midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

 

دانلود ویدیوی خودکشی اختاپوس 💀

 

من همراه پنج نفر دیگه شیفت شب کنترل کیفی شرکت انیمیشن سازی بزرگی بودیم که جایز نیست به خاطر یه سری مساعل اسمشونو بیارم.
کار من همراه با دوستان این بود که قسمت ها و اپیزود هایی که توسط بچه های انیمیشن سازی ساخته میشد رو یک بار دیگه بررسی کنیم و بازنگری کنیم تا اگر ایرادی داشت سریعا بهشوون گزارش بدیم.
شرکت ما در حال پایان بندی قسمت های اخر سریال کارتونی باب اسفنجی شلوار مکعبی بود و داشت یه سری قسمت های پایانی رو برای کمک کردن به شرکت اصلی میساخت و خوب طبیعتا یه پولی هم میگیرفت.
من و دوستانم پشت میزامون نشسته بودیم و هرکدوم مسعولیت قسمتی از ویدیو هارو به عهده میگرفت.کار ما این شکلی بود که بچه های انیمیشن ساز ۵ قسمت در ماه میساختن و اخر ماه به ما تحویل میدادن و ما هرکدوم یکی از این قسمت هارو جداگانه بررسی میکردیم و ایرادات یا مشکلاتشون رو به اونا گزارش میدادیم.
اون شبم همین اتفاق قرار بود بیوفته.همگی جمع شدیم و پنج ویدیو رو توی مانیتور تقسیم کردیم.
هرکدوم از بچه ها یه قسمت رو برداشتن که هر کدوم از این قسمت ها یه اسم داشت.مثلا به یکی قسمت باب اسفنجی  به اسمان میرود رسید و به یکی دیگه قسمت سندی و پاتریک اشتی میکنند.
به من یه قسمت با یه اسم عجیب رسید.
به یکی از دوستام که نسبتا از بقیه بیکار تر بود گفتم بیا اینو ببین چه اسمی داره! بهتر نیست عوضش کنیم؟ یکم واسه بچه ها بد نیست؟
یکم خندید و گفت شاید یه شوخی مسخرس اخه مگه میشه این ویدیو اسمش این باشه اون وقت بچه ها چی فکر میکنن.
پیشنهاد داد ویدیو رو پلی کنیم.
و اون لحظه من بزرگترین اشتباه زندگیم رو مرتکب شدم.....


ویدیو پلی شد.
من و دوستم چشم دوخته بودیم به صفحه.
ویدیو در مورد اختاپوس و باب اسفنجی و پاتریک بود که تو یه روز افتابی توی شهر داستانشون شروع میشد.
کیفیت ویدیو از بقیه ویدیو ها پایین تر و صداها عقب جلود بود رنگ ها کمرنگ بودن خلاصه ویدیو معمولی نبود.
داستان از این قرار بود که اختاپوس قرار بود فردای اون روز کنسرت بده و داشت شدیدا تمرین میکرد که صدای خنده های باب اسفنجی و پاتریک مانع تمرکز میشدن.
اونم میرفت بیرون و بهشون تذکر میداد که بس کنید دارم تمرین میکنم.
اونا هم گفتن باشه و رفتن تو و اختاپوس با خیال راحت شروع کردن تمرین کردن.
فردا اون روز اختاپوس اماده شد تا بره روی صحنه و شروع کردن به نواختن کلارینت که تا اینجا همه چی معمولی بود.
همینجور میزد و میزد و ویدیو فرکانسی تر و نویز دار تر میشد و کیفیتش پایین میومد.
بعد از نواختن ، صدای تماشاچیان حاضر توی صحنه درومد.
اما صدا صدای معمولی نبود.
مطمعنا صدای جمعیت این شکلی نبود که ما شنیدیم یعنی صدای جیغ زدن از روی شکنجه نبود.
صدای وحشتناکی بود و خیلی ازار دهنده.
صدای جییغ به نظر میرسید مربوط به بچه باشه چون صدای تیزی داشت و از روی درد بود.
تماشاچیان همینجوری جیغ میزدند و ویدیو نویزی تر فرکانسی تر و بی کیفیت تر با لرزش های عجیب میشد.
دوربین جای ثابتی نداشت و همینطور کل صفحه بالا پایین میشد.
اما نکته جالب تر چشمای تماشاچیان بود.
دقت کردیم این چشما چشمای معمولی همیشگی کارکتر های این کارتن نیست.
چشماشون از حالت کارتونی خارج شده بود و خیلی طبیعی و ریز بینانه تر شبیه به چشم انسان بود.
چشمانی با دقت بالا طراحی شده و  البته عجیب که تا حالا سابقه نداشت از اشکال انسانی توی این کارتن استتفاده کنند.
اختاپوس که چهره برهمی داشت و خیلی بی تفاوت از روی صحنه رفت و دوربین نشون داد که وارد خونش میشه و روی تخت میشینه.
دوربین این بار رفت روبروی اختاپوس بود و ویدیو حالت های نویزی و فرکانسی بیشتری به خودش گرفت.
صدای دریل میومد صدای خش خش صدای های غیر عادی صدای پچ پچ و نجوا و گاها فریاد که اصلا ربطی به کارتن نداشت و واقعا ازار دهنده بود.
دوربین روبروی اختاپوس بود و داشت روی صورتش زوم میشد که.....


دوربین داشت روی صورت اختاپوس با همون نویز ها و فرکانس ها زوم میشد که یهو یه عکس ظاهر و سریع قطع شد.
خیلی سریع بود و من و دوستم با دیدنش شکه شدیم.بهش گفتم بزن عقب و فرم بندی کن ببینیم چی بود.
دوستم همین کارو کرد دقایق پیش رو فرم بندی کرد.
تبدیل شد به ۱۰ فرم که تو یکی ازفرم ها عکس افتاده بود.
دوستم رفت روی فرم عکس و عکس مشخص شد.
باورم نمیشد چی دارم میبینیم.
عکس جنازه یه بچه ۶ ساله پسر بود که شکمشو پاره کرده بودن و جفت چشاش از کاسه بیرون بود و یه عروسک باب اسفنجی کنار دستش.
سایه عکاس روش افتاده بود و قابل تشخیص بود.دل و روده بچه بیرون بود و خون همه جارو ریخته شده بود.پسرک معلوم بود خیلی درد کشیده چون دهنش باز بود و‌حالت بدی گرفته بود بدنش.
با دیدن این عکس اعصاب من و دوستم حسابی ریخت بهم من احساس خشم و ناراحتی داشتم.
دوستم گفت ادامه بدیم؟
من گفتم باشه و باز ویدیو با اون صداهای عجیبش و فرکانس ها و نویزهاش شروع شد.
دوربین همینطور داشت روی صورت اختاپوس زوم میکرد که باز یهو یه عکس دیگه ظاهر و سریع قطع شد.
باز فرم بندی کردیم و دیدیدم عکس این بار مربوط به جنازه یک دختره کوچیکه ۴ سالس که باز مثل قبلی روده هاش بیرون بود و چشماش از کاسه دراورده شده بود و بغلش عروسک پاتریک بود و باز هم سایه عکاس روی جنازه‌.
صحنه بدی بود موهای دختر و دست و پای کوچیکش غرق خون بودن من احساس تهوع داشتم که گفتم خواهش میکنم بزن بره.
دوستم ویدیو رو باز پلی کرد.
دوربین کیفیت بدتری به خودش گرفت صداها بی ربط تر شدن و کیفیت همه چیز امد پایین.
دوربین در حال زوم بود که باز یه عکس دیگه ظاهر شد و سریع رفت.
با فرم بندی به عکس رسیدیم که این بار دیدیم سه تا بچه کنار همن.
روده هاشون بیرون بود و چشم نداشتن.
عروسک های پاتریک و باب اسفنجی و اختاپوس روشون بود و همه چیی غرق خون بود.
اما وقتی دقت کردیم متوجه شدیم این چشم های از کاسه درومده چه قدر شبیه چشم های اون تماشاچیا بود و نکنه صدا تماشاچیا هم صدای همین بچه ها بوده باشه؟
به این نتیحه که رسیدم حالم بد شد و کف زمین بالا اوردم.
دوستم ویدیو رو قطع کرد و امد بالا سرم.
گفت خوبی؟
گفتم زنگ بزن رعیس بچه های انیمیشین بیاد ببینیم چه خبره اینجا.
دوستم سریع زنگ زد و رعیس یک ربع دییگه رسید دفتر کار ما.......

 


رعیس بچه های انیمیشن با حالت تعجب وارد شرکت شد و امد بالای سر ما.
گفت چی شده ما هم موضوع رو بهش گفتیم و باز از اول همراهش ویدیو رو دیدیم و صحنه هارو نشونش دادیم و رسیدیم به اخراش.
دوربین دیگه روی صورت اختاپوس زوم بود.پر از صدای جیغ و ناله از درد که اعصاب هممون رو خورد کرد.
دوربین رفت طرف دیگه ای از اتاق اختاپوس که نشون داد اختاپوس بلند شد اسلحه شو برداشت و به چشم خودش شلیک کرد و خون و مغزش پاشید به دیوار.
صحنه افتضاحی بود‌.
چندبار بالا اوردم چون هم خون از روی واقعیت خون و هم مغز از واقعیت مغز درست شده بود دقیقا مثل چشم های حضار داخل امفی تعاتر که برای تماشای کنسرت امده بودن.
ویدیو تموم شد‌.
دیگه کسی از ترس توی اتاق جز ما سه نفر نمونده بود.
رعیس تصمیم گرفت به بچه های انیمیشین خبر بده که موضوع چیه اما بچه های انیمیشن گفتن ما خبر نداریم و اصلا همچین قسمتی نساختیم.
داستان به پلیس کشید و ما ویدیو رو بهشون نشون دادیم.
اونا هم تحقیقات رو روی ویدیو شروع کردن و ما امیدواریم چیزی بشه پیدا کرد.

توجه:داستانی که مطالعه کردید اخرین نوشته ها و دست نویس های کارمند شرکت بررسی انیمیشن های ساخته شده بود که شاهد این ویدیو شد.
او افسرده شد بعد از یک هفته به علت دیدن صحنه های وحشتناک ویدیو خودش را دار زد و کشت.
ویدیو از روی تمامی رسانه ها از جمله یوتوب حذف شد و بچه های توی این ویدیو که به طرز فجیحی کشته شده بودند نیز شناسایی نشدند.
پلیس هیچ‌اثری از عکاس که سایه اش روی جنازه ها بود به دست نیاورد.
کارمندان شرکت انیمیشن سازی بخش کارتن باب اسفنجی قسم میخوردند همچین ویدیویی را نساخته اند و هیچکس نفهمید ویدیو توسط چه کسی ساخته و وارد شرکت کنترل کیفی شد.
سپس بعد از یک سال پرس و پاسخ و جمع اوری سرنخ به علت نبود مدارک کافی پرونده بسته شد.

خواهشمند است دنبال ویدیو نگردید.
چیزی که تعریف شد واقعی و بسیار فراتر از چیزیست که حس کردید پس برای پیدا کردن ویدیو اصلی و نام اون سوال نفرمایید.
اسم ویدیو و مشخصات ان برای سلامتی روحی شما برای همیشه پنهان خواهد ماند.

پایان.

 

 

 

دانلود ویدیو 💀

 

 

  • night wolf

نظرات  (۲۲۹)

  • bts world ^^DNA
  • خاک *-*

    وای می ترسممممممممممم دیگه هیچ وقتتت باب افسنجی نمی بینمممممم *-*

    نوشته بودم که ⛔16
    چرا وارد میشی پس؟
  • محمدصالح کامیاب
  • فیلمش تو آپارت هست

    در ضمن دو تا داستان براش وجود داره

    و اینکه فقط برای سر در گم کردن مردم ساخته شده

    و یه سوال مطالبتو از http://monster-quest.com/ بر می داری؟

    نه منابع مختلفه جای مشخصی نیست
    اینم یادم نمیاد از کجا گرفتم
    مهم نیست اینا همش واسه سرگرمیه
    ولی همین که این کارتون ساخته شده نشان از روح سیاه بعضی ادماست
     

    ترسناک بود

    خداروشکر 

    عجب داستانی خیلی باحالی باهات حال میکنم من با هر بار دیدن پستات یک لحظه به خودم میام خیلی با حالن :)

    ولی نهایتا با خوندن مجموع این مطالب زندگی آدم زشت تر میشه
    شاید یهویی بزنم این وبلاگو حذف کنم باید دلیلی برای ادامه دادن باشه

    تمامه ذهنیتم از باب اسفنجی خراب شد*-*

    البته این ربطی به داستان اصلی نداره
    ولی بعید نیست افرادی در قبال دریافت هزینه های هنگفت از اشخاصی ناشناس دست به ساخت یا فروش هرچیزی بزنن
  • bts world ^^DNA
  • من 17 سالمه *-*

     در ضمن الکی گفتم ترسیدم که اب نمکش زیاد شه *-*

    ترسناک که هست مطلب
    ولی حتما تو خیلی شجاعی 
  • دایی مشتی
  • سلام حقیقتا تمدن های ما شیبه یه بمب ساعتی هستن

    خودمون با ساخته های خودمون در حال نابودی خودمون هستیم

    بزرگترین شکنجه برای انسان انفرادیه خودشو با خودش تنها بذاری

    تو هدفت چیه از زدن این وب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ *-*

    وقتی خودتم از بعضیاشون می ترسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مرض دارم 
  • bts world ^^DNA
  • نه نیست ^^ اتفاقا خیلیم گوگولیه ولی دردناکه ترسناک نیست که چطور یه ادم که خب صد در صد ادم نیست حیوونه تونسته بچه ها رو با این حرکت وحشیانه بکشه...

    فقط برا بچه ها ناراحتم ....هق هققققققققق

    از مردن بدتر هم هست که نمیخوام درموردش حرف بزنم

    اوکی^^

    خوب میشی بهت امید دارم خخخخخخخخخ

    زیاد امیدوار نباش 

    اوههه پس وضعت خرابه

    از چه لحاظ مرض داری جانم؟؟؟

    مرض روحیه؟؟ جسمیه؟؟ 

     ول کن

    اوکی

    برو تو بخواب خخخخ

    هر وقت بخوام میخوابم
  • آواز عسکری
  • وویی من دیگه غلط اضافی بکنم بشینم باب اسفنجی ببینم:
    .
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • خوشم میاد همه میان میگن نترسیدیم:////////

    باشه شما شجاع:////////

    من خودم دیگه خواب ندارم همشم بخاطر دوستان هست که نفرینم میکنن 😁😁😁

    ببخشید از کجا فهمیدید پسر بچه 6 سالش بود و دختر بچه 4 سال؟ 

    من که نفهمیدم ولی از روی اندازه و  هیکل حدودی حدس زدم حتما
    من روی واقعی بودن داستانا اصراری ندارم مهم اینه که باحال باشن
  • محمد حسین قاسمیان
  • سلام از این داستان خوشم اومد من نه از ظاهر عکس بالا نترسیدن نه از داستانش من بازی های +18هم بازی میکنم مسل مورتال کمبت که پر از فیتالتی های وحشت ناک داره ولی به دنبال این فیلم نمیرم چون باعث دردسر میشه و من پیشنهاد میدم که از این فیلم حتما حتما نبینید باعث درد سر میشه 

    محمد حسین قاسمیان بافقی 15 ساله کلاس 10 ام

     

    ممنون

    ممنون از نظرت
    من خودم ویدیوشو دیدم این متن داستان الکیه در این حد نیست و ویدیو خیلی متفاوت ازین داستانه
  • زینب طباطبایی
  • سلام من ۱۹سالمه گفتم بیام اونو ببینم. خیلی خیلی ترسناک بود. احساس میکنم خودمم اینجوری شدم. بابا این خیلی اسراریه میشه تا اخر عمرت بهش فکر کنی. من که دیگه کلا مخم تعطیله.

    پس بهتره بیشتر وارد این مسائل نشی

    سازنده خود کشی بختاپوس  اندرو اسکینر یک انیماتور ناراضی اسکاتلندی است که به جرم نه فقره قتل در نزدیکی سال 2006 دستگیر شد ، و مسئولیت تولید مثل "پنج نوار" را نیز دارد ، ضمن ویرایش دیگران

    اینقدر راست و دروغ مخلوط کردن دیگه نمیشه تشخیص داد کدومش درسته
    همه مطالب اینجا واسه سرگرمیه ممنون از اطلاعاتت

    خواهش و میگم مطالبی راجبه باب اسفنجی قسمت bootleg گذاشتین

    پس در قسمت آخر فقط اختاپوس خودکشی میکند پس بر سر باب اسفنجی و پاتریک چی اومد

    زیاد جدیش نگیر قرار نبوده اصلا داستانی داشته باشه 

    عکس پسر بچه هارو داری؟؟

    یا میدونی کجا میتونم پیداشون کنم!؟

    من کلیپشو دیدم اونجوری که توی توضیحاتش نوشته نبود

    هوی هوی هوی

    میناسان (دوستان) آروم باشید

    افشین جان قربونت برابر عزیز اگر ازت خواهش کنم کلیپشو میزاری؟؟؟

    خواهش خواهش خواهش 

    مگه دوست نبودیم؟؟؟؟

    قربونت بزار دیه!!!

    چیز خاصی نیست آخه الکی بزرگش کردن 

    ببخشید سلام برای نگاه کردن در یوتیوب باید با فیلترشکن وارد شویم ؟

    بله
     یه راه دیگه هم اینه که ویدیوشو از لینکش توسط سایت های واسط دانلود کنی
    مثلا این سایت که اگه لینک ویدیو رو توش وارد کنی میتونی دانلودش کنی

    جالب بود👊 خیلیم ترسناک نبود یجوری بود حالا شب بتوام بخوابم پشمام میریزه🤣

    آره چیزای ترسناک بیشتر چیزایی هستن که ازشون شناخت نداریم.

    آقا من کاملشو دیدم واقعا ترسناکه که کاملش 8 دقیقه هست و داخلش وقتی کله ی اختاپوس به کلی میترکه و نابود میشه اگه رنگ اون صحنه رو به قرمز تغییر بدید متوجه میشید روی تصویر نوشته شده (اگر خودکشی نمیکرد کار تمام مردم تمام بود) و بعد این من خیلی ترسیدم لطفا اصلا سراغش نرید

    هر چی میگم پیگیر نشین هی بیشتر میرید سراغش
    .

    حاجی من ویدیو رو توی یوتیوب پیدا کردم یه ذره زدم جلو ولی یه ذره هم نتونستم تحمل کنم اصلا ویدیوش رو نبینید😢

    یکم خوفناکه

    سلام.داداش من پشمام ریخت اومدم تو وبلاگت.خیلی ولی عالی هستید شما.چون همچین وبلاگی ندیده بودم.2 اگه هرکسه دیگه ای بود اسم ویدیو رو میزاشت و میگفت مسئولیتش با خودته اگه ویدیو رو ببینی.خلاصه با وبلاگت حال کردم

    سلام اسم ویدیو همین خودکشی اختاپوسه
    فدای شما

    تو این را دیدی

     

    بله

    چه جالب بنظرت برم ویدیو رو ببینم یا نوچ ؟؟؟ خودت دیدی یعنی دقیقا همینجوری بود ؟؟ ترسیدی ؟؟ دلخراش بود یا نه ؟؟

    نه بابا ویدیوش مسخره بود خواستی برو ببین

    اوهاع من این قسمتشو دیده بودم تو جم جونیور ...

    قلب درد گرفتم ولی یه خواهشی ازت دارم 

    خب نخون اینارو پاک میکنم اینجارو ها
    خواهش چیه دستور بده 

    نه پاک نکناااااااا خیلی به این وبلاگت علاقه دارم. میخواستم بگم ادامه بدی این وبلاگتو اگه میشه 

    من دستور نمیدم فقط یه خواهش بود 😊

    .حتما

    میشه عکس بچه هارو نشون بدی اگه نشون بدی خیلی خیلی مهم میشم😇😇😇

    .

    این یعنی چی

     

    نه نداریم عکسشو باید خود ویدیوشو پیدا کنی و ببینی

    .

    خودم ویدیو شو دارم ولب خیلی سریع باهر برنامه ای رفتم نمی شه

    بیخیالش چیز خاصی نیست که بخوای ببینیش
    منم عکسی پیدا نکردم ازش

    تورو خدا حطا فیلمش تو آپارات هست تورو خدا💓💓💓

    مطلب ترسناک  نبود و خودم  دوستم کارش  با کامپیوتر بو اون هم فرم بندی کرد ستا عکس رو نشونم داد هردو بالا آوردیم

     

    ..

    ببی

    .
  • ستاره بنفش
  • من 9 سالمه. همه مطالبت رو میخونم و نمیترسم. ایراد داره اینجا بمونم؟

    خیلی نترسی منم موقع خوندن خیلی اثری روم نداره ولی موقع خواب میان سراغم 
    اگه نمیترسی که نه 
    .

    پشمام :/

    وبت خیلی خفنع

    بات این دیگ چی بود؟

    پشمام فر خورد :/

    . ممنون

    جون هرکی دوست داری یه ادرس بده من از این ها خیلی دوست دارم

    توی آپاراتم هست ویدیوش

    خود ویدیو توسط شیطان ساخته شده.

    .

    یه چیزی.بچه های انیمیشن سازی میگفتن ما این قسمت و نساختیم. اونجا فقط انیمیشن ساز ها هستن که اینا رو میسازن مگه به غیر از اینا کسه دیگه ای اونجا بود ؟ ممکن بود اونی که اینارو کشته بود بسازه . فقط عروسکای دست بچه ها منو شوکه کرد. من که نفهمیدم سازنده اصلی کیه. درضم من فیلمشو دیدم . اما ادیت شدس اصلیش ممنوعه و از یوتوپ پاک شده . عکس اون بچه هایی هم گف ندیدم چون سانسور شده بود.

    منم بجز این نسخه دیگه ای ندیدم
    در واقع ساخته نشده فقط تیکه های قسمتای مختلف بریده شده و با کمی افکت و تغییر
    چیز خاصی نیست 

    سلام من ۱۱ سالمه و نمی ترسم از هیچی و خواب بدم نمی بینم زیاد اما عروسک باب اسفنجی مو چی کار کنم؟

    . من خودمم با این که پسرم عروسک دارم بامزس عروسکه دیگه نگهش دار

    سلام من نتونستم دانلود کنم میشه فیلم رو به ایمیل من بفرستی   

     

    a.ghodrati85@gmail.com

    ویدیو حذف شده

    خود کوشی میکی موس چی پس یادت نره 

    مطمعنی وب زدی ؟بیشتر شبیه ارایشگاه شده با برگ میای بی برگ میری خخخخخخخخخخخ

    اون خیلی قدیمیه
    ولی قسمت آخرش خیلی عجیب و خفنه

    منم رفتم نگاش کردم. چیز خاصی نبود. حتی تونستم رو عکس بچه ها ویدیو رو متوقف کنم(خدایی کار سختی بود)

    چشماشون هم اصلا شبیه توصیفاتش نبود:/

    انگار عروسکی بودن:/

    ولی خب واسه وقت هدر دادن خوبه:=)

     آره نمیدونم چرا بعضیا شلوغش میکنن
    بعضیا همش تقصیر اوناست 
  • 정국iii♥♪ ngh ♥♪br
  • یافتمممم

    پس بخاطره اینه دیگ شلوار مکعبی جونم نمدههه

    خو واقعیتو بگم نترسیدم 

    همین 

    با تچکر

    شاید واسه همین چیزا دیگه پخشش نمیکنن
    چی میبینی که ازینا نمیترسی

    .
  • 정국iii♥♪ ngh ♥♪br
  • آممم

    من ؟؟؟

    چیزه خاصی نمبینم 

    فق سرگرمیم دیدنه فیلمای ترسناکه ساله آمریکاس

    همین

    . دیگه چی میخوای ببینی 
  • 정국iii♥♪ ngh ♥♪br
  • ککککک

    چیزه خاصی نیس باباااا

    فق دو س شبه اول توهم میزنی 

    همین 

    بد ترست میریزه

    من کارکشتم

    اره میدونم الکی جو میدم که هیجان انگیز تر بشه.

    ویدیو رو دارم کیفیتش ضعیفه نویز هن همین طور متاسفانه حقیقته با فیلتر شکن قوی تو 1000 تا سایت خارجی گشتم تا پیداش کردم بخاطر کیفیت پایین زیاد معوم نبود

    جدیش نگیر

    شب اختاپوس میاد منو میخوره°—°

    فقط دلم واسه اون یارو سوخت که خودشو دار زد•_•

    اون خیلی روح لطیفی داشته تو اینطوری نباش

    گفتی تو فیلمو مشاهدع کردی اصن اونجوری نبود چون اصلیشو ندیدی اون سانسور شدس نسخه ی اصلی توی یوتیوپ و چندتا سایت و پیج تو اینستاس کع فیلتر یا حذف شدن قسمت واقعی هیچوقت دیده نشد با کیفیت بالا و سانسور زیاد دید شد هرجا اصلیشم میذاشت فیلتر یا حذف میشد

    نه بابا ویدیو رو نمیشه کامل از رو اینترنت برداشت هرچی بردارن یکی دیگه آپلود میکنه
    از اولم چیز خاصی نبود که بخوان سانسور کنن یا حذف کنن

    یع چیزی توش چطور بود واقعا بچه هارو نشون داد سایه قاتل افتاده بود شاید ترسناک نبودع حال بهم زن بود من خودمنگا کردم یتیکش ترسیدم ولی بعد یکم استفراغ کردم

    .

    📅😐 میشه یه پست راجب یجوج مجوج بزاری

    کار سختیه شایدم بذارم نمدونم

    خیلی ترسناک نبود چه فیلم چه مقاله بیشتر اعصاب و روان آدم تحت بازی گرفته میشد دوستان کسی تونسته عکس اون بچه هارو پیدا کنه؟؟ 

    .

    من مردم دیسب حس میکردم نگام میکنن من تورو نفرین کنم بمیری

     

    خب چرا خوندی من که نوشتم +16

    واس کانالم میخواسم

     

    .

    مح 14 سالمه ولی عاشق ماورام یزره طلسم و عینا بزار

    جادو و طلسم شرمنده گناهه این کارا طبقه 4 جهنمو واسه افرادی که دنبال جادو میرن تدارک دیدن

    بلال شدم این چیه بخدا ترسناکه

     

    .

    این داستان واقعیه😐منظورم از واقعی ینی تو یکی از قسمتای باب اسفنجی هست😐

    آره اینا تیکه هایی از کارتون اصلیه که برداشتن سرهم کردن و 4 تا افکت دادن که ترسناک بشه
    یه نسخه متفاوت دیگه ازش دارم

    من خیلی باب اسفنجی رو دوست دارم ولی دیگه نمیبینم😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😲

    .نه طوری نیس ببین

    خب داستانش داستان بدی دیگه نمیبینم

    .

    پشمام ویدویو رو میخومXD 

    .

    من و دوستام تو کار سایت سازی هستیم این سایتو خودت درست کردی 

     

    من کارتونشو دیدم اگه با لپ تاپویدیو رو نگاه گنی و دستتو رو اینتر بزاری میشه چند فرم در ثانیه و میتونی عکسا رو ببینی 

    وبلاگت خدای باحاله دمت گرم

     

    تشکر آره خودم درست کردم

    بعله بعله از سایت غذا برای روباهم بهتره حالا اسم وبلاگت چیه

    نیمه شب

    من نمیفهمم میدونین که کارتون های امریکایی ازتوگندیده است این فقط بخشی از کثافت کاری هاشون هست چرامانبایدفیلم وببینیم چرانباید دنبالش بگردیم چرا هیچ کاری باشرکت باب اسفنجی نداشتن اون همه بچه مرده جنازه یکیشم پیدانکردن اونانمیخوان ماواقعیت وبفهمیم حتی باید خبرش می پیچید اینکه یک نفرباشه که به همه چیز دسترسی داشته باشه

    خب این که واقعی نبود و توسط کمپانی سازنده باب اسفنجی ساخته نشده خیلی از موارد هم قابل اثبات نیستن و مسائلی وجود داره که شکایت کردن رو بی فایده میکنه

    لطفا کد ویدیو رو بگیییییییییییییییییییییییییددددد

    هان؟ چی؟ 

    این دیگ زیادی  جنایی بود😐💔

    اره قبول دارم .

    سلام من فسمت اصلی که 8 دقیقه هسن رو دیدم شبیه توضیحات بود ولی نه اونقدر ترشناک و صدای دریل شکنجه و اینا بود من 11 سالمه و نترسیدم زیادی شلوغش کردن.

    . که اینطور

    منی ک خودکارام و دفترام باب اسفنجی بود واییییییییییییییییییی  شکست سنگینی خوردم

    ای بابا

    من ک دیگ تو این حال و هوا نیستم.من بیی تیی اسمو میخواااام

    ..

    اگه فیلمی که8 دقیقس رو میخاین لینک زیر هستش

    اگه فیلمش که هشت دقیقه هستش رو میخواین  این فیلم هستش.

     

  • امیر. کسرایی
  • بابا. مذخرفه. خود. کشی. چیه. یه. عده. تمدن. اینو. ساختن. که. مای.  ساده.  رو. از. این. کارتون. بترسونن. اصلا. کی. تا. الان. اسلحه ی. اختاپوسو. دیده.  اگر. حقیقت. داره. پس. چرا. سازنده. کپ. کرده. یه. کارتون. ساده. بیشتر. نیست

     

    .

    از نظر من زیاد ترسناک نبود چون قبلا این قسمت نگاه کردم ولی هنوز ماندم وقتی فیلم و نگاه کردم چرا چشم های همه قرمز بود

    .

    پشمامممم😨😨

    من ک دیگه هیچوقت باب اسفنجی نگاه نمیکنم .اصن کلن ذهنیتم از باب اسفنجیو پاتریکو اختاپوس خراب شد😭

     

    جدی نگیر
    ولی ذهنیت ادمو خراب میکنه 
    .

    از نظر من تو داستان خلعی جوو دادن اصلا اونقد ترسناک نیس

    موافقم

    کلیپ تو یوتوپ هست من دیدم ولی اوجانشو نگف که اختاپوس موقع رفتن به خونه .رستوران خرچنگ دیده میشه توش قرمزه و به نظر میاد کسی اونجا مرده بود

     

    آخرش خودمم نفهمیدم چندتا ویدیو از این هست و کدومش درسته

    وای خدای من ته خنده بود .... پست های باحالی میزاری دمت گرم

    . چطوری به این میخندی

    من تا دوساعت دیگه برای قتل به سراغت میام .......................یوهاهاها

    تو را خواهم کشت

    نیومدی پس؟ .

    سلام بزرگوار باعث بانی مرگ این کودکان و انمیشن به پلیسه اف بی آی و ایلومناتی هایه درجه ۴۴ ربط داره از سفر به کانادا خود داری جد میگم 😐درزم سازنده باب اسفنجی بدلی نارسایی نورون هایه مغزی دو سال پیش فوت کرد خیلی مراقبه خودت باش تو این دنیا پیاز داغ وجود نداره تو این دنیا فقط بدی خوبی پول واسلحه وآدم وجود داره 

    .

    من صحنه های ترسناکشو میخوام ک هیچ کدومشونم نداشت :///

     

    یه ورژن دیگه داره یکم بهتره

    واقعا فیلم فوق العاده ای من که دیگه صبر ندارم باید نگاش کنم

    میکشمتون چرا بیانتون اینجوره 😭همش میگه نظر دادن فقط برای اعضای بیان امکان پزیره بیان ویروسی شی یمیری هک شی نابود بشی

    کجا نمیتونی نظر بدی؟

    لعنت بهش 

    خب الان فیلم رو توی اپارات کامل میاره پس چرا اسپمش نمی کنن

    همه چیز هم کاملا مطابق متن بالا پیش میره فقط من دیگه دلم نکشید فرم بندی کنم عکس های رو هم ببینم

    سلام خوبی من برا نصب بازی کابوش  های شبانه به مشکل خوردم 
    . an error occurred while decompressing. archive header is corrupt
    unarc.dll returned an error code:-14
    (error:archive structure corrupted(decompression of control block failed
     این رو میاره چکارش کنم 

    هاردت باید به اندازه ای که لحظه نصب بازی مینویسه فضای خالی داشته باشه
    موقع نصب تیک استفاده از 2 گیگ رم رم بزن
    بازی رو توی پوشه فارسی نصب نکن
    اگه رمت کمه مثلا 2 یا 4 گیگ رم داری رم مجازی سیستمو افزایش بده

    آفرین دمت گرم که منتشر کردی خیلی باحال بود خیلی دوست داشتم امیدوارم فصل بعدیش هم ساخته بشه

    .

    برادر خواهش میکنم میخوام ویدیو رو ببینم

     

    .

    وای خدا پشمام ریخت گفت _16😯😵😱😰

    .

    اون جنازه بچه ها که عروسک باب اسفنجی و پاتریک و اوختاپوس یعنی اون جنازه ها باب اسفنجی و پاتریک و اوختاپوس هستند😮😰

    .

    یعنی باب اسفنجی باحال ترین کارتون جهانه از نظر من هم خنده داره هم درامه هم ترسناکه عم راز الود دیگه چی میخواید از دست این کارتون اگه توجه کنید میفهمید دقیقا مثل بازی جی تی ای تو دنیای گیم باب اسفنجی تو دنیای کارتون غوغا کرده😈

    باب عالیه

    من ویدیو واقعی با کیفت بالا دیدم خیلی ترسناک بود این ویدیو تو سایت ..... هست البته باید هکر قوی باشی میگن قاتل اون بچه ها که  به صورت وحشیانه بچه هارو بسته بود به درخت اول با اره شکم اونارو پاره کرده و تمام رگ های خونی اونارو زده و چشم هاشونم چسبونده بود به عروسک ها شوخی کردم🙄🤨 پشما خودمم ریخت فقط خواستم یکم جو بدم به نظرم من باید جا تو بگیرم🤔

    . معلوم بود داری جو میدی 
    ولی خوبه بشین یه رمان ترسناک بنویس خوب فروش میره
  • ᴋɪᴍ ɪᴢᴢᴀ
  • چق بی رحمانع

    زندگی بی رحمانست .

    چرا عکس یه بازی ترسناک گذاشتی رو خودت پسر  عین یکی از ترسناکترینا بود که بازی زده بودم تو پیجم 

    بالاخره یه چیزی باید میذاشتم این انتخابم بود و نمیدونستم مال بازیه بعدا فهمیدم.

    .

    هرچی از باب اسفنجی داشتم به چه رفت خدا رو شکر حذف کردن چون دختر دایی من عاشق باب اسفنجی

     

    .اشکال نداره زیاد به این چیزا توجه نکن 
    ببینش کارتون خوبیه
  • نازنین خاااااااااااانم |=
  • و اینجاست که باید بپرسیم

    حدف از خلقت چیست؟

    هیچ. سختی کشیدن.

    دوبله فارسی اهنگ بر عکس تیتراژ باب می‌زاری 🤔

    نع روم نمیشه دوبله کنم

    معنی او خودش را دار کرد و کشت یعنی چی

    حتما از یه جایی آویزون شده و مرده .

    خاک واقعاراین چه وضعیه نمیگین بچه شاید میخواد نگاه کنه خجالت داده 

     

    عنوان پست نوشتم که زیر 16 سال این پستو نخونن

    این ادم ک خودکشی کرده خیلی بیشعور بوده  انگار ن انگار خودکشی حرامه/: 

    بله بله درسته .

    تورو خدا ویدیوشو برام پیدا کنم عزیزــــــــــــــــم

    عع چن سالته؟

    18 :I

    پس چرا کمتر بنظر میای .

    دیگه نمیخوام رفتم تو اپارات پیدا کردم بعد دیدم .چن ساعت تو کما بودم . خونمون هیچکس نیس الان پتو رو کشیدم بالا سرم دارم تا دستای لرزون برا مینویسـم  .

    مگه مجبوری تازه اون ویدیو فیکه و داستان جعلی براش درست کردن چیزای چندش قراره بذارم که اصلا نشه دید

    جندش اور همراه با ترسناکیش . یعنی چندش اورشو نمیدونم ولی ترسناک خیلی خوبه

    .حالا خواهی دید

    چون منو نمیشناسی 0_0

     

    واس همین کوچیک بنظر میام 

     

    البته اذر میرم 18 

     

    تو خودت اصل بده بشناسمت قراره تا ابد اینجا باشم و پستاتو بخونم 

    نه یه حدسی زدم اشتباه بود بیخیالش دیگه
    تا ابد؟ فکر نکنم بمونی

    فکر کنم بخاطر غلط املاییم فکر کردی کوچیکم . خب طبیعیه چون با سیستم اومدم واس همین شبا مجبورم اروم با کیبورد بنویسم تا کسی اذیت نشه

    تو چقدر مهربونی که به فکر دیگرانی

    .

    تنکیو . حالا تو دختری یا پسر 

     

    فکر کنم دختری. نه؟

    نخیر من خیلیم پسرم

    دیگه از باب اسفنجی هم میترسم فک نمیکردم همچین روزی برسه😨

    روزهای بدی رو داریم پشت سر میذاریم

    شخصیت های به این خوبی چرا باید خودکشی کنند چرا؟؟؟؟؟😢

    اینا میخوان ما رو نا امید کنن تو قوی باش

    برو بینیم بابا با خودم گفتم حالا چی میخواد بگه که زده +۱۶  من فقط ۱۲ سالمه بعد نترسیدم همین الان دارم با داداشم باب اسفنجی میبینم و عاشقش هستم و رو پاتریک کراش زدم،.... 

     

    بگزریم درسته خیلی ترس نداشت ولی باحال بود نیاز داشتم 

    سلام برای سرگرمیه قرار نیست برای همه ترسناک باشن 

    از کجا میشه اون عکس دختر بچه و پسر بچه ی کشته شده و از وسط نصف شده ی چشم از حدقه بیرون زده رو پیدا کرد؟ چون تو فیلم اصلا من متوجه چیزی نشدم

    اونوقت اون عکس به چه دردت میخوره؟
  • ریحانه بکرانی
  • من دیگه نمیخوابم خیلیییییییی ترسناک بود ولی دلمم میخواد فیلمشو ببینم

    کاش نخونده بودم😱😱😱

    ریحون زیاد بهش فکر نکن 

    نه میخوام ببینم اصلا چنین عکسی وجود داره؟ 

    توی یوتیوب فکر کنم دو نسخه ازش هست اونایی که تحلیل کردن روی ویدیوشونو ببین
    من اینجا نمیتونم بذارمش

    من دیگه باب اسفنجی نیگا نمیکنم😓🤤😢

    خوبه که ببین ولی با حواس جمع
    کلا هرچی میبینی به محتواش دقت کن

    میگما عکس اون دختر بچه ها واقعیه ؟؟

    بعدشم میشع اون عکس هارو دید؟؟

     

    .

    شاید کار اعضای دارک وب باشه.

    و ممکنه اون عکس که درش سایه عکس گیرنده باشه ممکنه از قاتلان دارک وب باشه.

    لطفا به ایمیل یه جوابی بده.

    درود بر سایت خوبتون 

    ی سوال از کجا میشه این ویدئو را دید چون خیلی دوس دارم ببینمش

    سلام من دوزاده سالمه و عاشق داستانایم ک میزاری وهمچین عاشق باب اسفنجیم وهر چی که بشه نگاش میکنم و داستانا ترسناک ک نه ولی هیجانی و قشنگه من واقعا دوست دارم ک بخونمشون میخواستم خواهش کنم اگه میشه این وبلاگو به صورت کانال توی روبیکا یا آیگپ بزن لطفااا💕😢

    نه اسمی گفتین از اون کارمند نه مدرکی هست نتیجه میگیریم دارین ک* میگین

    من اصراری به واقعیت داشتن این مطالب ندارم جهت سرگرمیه داش

    وایییییی بچه خواهرم چهارسالشه عاشق باب اسفنجیه یک روز نبینه میکشمون

    اگه اینستاگرام دارید آیدیتون رو بدید ممنون

    کل بچگیم به فا×××× رفت😐

    . محض فانه جدی نگیر

    یا اولفضل داداش توچتوری ویدیو رو دیدی و توریت نشد؟؟:/ 

    حالا تعریف کن ویدیو رو از اول تا اخرو جون مادرت تعریف کن :/ -_-

    برا منم یه جوری بود
    من که نوشتم زیر 16 نیان همه دارن میخونن این پستو 
  • یه توچه اسمم
  • سلام جدا از همه ی این حرفا تاحالا سایت یا مطلبی تو اینترنت ندیدم که اینقد کامنت داشته باشه اگه شما نمیترسین خب رد میشین و میرین اینکه انقد کامنت میزارین نشانه ترسه عزیزم

    واینکه تو درس و مشق نداری؟ 

    آره واقعا همه شجاع شدن ظاهرا
    من که نه

    خوشم اومد فقط ویدیوش دان نمیشه هرکاری میکنم

     

    یکی بگه من ویدیوشو چجوری دان کنم....الان کنجکاوی منو میکشههههههه

     

    واقعا چه فکری می کنن همچین قسمت هایی از باب اسفنجی میسازن😐😐😐😕😕

    نمدونم

    این ویدیو رو شرکتی به اسم کریپی پاستا ساخته

     

     

    برای اطلاعات بیشتر توی گوگل سرچ بزنید

    معروف ترین سایت مطالب ترسناکه

    اولن بابسفنجی و پاتریک نبودن توی بقیه داستان این قسمت توی بابسفنجی بوده که اوقتاپوست میره تا فردا بزنه و اول از باب و پاتریک اعصبانی میشه و...       ولی خودتون گفتین که کیفیت پایین بود این ویدیو میتونی با یک برنامه و یک گامپیوتر به سادگی ساخته بشه ولی برای درست کردن این ویدو باید یه انگیزه ای باشه 

    در ضمن حدفت از این همه داستان ترس ناک چیه یه وبلایگ شعر بزن اگه چه کاریه

    درسته احتمالا ساختگیه
    بعضیا چیزای ترسناک دوس دارن اینجا برای همونا ساخته شده

    سلام این داستان شنیدم حالم بد شد مخصوصا بچه های بی گناه این عکسارو از کجا می آرن من میگم تنها کسایی میتونن با این قاتلان مبارزه کنند هکر های anonymous هستند این هکر های این گروه از بچه های بی گناه دفاع می کنند خط قرمزشان بچه ها هستند بهتره این هکر ها دست به کار بشن و اسناد این ماجرا را به بری گذارش بدن

    دوستان غزیز دوستان گل از شما خواهش مندم که اصلا سمت ویدیو اصلی نرید 

    ویدیو اصلی برای نگاه کردن ساخته نشده بسیار ترسناکه انقدر ترسناکه که حتی ۵۸ نفر هم کنارتون باشه میترسید

     

    ویدیو اصلی ادیت شده نیست و تمام حرکت های کاراکتر ها طبیعی و بدون ادیت و نافهمی ساخته شده ویدیو اصلی مثل بقیه قسمت های باب اسفنجی حرکت کاراکتر ها طبیعی و ترسناک تر است و شب تا صبح بیدار میمونید 😢

     

     

    کریپی پاستا مطالب معروف 🔯

    Sonic,exe🔯

    این مرد🔯

    غبار قرمز🔯

    ویدیوش رو میخوام 😭😭😭😭😭😭

    ببین این سازنده اصلیت بابا اسفنجی مرد گند زدن به همچی همش و هر قسمت شخصیت های کارتونی رفتارشون یا قیافشون یا کیفیت فیلم فرق می‌کنه خوب دلتنگتن که هست نشانه خاورمیانه و خرچنگ نشانیه آمریکا هست دلیایش چون تو خاور میانه جنگه بببین خیلی چیز های هست که شاید ما ندانیم هنوز

    توضیحاتش کامل بود و عالی، بنظر من که راست بود... اون ویدیویی هم که بعضی دوستان میگن دیدن و ترسناک نبوده، منم دیدمش و باید بگم که ویدئوی اصلی نیست و با توجه به همین توضیحات ساخته شده... همین حرفای کارمنده رو هم بخونید و با ویدئو مقایسه کنید متوجه میشید که ویدئوی اصلیش نیست! آخه اصلیه خیلی ترسناک‌تر و فراتر از حد تصورتونه دوستان به همین خاطر میگن که دنبالش نرید...!

    حالا لینکو درست میکنم این ویدیو رو هم دانلود کن و ببین 

    باشه اما فکر می‌کنم اینی که میگی همون باشه که من دیدم... که چشمای ماهیا و باب‌اسفنجی و پاتریک قرمزه و بعد آخر فیلم اختاپوس یه شیطان شبیه خودش میبینه و  با تفنگ تو دهن خودش شلیک میکنه... 🤷🏻‍♀️

    لینکو درست کردم دانلود کن ببین همونه یا فرق داره

    همون بود🤷🏻‍♀️ منکه میگم... ویدئوی اصلی کلا از رسانه ها پاک شده! به این راحتی در اختیار کسی قرار نمیگیره..... 

     

     

     

     

     

     

    ولی در کل وبلاگ خوبی داری خیلی خوشم اومد... منم عاشق این چی ام... موفق باشی✌️

     

    ممنون انرژی بهم دادی
    شمام موفق و نترس باشی همیشه 
    .
  • محمد امین باقرزاده
  • داداش من فیلمشو خیلی وقت پیش تو یتویوب قبل از اینکه شایه و پاک بشه دانلود کردم اون موقع فک کنم 14 سالم بود که دیگه به خودم قسم خوردم که نه استیکری نه چیزی از فیلم باب اسفنجی داشته باشم و هنوز فیلمرو داخل گوشی قبلیم دارم ولی هنوز جرعتم نمیشه فیلمرو ببینم با اینکه الان  تقریبا 20 یسالمه هنوز دارم از دیدن این فیلم وحشت می کنم

     

    این جور چیزا تو ذهن آدم می مونه 
    ولی از اون بدتر هم هست
  • محمد امین باقرزاده
  • درسته حق با شماست

    سلام

    من چند ماه پیش این سایت رو دیدم و مطالب رو خوندم.

    امیدوارم کسی مسخره ام نکنه ولی من خیلی ترسیدم چون خیلی این کارتون رو دوست داشتم و شکست سنگینی بود.

    اون روز که خوندم خاله ام پیشم بود . هم خودم و هم خاله ام خوندیم، و هیچکس دیگری غیر از ما نمی دونه البته توی خانواده. من سنم زیر 16 ساله و خوندم و بعدش به خالم گفتم اگه من یک بار دیگه فیلمی  یا چیزی که مناسب سنم نبود رو دیدم،شیری که خوردم حلالم نیست البته خوب شد که فهمیدم و از خوندنش پشیمون نیستم.

    به شما ها هم توصیه می کنم هرگز دنبال اون فیلم نگردید

    سلام من با این که بالای پست نوشتم بازم همه میان میخونن
    این کلیپ احتمال زیاد فیکه و همچین داستانی پشتش نیست به هرحال خوندنش حال آدمو بد میکنه

    ها زارت😐واقعا که کارتون های امروزی چیزی برای تعریف کردن نداشت کارتون های قدیمی هم که بیا خودکشی

    .

    شما می تونستید همچین وبلاگی درست نکنین 

    بعدشم شما چقدر مطمئن حرف می زنید. از کجا می دونید که واقعی نیست. نکنه شما همچین فیلمی رو ساختین!😏😏😏

    ضمنا هیچکس جهت سرگرمی همچین مطالب ترسناکی نمی ذاره.

    گفتم به احتمال زیاد. من خیلی از شما توی این مباحث جلوترم راحت تر تشخیص میدم کدوم واقعی و کدوم نه
    من جهت سرگرمی گذاشتم ولی امکان واقعی بودنشون هست
    یعنی این که بخون و ببین ولی جوگیر نشو

    وای این واقعا واقعی بود؟🤮

    نمدونم
  • ماکانی دو آتیشه
  • سلام من 11 سالمه و فیلم رو دیدم و اصلا ترسناک نبود یه خورده اولش ترسیدم اما خب تو دنیا هیچ چیزی از زندگی و آرزو های له شده من وحشتناک تر نیست.

    .

    من خاطره های خیلی  خیلی بدتری هم دارم اگ بخوای تو کامنتا می نویسم

    تعریف کن .

    اینو دیدم یاد شعر تومینو افتادم. اونم یجورایی عجیبه ولی چیز زیادی درموردش نمیدونم. همون شعر ژاپنی که اگه بلند بخونیش اتفاقای بدی میوفته. و اهنگ شهر بنفش که اونم ترسناک

    .

    خیلی جالبه جاهاخفنش ندیدم🤒

    ولی خودکشی باحالی داشت😂

    هرروز دارم بیشتر عاشق وبت میشم😂

    مرسی لطف داری

    این قضیه مال خیلی وقت پیشه۶ یا ۵ سال پیش برای همین ممکنی بعضی از جزئیات یادم نیاد ولی‌کلیات درسته . ساعت حدود ۲ ،۳ یا ۴ بود ساعت رو نگاه نکردم ولی تقریبی همینا بود یه خوابی دیدم یه خواب خیلی خیلی ترسناک که خوابشو درست یادم نمیاد تا اینجا همه چی عادی بود من تقریبا همه روز ها از این خوابا می دیدم تازه ۱ سال بود که در تخت خودم تنهایی میخوابیدم (خیلی مامانی بودم) اما قضیه ترسناک دقیقا از اینجا شروع شد که وقتی از خواب بیدار شدم دقیقا همون صورت کریهی که تو خواب دیدم جلوم بود و با چشماش زل زده بود بهم من توان حرکت داشتم ولی از ترس فلج شده بودم تا وقتی که یه کم تونستم خودم و جم جور کنم اون آدم محو شد (البته نمی تونم بگم چی بود اینجا همینطوری گفتم آدم) بعد تا ۱۵ دقیقه بعد یه صدای خنده ی وحشتناکی تو گوشم پیچید

    فکر کنید از اون موقع تا به حال این خواب یادم مونده هنوز که بخش فکر میکنم تنم می لرزه خاطره بعد برای ۱ یا ۲ سال پیشه......... اول اینو راهنمایی کنید تا بعدی رو بگم

    من توی مسائل ماورایی وارد نیستم ولی خیلی دوس دارم با تجربه دیگران آشنا بشم
    شاید یه پست بزنم برای این مدل چیزا که بقیه از تجربیاتشون بگن

    خب ببین سراغ خاطره دوم که همین دو سال پیش اتفاق افتاد: 

    در اینجا هم من بازم خواب بودم و یه خواب خیلی خیلی عجیب دیدم ترسناک نبود اما عجیب بود :

    من رو در روی یک آنتن بزرگ (کمی شبیه مجسمه ای بزرگ بود) ایستاده بودم ناگهان مثل اینکه روحم از بدنم جدا شده باشه از زمین رفت نفهمیدم داخلش رفت یا رفت بیرون از زمین اما مطمئن بودم که اونجا زمین نبود نور کور کننده ای چشمم رو میزد که من با اینکه چشمانم رو بسته بودم اما بازم نور خیلی چشمم و اذیت می کرد وقتی یه کم نور اومد پایین تصویری رو دیدم که نمیتونم توصیف کنم (بیشتر احساس بود تا تصویر انگار تصویر از درونم نشات گرفته ) خلاصه حس عجیبی بود اون نور درست اومد پایین و پایین تر رسید به یه بشقاب پرنده و از چیز های عجیب زیاد دیگری هم عبور کرد (با اینکه من ساعت ۱۱ خوابم برد و ۱۱:۱۰ بلند شدم احساس می کردم ۵ یا ۶ سال توی اون خواب گیر افتادم ) بعد اون نور دقیقا به همون آنتن تابید و مستقیم انعکاس کرد به من همین طوری فرکانس صدا هم بیشتر می شد یعنی فرکانس صدا با افزایش نور تابیده به من افزایش می یابید!

    این خواب تموم شد اما جالب اینجاست که حدود ساعت های ۱۰ یا ۱۰و نیم که به رخت خواب رفته بودم دقیقا خوابی برعکس این خواب عرفانی یعنی خواب شیطانی دیده بودم بعد که بلند شدم و با ترس و لرز زیادی به خواب رفتم خواب اول برام اتفاق افتاد

    چقدر عجیب و بهم 

    میدونم نباید اسرار کنم فیلم را بزارید ولی کاش میشد باب اسفنجی را اینجوری تموم نکن راستی من یک فرضیه دارم که کارگردان این فیلم این قسمت رو نساخته چون کسی نمیاد کار خوشو خراب کنه  و اینکه کیفیت  فیلم پایین بود و رنگش هم سیاه و سفید خلاصه فعلا من باب اسفنجی رو کنار میگزارم😔😔😔

    فیلمو گذاشتم لینک درست شد
    کارگردانش که نساخته یکی دیگه ساخته

    اگه اینطوریه پس چرا لینک دانلود فیلم رو گذاشتید 😐🤨 اینطوری که بیش تر مردم تحریک میشن 

    دیدم زیادم مهم نیست
    وقتی کسی به رده سنی پست کوچیکترین توجهی نمیکنه و همه میان میخونن این فیلمم با یه سرچ پیدا میشه پس همین جا ببینن

    الکی باور نکنید اینا کار حسود های باب اسفنجی هست که می خوان با این کارا باب اسفنجی رو خراب کنن هیچ موقع انیمیشنی کاری نمی کنه که به چشم بقیه خراب بشه همه ی اینا داستان هایی مثل بقیه داستان های فضای مجازیه تا کسی رو جلوی طرفداراش خراب کنن اینا رو جدی نگیرید بشینید با خیال راحت فیلمتان رو ببینید

    بشین با خیال راحت ببین

    اون لینک به گوشی من آسیب زد بدجور اسم فیلم را بده خودمان بلدیم تایپ کنیم😡😡

    لینک با کوتاه کننده سایت rizy کوتاه شده مشکلی نداره و سالمه

    سلام ببخشید ویدئو با سانسوره ممنون میشم سریع جواب بدین 

    چیز خاصی نداره که بخواد سانسور بشه فقط با ادیت ترسناک شده اگه نسخه ی دیگه ای ازش باشه من خبر ندارم هرچی گشتم جز این نبود

    .

    نمیشه چیزی گفت چون صحت این داستان ثابت شده است که این قسمت یه مدت توی یوتویوب پخش شده بود و بعد هم از یوتویوب کاملا حذف شدش...این داستان خیلی قدیمیه خیلی وقته که همه از روش کپی زدن و یه نسخته حتی وطنی هم برای خودکشی اختاپوس درست کردن اما دلیل نمیشه که ترسناک نباشه...

    خودکشی اختاپوس نه ترسناکه نه جذابه چیزی که این انیمه کوتاه رو ترسناک جلوه میداد عکس دل و روده بیرون اومده یک سری کودک با اسباب بازی های محبوب باب اسفنجی بود که مرحله به مرحله کشته شده بودن... وگرنه صدای یه سری جیغ و داد و چشم های واقعی جای چشمای تماشاچی ها و اینا همه اش با کیفیت بالاتر توی فیلم ترسناک ها حتی بدترش هست... این موضوع بیشتر از ترسناک بودن دلخراش بود برای وجود حیون های مریضی روی کره زمین که کشتن بچه های کوچیک هم توی ارضای روحیه وحشیشون تاثیری ندارن!

    فقط ثابت کرد که انسان ها چقدر میتونن از حیون ها هم پست تر باشن! وگرنه هیچ چیزش جز این ترسناک نبود...

    خوشحالم به بینش درست و عمیقی رسیدی امیدوارم بقیه هم با دید مناسبی به این قضیه نگاه کنن
    ولی مطمئنم خیلی چیزای سیاهی تماشا کردی که نتیجش این طرز فکره گرچه درسته ولی برای فهمیدنش باید یکم از لطافت روحتو فدا کرده باشی 

    حالا به هر حال ممنونم ولی زشته که به خاطر یه عکس ادم خودشو بکشه از خداش نمی ترسید حالا اون یه اشتباهی کرده بود بچه کشته بود حالا ادم نباید که خودشو بکشه

    .

    خودت فیلمو دیدی؟؟؟؟؟

     

    آری .

    اینکه حقیقی باشه امکانش هست چون تو قسمت دارک وب چیزای صدبرابر وحشت ناک تر از این هم وجود داره پلیس اف بی ای هم هیچ غلطی نمیتونه بکنه یا حتی نمیتونه اونارو دستگیر کنه  در واقع ترجیح میده حتی وارد پرونده هاشون یا دارک وب هم نشه چون بیشتر متعلق به مافیا هاست و جنگ ها و انتقام های بین سازمانیشون برای همین معمولا پرونده هاشون رو مختومه اعلام میکنه یا میگه شایعه است تو قسمت دارک وب ویدیو های کد گذاری شده ی خیلی بدتری وجود داره که برای پیغام دادن به رقباشون یا هر علتی که خودشون میخوان میسازنش. دیگه عکس قتل (که البته وحشتناکه) که از ویدیو های شکنجه که افراد سادیسم میسازن وحشت ناک تر نیست خصوصا وقتی انلاین پخش میشه و از تماشاچی ها میخوان نوع شکنجه رو انتخاب کنن در واقع  یعنی یه دعوت نامه ی رسمی برای افراد سادیسم دیگه .

    توی همین ایران جنایت هایی میشه که  فکرش از مغزتونم عبور نمیکنه  همین چند وقت پیش 4 نفر رو گرفتن که 5 ساله یه دختر رو زندانی کرده و اون رو شکنجه میکردن اخرشم دختره فرار کرده یعنی اگه فرار نمیکرد حالا حالا ها اسیر بود وقتی هم ازشون پرسیدن چرا این کارو کردید گفتم ما از درد کشیدنش لذت میبردیم ولی هیچ جا اعلام نشد نباید هم بشه چون مردم میترسدن و بهم میریزن منم چون دوستم باباش تو بخش پلیس جنایی برای جنایتای خاصه اینو ازش شنیدم فک کردین تو ایران کم قتلی داریم که طرفو زنده زنده تیکه تیکه کردن یا شکمشو پاره کردن و .... 

    مهم ترین کار اینه که بفهمیم محدودیت هایی که مادر پدر ها برای ساعت تردد یا برگشتن به خونه یا دوستامون و غیره.... میزارن فقط برای سلامت ماست نه برای از بین بردن استقلال ما

    به ذهن سیاه بشر هرچیزی خطور کنه قابل پیاده سازیه ولی بهتره خودمونو به بیخیالی بزنیم و بهش فکر نکنیم 
    بهتره یه زندگی معمولی و اصولی داشته باشیم همچین آدمایی گذشته نرمال نداشتن یا اونقدر توی خوشی غرق شدن که دیگه چیزای معمولی بهشون جواب نمیده یا عقده های وجودیشون اونقدر ریشه کرده که دیگه خودشون نیستن دارک وبم زیادی بزرگش کردن بیشترش خرید و فروش های غیرمجازه تعداد زیادی هم استریم فیلم های پور**ن بچه های زیر 18 سال (چون توی اینترنت وجودشون ممنوعه) قتل و آدمکشی همیشه بوده مثل جنگهای تن به تن گذشته ها ولی شکنجه های طولانی از همه چیز بدتر و ترسناک تره
    بهتره به چیزای خوب فکر کنیم
    .

    اره قبول دارم ادم باید تا میتونه به چیزای خوب فکر کنه ولی بدبختی با شغلی که منو فک و فامیلم داریم دیگه اونقدرام دنیا وجهه قشنگی برامون نداره البته ترسناک هم نیست چون از یه جایی به بعد دیگه اینقدر میشنوی و میبینی که لمس میشی ولی ما ها رو خیلییی خیلییی محتاط تر میکنه.

    پلیس های جنایی و احراز هویت و پزشک قانونی و خون شناسی اینا واقعا چطور دوام میارن توی شغلشون .

    فعلا که داریم دووم میاریم تا ببینیم کجا بالاخره کم میاریم 

    .

    البته بعد یه مدت عادت می کنی دیگه ولی اولاش خیلی سخته D-: 

    من تجربه ندارم اگه میگی حتما هست 

    ممکنه یه نفر با شرکت Nickelodeon مشکل داشته و برای بد نام کردن این شرکت این ویدیو رو درست کرده،به هر حال دشمن بالاخره داشته.

    بله امکانش هست

    من خودم این ویدیو رو دیدم بدبختی اینجا بود درست ساعت ۲ صبح،موقعی که تنها تو خونه بودم دیدم،قلبم تند میزد،هر موقعی که خواستم بخوابم تصویر اختاپوس که چشماش خون میومد میاد به ذهنم خیلی بد بود اما فرداش یادم رفت اصلا قضیه چی بود

    آره اثر چیزای ترسناک چند روزه محو میشه

    جالب اینجاس که اختاپوس خودکشی کرده ولی هنوزم تو کارتون باب اسفنجی هس. میدونین چرا.مگه نشنیدین میگن اختاپوسا سه تا قلب دارن دقیقا مثل بازی گیم اور. الانم اختاپوس یه بار مرده دوبار زندس . ففط به ذهن خود سازندش نرسیده بود. تا اکتشافات بعدی بای خخخخ

    .

    این کارتون توسط سازنده ساخته نشده  توسطه یه ذهن کثیف ساخته شده عین دسیسه هایی که توی کارتونای دیگه انجام میدن

    همینطوره

    فیلمشو دیدم البته ناقص خیلی ترسناک بود

    بعد از خوندن مطلب دلم برا ژوزف استالین تنگ شد😭😭😭

  • روانــــی
  • هخخ 😂😐

    .
  • دانیال.بدون اکانتم
  • افشین اگر اینو نمی دی تعجب میکردم.من فیلمشو دیدم.من که میگم اینو یکی از بچه های انیمیشن ساخته.ناقلا تو میگی فیلم رو نمبینیم بعد لینک دانلود رو گذاشتی.خب خسته نباشی

    قبلا میگفتم نبینید الان مشکلی نداره .
  • دانیال.بدون اکانتم
  • و همینطور عکس اون بچه رو هم دارم تاره ولی خب ترسناکه اگر خواستی بگو

    نه خیلی ممنون .

    خیلی عاشق این برنامه بودم کامپیوترم باب اسفنجی شده بود 

    ای وای 😔😔😔😔

    .

    باور کن اصلا بی احترامی و ناشکری نمیکنم ولی یه سوال تو ذهنم پیش اومده که خیلی چرته و اصلا امکان پذیر نیست...

    سوال من اینه آخه خدا وجود داره اگه وجود داره چرا به ما کمک نمیکنه

    واقعا دوران سختیه

    تازه این که چیزی نیست😂😂

    تازه اولشه

    خودت فکر کن اگه کمک میکرد چی میشد؟
    ما در واقع بنده هستیم و خدا هم خداست دلیلی نداره که اگه خدا وجود داشته باشه وظیفش باشه به ما کمک کنه
    ما هیچی نیستیم دنیا هم با سختی کشیدن همراهه
    جالبه از این جهت نگاهش نکرده بودم
    ممنون😉🙏🙏

    آقا من هر چه قدر گشتم آحر نفهمیدم فیلمش کجاست 

    می تونی راهنمایی برسونی؟

    درضمن الکیه چون فیلمش هم بد بختی نی 

    باب اسفنجی هم هرگز گرافیکش رو اینجوری نمی کنه     مگ اینکه بعضی هایی ک دشمنن با شرکت سازنده ی این بازی این کارو کردن       خونش هم خیلی مصنوعیه اصلا ب انیمیشنش و گرافیکش نمی خوره

  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
  • وااااااااااااااااو پشمام

     

    من یادمه یبار از این ویدیو های اینجوری دیده بودم

    با وجود سن کمم که در واقع 12 ساله

    خودکشی میکی موس...

    خیلی ترسناک بود

    شبش با کمک دوستای مجازیم خوابم برد/=

    خیلی دلم میخواد ببینم ویدیو رو چون تا حد مرگ کنجکاوم....

    ولی اینبار دیگه نه

    به رده سنی توجه کن
    نبینی بهتره البته در حد توضیحات ترسناک نیست ولی نبینش
    آفرین .
  • آیناز استو
  • من نترسیدم اصن با اینکه ۱۲ سالمه

    چیزای زیادی درباره انمیشن های امریکایی شنیدم و دیدم مخصوصا باب اسفنجی وتام جری فقط یه چیزی این موضوع واقعیه؟ 

    وا اینکه خودتون ویدیو رو دیدین؟؟

    دیدم لینکشم گذاشتم ولی دانلود نکنی بهتره با این که زیادم ترسناک نیست
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
  • نترسیدم اما/=

    فقط اون عکسه اختاپوس اولش یکم هولناک بود/=

    نمیخوامم ببینم/=

     

    ^^

    الان سمت این چیزا نرو بنظرم زوده که این چیزارو ببینی
    توی این سن زندگی فانتزیتو خراب نکن 
    .
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
  • اخه میدوست/=

    هم سمت چیزای باحالم هم سمت اینا/=

    خیلی باحاله من خیلی کنجکاوم

    آخه چیز خاصی نیست اکثرشون دروغ و شایعست

    من اینو کامل کامل 8 و نیم دقیقس رو تو یوتوب دیدم یــکم ترسناک بود ولی وقتی وان بچه هایی که با شکنجه کشته شده بودن خیلی حالمو بد کرد اونی که خودشو دار زد هم آدم دلسوزی بوده بنظرت چرا این کارو کرد؟

     

    اگه لینک فیلمش رو میخوای بهت میدم فقط یه نکته ی جالبش اینجاست که اگه قرمزش کنی به خارجی مینویسه یادم نمیاد چی مینویسه ولی خوت امتحان کن

    نه خودم دیدمش داستان که شایعست ولی خود ویدیو معلوم نیست از کجا اومده

    من میدونم ویدئواز کجا اومده

     

     

     

    جهان هستی, بند کهکشانی نمیدونم چی چی, کهکشان راه شیری, منظومه خورشیدی, خط طلایی, سیاره ی زمین

     

    ببین چه چیزایی در اختیارت میزارم استفاده کن!

    این ویدیو رو میشه بگید از کجا میتونم پیدا کنم

    پایین پست لینک دانلود هست

    من فردا میشه 15 سالم به نظرم این فیلمه زیاد ترسناک نبود البته من هی میخواستم استپ بزنم ولی خب نمیشد پس چیز زیادی نصیبم نشد و خب بازم مثل همیشه از باب اسنفجی و سازنده هاش متنفر شدم =/

    نه زیادم ترسناک نیس

    من میدونم ویدئواز کجا اومده

     

     

     

    جهان هستی, بند کهکشانی نمیدونم چی چی, کهکشان راه شیری, منظومه خورشیدی, خط طلایی, سیاره ی زمین

     

    ببین چه چیزایی در اختیارت میزارم استفاده کن!

     

    .

    ویدیو رو پیدا  کردم هم از یوتیوب هم از آپارات کاملا مثل چیزی که گفتید هس

    .

    لعنت به کسی که اینجا کامنت کرد تئوری های باب اسفنجی رو بنویسید تهش رسیدم به این چیزی که خودم بهش میگم:

    دارک وب ایران

    یعنی وبلاگ تو در مقابل اینا کتاب جوکه

    http://www.foodforfox.com

    زیاد توش نگرد چون نه تنها به جاهای ترسناک تری میرسه به جاهای بی شعورانه تری هم میرسی آره همش داستان ترسناک نیست 331 تا صفحه داره که من با رفتن توی خودکشی اختاپوس به جاهای بدترش هم رسیدم مثلا اینا:

    https://www.foodforfox.ir/showpost/%d8%b1%d8%a7%d8%b2-%d8%ae%d9%88%d8%af%da%a9%d8%b4%db%8c-%d9%85%db%8c%da%a9%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%b3

    یا این:

    https://www.foodforfox.ir/showpost/%d8%aa%d8%a6%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%b9%d8%ac%db%8c%d8%a8-%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%85%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%aa%d9%88%d9%be%d9%88%d9%84%d9%88-%d9%87%d8%a7

    یا این:

    https://www.foodforfox.ir/showpost/%d8%af%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d8%b1%d8%b3%d9%86%d8%a7%da%a9-%d9%81%db%8c%d9%86%db%8c%d8%b3-%d9%88-%d9%81%d8%b1%d8%a8

    یا حتی این:

    https://www.foodforfox.ir/showpost/%d8%a7%d8%aa%d8%a7%d9%82-%d9%82%d8%b1%d9%85%d8%b2red-room

    این:

    https://www.foodforfox.ir/showpost/%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%87%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%af%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%db%8c

    این هم فکر کنم:

    https://www.foodforfox.ir/showpost/%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%b9%d8%b1%d9%88%d8%b3%da%a9-%d9%84%d9%88%d9%84%db%8c%d8%aa%d8%a7

    این:

    https://www.foodforfox.ir/showpost/%d9%86%d8%a7%da%af%d9%81%d8%aa%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b9%d8%b1%d9%88%d8%b3%da%a9-%d9%87%d9%84%d9%88-%da%a9%db%8c%d8%aa%db%8c

    اقا ول کن همین یدونه کافیه:

    https://www.foodforfox.ir/categories/5813

    من از دارک وب بدم میاد تا تهش رفتم و همه چیزی که خوندی رو میدونم ولی به هیچ عنوان اون مطالب دلخراش رو اینجا نمیذارم
    تئوری میکی موس و توپولوها خیلی واست ترسناکه؟ 
    لعنت میفرستی بعد خودت کامنت میذاری خب بقیه میرن اون چیزایی که نباید ببینن رو میبینن 
    .

    البته نمی دونم چرا دقیقا چیزایی که اونجاست تو وبلاگ تو هم هست

    دقیقا چیز هایی که اونجاست

    foodforfox سایتیه که خیلی مقالاتشو کاربرا ارسال میکنن و در واقع از جاهای دیگه کپی میکنن
    اگه دیدی چیزی دقیقا مثل مال من اونجا هست تمامش از من کپی شده چون من متن پستامو خودم مینویسم و اگه مثل من باشه یعنی کپی شده از منه
  • امیرمحمد رنجبرزاده
  • اقا برای تو سطحش پایینه من می خونمشون سکته میکنم

    من برای شروع کار وبلاگم سه روز داشتم مطلب ترسناک میخوندم چون پشت سر هم بود حس بد و عجیبی بهم دست داد مطالب معمولی هم اون موقع برام ترسناک بود که البته کیف داشت ولی حالمو خراب کرده بود

  • امیرمحمد رنجبرزاده
  • نه سکته از ارزش هاش کم میکنه می می خونم رسما اور دوز میکنم

    اگه فاصله بینشون بندازی از ترسناکیش کم میشه

    من با اتاق نیمه تاریک و درب قفل شده حالا نور مانیتور کم رفتم مطالبfoodforf رو خوندم البته فقط قسمت انیمیشن هاش.

     

    کمی ترسیدم ولی یکم سر تئوری تپولو ها خیلی ناراحت شدم زیرا ریــــــد به خواطراتم!یعنی به کل جر خوردم اگر مطلب ناراحت کننده همانند خودکشی نا خواسته موخوای تئوری توپولو ها گذینه ی خوبیه!

     

     

    ولی برا خودکشی اختاپوس اونجا کامل تر نوشته بود

    چرا وقتی متن رو کپی کردم ک برا دوستام بفرستم آخرش اومد امشب میبینمت! در حالی ک اصن تو متن نبود.

    خود داستان ترسناک نبود این آخرش ک اینو میاره بده 

    برا شماها هم همین میشه؟؟؟

    من واقعا ترسیدم  یه لحظه نزدیک بود سکته کنم همو جا که گف چشماش رو در آوردن و اونجا که دل و ورودش ریخته بود بیرون 

    ای بابا 

    میشه کارتون کامل رو بفرستی خواهشا

    لینک آخر مطلب گذاشتم
  • روح بختابوس
  • من یه عکس تو کارتون بالا که فرستادی دیدم یه چشم که از کاسه بچه در اومده بود تو دست یه مرد بود و ازش خون سرازیر می شد.

     

    .

    بچه ها من ویدیوشو دارم 

    ذثدهشئهد

     

    خب که چی :|

    یا یه جوری بده به ما ببینیمش 

     

    خواستی بفرستی بگو ایدی بدم :)

    خودم چند بار عکس های پنهان به خصوص چشم رو دیدم و فک کنم اونایی که این کارتونو ساختن یهود بودن چون علامت چشم جهان بین زیاد تکرار شده و یه عکس مخفی در فیلم سیاه سفید(4دقیقه ای)که زمانی اختاپوس می خواست شروع کنه و چراغ روشن شد دیدم.یه سگ شکار شده بود تو یه اتاق که پنجره اش به وضوح دیده می شد و سگه از دو ناحیه سر و سینه گلوله خورده بود سر ازش در نیاوردم.

    .

    تروخدا بگو اینو از کجا باید ببینیم نسخه کاملشو

    همین لینکی که پایین پست گذاشتم 

    همین؟😐

    شت
    همان

    وای خدا ی من 

    وقتی 8 سالم بود دیدمش آخه عاشق باب اسفنجی بودم حالا 

    که بزرگ شدم میفهمم چه قدر ترسناکه اما

    خداوکیلی از حق نگذریم نترسیم تازه من 11 سالمه اما اون موقع تازه بهش خندیدم آخه میدونید خیلی بد ساخته شده بود 

    راستی انیمیشن های ترسناکش هم هست باز اگه میشه لطف کنید

    او ناهم بزارید

    پارسا

     

    :| 11 سالته 

    یاد خودم افتادم 14 سالم بود میگفتن بچه ای سیمکارت زوده برات :| 

    خدااااااااااااااااا

    .

    خیلی ترسناک بوووود ، از این کارتون همچین انتظاری نداشتم ، خیلی ناراحت کنندس که خاطرات مون به چوخ بره 😞 البته خاطره ی زیادی ندارم چون ۱۲ سالمه ، ولی همین خاطره های کم با باب اسفنجی درست شده ، آدم از زندگی ما امید میشه ‌😞 میوووو ⁦⁦/ᐠ。ꞈ。ᐟ\⁩

    اینا توهم توطئست صداشو درنمیاریم که ترسناک بنظر برسه ولی واقعی نیست برای سرگرمی بخون
  • Abolfazl the horror finder
  • وای پشمام ریخت عالی بود من که کیف کردم بازم بزار !!

    .

    یک سوال از کجا فهمیدن جنازه ها دختره یا پسر😸😸

     

    چرا چرتو پرت میگین خوندش کجاش ترسناک بود ولی من درکل همین فیلمشو دیدم صحنه های قتلش خیلی سریع گذشتن اصا خوب دیده نشدن

  • Ava _stray kids and BTS
  • پشمام باز میگفتم طرف ۲۰یا۳۰ سالی بودن ولی اخه بچه همسن اون داداش من ک ب هر بی شباهت نی؟ 

    انسانیت مردم ریدع

    هرکی اینو ساخته از باب اسفنجی بدش میومده من ۱۱ سالمه ولی قبلا هم تو آپارات خودکشی اختاپوس را دیده بودم دلم میخواد سازندش همون بلایی که بر سر اختاپوس و بچه ها اومد بیاد

    من فیلمشو دارم . 

    پیج اینستام : llx0xll_

  • امیرحسین نصیری
  • خوب معلوم بود چیزی که امریکایی ها میسازن همین میشه

    چیزای خوبم میسازن.
  • otaku mashty _ stis
  • کودکی ام ( یعنی همین چند سال پیش ) به باد هوا رفتتتت

     

     

     

    به نظرت ویدیو را دانلود کنم :|

    نع نکن

    یک سوال تو ویدیو ی اور جینال رو دیدی 

     من سی و شش ثانیه اش رو دیدم به نظر من ترسناک نبود 

    من دوازده سالم هست و اصلا نترسیدم اون کارمند شرکت تست ویدیو چقدر روحش لطیف بوده که خود کشی کرده 

     

    ارجینال نداره همش فیکه

  • ابنبات چوبی
  • هووووووووووممممم

    من 9 سالمه ولی خوندم

    فک نکنم واقعی باشه

    یعنی مطمعنم نیست

    زیاد ترسناک نبود

    به وب من هم بیا (:

    خوش اومدی.

    سلاام خیلی جالب هست وبتون و باحال!
    من تو یکی از جوابایی که به کامنتا داده بودید لینک ویدیو رو دیدم فرستادید زدم روش فیلتر شکنو آتیش زدم نتونستم ببینم جحر نمد چرا ولی میخاستم ببینمش ولی نتونستم

    چیز خاصی نیست ولی نمیخواد ببینی 

    عالی اون عکس هایی که گفتی روبزار

    سلام اگه باورت نمیشه که من ویدیو ی اصلی رو دارم شماره بده تا از توی واتساپ برات بفرستم

    یک نفر این ویدیو رو از دارک وب دانلود کرده بود به من هم این ویدیو رو داد

  • مهدی(همون داداچت)
  • ببین علی جان من به عنوان داچ بزرگ صاحب وبلاگ(😛😜😂) بهت توصیه میکنم که فیلماره اصاً وا نکن چون اولا به اعصابت ضرر داره دوما اونایی که از دارک وب دان شدن ویروسی ان و به راحتی اگه هر کسی خواست هکت کنه اون ویروسه یه روزنه ی تاریک مستقیم رو به اطلاعاتته و هکر کارش با اون ویروس آسونه.          با تشکر.       اصلا داچ همه مهدی خان😎😜🤭

     

     

     

     

    داداچ داری اشتباه میکنی اون کسی که رفته ویدیو رو از دارک وب دانلود کرده کامپیوترش رو در معرض به چخ رفتن قرار داده من که اتفاقی برام نمی یوفته

    مسخره بود البته نمیشه گفت مسخره چون جالب هم بود ولی خوندن و گوش دادن چیزای ترسناک رو به دیدن ترجیح میدم و بیشتر هم می خونم تا از درک و اومدن صدا ها و تصوری های عجیب جلوگیری کنم...

    من کلا 12 سالمه تقریبا یه سال پیشم همین مطلبتو خوندم اصلا نترسیدم الان خوندم ی جوری شدم شتتتت@-@

    اینجا رو جوری طراحی کردم که انرژی منفی همه چیزای بد بیاد سراغتون .
  • منم یه بنده خدا
  • باو این فیلما چیه میبینین خداوکیلی ترسناک نبود ولی گور بابای فیلم بیاید وارزون بازیکنیم اه اه

    فیلمش رو میخوام هرطور که شده

    اگه دارید ایمیل بدید

    لطفا فیلم بزارین تا ببینیم کسی میترسه خب نبینه ولی فیلم بزارین حعی لطفا😐💔

  • اسم ندرم حل؟:)
  • چقد ترسناک بود

  • اسم ندرم حل؟:)
  • من وقتی ۸ سالم بود اینو تو یوتیوب دیدم ۳ ماه خوابم نبرد😐💔 و لطفا جواب بده، و حالا که دقت کردم از جنازه ها عکس گرفتم واقعا خیلی بد بود 

    عالی بود من خودمم نزدیک بود بالا بیارم🤮😅😅😅

  • اسم ندرم حل؟:)
  • من خودم 10 سالمه اهنگش برعکس کردم فهش مثبت 18 میداد خیلی بد بود😰😱

  • اسم ندرم حل؟:)
  • چرا من ویدیو رو دانلود کردم؟؟؟؟  :)))) 

    حتا خوده سازنده ی باب اسفنجی هم گفته من اینو نساختم قسم خورده! 

    حتما اینو یه قاتلی یا یکی از کارگر های ایلومناتی ساخته شده! 

     اصلیشو میخوای ببینی باید تو یوتیوب بنویسیred mist واست میاد 

     

     

  • 아이산 ✨🌝 하타미 💜🌌
  • برا چی من فلیمو دانلود کردم۰:)))؟؟؟؟ 

    مسخره

    من ۱۲ سالمه مرضدارم اینارو میخونم به خود میترسم و میلرزم ترسو هم هستم خیلی زیاد

    ادمین جان اصلا میدونستی اون کلیپی که تو مشاهده کردیو عمه منم میتونه بسازه؟نسخه اصلیش وقتی تو بچه بودی اصلا پاک شد از روی اینترنت (اینجوریم نیست که یکی دیگه اپلود کنه چون اصلا کسی نداشتتش)و تنها نسخه اصلیش دست پلیس امریکاست . این متنه هم از زبون انیمیشن سازه هست بعد تو میای میگی من از روی هیکلش حدس زدم چهار یا شیش سالش باشه؟؟ تو اصلا اون عکسو دیدی؟؟؟!!!!!!! این داستان هم کاملا واقعیه و برای سرگرمی نیست.هر کی هم گفته اصلیشو داره یا دیده داره زر میزنه اصلیش فقط دست پلیسه.

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی