midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

 

دختر کوچولو گریه میکرد و عکس نمیگرفت  چون میگفت :
"پسر کوچولو اون رو ترسونده "

-پیداش کردی؟

 

  • night wolf

نظرات  (۲۳)

از سمت چپ بین زن دومی و سومی یه پسر هست 

اون وایین

خود خودشه

یا خودا*-*

یا خود خودا 
(༎ຶ⌑༎ຶ)

اهههه ترسیدم چه باحال بود😃😃😃😃😃

مرسی اه
  • فرشته بی بال
  • کنار پای دختر سوم از سمت چپه....

    احسنت
  • محمد صادق تقی زاده
  • آ    ا    ا   آرررره !

    خوش به حالت

    فقط بگم که عاشق وبت شدم :/

    مچکرم 

    عکاس?

    نه درست دقت نکردی
    ولی جوابتو دوست داشتم

    اره

    درست وسط پاهای اون دوتا دختر که یکیش یه چیزی مثه دوتا حلقه فلزی از دستش اویزونه و اون یکی هم لباس گورخری پوشیده و گردنبند گردنشه

    (درسته؟)

    گل گفتی آی گل گفتی 
  • محمدصالح کامیاب
  • سلام

    عجب جایی!!!

    بپا شبا نیایی 
  • یگانه دخت
  • :|چه قالب خفنییییی شده

    مچکر 
  • یگانه دخت
  • 😁

    تو اینجا چیکار میکنی ؟؟؟
    برو میترسی دوستت منو میکشه
  • یگانه دخت
  • :|هان منظورت چیه

    منظورم نداشتم ...
    گفتم یوقت اینجا ترسناک نباشه اذیت بشی 
  • یگانه دخت
  • 😂😂😂من هرروز نون و پنیرو خطر میخورم

    پس خوش اومدی
    فقط لقمه هاتو کوچولو بگیر 

    من عاشق اون چشم سیاهه بالای صفحه شدم که عین شاسگولا اینور اونورو نگاه میکنه

    یه حس ترسناکیم داره


    این؟

    اوهوم

    . نترس من اینجام

    اول نگرفتم

    کامنتا رو خوندم دیدمش*-*

    بلا ب دور

    . منم نصف شب دیدم یهو برجستم به آسمانها 

    باز هم پیدا کردم-_-

    الان چهار ساعته تو وبتم

    این نت تموم شد قراره کلی بدبختی بکشم

    .

    قبلاً براتون کامنت گذاشتم هنوز تایید نکردیم دو ساعت به صفحه مانیتور کامپیوتر خیرم راز عکسو  فهمیم پشمام⁦(●´⌓`●)⁩

    . قبلی رو تایید کردم

    اولین کامنتم واقعا دو لغت به صفحه مانیتور خیره فهمیدم چی بود

    .

    سلام حاجی من تا اینو دیدم فقط این ور و انور رو می بینم که ایا منطقه امن هست یا نه : ) 

    اما در کل بخوام بگم خایه هام زیر گلوم پاپیون شده.

    همه جا امن و امان است خیالت راحت

    :|

    بله پیداش کردم بیشرفو 

  • ꧁❖◉𝓢𝓐𝓝𝓡𝓞𝓧◉❖꧂ (پیشی لاور اعظمฅ😸ฅ)
  • کنار پاشه😲

    درسته .
  • بچه درخواست
  • رنگ پوستش فهمیدم سفیده گوشی ام داش میلزید چرا فقط جلو صورت اسکرین شات گرفتم باید پاک کنم

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی