midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

☁️| این آهنگو تقریبا همه تو بچگی شنیدن و باهاش خاطره دارن!

🌸| همه فکر میکنن این ی اهنگ شاد و بچگونس ک فقط راجب باربی و کنه. اما کلمات و معنی اصلی اهنگ یچیز دیگه میگن!

💅🏻| این اهنگ در ظاهر راجب باربی های اسباب بازی و جذابیه ک دخترای کوچیک و نوجوون باهاشون بازی میکنن و دوست دارن مثل اونا باشن، اما در اصل این اهنگ راجب ی باربی هرزه‌س! این اهنگ در واقع راجب ی کتاب از سال ۱۹۳۸ عه ک اسم کتاب هست:
"Angels of the New World Order : Caregivers of Deaths Manifestation"

 

💕| در اصل باربی بهترین ایکون و نماد برای خودشیفتگی نسل هاس. این اهنگم داره ی تصور و رویا به دخترای کوچیک و نوجوون میده!

 

🥀| تو یکی از ورس ها باربی میگه:
"Blonde bimbo girl"
بیمبو گرل یعنی زن یا دختری ک مایله اسباب بازی رابطه جنسی باشه { عروسک جنسی }

🔗| و همینطور صدای کِن خیلی خشن و عمیقه. در اصل آهنگ راجب دخترای فیک و تقلبی ک فکر میکنن ظاهرشون عالیه و شبیه باربین و حاظرن با هرکسی و هرطوری رابطه جنسی برقرار کنن حرف میزنه.

☁️| ورس بعد:
"Kiss me here, Touch me there, Hanky panky"
هنکی پنکی به معنیه رابطه جنسی و هر چیزیه ک به اون مربوطه! تو اهنگ دارن دخترهارو به عنوان ی دختر هرزه، بلوند، فیک و بی ارزش ک اسباب بازیه روابط جنسیه معرفی میکنن..

🦄| و از طرفی دیگه راجب دوتا تینجیر ک میخان رابطه جنسی داشته باشن حرف میزنن و میخان این تصور رو به مخاطبا بدن ک میشه مثل ی عروسک پلاستیکی باربی زندگی کرد و اون واقعی شه!

🍓| اهنگ داره جوری ک باربی مایله به عنوان عروسک جنسی باشه رو نشون میده و اینکه مسیج این اهنگ ب دخترای نوجوون اینه ک اگه ی پسر تورو بخواد اشکالی نداره اگه بهش اجازه بدی هرکاری میخواد باهات بکنه و به دخترا و پسرا یاد‌ میده ک با این چیزا میتونن شاد و خوشحال باشن!

☁️| منظور کوتاهش:
"مشکلی نیس اگه تا وقتی ک ی پسر دوست داره براش مثل ی هرزه باشی"

🍷| این اهنگ یکی از معروف ترین اهنگای دهه ۹۰ بوده و از اون زمان رو ذهن طرفدارای باربی تاثیر گذاشته ک مثل باربی باشن..

🎶| اهنگ زیر‌شاخه هایی از روابط BDSM داره ک نشون میده باربی چقد مایله ک مثل برده و تحت اطاعت کِن باشه!

• ورس باربی:
"Make me walk, Make me talk 
Do whatever you please 
I can act like a star 
I can beg on my knees"

• ورس کِن:
"Come jump in, be my friend
let us do it again, hit the town, fool around, let's go party" 

• ورس باربی:
"You can touch, you can play
 if you say I'm always yours"

 

➰| همینطور اهنگ نشون میده ک باربی ی هرزه بزرگه و کِن یجورایی دلالشه. چون راجب به زانو در اومدن و پوشیدن لباسای تنگ و هنکی پنکی و گشتن با پسرا و البته کلمه "پارتی" حرف میزنه. همینطور راجب اینه ک ی مرد بزرگسال و درتی از عروسک کوچولوش لذت میبره و هرکاری بخاد باهاش میکنه!

🥀| در ظاهر شوخیه اما بند Aqua از این اهنگ خیلی پول بدست اوردن و خیلی هم موفق بودن. در اخر اهنگ راجب جوری ک از زن ها به عنوان اسباب بازی و یچیز الکی استفاده میشه صحبت میکنه!
• آهنگو شنیده بودین!؟

 

دانلود آهنگ

  • night wolf

نظرات  (۵۰)

  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • نه من از بچگیم از عروسک خوشم نمیومد...

    خیلی اهل عروسک و اینا نبودم...مخصوصااااااااا باربی:////

    آهنگشو نشنیدم!!!!اونقدرم معروف نیست!!!هست؟؟؟

    چرا من یادمه خیلی زیاد پخش میشد تو ماهواره البته شن تو قد نمیده 
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • باشع بابا بزرررررررگ:///

     آفرین نوه عزیزم
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • :))))

     Zzzz
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • ://////////
    چیه چرا دهن کجی میکنی  ؟؟؟🙂

    نشنیده بودم آهنگشو

    :/

    بهتر 
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • هیچی همینطوری:)))))))))

    :///////////

    بجای این کارا چندتا سریال کره ای بهم معرفی کن توی اوقات فراغت بشینم ببینم 

    نشنیده بودم:/

    چرا پس هیشکی نشنیده 

    به نظرم یکمم باید درباره ی ایران بنویسی  وحشتناک تر از کله مطالب وبلاگت شده.

    نه دیگه اونقدرام نمیخوام فضای وبلاگم تاریک بشه 
  • 😐😐REYH🖤🖤N 😐😐
  • نظر منو میخوای؟؟؟باوشه میگم😊

    اممم خاطرات الحمرا (ژانرش اکشن و تخیلی عه) رو دیدم واقعا دوست داشتم😐(اصلا عاشقانه نیست...هستا ولی انگار نیست)

    دبلیو(W)امممم مث همون بالاست تخیلی عه😐

    دیگه یه سینمایی بود گردنبند شبح(این مثلا ترسناکشون بود😐)

    اینام فیلمایی بود که یکم با وبت مطابقت داشت😐ولی اصلاااا ترسناک نیست...راحت نگاه کن کوچولوی ترسو😈

    ولی در کل فیلم نگاه نمیکنم مخصوصا کره ای اگه میخوای بیشتر آشنا شی این وب هست: موسیقی احساس کره دیگه خودت ببین😐

    نـــــــــــــــــــــــــــــــــــه عشقولانه میخوام
    ازینا که نگا میکنی قلبت تاپ تاپ میزنه 
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • خخخخخخخخخ🤣

    اگه عشقولانه میخوای از یکی بپرس که نگا کنه من اهلش نیستم😐

    از فیلمای عاشقانه متنفرم😬

    همین لینکو بزن آشنا میشی😅

    آره تو ژانرت کمدی فقط ... فایتینگ 
    منم خیلی نمیبینم ولی حس میکنم دیگه زیادی دارم دور میشم از این بخش زندگی

  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • احساس میکنم فیل شدی://///

    خدا بیامرزه وبت رو فقط ما بیانیا میتونیم بیایم:))))

    چرا اخه چی گذاشتم مگه 
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • اشتب شد...فیل نشده...معذرت خواهی😢😬😐⁦☹️⁩

     

    اه خیالم راحت شد 
    این تویی از خوشحالی که وبلاگم فیلتر نشده 
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • ژانر خودت کمدی://///

    اعععع فیلم کره ای میبینی؟؟؟فایتینگ:))))

    اکشال نداره دور شی:)))

     

    کمدی که خوبه ... همه آدمای شادو دوس دارن 
    شاید دو سه تا کره ای دیده باشم تو زندگیم
    اگه یه موقعیت خاص پیش بیاد چجوری رفتار کنم پس؟ باید ازین فیلم عاشقانه ها یاد بگیرم 

  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • نخیر من اگه فیل میشد بیشتر دوست:)))))

    ://///

    واقعا؟ 
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • من از کمدی متنفرم://///افسردگی دارم؟؟؟؟؟

    ولی کلماتو اصطلاحارو خوب بلدی:))))))

    نمدونم....من که نگفتم نبین...ببین...اصا به من چه؟؟؟

    انیمه ها جواب نمیدن فرهنگشون با ما فرق داره ولی کره ایا  یکم نزدیکترن
    تو و افسردگی؟؟ 

  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • نه شوخی کردم:////

    ببخشید بابابزرگ:((((

    کنچانا نوه ی عزیزم 
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • نه بابا...از مام بهتر یاد داری😐

    معنی لغوی کنچانا رو بگو؟؟؟

    یعنی اشکالی نداره
    اگه سوالی پرسیده بشه یعنی «حالت خوبه؟»
    همش بخاطر خنده در وایکیکیه

    آهنگ مورد علاقه بچگی من :/

    عمه ی منم خیلی دوس داشت اینو

    .

    خاک تو سرم من عاشق این اهنگه بودم پخش شدنی کلی حال میکردم بچه بودم دیه

    .

    خاک تو سرشون کنم همینا روانیمون کردن دیگههه

    روانی شدی مگه؟ .
    چیزیت نیس الکی عیب رو خودت نذار

    باش

    توکه نمیدونی ندیدی

    ولی باش

    عکس اتاقتو بده ببینم چیز سالم توش هست؟

    .

    خخخخ

    اتاق خودموکه خسیس بازی در میارم ولی اونروز شونه فائزه بدبختو شکوندم

    بیچاره فائزه :|
    حالا شونه چیزی نیست دست و پاشو نشکونی

    .

    نه به وسایل خسارت میزنم دلم نمیاد خودشو بزنم

    اونقدراااام بیشور نیستم

    اون اشکال نداره فدای سرت اما مراقب خودت باش چیزیت نشه

    همممم

    .

    من واقعا نمیدونستم که باربیا اینجورین ولی بهشون میخوره بخان .......کنن

    ..

    چرا اینقدر سن برات مهمه؟

    عه خب معلومه یه وقت دیدی بختم باز شد.

    با این اخلاق آخه؟

    خب تو درستم میکنی دیگه
    مگه نه؟
    .

    الان نمیتونم وگر نه آدرس مطبمو بهت میدم با شمارمو بیای خوب شی

    البته تو بین جامعه 90 درصد آدما اینجورین طی 10 جلسه عالی عالی میشی بهت قول میدم

    راستش بهت میاد نهایتا 13 سالت باشه 
    اصلا هم شبیه یه روانشناس حرف نمیزنی

    .

    *-*من شنیده بودم

    پس واسه همین بود

    ک اوا مکس اهنگ نات یور باربی گرلو ساخته

    ممکنم هست بی ربط باشه فعلا راست و دروغ چنان میکس شده که نمیشه نظر قطعی داد

    عروسک جنسی یعنی چی؟

    من این آهنگرو شنیدم

    بیخیال

    من شنیده بودم. ولی خب انگلیسی بلد نیستم واسه همین معنیشو نمیدونستم. تا اینکه تو بلاگت معنیش رو فهمیدم:/

    البته اینا نظریه است میشه جور خوب هم تفسیرش کرد خوش بین باش همش دروغه

    سلام داداشا اصلا من ر....م به خودم از ترس وقتی فهمیدم از عروسک هم اصلا خوشم نمیومد مخصوصا باربی ها فقط چون که کشتی کج نگاه میکرد به عنوان حریف تصورشون میکردم و گوشمالی شون میدادم میزدمشون😛😛😛😛😂😂😂

    .

    قبلا قبل از این که این سایتو ببینم یبار به دختر داییم یه چیز هایی از این اهنگ گفته بود اخه خیلی معلوم بود اهنگش چقدر...

    اه ایششششششششششششش

    .

    من گوشش میدادم بعد اینم هنوز گوشش میدم (=

    واسه منم حس نوستالژی داره

    وتف.

    من دوستش داشتم :| ولی تقریبا 10 - 12 سالم که بود بو بردم یکم می لنگه.

     

    بازم افسوس ... :(

    .. حالا شایدم واقعی نباشه

    حسود

    ..

    منم شنیده بودم

    آره زمان خودش معروف بود

    من شنیدم هنوزم گوش میدم ... راستش متوجه شده بودم

    من این آهنگ رو خیلی شنیده بودم و از کوچیکی زیاد علاقه ای به باربی نداشتم وخودمم هیچ وقت نمیخردمش .

    این آهنگ هم خیلی شنیده بودم . متاسفم ک اینجوری دخرا رو مثل یه برده و عروسک نشون میدن

     

    .

     ولی خودمم عاشق این آهنگ بودم. شنیدمش کل خاطراتم زنده شد

    . آره آهنگ بامزه ای بود

    آهنگو نشنیده بودم اما حرف درستی می زنید

    و نمیدونم اما از استیکراتون مخصوصا اون قورباغه خیلی خوشمان می آید

    بدرود...

    و راستی این موضوعی که یک نفر به نام والکور به شما پیام داده بود خیلی ذهنم را درگیر کرده بود

    اینکه اون شخص والکور واقعی بوده چون والکور توی یکی از ویدیوی خودشان که درباره ی باب اسفنجی بو د

    از سایت شما استفاده کرد و همینطور گفت که از این سایت اجازه گرفتیم

    البته شاید خودتون متوجه شده باشید

    و اگر بخواهید ویدیو اش  در یوتیوب وجود دارد 

    و راستی می توانید یک مطلب درباره ی نظریه تکامل که اسم دیگری هم دارد که به یاد نمی یارم بگذارید زیرا در انیمیشن بز خانگی

    به یه همچین چیزی که انسان ها تکامل یافته ی میمون ها هستند(البته شاید اشتباه میکنم)و از نظرم کاملا نظریه اشتباهی هستش البته زیاد نمی دونم اگه اطلاعاتی ازش دارید ممنون می شم بگید

    بدرود....

     

    .
    بز خانگی 2 جالبه قبلا دیدمش ولی یکم نقد کردنش سخته
    ممنون از پیشنهاد

    فکر کنم نظریه رایدن بود

    و راستی من تازه با سایت شما آشنا شدم توی پیامای یکی از پست هاتون یکی نوشته بود تئوری هسته که می گه ما انیمیشن بودیم

    و این نظریه کاملا شایعه اس  و یک جور کفر حساب می شه 

    ممنون از پست هاتون

    با فلسفه هرچیزی رو میشه زیر سوال برد 
    ممنون از نظرتون 

    خب راستش درباره همین مو ضوع انیمیشن 

    یک روانشناس یک تئوری می دهد و می گوید دلیل اینکه ما بعضی خاطرات در ذهن ما وجود دارد اماهیچ کدام یک از این اتفاقاتی که در زندگی ما اتفاق نیفتاده است به این دلیل است که ما اول در دنیایی جز این دنیا و دنیای آخرت بودیم

    و از روی حرفی که زده کاملا متوجه می شویم که کفر بوده

    درباره همین تئوری انیمیشن همین موضوع را می خواهد به ما بگه

    ببخشید که سایتتون را با حرف هایم شلوغ می کنم

    بدرود...

    نمیدونم من زیاد توی این مباحث خوب نیستم 

    و باید بگم این اهنگو تو مترجم سرچ کنید معنیش خیلی زشته و دقیقا این مطلب درسته و این اهنگ خیلی معنای رکیک و بدی داره مخصوصا برا دخترا 

    همینطوره البته در لفافه میگه 
  • اسما لگزیان
  • نشنیده بودم بابا

    راستی خیلی از وبلاگتون رازیم

     

    .

    قلبم و شکستی 💔😐

     

    الان میرم پشت بوم 

    من آهنگشو شنیدم و گفتم چرا انگار عجیبه و کن یه حالیه و هی باربی میگه یو کن تاچ و کنو تشویق میکنه هر کاری باهاش می خواد بکنه...  خدایا من این آهنگو دوست داشتم... اما من کلا از عروسکای پلاستیکی خوشم نمیاد و میترسم به لطف آنابل که تو بچگی دیدم:///

  • 𝕾𝖒𝖔𝖔𝖙𝖍 𝕮𝖗𝖎𝖒𝖎𝖓𝖆𝖑
  • ایوا مکس یه کاور خفن روی این آهنگ گذاشت

    آهنگشو شنیده بودم ولی فاکتور منی کرد 

    از اولشم به باربی شک داشتمممم

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی