midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

در ژانویه سال ۱۹۷۲ زنی با لباس خونین در بیمارستانی به نام Cedar Senai در لس انجلس بستری شد. همین امر باعث تعجب کارکنان بیمارستان شد زیرا منطقه ای که در آن بیمارستان قرار گرفته بود سابقه بستری کردن افراد به این شدت مجروح و خونین رو نداشت!

اما دو چیز دیگه تعجب کارکنان و افراد را بیشتر کرد و حتی باعث تهوع آنها میشد به طوری که هرکس این زن را میدید دچار سرگیجه و استفراغ میشد.

✖️اولین مورد این بود که این زن دقیقا انسان نبود چیزی شبیه یک مانکن با صورت بی احساس و پر از آرایش او حتی موژه و اَبرو هم نداشت و با لبخندی سرد که حتی یک لحظم قطع نمیشد.

✖️مورد دوم دندان هایش بود که هر چند ساعت یک بار از جا کنده میشد و هربار دندانی را که از دست میداد آن را روی زمین با مقداری خون بیرون پرت میکرد و از حال میرفت.

از موقع‌ ای که او را از بخش نگهداری به بخش مراقبت های ویژه بردند هیچ حرفی نزد و همان لبخند سرد را به صورت داشت. پزشکان هرگز نمی‌توانستد عکس‌العمل خاصی از او بگیرند ، با صورتی ساکن و لبخند، به چشمان دکتر نگاه میکرد و هیچ دردی را حس نمیکرد.

در همین لحظه یکی از پرستار ها سعی داشت تا اون رو از تخت جا به جا کنه به طرز وحشتناکی با عکس العمل این خانوم روبرو شد او پرستار را هل داد و مجروح شد. پزشکان برای نگه داری او مجبور شدند از افراد دیگه کمک بگیرند و قدرتشان قادر به نگه داشتن این زن نبود.

سپس به دکتر لبخندی ترسناک زد و لبخند او باعث باز تر شدن دهانش شد و بلافاصله بعد از اینکه دهانش را باز کرد تمام افراد داخل اتاق از ترس فریاد میکشیدند و تعدادی از آنها اتاق را ترک کردن!

دکتر به این زن گفت تو دیگه چه موجودی هستی و زن چند ثانیه سکوت کرد ،از تخت بلند شد و گفت : من یک خدا هستم "I'm a God"

بعد از این حرف از در زد بیرون و ماموران امنیتی را گاز گرفت و به طرز فجیحی از پنجره فرار کرد! از آن روز به بعد اثری از آن پیدا نشد. این تنها داستانی است که در رابطه با عکس بالا در میان مردم لس آنجلس رد و بدل میشود!

  • night wolf

نظرات  (۵۳)

استغفرالله

.

نه بابا

باور کن 
  • بهداد فروزش
  • شما فوق العاده هستید. 🌹

    -

    آژانس دیجیتال ایتروز مجری و مشاور پیاده سازی و گسترش کسب و کارها در فضای مجازی برای افزایش فروش و بازدید خدمات توسط طراحی سایت، تجارت الکترونیک، دیجیتال مارکتینگ، توسعه وب، سئو و طراحی اپلیکیشن.

    می دا نم

    ی مطلب بزار حداقل شب بتونم بخوابم ممنون

    شماها که همتون عین خرس شبا میخوابید من خودم از ترس خوابم نمیره 
    ای کاش من اون زنه بودم نشد دیگه ...
    بیا خودم شبیهت میکنم 

    سلام

    در مورد درستی این داستان که شک دارم اما باید ترسید از روزی که موجودات پساجهانی وارد دنیای ما بشن

    داستان تخیلیه صد در صد ولی باحال بود بنظرم
    آره روزی که اجنه رو بعنوان آدم فضایی بهمون معرفی میکنن و رسما توی زندگیمون دخالت داده میشن 
    روزی که قوم یعجوج معجوج آزاد میشن و موجودی به نام دابة العرض پدیدار میشه 
    کی بیام میخوام مثل خودش بشما قربون دستت
    از اینم خوشگل تر
    هر وقت دوس داری من وقتم آزاده
    کجا بیام؟
    بیا خونمون
  • آواز عسکری
  • آخیش خداراشکر واقیعت نداره
    من نگفتم مطمئنم ممکنه تقریبا درست باشه
    یه فیلم خیلی قشنگ با شبیه این موضوع وجود داره که ترسناکم نیست لسمش مرد فیلیه خیلی فیلم باحالیه اشک منو دراورد
    خونتون کجاست؟
    تو کوچه
    کدوم کوچه ؟
    من از همینطوریتم میترسم میخوای شکل این بشی چیکار؟
  • دیجیتال مارکتینگ بیزون
  • Awesome post.
    تچکر

    نمیگم پشمام چون بیشتر بالا آوردم تا ترسیدن

    فکر کن واقعی باشه 

    سلام اسم من ساغر هست ممنون جالب بود

    سلام ساغر ممنون که خوندی

    خب از اول  چرا اینو اواردن تو بیمارستان *-*

    از اول تابلو بوده این ادم نیست خو

    آدم زخمی و درب و داغونو کجا میبرن؟

    ادم ک نبوده

    این تابلوعه عروسکه خب*-*

     

    قیافش اینجوریه ولی محتویاتش آدمه .

    *-*

    پس چرا اونجوری ترسناک شده

     

     

    از اینا واقعا هست؟

    منییبنمظمنینمتسظ

    دیگه از عروسکام دارم میترسم*-*

    نمیدونم من که تا حالا ندیدم

    عجب موجودی هست شگفت آوره

    . بله

    خیلی ممنون سایتت هست وگرنه من باید پدربزگمو تحمل میکردم رأسی یه چیزی به اسم لاپاتاسیکا هس که میگن نه مانکن نه انسان نه از چوب نه انسان رگ داره مانکن فروشگاه بعضیا میگن شبیه دختر قبیله مغازست رأسی سایتت ترسناکع تا الان چندبار برات کامنت گذاشتم دیدیشون⁦(^~^;)ゞ⁩

    خواهش میکنم قدر بابا بزرگتو بدون
    نشنیدم همچین چیزی رو 

    پدربزرگ اصلیم نیست

    اوکی

    منظور از خدا میتونه خیلی چیز ها باشه

    جن ها یا فرشته یا یا حتی انسان ها اگر خیلی قوی باشند خودشون رو خدا صدا میزنند و اون زن یک جن بوده که قوی بوده جن ها چون داخل تاریکی هستن اگه ابرو و مژه هاشون رو بزنن براشون مشکلی پیش نمیاد ولی احتمالن این شازده خانم در یک جنگ با یه چیزای دیگه بوده (میدونم خل و چل شدم دارم چرت و پرت میگم /=)

    ولی تخیلاتتو دوس دارم

    خودمم خوشم امد ماشالله مشالله به خودم *زدن به تخته* 0>0

    هوم؟

    من معمولا از این چیزا زیاد نمیترسم بیشتر برام فاز معمایی داره ولی این مانکن لامصببببببب شبا هعی یادش میفتم فکر میکنم الان مثل گاو از پنجره میاد رو صورتشو میچسبونه به صورتم از اون لبخند ترسناکا میزنه خون از دهنش جاری میشه جیغ میزنه بعد یکی محکم میزنه پس کلم همونتوری که مثل گاو اومد میره (نمیخورتم اگه قرار بود کسیو بخوره دکتره رو میخورد مثل گاو فرار نمیکرد)

    |=

    چقدر شبیه طاها حرف میزنی یا mr paradox

    یادم نمیاد انقدر از کلمه گاو استفاده کرده باشم!!! و اینکه کجای منو آقای پارادوکس شبیه همه؟

    یه چیزایی رو بگم!!

    ببینین ما انسان ها اشرف مخلوقاتیم درسته، ولی این رو هم باید در نظر داشته باشیم که ما تا الان فقط از وجود دو نوع مخلوق هوشمند دیگه ( فرشته و جن ) با خبر هستیم. در قرآن هم اشاره ای به وجود موجودات هوشمند خارج از سیاره زمین شده. واگر عقلانی نگاه کنین متوجه می شین که چطور در دنیایی به این عظمت که همین دوربینای ما هنوز که هنوزه انتهاش رو پیدا نکردن، ما انسان ها فقط باشیم؟ سیاراتی که از دسترس انسان دور هستن خالی باشن؟ هیچکی نباشه؟ حتی شاید انسان هایی دیگر از همین جنس خودمون در چند کهکشان اونورتر دارن نماز و روزه میگیرن!! ها؟ ما حتی هنوز نتونستیم پامونو از زمین بیرون بزاریم.

    حالا این رو هم بگم که نقطه مقابل فرشته ها، اجنه نیستن. اجنه در مورد اختیار شباهت بیشتری به انسان ها دارن و مومن و کافر دارن در حالی که فرشته ها اختیاری ندارند

    نقطه مقابل فرشته ها حیوانات هستند. و انسان حالتی بین فرشته و حیوان هست. چون هم عقل داره و هم غریزه، و اختیاری که داره اون رو شبیه به اجنه میکنه. شاید بگین که فرشته ها چه ربطی به عقل دارن! ببینین عقل فرشته ها نسبت به انسان ها خیلی پایین تره اما، فرشته ها نسبت به همون عقل کمی که دارن کاملا عقلانی عمل میکنن (با توجه به اینکه عقلشون کمه و اینو میدونن که پرستش خداوند به نفع خودشونه فقط خدا رو پرستش و اطاعت میکنن) از اونطرف حیوانات غریزه مطلق هستن که واضح. حالا انسان هم عقل داره هم غریزه اینجاست که ارزش انسان چند برابر فرشته ها میشه چون اختیار داره! فرشته ها اختیار ندارن به خاطر همین هزار سال بندگی خدا از طرف فرشته ها به اندازه یه کار خوب انسان ارزش نداره. حالا شاید بگین اجنه چی، اجنه هم اختیار داره هم عقل و هم غریزه. ببینین مسئله اصلی همین عقله. عقل انسان خیلی بیشتر از اجنه ست برای همین برتری داره. شیطان هم یه جنه ولی چون عمر طولانی داره و تجربه خیلی زیاد، میتونه انسان ها رو وسوسه و به گناه بندازه مثلا میفهمه این آدم خیلی شبیه فلانی صد سال پیشه اینم میشه همونطور کله پا کرد.

    بگذریم 

    بیاین خودمون رو به آرامش و توکل به خدا و تقوای الهی و خواندن نماز (افشین دارم به تو نگا میکنم) دعوت کنیم و امیدوار باشیم بتونیم خودمون رو به جایی که خودمون دعوت کردیم راه بدیم. (افشین نری برگردی بگی راه ندادن)

    نازنین خانم هم اسم عجیبی دارن. هووووووم باید یه مقاله در مورد اسم ها و نوع تأثیر اون نوع صداکردن افراد در روحیه و شخصیت فرد بنویسم.

    فعلا بای (ببخشید زیاد حرف میزنم افشین جان)

    ممنون از اطلاعات مفیدت 
    من فکر میکنم فرشته و حیوانات مقابل هم قرار نمیگیرن چون متضاد خصلت های فرشته حیوانات رو شامل نمیشه
    و این که شیطان طبق تجربه قوی تر شده قبول دارم ولی از ابتدا هم ضعیف عمل نکرده البته حرفت این بحثم پیش میکشه که ممکنه شیطان انرژی منفی بده و قدرت تفکر انسانه که به جواب میرسه و راه حل سیاهو کشف میکنه که اگه کاملا اینطوری باشه خیلی داغون میشه و دیگه بهونه ای واسمون نمی مونه 
    آدمایی که بدنیا میان ادامه راه انسان های قبلی رو میرن و دانش انسانن های قبل بهشون اضافه میشه حالا این که توی دنیا اجنه به چه صورته من که نمیدونم
    خیلیم عالی ممنون

    مخلصتیم داش کوچیکتیم دوست داریم!! عشقی.

    .

    .

    .

    الان هوس جیگر کردم...

    باید سما رو بگیری و از اونیکه خودت دوست داری دور بشی.

    هوس جیگر کردم...!!!

    کاری نکن که جیگرشو برات تو قابلمه بیارم!!!

    .

    .

    طرفدارت عاشق کارت (اهریمن روشن) الکی مثلا برعکس اهریمن خاموش. خخخخخخ

    فدای تو بشم
    منم جیگر دوس دارم
    light horror

    من دخملم بی عدب |=<

    که اینطور

    مگه من گفتم پسری؟ ها؟ دستاتو بزار رو دیوار هیچ حرکت اضافه ای هم نکن. باید بازرسی بدنی بشی. خخخخخ

    هر چیزی هم بگی در دادگاه علیه خودت استفاده میشه.

    .

    .

    .

    حال کردی افشین مطمئنم برگاش ریخت. راستی اینا برگ هم دارن؟ یا فقط ما داریم؟

    حیف استیکر ندارم یه ذره طاها رو چپ چپ نگاه کنم ولی طاها بدون در این قسمت دارم چپ چپ نگات میکنم

    احترام به کوچیکتر واجب است |=<

    من یک بچه 14 ساله بیش نیستم که چیز ترسناک دوس داره =>=

    پس هم سنیم که 

    فقط شما برگ دارید ^=

    آخه چرااااااااااااا
    من به این خوبی و مهربونی!!!

    امیدوارم فائزه خانم گل در قسمت بعد هم همراه ما باشند و راست راست نگا کنن

    و نازنین خانم...

    .

    .

    .

    نمی دونم. به خاطر این افشین خان به تن بنده که چیزی باقی نمونده کاملا شیو

    طاها بیا صاف نگات کردم توئم بیا روبیک بحرفیم (سواستفاده گری بیش نیستم )^_^

    افشین دلم تنگیده بودا برات کم پیدا شدی افشین جان

    خداوکیلی میبینی حتی برا کامتت جواب هم نزاشته معلومه چن روز نبوده یهو باید جواب 50-60 کامنتو بده تند و تند رد کرده این بشر.

    در مورد روبیک هم شرمنده بنا به دلایلی پدرم اجازه نمیده گوشی اندروید درست حسابی داشته باشم و هرکاری دارم رو با همین لب تاب انجام میدم

    😂آره میبینی. من همش یه روز نبودما .
    شما دوتا چرا اینقدر سد و مانع جلو راهتونه؟

    چه کنم؟ چه کنیم؟

    من با تنهایی زندگی کردم (الکی مثلا فاز این خفنا)

    فقط یه آدم لوتی اوتاکو منو میفهمه (یکی مثل کانکی توی انیمه توکیو غول که یه زمانی شاگردم بود!!!)

    پس الکی ادا درنیارید که از هم خوشتون میاد 
    اگه نمیخوای من بردارمش واسه خودم
    .

    طاها شاید باورت نشه ولی خب منم روبیکم رو لبتاب نصبه اصلا من گوشی نوچ ندالم

    هه کارا رو لبتابه برا من ^_^

    بیا اینم از این روبیک رو لپتاپ نصب کن طاها

    اینو برا اطلاع عمومی و وبرا آقا طاها میگم من خودم برام ریخت 

    گفتم شاید شما هم خوشتون بیاد 

    تو یه روایت از امام حسین(درستی رو نمیدونم که واقعا هست یا نه از زبان ایشان تحریف شده ) ما هفته اسمون داریم  درسته اسشون گفتن 

    آسمان اول مثل یک ریگ در بیابان برای آسمان دوم و آسمان دوم خوش یک ریگ واسه یه بیابان آسمان ۳ هست و همینطور برو تا هفت 

    اینجاست که می فهمی چقدر ریزه میزه هستی 

    دنیای بزرگیه 
  • نازنین خاااااااااااانم |=
  • الان اسمم فکر کنم دیگه عجیب نیست یاه یاه یاه =>=

    .

    ببخشید آقای پارادوکس بنده متوجه منظور شما نشدم!!!

    اگر دارین هفت آسمونو واسه من تعریف میکنین بگم که بنده حتی اسم و رنگشون رو هم می دونم.
    ولی باز متوجه کنایه شما از ریزه میزه نشدم!!
    الان داشتین چیزی رو یادآور بنده میشدین؟ یا...

    به هرحال کاملا موافقم که ما از دنیایی به این بزرگی هیچی حالیمون نیست، اونوقت واسه خدا چشم و ابرو میایم و هی با غرور رفتار میکنیم و... بعدش که یه اتفاق یا اتفاقاتی برخلاف خواسته های ما می افته میگیم بهشتت رو نخواستم.

    یه مثال میزنم از دیدمون نسبت به دنیا

    وقتی یه بچه توی شکم مادرشه، ازش بپرسی این دستت رو میخوای؟ میگه (اگر بتونه جواب بده) نه جا رو تنگ کرده. پا چطور؟ اونم میگه نه. همه اعضا رو حتی سر رو هم میگه نه نمی خوام بی فایده ست. اما وقتی از بندناف بپرسی میگه اینو میخوام!! بندنافو عشقه. چرا؟ چون از همونجا...

    حالا وقتی این بچه از شکم مادر خارج میشه و به دنیا میاد. اولین چیزی که همون لحظه قطع میشه بندنافه. چیزی که تو این دنیا به کار میاد، اون دست و پا و سر و... است که نمی خواستی!!

    ماهم الان مثل بچه توی شکم مادر (این دنیا) هستیم. وقتی میریم اون دنیا اولین چیزی که تموم میشه بندنافه(پول، ثروت، قدرت، جسم و...) و چیزی که میگفتیم به درد نمیخوره (خوبی ها، ثواب ها، اعمال نیک و حسنات و...) اونجا به کار میاد.

    مطمئن باشید این دنیا که اینقدر بزرگه، وقتی خدا میگه بهترش رو برات کنار گذاشتم، حالا حساب کن اون دنیا عجب جاییه!!! 

    جوووووووووووووونم، اصل کیف و حال اونطرفه این مسخره بازیا رو چیکار داری؟

    شاید الان با خودتون بگید، خاک تو سرت شهوتیت کنن که به حوریا فکر میکنی. اصلا اشتباه نکنین، این حرف درسته ولی اصل قضیه سرگرمی هایی هست که تو اون دنیا خدا قرار داده مثلا ما تو این دنیا یه بازی کامپیوتری رو ساعت ها بازی می کنیم ولی بازم سیر نمیشیم. حالا حساب کن تو اون دنیا بشینی پشت یه سیستم که خدا طراحی کرده مخصوص لذت بردن تو. اصلا تصور هم نمیشه کرد. خدا گفته برای بندگان صالحم لذت هایی دارم که حتی تصور هم نمی تونید بکنید. برو فقط کییییییییییییف کن

    من کلا تو کف اون دنیام

    فرازی از زیارت عاشورا (زندگی من را مانند زندگی محمد (ص) و آل محمد قرار بده و مرگم را مانند مرگ محمد(ص) و آل محمد قرار بده) آمین

    مثال قشنگی بود

    اینو کاملا کپی کردم ولی خودم قبلا جایی خونده بودم و اونجا حدیث از امام حسین بود ولی خب گفتار هردو یکی است:

    امیرالمومنین علیه السّلام در مسجد جامع کوفه بود که مردى از اهل شام در برابرش به پاخواست و پرسش هائى از آن حضرت نمود و از آن جمله این بود که عرض کرد یا امیر المؤمنین مرا از رنگ هاى آسمان ها و نام هایشان خبر ده حضرت به او فرمود: آسمان دنیا نامش رفیع است و از آب و دود آفریده شده است و آسمان دوم نامش قیدوم است که به رنگ مس است و آسمان سوم نامش ماروم است که به رنگ برنج است و آسمان چهارم نامش ارقلون و به رنگ نقره است و آسمان پنجم نامش هیضمون (هیفون) و به رنگ طلا است و آسمان ششم نامش عروس است و آن یاقوت سبزى است و آسمان هفتم نامش عجما است و درى است سفید حدیث طولانى است مورد نیاز از آن را نقل کردیم.

    فکر نکنم تا قیامتم این آسمونا کشف بشن

    نه من هیچ قصد و منظوری نداشتم 

    این مطلب رو خوشم امد گفتم شاید شما و اهالی سایت هم خوششون بیاد  (من به کنایه صحبت نمیکنم چیزی باشه مستقیم میگم یا من اشتباه میکنم وقانع میشم یا طرف مقابل)

    فقط یه سوال الان ما کدوم اسمون هستیم ؟؟

    من که دوس داشتم ولی این طاها علامه دهره همه چیزو از قبل میدونه

    آها ببخشید من فکر کردم منظور خاصی دارین شرمنده 

    اون که معلومه آسمون اول هستیم دیگه

    من کجا علامه دهر کجا!! من کوچیک شمام

    فقط بنده قبلا وقتی که بیکار می شدم کتابای فلسفی و منطقی و بیشتر فن بیان می خوندم

    توانایی خوبی واسه بحث دارم ولی بیشتر حس میکنم توانایی سخنرانی و کنفرانس رو بیشتر دارم

    چون چندبار قرار شد بنده کنفرانس بدم و تو هربار چنان کنفرانسی دادم که معلم تا چند هفته میکوبید تو سر بقیه دانش آموزا حتی با اینکه من تو اون درس از خیلیا خنگ تر بودم ولی واسه کنفرانس آمادگی فول آپشن میگرفتم.

    هر کسی طی زندگیش توانایی های خاصی رو جذب میکنه و این بیشتر به نوع زندگی فرد بستگی داره ( ولی بعضیا میگن ذاتا اینجوریه که این از نظر بنده اشتباهه) و در مدت نامشخصی ( چون واسه بعضیا حتی تو سن کودکی و واسه بعضیای دیگه سن های بالاتر ) استعدادی رو کم کم نشون میده.

    ما ایرانیا پتانسیل فوق العاده ای برای برتر بودن داریم ( اگر در مورد مزاج ها بخونید متوجه میشید مزاج ما ایرانیا و کشور های اطرافمون اکثرا صفراویه که نماد آتشه و گرم و خشکه چون جغرافیای این منطقه از دنیا اینطوره) 

    ولی متأسفانه نمی تونیم ازش استفاده کنیم به خاطر... اصلا ولش کن یاد بدبختیام افتادم 

    من برم گریه کنم... اااااااااااااهههههههههههههههههههههههههههه

    😱😱

    .

    عجب پارادوکس تو منو یادته

     

    دادا من نیاز به راهنمایی دارم 

    همینجوری خشک وخالی که یادم نمیاد 

    یکم راهنمایی کنی احتمالا یادم بیاد  چون حافظم قوی 

    یه راهنمایی کوچولو ؟ خخ

    مرسی ک منو به کابوس هام میرسونیییی ♡_♡

    خواهش میکنم خوشحالم که این وبلاگ بعضیارو میترسونه .

    سلام

    اسمم محمده من 13 سالمه از5 سالگی داستان ترسناک و اینجور چیزا میدیدم و من تا 10سالگی خیلییی میترسسیدم و لی الان دیگر عین خر عادت کردم اینجور داستانا برای من پوچه داداش

    یک چیز ترسناک بهم معرفی کن داداش گلم

    سلام اینجا همینقدر ترسناکه بهتره به سایتای بزرگتر سر بزنی اگه پوستت کلفت شده دیگه این چیزا نمیترسوندت

    کی اینا رو از خودش دراورده؟

    این عکس یه شایعه بوده که بعد مدتی پاک شده که برای یکی از دانشکده های پزشکی و اموزش به دانشجو ها از مانکن عروسکی استفاده شده و این عکس توسطه یه عکاس گرفته شده بود که با پخش این شایعه به خاطر بهم ریختن فضای مجازی هم محکوم شدش...

    چرا واقعیت تحریف میشه؟ :/

    شایعش جذاب تره .

    شاید جذاب باشه اما واقعیت نداره ادم حس اسکوایت بهش دست نمیده؟

     

    .
  • یکی از همینا
  • سلام دوستان من خودم یکی از همینا هستم 😊😄 اینقدم باحالم ک نگوووووو

    نگی هاااا

    .

    :)

    چه خوشکل بوده 

    اری .

    قشگ از کامنتا میشه یه فیلم سینمایی ساخت که 100 درصد سیمرغ بلورین بهترین وبلاگ رو میگیره خخخ

    فیلم فلسفی روانشناختی هم شده

    بیا خونه ما بیا خونه ما

    ★★★★★

    .
  • .:: ꧁❖◉𝑺𝑨𝑵𝑹𝑶𝑿◉❖꧂ ::.(پاچه مال برتر😐✌🏻)
  • افشین ینیییییی خداایاااا

    .

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی