midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

 

🌙| من یه مشکل خیلی بزرگ تو زندگیم دارم اونم اینه که تازگی میفهمم دارم خواب میبینم یا بیدارم.هرموقع خوابم، توی خواب میتونم هرکاری بکنم.
میتونم پرواز کنم و میتونم حتی یه نفرو بکشم توش.
بیدار که میشم همش تو فکر انجام دادنشم، تنها زمانی میفهمم خواب نیستم که و بیدارم اونم اینکه خودمو از یجایی تو خواب پرت کنم پایین. وقتی پرت میکنم یهو از خواب بیدار میشم، و الان که اینارو دارم میگم نمیدونم خوابم یا بیدار ولی اگه بیدار شدم بهتون میگم که بیدار شدم.
الانم توی اشپزخونه هستم دارم کاهو خورد میکنم که متوجه میشم انگشتمو قطع کردم، به دستم نگاه میکنم خون همه جارو  پر کرده اما یه جوریم! انگشتم قطع شده ولی حس خاصی ندارم فقط گرممه، برای اینکه تست کنم خوابم یا بیدار یه بار دیگه چاقو رو روی رگم کشیدم.
خون اومد خیلی زیاد ولی حسی ندارم باز، داغم فقط.
تنها یه راهی مونده بفهمم خوابم یا بیدار، اینکه بپرم پایین از یه جایی. مطمئنم بیدار میشم بعدش.
بالای پشت بوم هستم، آماده پریدن با بدنی خونی و حالت عجیب، وقت بیدار شدنمه و میپرم پایین.

  • night wolf

نظرات  (۲۹)

ااااااااااااااا مردی که

نه خواب بودم بیدار شدم 

انگار که زیاد فیلم اینسپشن رو میبینی

دو سه بار بیشتر ندیدم 

همانا بازگشت همه به سوی اوست

انا لله و انا الیه الراجعووووووووووووون  
  • سعید حیاتی
  • #انتقام_سخت

    از کی؟ چی شده؟ من خوابم؟ بیدارم؟
  • سعید حیاتی
  • اگر به من باشه که ترجیح میدم خواب باشیم همگی ولی متاسفانه ...

    انتقام سخت از آمریکا

    اینقدر ضربه خوردیم از آمریکا دیگه چیزی حس نمیکنیم یه انتقام گنده واسه همه چی درسته ولی نه بخاطر فقط این یدونه 
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    به معنای واقعی ****

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    ****
  • سعید حیاتی
  • انتقامی میگیریم که 40 سال ضربه زدن به ایران جبران بشه

    آفرین برو جلو ما پشتتیم

    تو ادمین crazyfriend هم هستی؟؟؟

    بله و دو سه تا وبلاگ دیگه

    ککککک

    عررررررررر

    خدایی این دیگه چ جورشه

    یه متن دارکه .

    مردی؟

    زنده ای؟

    الان من داشتم با یه روح حرف میزدم:/

    واقعا؟

    مشخص نیست هر احتمالی میتونه وجود داشته باشه

    یا حضرت پشم😂

     باحال بود دوست داشتم ^^

     

    ..

    قشنگ توضیح بده داستان رو من که هیچی نفهمیدم

    مثل رویای شفاف یا لوسید دریم بود

    مای پشم 10

    رویای شفاف؟ 
    سرچ کردم بنظرم جالب بود. واقعیه؟

    اره واقعییه 

    یکی ااز دوستام تونست انجام بده

    چه باحال
    یعنی چی شد توی خوابش؟ 
    .

    توی خوابش فهمید خواب نیس و از تجاوز ب خودش جلوگیری کرد

    چون همیشه خواب اینجوری میدید

    یعنی چی فهمید خواب نیست خب خواب بوده توی واقعیتمگه میخواستن بهش تجاوز کنن 😮
    اصلا مگه تجاوز حال نمیده؟ 😂

    افشییییین کجاش حال میدههههه

    ن ببین توی رویای شفاف باید بفهمی خوابی و توی واقعیت نیسی من اشتب گفتم

    آهان درسته ببخشید ببخشید
    نه اصلا حال نمیده

    .

    افشین میتونی ی دیقه بیای رنگ متن قالبو برام درست کنی؟

    باشه میخوای چجوری بشه؟

    میخام رنگ متن پستا و کامنتا سفید بشه

    ممه نانممممممممممممممممممم

    . الان مگه چه رنگیه؟

    خوددمم سفیدش کردم توی css میخام درستش کنی

    ایششش

    باچه بیا نویسندم کن 

    شدی

    زیاد تغییر ندادم یه فونت جدید اضافه کردم اسم وبلاگتم الان عین قلب میپته .
    ببین اگه تغییر دیگه ای خواستی بگو
  • یوگ یوگ ^^
  • وای مرسیییییییییییییییییی عاشقش شدمممممم

    گاد لطفتو چجوری جبران کنمممممممممم

    اشکااااااااااام

    قابلی نداشت یگانه .
  • یوگ یوگ ^^
  • خیلی قشنگههههههههههههههههههه

    .
  • یوگ یوگ ^^
  • ذررنخخایفههخهفقسی بازم ممنانمممم

    ممنون که افزونه رو خریدی الان برات میفرستمش .
  • یوگ یوگ ^^
  • لطفتو جبران کردم خه5صصثعننتتتلز :) البته ک نمیشه وقتیو ک گذاشتی با پول جبران کرد :(

    . اینجوری هم میتونستی جبران کنی
  • یوگ یوگ ^^
  • خخخ

    نمدونم چرا کامنتا خنده داره🤣😂😂😂🤷‍♂️

    اصلا هم خنده دار نیست اینجا همه چی جدیه .

    🤣🤣🤣 منم عجیبم من تو خواب هر قدرت ماورایی که فکرشو میکنی رو دارم نمیدونم ولی پستت خیلی خنده داره آخه تو توی خواب هم باشی بازم عقل آدمی نمیگه برو رو رگ دستت چاقو بکش تا تست کنی 😂😂

     

    مراقب باش به دور دست ها پرواز نکنی راه خونه رو گم کنی .
    گم بشم تله پورت میکنم بر میگردم خحونه 🤣🤣🤣

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی