق بکش و چشماتو ببند حالا تصور کن از توی پیشونیت داره دوتا شاخ میاد بیرون; قابل تصوره نه؟ به نظر من چاکرا هم به همین میزان تخیلی و توهم هست. من منکر علوم غریبه نیستم ولی هرچیزی که کتاب ازش نوشته باشن الزاما واقعی نیست.
مثلا علم کیمیا که با تبدیل فلزات کم ارزش به نقره و طلا تعریف میشه ولی از نظر علمی عناصر سنگین و فلزات فقط در مرکز ستاره های بسیار پرجرم تشکیل میشن و پس از انفجارشون درفضا پخش میشن و در واقع نیرویی بسیار بیشتر از بمب اتم برای ساخت عناصر لازمه ولی از دید مذهبی علم کیمیا با کمک قدرت روحانیِ شخص و علوم خفیه, قدرت انجام کاری فراتر از حالت نرمال طبیعت رو فراهم میکنه حالا این که جواب علمی داره یا نه واقعا مشخص نیست چون چنین عملی مورد آزمایش قرار نگرفته و چنین اشخاصی چون دیده نشدن فرض وجودشون هم سخت میشه

آقای نیما مگه سابلیمیناله که باهاش چاکرا باز کرد 

قضیه شوخی بردار نیست که

به این باشه که اونایی که متالیکا گوش میدن کد ۶۶۶ میشه که

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی