midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

 این بازی در ابتدا توسط موتور بازی سازی Terror طراحی شد. در 25 ژانویه اولین بار در کانال یوتیوبی Obscure Horror Corner که توسط فردی به اسم کاتاکو (Kataku) مدیریت می شود، در مصاحبه ای ادعا کرد که آن بازی را از یکی از سایت های دارک وبی برداشته.

•  پس از این مصاحبه، سابریدیت (subreddit) این بازی در وبسایت ردیت (reddit) شکل گرفت و سریعا آدرس .onion فایل را منتشر نمود.

• بعد از این ماجرا کانال های یوتیوبی دیگری مثل پیودیپای (PewDiePie) کلیپ های مشابه از این بازی منتشر کردند که به نظر می رسید نسخه های دستکاری شده باشد و مدت زیادی به طول نیانجامید که فردی به اسم ZK به 4Chan پستی ارسال کرد و خاطر نشان کرد که این نسخه اورجینال بازی است بعد از این حرکت فایل اصلی در سورفیس وب پخش شد و در دسترس همگان قرار گرفت.

 

 

• کاربران بعد از دانلود آن فایل و بازی کردن آن شوکه شدند.  پورنوگرافی کودکان، اجساد قربانیان، تصادفات فجیع رانندگی، مقتولین بدون سر و نعش های مچاله شده.

•  همچنین تصاویر افراد بد نام تاریخ مانند قاتل ژاپنی تسوتومیو میازاکی (Tsutomu Miyazaki), جیمی ساویل (Jimmy Savile), رالف هریس (Rolf Harris) و…. .

• این گونه بود که تصاویر ناگهانی ظاهر می شدند و کل صفحه را می گرفتند و مانع پیشرفت گیمر می شدند و بعد از چند ثانیه محو می شدند. 
در بک گراند کلیپ های از مصاحبه مجرمین معروف نظیر چارلز منسون (Charles Manson) و آهنگ های راپسودی سوئدی به صورت وارونه پخش می شد همینطور اثر معروف کلاسیک Zapplin به نام “پلکانی به سوی بهشت” به صورت برعکس مکررا پخش میشده که گفته شده متن وارونه آن مفاهیم شیطانی دارد.
 به فواصل زمانی غیرمنظم پیام های مرموز و غیرعادی بی محتوا و بی مفهوم بر روی اسکرین ظاهر می شد.

• گیمر باید کاراکتر را در راهرویی تاریک و سیاه و سفید مشابه هم به جلو هدایت می کرد.
 بعضا کودکانی در راه وجود داشتند که گوشه ای ایستاده بودند و با گیمر هیچگونه ارتباطی برقرار نمی کردند. 

• سایت ردیت (reddit) به سرعت فایل را سانسور و نسخه ای جدید در اختیار کاربران قرار داد که فاقد تصاویر و پیام های شوکه کننده بود. 
بسیاری گزارش دادند که رایانه آن ها دچار مشکلات غیر قابل توجیه شده و دیگر روشن نشده.

• متن زیر مربوط به یکی از از موسیقی هایی بوده که مدام در پس زمینه بازی پخش می شده:

«آه شیطان دوست داشتنی من اینجاست، کسی ست که مسیر کوتاهش ممکن است مرا غمگین کند. قدرت چه کسی با شیطان برابری دارد؟
او به کسانی که به وی ملحق شده اند ۶۶۶ را میدهد، او ما را زجر میدهد، شیطان غمگین.»

 

 

• گفته میشه صداهای پس زمینه بازی از شکنجه های واقعی گرفته شده!🍷

 

 

 

  • night wolf

نظرات  (۱۵)

  • فاطمه حسینی
  • روا نیست بگم شت؟

    چرا هست حتی میتونی از واژه "هولی" هم قبلش استفاده کنی 

    *-*

    خدایی چرا عرصه بازی رو به گه میکشن

    همه چی رو به گند کشوندن .

    جالبه که بازی ماینکرافت هم گرافیکش یه جورایی شبیه اینه:/

    خیلی هم شبیه نیستن موتور بازی سازیشون فرق میکنه 

    چه صدایی بود قلبم شکست 

    اخه این کارا رو با انسان میکنن اخه 

    راستی میگم فیلم های ممنوعه هم بحث خوبیی هست یکی رو دان کردم  نگاه کردم .....

    اصلا نگم برات یه جوری خوب بازی میکردن که انگار واقعا دارن اونکارو میردن (نکنه واقعی بوده باشه )

    من عاشق فیلم های تلاش برای بقا هستم مرده بهشون قول داد اگه اینکارو کنید ازاد میکنمتون ولی زد زیرش 

    فیک زیاد اومده ولی اصلی هم پیدا بشه واسه ادمای مریض روانی خوبه آخه چرا دنبال اینا میری

    منظورم شخصیتش بود.

    یه جورایی قیافه اش شبیه شخصیت های ماینکرافته

    اره یکم

    وقتی صدای اون عربده هارو شندیم سریع بستمش و لی چند ثانیه بعد صدای عربده یه مرد که انگا دوتا کوچه فاصله داره رو توی پشت سرم حس کردم

    . یا خدا

    من یه چنتا کلیپ ازش دیدم خیلی فضای خوفی داره ولی مسئله اینه که هیچی نمیاد سراغت، فقط همینطوری میری که واقعا اعصاب خورد کنه. همیشه هم فضا سیاه و سفید نیست گاهی هم رنگی میشه. 

    اصلا رو سلول های مغز آدمی که بازی میکنه راه میره من فقط دیدم یجوری شدم.

    خودت بازیش نکنیا افشین میترسم از دست بری!!!

    ارزش بازی نداره این چیزارو طوری میسازن که با خودت بگی نکنه هرچی میبینی یه داستانی پشتشه ولی فقط یه بازی عجیبه و خبر خاصی نیست

    من یه شیطان دیدم داشت****************

    هوم؟ چیکار میکرد؟

    چرا بازیش رو نزاشتے؟؟؟😔😔😔😔😔تو سایت چنتا فیلم شکنجه دارک وب هم بزار دیگه😔

    خط قرمز - نمیشه مناسب نیست

    :|

    این صداها چیبود من صدای کامپیوترم تا اخر بالا بود وقتی پلی کردم همه یجوری نیگام میکردن :|

    ولی باحاله که از طریق بازی اقدام کردن :)

    .

    سلام, چطوری می تونم بازی رو دانلود کنم ؟ (نسخه کامل نه سانسور شده یا اگر نبود سانسور شده اش رو) لینک خاصی داره ؟ اسمش به اینگیلیسی چیه ؟ از چه سایتی باید بگیرم ؟ اصلا الان در دسترس هست ؟
    ممنونم

    اگه پیدا کردم میذارم

    خیلی جالب بود راستش نمیدونم چطور بگم آدمای عادی چی میگن؟؟؟ البته راستش ما در اصل توی این دنیا حداقل دیگه امروزه انسان ادیان وجود نداره

    *انسان عادی

    من بازیشو میخوام

    من نسخه اصلی بازی رو دارم

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی