midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

➰ در انیمیشن 'فروزن' گوزنی وجود دارد که دوست صمیمی پسر داستان یعنی کریستوف است. آنها از کودکی باهم بزرگ شده اند. از آنجایی که مردمان قطب و مناطق سردسیر اروپایی از پوست گوزن برای خود لباس های گرم درست میکنند، کریستوف هم یکی از این لباس های گوزنی را به تن کرده است و در واقع از آنجایی که فرهنگ این مردمان طوری است که بزرگان آن دهکده این لباس گوزنی را برای بزرگسالی کودکان خود میدوزند، یک گوزن را کشته اند و با پوست آن برای بزرگ شدن کریستوف یک لباس درست کرده اند. اما اگر دقت کنید متوجه میشوید که دوست گوزنی او شدیدا به او وابسته است!

➰ پس درنتیجه هنگامی که بزرگان قبیله برای شکار یک گوزن به جنگل رفته اند تا برای کریستوف یک لباس درست کنند، بعد از کشتن گوزن متوجه میشوند آن گوزن یک بچه نیز داشته. سپس بچه گوزن را با خود به دهکده میاورند و به دست کریستوف میسپارند. اما داستان از جایی ترسناک میشود که میفهمید پوست مادر این گوزن بر تن کریستوف است و او شدیدا به کریستوف علاقه دارد‌، در واقع برای این وابسته است که اولا او را بزرگ کرده و دوما بوی مادرش را میدهد!

کاری باتون بکنم دیگه کارتون نبینید!

  • night wolf

نظرات  (۴۱)

  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • نهههههه نکن این کارو...

    گناه دارم....اصا تصورتم کلا به هم ریخت:///

    ببخشید دیگه البته نظریه هست شایدم درست نباشه
    سخت نگیر به هر حال
    حذف میکنم وبلاگو راحت بشید همتون از دستم
  • bts world ^^DNA
  • من عاشق کارتونم و هر چیم بشه بازم می بینمش *-*

    البته انیمه بیشتر می بینم این انیمیشن های خارجی رو ککک

    انیمه ها که دیگه آشکار همه چی رو نشون میدن خیلی تعارف ندارن 
    منم میبینم

    لنت بهت*-*

    میشه آنفالوت کنم؟؟*-*

    نیازی نیست این وبلاگ حذف میشه
  • نویسنده آشنا
  • سلام،جالب بود!

    راجب لوگوی والت دیزنی مطالبی هست، در مورد اون هم اگر شد پست بزار

    فکر نمیکنم دیگه ادامه بدم
  • نویسنده آشنا
  • سلام ، وبلاگ به این خاصی

    چیز هایی که مینویسی کمتر کسی به فکرش می افته بنویسه

    این کارو نکن، وبلاگت رو حذف نکن

    اگر حوصله نداری برای یه مدت از وبلاگنویسی فاصله بگیر ولی این وبلاگ رو بزار سر جاش بمونه.

    حال خود دانی!

    نه بخاطر این نیست که حوصله نداشته باشم
    همین الان یه سری مطلب پیش نویس آماده دارم

  • bts world ^^DNA
  • نه این چه حرفیه *-*

    حذف نکن خووووووو

    کلا عوض کن وبتو

    یه مطالب دیگه بزار

    یه پستایه دیگه یه قالب دیگه خلاصه ترسناک نباشه به یه موضوع دیگه بپرداز^^

    ولی حذف کنی و بری نشد نداریمممممممم *-*

    وبلاگ با موضوعات دیگه که زیاد دارم اینا همه مال منن 


    و یکی دوتای دیگه
  • فاطمه حسینی
  • اوا برع چی حدف؟

    هنوز مطمئن نیستم 
  • bts world ^^DNA
  • خب مگه این وب دو تا نویسنده نداره؟ یکیش که شومایین اقا افشین که می شناسمتون 

    منظورم اون یکی نویسندس؟؟

    دوتاش منم 
  • bts world ^^DNA
  • چینجااااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ *-*

    خاک 

    فک می کردم دوتایین کککککککککککک

    باشه اوکی^^ من برم تا بیشتر از این ضایع نشدم کککک

    .
  • bts world ^^DNA
  • تو دیگه نخند بهم دیگه اععععععععع *-*

    ضایع نشدی تقصیر منه که اسم اون اکانتو یه چیز دیگه گذاشتم 
    ببخشید 
  • bts world ^^DNA
  • نه اشکال نداره دور هم خندیدیم دیگه خخخخ

    مهم نیست خوبه الان فهمیدم *-* خخخ

    نهههههه چرا معذرت می خوای؟؟ 

    کاریه که شده دیگه خخخ

    بخشیدمت *-* 

    . ممون واسه مهربونیات 

    چه عجیب!

    راستی وبتونو حذف نکنین خیلی خوبه

    هم موضوعش با وبای دیگه متفاوته و خاصه

    البته هر طور خودتون صلاح‌ میدونید

    حالتون گرفته نمیشه ازین موضوعات؟
    یکم دیگه ادامه میدم ولی میترسم از سه مورد
    1- آرامش و خواب رو از کسی بگیرم😮
    2- علاقمندی به این مطالب ایجاد کنم و باعث گمراهی کسی بشم😥
    3- خودم جنبه ندارم و توی فکرم بود کتابای سحر و جادو هم توی سایت بذارم که معلوم نیست چه بلایی سر ادم میاره 😅

    الان همین کامنت بعضیارو ممکنه ترغیب کنه 🤐
  • آواز عسکری
  • من تنها دلخوشیم همین کارتون فروزان بود که ولش کن
    فروزان 
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • حذف نکنی وبووووووووووووووووووووووووووووووووو

    حذف کنی......نمیدونم یه کاریت میکنم؟؟؟؟؟

    ینی این night wolf خودتی؟؟

    :///////////

    من همین الان مرگ شدم:///////

    گرگ شب 
    آره دیگه منم پس کیه؟
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • :///

    چه میدونم...تمام تصوراتم مرگ شد:///

    چه میکنی با این همه پیج و اسم و وب؟؟؟

    همشون رها شدن
    هر وبلاگ جدیدی ساختم قبلیا رو تقریبا کنار گذاشتم
    الان مثلا تمرکز روی این وبلاگه
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • جدی چند تا وب داری؟؟؟

    پنج تاشو که من میشناسم:///

    9 تا
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • 😐😐😐

    .
    خب شماها توی یه وبلاگ همه چی میذذارید من جدا جدا
    واسه موضوعاتم وبلاگ میسازم
    9 تا که فعال نیست
  • آواز عسکری
  • انشاالله که این تمرکزت روی این وبلاگ حفظ کنی و هردو دقیقه یکبار رعشه بندازی به جون ما
    باور کن مسائل خیلی ترسناک رو سمتش نمیرم فقط حقایق ترسناک و تلخ 
  • آواز عسکری
  • باورت میکنم عزیزم ببخشیدناراحتت کردم بزار روی شوخی و مزاح
    ناراحت برا چی؟؟ ناراحت نشدم 
  • آواز عسکری
  • فکر کردم ناراحت شدی
    نه آواز ناراحت نشدم من اصلا ادم ناراحت شویی نیستم 
  • آواز عسکری
  • چه خوب ادمی هستی
    آره همه میگن 
  • آواز عسکری
  • میدونم
    .

    دقیقا همین کارو  کردی دیگ میترسم کارتون ببینم خخخ

    الکیه همش برو ببین فروزن 2 اومده

    باش  . ممنون:)))

     

    :))

    سلام

    عالی که هنوز ادامه میدین

    ممنون

    قول نمیدم ولی سعی میکنم

    چرا همه جا حرف از اینه که نمیخوای ادامه بدی

    دیدی من اومدم داری از دستم فرار میکنی نامرد

    نخیر چون خستم دیگه

    جیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ

    عالی بودن مطالبت عالی

    میخوام همشونو بخونم ولی میدونم شب خوابم نمیبره -______-

    ولی حقیقتن. حقیقتای خیلی خیلی تلخ.

    آفرین.

    نظرات قبلیو خوندم. وبتو حذف نکن. پلیز :(

    حیف نمیکنم شاید ماهی یه بار مطلب جدید و باحال به چشمم بخوره پست بذارم

    عجب اتفاقا من عاشق این کارتونه هم بودم خخخخخ

    . من هنوز دوشو ندیدم

    من دوشم دیدم

    . قشنگ بود؟

    اره خیلی ببین حتما

    باشه :(

    اععععع ککک

    از فروزن بعید بود

    اینا رو سرهم میکنن ولی خیلی هم دور از واقعیت نیست

    چرا من حس میکنم بجای ترسناک چیز غم انگیزیه...

    ولی وبلاگ فوق العاده ایه...همین الان پیداش کردم دوست دارم همشو بگردم

     

    ممنون .

    واینکه تو حق نداری این وبلاگو حذف کنی بعد من چجوری باهات حرف بزنم .:( تو که نمیخوای گریه کنم:(  ؟

    وااااااااات؟ گریه نداره..
  • وابسته بهت
  • اقا پاک نکن وبلاگ رو خیلی وبلاگ خوبیه فقط بدیش اینه آدم بار اول با اون دست ها روبهرو میشه میترسه

    فعلا که هستم 

    پاک نکنی وبت من تازه وابسته شدم

    نمیکنم

    با اون متن کوچیک اخرت شدیدا مواقم خخخخ اخه چرا کارتونارو از جلو چشمامون میندازین

    اون که شوخی بود .
    اثرش زود میپره دو روز بعد از سر میگیرید
  • Dina ‌‌‌‌‌
  • حذفففف نکنننننییی اییین وبلاگوووو لطفاااااااااا😢😢😢

    کسایی که مشکل دارید نیاید دیگه اینجا خییلی خوبه خیلی خوشحالم پیداش کردم

    نه حذف نمیکنم
  • Dina ‌‌‌‌‌
  • هوراااااا🤩🤩🤩

    آبجی یجور میگی که انگار وبلاگ خیلی ترسناکه😂

    بابا کسی مشکل نداره که🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️

  • Dina ‌‌‌‌‌
  • خیر برادر😄 کلا گفتم اخه بعضیا میگن وای مامانم اینا ترسیدم یا این چیه پاکش کن

    کاملا منطقی و درست

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی