midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

 

یوتیوب دومین وب سایت پرطرفدار در جهان پس از گوگل و پیش از فیس‌بوک و بزرگترین شاخهٔ گوگل است که روزانه هزاران ویدئو در آن بارگذاری می شوند اما در بین این مقدار زیاد از ویدئو تعداد انگشت شماری به معروفیت جهانی می رسند و توجه کاربران را به خود جلب می کنند برخی از آن ها طنز آلود هستند برخی دیگر جالب و شگفت آور اما برخی هم خبر از جنایتی هولناک می دهند.

💧• ویدئو “سلام والتر! من امروز یک دوست دختر گرفتم” در اکتبر سال 2009 ، در یوتیوب توسط شخصی ناشناس آپلود شد آغاز این ویدیو مردی را میبینید که می گوید: سلام والتر،من امروز با یه دختر فوق العاده توی مرکز خرید آشنا شدم

🥀• در ادامه از این حرف میزند که چه کارهایی انجام دادند و چه چیز هایی خریدند بعد از اینکه حرف هایش تمام میشود میگوید: والتر، این دختره از دوربین خوشش نمیاد ولی عیب نداره من بهت نشونش میدم! و لنز دوربین را به سمت در دستشویی قرار میدهد و در را باز میکند، در این لحظه می بینیم دختری که دست و پایش بسته و برهنه است روی زمین قرار دارد و با گریه می گوید: چرا اینکار ها را میکنی؟ و بعد از آن مرد وارد دستشویی می شود و در را میبندد.

🏹• با این که ویدیو در سال 2009 در یوتیوب آپلود شده بود اما نزدیک به یک یا دو سال است که مورد توجه کاربران قرا ر گرفته. با توجه به اسم کانالی که ویدیوی سلام والتر را آپلود کرده بود می توان گفت نام آن شخص داخل ویدیو پاتریک بوده در توضیحات این ویدئو نوشته شده: “ویدیو های من به والتر، دوستم که به نظر میرسه نمیتونه منو پیدا کنه” در آن کانال هیچ ویدیوی دیگری آپلود نشده است.

  • night wolf

نظرات  (۱۵)

سلام

چه دیوانه هایی که پیدا میشن

آدم تعجب میکنه

آره خیلی خلن
  • آواز عسکری
  • چه هولناک ... چه ترسناک... چه رعب آور .... :-O
    نترس من اینجام
  • آواز عسکری
  • واقعا؟!
    آره 
    چه دیوانه ء زنجیره ای سادیسمی روانی بیخودی
     بله

    مرتیکه بیخود ... حقش ادم بزنه جای حساسش😞

    حالا زیادم سخت نگیر انگار ویدیوش ساختگی بوده

    به هر حال چه واقعی چه ساختگی حقشه چوب بخوره :/

    ساختگی باشه دختره هم همدسته هر دوتاشون باید بخورن

    پسره واستو  دختره واسه من

    پسره گندست از زور من خارجه  ولی  قشنگ میتونم موهای دختره رو بکنم

    حالا یه کلیپ ساختن بنده خداها

    😞

    😅

    اصلا میسپارمشون به  کرونای خدا بنده خدا هاتو😌✌

    من هیچ نظری ندارم که کی حقشه بمیره یا چی

    جدا از همچی  اون چشم بالا صفحه که هی تکون میخوره خیلی  باحاله😆✌

    نمیدونم دنبال چی میگرده هی نگا میکنه

    من فکر کنم اینا رفتن تو توالت ویدیو ۶۶۶ آپلود کردن ولی به هرحال وحشتم گل کرد

    وحشت نکن خبری نیست واسه فالور این کارارو میکنن

    *-*چ دنیای عجیبی

    خیلی هاش فیکه این جور ویدیو رو میذارن که ویو بره بالا درآمد کسب کنن

    احتمالا کانال واسه هردوشون و فیک برا فالوار من خودمم پیچ فیک دارم توش بازیارو ساعت۳ با کدای۶۶۶ انجام میدم با رفقامم ادیت ترسناک از بعض اهنگای وبت اشکال نداره استفاده کنم اون پیچ یوتیوپ خعلی فالوار گرفت واقعا جواب داد البته اولش ۱۰۰۰۰تا فالوار خریدم تا پر بازدید تر بشم

    خوبه موفق باشی از هرچی خواستی استفاده کن

    واو :|

    حالا چرا دختره برهنه بوده :)

    چرا در دسشوییو باز کره خب وایمیساد بیاد بیرون عجب ادمایی پیدا میشن :|

    چه سوالای عجیبی میپرسی ها .

    پاتریک همون دوست با ب اسفنجی

     

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی