midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

معمولا در هر خونه ای صداهایی وجود دارن که عادی نیستند. مثل صدا هایی که از وسایل خونه میاد یخچال، تلوزیون.."اونها میتونه صدای برخورد جن ها به وسایل باشه که میخوان بهتون اعلام حضور کنند بعضی موقع ها نیز در خانه از جاهای غیر معمولی صدا هایی میاد که قبلا وجود نداشتن و احساس میکنین تازه به وجود اومدن و صداهایی که زیاد تکرار میشن هم ممکنه به خاطر وجود روح و جن توی خونه شما باشه....

آقا اصلا شک نکنید هر صدا یعنی یک جن. اونم زشت ترین نوعش و آدم خوار و خیلی خطرناک 👹

اگه صدایی شنیدی هیچوقت دنبالش نرو ممکنه اغازی برای شروع اتفاقای ترسناک تر باشه 💀 :)

 

مدت زمان: 14 ثانیه
دانلود ویدیو با کیفیت اصلی

 

شب بخیر خوابای خوب ببینید!!!

  • night wolf

نظرات  (۳۵)

  • 𝒯𝐼𝐹𝐼 𝒜𝑅𝑀𝒴
  • ...یکی پوشکم و بیاره"))

    نکن اقااا من هنوز جونم و دوس دارممممممممممممم گریههههههههه گریههههههههه گریههههههههه گریههههههههه گریههههههههه گریههههههههه گریههههههههه گریههههههههه گریههههههههه گریههههههههه گریههههههههه گریههههههههه گرخیدممم

    . اوکی

    :| یخچال ما شبا صدای شکستن بشقاب میده، به خاطر موتورشه البتهXD

    یخچالتون جن داره نصف شبا درشو باز نکن 

    .
  • 𝒯𝐼𝐹𝐼 𝒜𝑅𝑀𝒴
  • چ  یخ جواب میدی:/

    . گرم جواب بدم؟ مطمئنی؟ ..
  • 𝓨𝓮𝓰𝓪𝓷𝓮𝓱 ؛
  • :| قلبم

    .

    ::::|

    والا توی اتاق من بعضی مواقع صدا میاد =| ولی بیخی :|~

    اهم، اینجا فعال شدیا! میترسم اینم مثل اون یکی ول کنی -_-

    اینجا همینطوری هست تا یه مطلب ترسناک به دستم برسه و بذارم

    صلم پیوند مزنی؟

     

    صلم
    مگه من باغبونم؟
  • 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
  •  وای خدااا

    من غش

     

    صدا میاد؟ نصف شب تو خونتون؟

    باحال بودن!

    ..

    :)

    من تو خونمون نقش جن دارم اخه شبا میرم سراغ یچال :)

    .

    من که این چیزا برام عادی شده تو خونمون از درو ئیوار تلوزیون تا یخچال و حتی خودمم صدا میاد مثلا رو تخت دراز کشیدم میخوام بخوابم یهو صدار پا میاد یهو تا میرم ببینم قطع میشه وقتی که برگشتم چند دقه بعد قلنجه پام میشکنه اونم مهکم یا صدای در یخچال میاد ولی کسی اونجا نیست!یا یهو در کابینت باز میشه ولی فقط من خونم الیته من که عادت کردم!چیز خاصی نیستند اونا!

    چندتا جن بی آزارن فقط
  • 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
  • اره میاد

    ولی من خودمو میزنم نشنیدن...


    #nima

    این اتفاقا برامنم میوفتن...


    به رو نمیاری یهو یکی میاد آروم درِگوشت میگه "چرا محل نمیذاری"
  • 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
  • اره دقیقن  اگه این کارو نمیکردم تا الان دیونه شده بودم🤧

    نه نه😂💔🤧

    .

    اسم آوهنگو میدونی؟

    آره آهنگ Billie Eilish 8

    یکی دو شب پیش بود احساس کردم یکی بالا سرم وایساده (تو تخت خواب) بعد یه به احساس کردم یکی داره رو من دست میکشه یه بسم الله گفتم تموم شد!

     

     

    اگر جن ها رومون دست بکشن ما نمیفهمیم ولی اگر چاکرای دستمون فعال باشه میفهمیم که هیچ بهشونم میتونیم دست بزنیم حالا چرا دارم میگم؟

     

     

    خونه ی ما کنار مسجد دواس هست مسجد هم کنار قبرستون هست پس تعجبی نداره!

    خب جنه رو میگرفتی هی لمسش میکردی خجالت بکشه بره
    راستی جنا شلوار میپوشن؟

    ندیدمشون فقط لمسش کردم یه بسم لله گفتم رفت از اون به بعد با لامپ روشن میخوابم!

    بازم خوبه رفته .

    آخه نیما جان، قبرستون چه ربطی به جن داره؟ اگر خونتون یه جای مثلا تو کوه و کمری، جایی که جمعیت کمتره و... بووود یه چیزی ولی قبرستون آخه؟ اونم کنار مسجد؟ 

    این افشینم یه جوری میگه میگرفتی هی لمسش میکردی که انگار گربه ای سگی چیزیه. خجالت بکشه؟ بهت تجاوز نکنه شانس اوردی.

    و اینکه شلوار نمی پوشن، آتیش میگیرن جلوی اونجاشون کسی اونجاشونو رو نبینه خخخخخخخ

    نیما یه سوال، بابات خبر داره با لامپ روشن میخوابی؟ معمولا تو این شرایط یا باید تا الان مرده باشی یا اینکه انقد مسخرت میکنه که بمیری

    باتشکر، سازمان همایت از پوشش و حجاب اجنه

    .

    طاها جان آی دی روبیکا بده عکس برفستم این قبرستون هم یکی از بزرگترین قبرستون های شهر هست پس دلیلی ندارهمخصوصا اون قسمتش که مگس پر نمیزنه آیدی روبیکا برای عکس بده

    راستی طاها تو که گفتی شبا با لامپ روشن میخوابی بابات مییفهمه اینجوریهکه من نور مخفی سقف رو روشن میکنم که زیاد نور نداره ولی احساس امنیت میکنم درم میبندم که نورش نره بیرون بعد بابام که میخوابه هم در اتاق خودشو می بنده خب حالا فرض کن معجزه اتفاق بیفته که بفهمه و قتعا منو از خجالت میکشه! لمسش هم اینجوری نیست مثلا اگر احساس کردم چیزی بالا سرم هست دستمو میبرم اونجا نضب دستم 20 برابر بیشتر میشه (طوری که صداش هم میشه شنید) و طوری که انگار لمس میکنم  دماش ناجووووووور میاد پای تا دستم رو میبرم یا بسم الله میگم تموم میشه اگر هم دست بکنم وسط اون انگار داره برق میگیرتم!کلا فازش اینجوریه!

     

     

    سلطان توضیح جهان "نیما"

    روبیکا نیستم

    تو فقط آدرس دقیق و مختصات قبرستون رو بده تا توی گوگل از آسمون ببینمت آبجی نیما خانم

  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈(سکینه ی برفی😐❄)
  • انگار فقط منم که تو خونمون صدا نمیاد/=

     

    تف حالم به هم خورد

    تف 

    اینم لینک گوکل مپ

     

    فقط زیاد معلوم نیست چون درخت ها جلوشو گرفتن روبیکا نصب کن عکس بدم

     

    اونم مسجد که کنارش هست خیلی تابلوئه خونه ی ما اون طرف هاست

     

     

    حالا همه روح های اینجا خونتونو یاد گرفتن میان سراغت
    کل محلتون الان پر از روح و جن شد

    اینم یک ملیونومین بار من آقا هستم نه خانم لطفا سوادت رو راجب اسم ها بیشتر کن

    چشم آقا خانم 

    لطفا به من بی سواد، سوادی دهید تا...

    برخیز و دشنه بیاور////// جرئه ای آب سوی تشنه بیاور

    من تشنه ی سواد و دانشم هستم ولیییییییییییییییییییی

    چه کنیم که عادت بد امروز و فردا کردن دارم. که همین عادت پدر منو دراورده خانم

     

    برگااااااااااااااااااااااام

    لامصب نگفتی که کنار خونتون جدا از قبرستون یه مدرسه هم هست!!!!!!

    مدرسه که ترسناکتره دختر حسابی

    من شبا کابوس مدرسه ابتدایی تا دبیرستان میبینم 

    خدارو شکر الان کلاسا آنلاین هستن وگرنه دانشگاه هم به کابوسام اضافه می شد.

    حالا که یه مدرسه هم هست قبول دارم اگه جنی چیزی بیاد کرم بریزه

    آره مدرسه هم هس اگر از کنار حسینیه رد شی یه کوچه بپیچی سمت راست 3 سوپر مارکت به ترتپ دکه, کوچک,هایپر مارکت کنار هم هست تازه کتار خونه ی ما 3 تا مدرسه و 3 دانشگاه هس نه ی مدرسه!

    تو یا نمیدونی که نیما اسم مرد هست نه زن یا میخوای منو مسخره کنی؟

    می دونم ولییییییییییییییی

    من توانایی شناخت دارم baby

     

    باشه

    حالا بگو اوضاع احوال بوشهر چطوره؟ آب و هوا، کرونا، مردم، خودت و...

    نسبت به قم چطوره؟

    من قمی هستم

  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈(سکینه ی برفی😐❄)
  • این که میگن ممکنه زیر خونه ی ما یکی دفن شده

    چون تو زمانای قدیم هرجایی میشد یکی رو خاک میکردن

     

    ممکنه حقیقت داشته باشه؟

    ممکنه هرجایی یه زمانی آدم یا حیوونی چیزی دفن شده باشه ولی تا الان به خاک تبدیل شده اثری از استخونشم باقی نمی مونه

    بوشهر که هواش خوبه بد نیست از کرونا زیاد خبر ندارم ولی اینجا خوب رایت میکنن ما هم زیاد بیرون نمیریم کلا خبر های کرونا رو زیاد نمیگردم حالا قم چطوره؟

    قم اوضاع خیلی بد بود 

    بیرون که میفتی حتی مسخرت میکردن که ماسک زدی

    ولی الان خیلی بهتر شد واقعا مردم تغییر کردن 

    خداروشکر وضعیت قم الان نرماله

    قم یه استان کویریه دیگه گرم بودنش طبیعیه حتی تو زمستون وقتی به ظهر نزدیک میشیم باید با تیشرت بیرون بری.

     

  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈(سکینه ی برفی😐❄)
  • روحش چی؟

    اگه اسلامو قبول داری طبق اون روح اینجا نمی مونه اگه تناسخ رو قبول داری بازم روحش سرجاش نمی مونه و به سمت چیزایی که دوس داشته میره یا به نطفه نوزاد جدیدی میره
    بقیه دین ها رو نمیدونم

  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈(سکینه ی برفی😐❄)
  • اسلامو که معلومه قبول دارم دینمه

    پس روحش میره تو یه دنیای دیگه؟

    من یادمه بچه بودم مامانم میگفت وقتی ادما میمیرن میرن تو یه مکانی

    تا قیامت اونجا میمونن

    چه باحال

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی