midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

 

  • night wolf

نظرات  (۳۲)

  • تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪
  • من غلط کنم دیگه این اطراف پر بزنم

    دیدم شب عیده گفتم یه حالی بهتون بدم .
  • 𝑺𝒂𝒅𝒊𝒔𝒕𝒊𝒄𝒔 ツ‌
  • اون عکس دومی؟😧

    .

    اوکی ای هیت یو

     

    نههههههه یو لاو می .
  • 𝓷𝒊𝖒𝓪 :)
  • :c چه عجی یه پست گذاشتی

     

    من از سومی از آخر ترسیدم ولی یکم دقت کردم دیدم یه انسان مریض بز بدبخت رو ایستاده گذاشته بود!

    اون آدم نیست واقعا یه بزه که وایساده .
  • حصـــــــcafeh.ـــــین ..
  • عید رو بر شما و خانوادتون تبریک میگم

    ممنون همچنین .
  • 𝓷𝒊𝖒𝓪 :)
  • من مگه گفتم اون بز نیست؟

    نمیدونم فکر کردم که فکر کردی آدمه 
  • ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
  • پشمانم☺

    . ریخت؟

    آخری مال یه ویدیوعه ن؟ اگ آره میشه بزاری؟

    هست ولی ویدیوش زیاد جذاب نیست

    .

    تنکص

    . قابلتو نداشت 
  • ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
  • فرو نشصت😐😹

    عاخری چع موجودیع؟😐😹

    وبلاگ منو پشمینه کردین .
  • ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
  • پشمگین بود کع وبت😐😹

    هرنفر دوتا پشم هم بریزه اینجا سیاهپوش میشه .

    پشمگین😂😂

     

    این سومین دمنه ی وبلاگته :c

    مهم نیس دیگه هرچی خواست بشه
  • ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
  • من بع شخصع پشمایع زیادی اینجا از دص دادم😐😹😹

    اشکال نداره در و دیوار اینجا همه مخملی شده
    میدونستی قالب اینجا قبلا سفید بوده از بس پشم ریزون شده معلوم نیست

    .
  • ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
  • ججرر😹😹😹😹

    .
    سال نو مبارک با تاخیر
    همچنین 

    صیم منم میام اینجا حال میکنم خداییش

    خوشحالم کردی ممنون

    صلم

    افشین فازت چیه چرا هی لینک رو عوض میکنی
    خب پشمام ریخت جارو دارین

    اون اخریه خدایی چیه

    واقعیه

    والا فازی ندارم اینجوری بهتره
    مال یه فیلمه لینکش توی نظرات هست

    های های های اصلا نترسیدم /:

    بله مشخصه .

    خب

    سلام

    افشیننننننننننننن     ششااااایییددددد بببببااااااااوووووررررتتتت  ننننننشششششههههه ولی وبت داره خز میشه

    یه پستی چیزی بزار خب

    یه حرکتی بزن

    حتی دیگه خیلی کامنت هم نمیزارن

    چه کنیم دیگه :(
    وبلاگ که چندبار داغون شد حس و حالش از بین رفته
    ممنون واقعا فکر نمیکردم هنوز کسی اینجا بیاد

    آره واقعا داره راست میگه

    بابا خب یه حرکتی بزن

    یه چیزی بزار

    نه دیگه بقیش با شماها

    یعنی چی بقیش با ما؟ /:

    که خط منو ادامه بدید و پای وحشت رو بلاگ های بیان باز کنید .

    هوی افشین، فقط خودت اینکار رو میکنی! فهمیدی؟ TT

    . یکمم بقیه بذارن من بخونم

    عه پس منو ادمین کن کلی تئوری میزارم

    نه دیگه اینجا همینطوری محفوظ می مونه خودتون وبلاگای ترسناک بسازین

    چه کیوتن 

    بله خیلی .

    بعععع عکس دومیه دقیقا چیکار میکنن . مردگان را تو خیابون میبرن ک چ :|

    کی میدونه .

    سلام افشین
    ساشیبوریییییییییییییییییییییییی
    واقعا ساشیبوری
    بعد از مدتها 

    دیدار یار غایب***دانی چه ذوق دارد؟***ابری که در بیابان***برتشنه ای ببارد
    حالت چطوره؟ این وبلاگت بسته شده بودچرااا؟
    سحری بیدار نشدم، الان اساسا گشنمه.

    با روزه و رمضون که دیگه به آخرش رسیدیم چطوری؟
    اصلا شناختی منو؟؟؟
    من بیشعور هی میرم و بعد از چند ماه دوباره میام و یه سلامی میکنم و دوباره میرم و دوباره و دوباره و...
    عکس های خوبی هستن. 
    بیشتر ترسشون رو وقتی احساس کردم که خودم رو توی اون عکس، یعنی حاضر در اون مکان تصور کردم
    آخه براچی توی بهار ازینا میزاری تو؟ الان باید برگا دربیان نه اینکه بریزن
    اینارو دیدم بیشتر گشنه ام شد.
    اذااااااااااااان، اذااااااااااااااان می خوام ولی الان ظهره.

    سلام طاها خوبی؟ خوبم
    خیلی دیر دیدم این کامنتو الان 5 آذره و چندماه گذشته 
    کجایی نازنین هی سراغتو میگیره 

    سلام افشین چطوری

    این وبلاگت رو که دیگه کارشو تموم کردی الان تو کرزی فرند کار انجام میدی؟

    کارشو تموم نکردم .
  • محمد حاجی سلطانی
  • سلام خوبی؟ دیگه پست های ترسناک نمیزاری؟؟؟

     

    دوباره بزار منتظریم😁 

    سلام خوبم ممنون
    سوژه های خوب پیدا کنم حتما 

    سلممممممممممم

    منم برگشتممممممممممممممم

    نازنین خاااااااااااانم |= اممممم

    یسسسسسسس بیبییییییی

    سلام مرسی سر میزنی 

    *دیدن اینکه یه قرنه پست نزاشتی*

    او.................

    نروووووووووووو مارو ننداززززز :^:

    ما اونقدرا هم بدردنخور نیستییییییییییم :^:

    من هیچوقت تو رو دور نمیندازم ..
  • 𝓷𝒊𝖒𝓪 :)
  • نه ماه پیش :)

    زود میگذره ها .

    افشیننننننننن من باز اومدم 🤣😭

    میام وبلاگات ها گشادیم میاد کامنت بزارممممممم اه اه 

    خودت چطوری خوبی دلم برات یه ذره شده بود 🤏🏻💕🍓

    سلام همین که میای بامرامی .

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی