midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

اگه آهنگ تیتراژ اول باب اسفنجی رو با سرعت کند پخش کنیم انگار بچه ها دارن فریاد میزنن 😫

شاید با آهنگای دیگه هم این کارو بکنی همین بشه ولی مال کارتون باب اسفنجی با وجود تئوری های قبلی ترسناک تر میشه

مدت زمان: 1 دقیقه
دانلود ویدیو با کیفیت اصلی
 

  • night wolf

نظرات  (۲۷)

  • 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
  •  چقد این باب اسفنجی پرحاشیس

     

    خوبی؟

    آره دست از سرش برنمیدارن .
    ممنون تو خوبی؟
  • 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
  • هوم

     

    شکر^^

    منم خوبم

     

    .

    برگامممم برگامممم

    هیچوقت از صدای بچه اینقدر نترسیده بودم -___-

    به دوریس خانوم سلام برسون .
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
  • چه باحاللللللللللللللللللل

    فقط من اینو گوش دادم خودکشی که نمیکنم؟/=

    لنتی نمیشد اون عکس اخرشو نمیزاشتی؟

    ترسناک بود اخههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هقققققققققققققققققققق

    همش با هم خوبه
  • ꧁❖◉SANROX◉❖꧂ ‌‌‌‌‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌
  • بچس دیگ😐

    چقد شماعا ترسوعین😐😑

    هرکس روی این متن نزنه یعنی خدا رو دوست نداره😇

    اگر مادرت رو هم دوست داری ، روی متن بالا کلیک کن😇👆

    فالور گدایی میکنی؟ .

    وااای خیلی ترسناک و عالی بووود یگه حالم از باب اسفنجی بهم میخوره خیلی ترسناکه ☹️☹️ من اینجا خیلی حال میکنم عاااالیه مرسییی😍😍 دیشب اینجا بودم بعد وقتی میخواستم چراغو خاموش کنم مردم و زنده شدم😂😂😂

    زیاد اینجا نمون بیا چندتا بخون و برو دوباره یه روز دیگه بیا.
  • پارادوکس (new)
  • دادا عکس اخرش رو بزار برا دانلود 

    جون میده واسه پروفایل 

     

    عکسشو ندارم میتونی اسکرین شات بگیری از صفحه بعد دورشو کات کنی

    :| رید تو بچگیمون 

    .
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
  • اینم حرفیه/=

     

    ولی حسابی گند خورد به روزایی که در خردسالی بودم و در حمام کنسرت باب اسفنجی میذاشتم/=

     

    حالا من همش کرم دارم

    سرچ کردم تئوری باب اسفنجی

    بعضی عکساش اصن نابودم کرد/=

     

     

    اخه من چرا اینجوریم خدایا منو خر کن//==

     

    من غلط کردمممممم

     

     

    اقا اقا

    درباره ی خودکشی میکی موس چیزی میدونی؟؟

    توروخدا پستی نزاری دربارشاااا

    فقط بگو میدونی یا نه/=

    در مورد میکی موس هم شنیدم قسمت آخرشم خیلی ترسناکه .
  • ꧁❖◉SANROX◉❖꧂ ‌‌
  • ڳڍٵیی؟ツ♡ۺټ✯

     مگه میشه نمونم؟ اینجا پرفکته تازه به کلی از دوستامم معرفیش کردم .. در کل با مطالب اینجا ذوق میکنم ^___________^

    ممنون .
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
  • طومار نوشتن من دست خودمه؟/=

    مشکل کوتاه جواب دادن منه .
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
  • قسمت اخر همون خودکشیشه؟؟

     

    اگه اون تو سریال اصلیه که فکر کنم نصف بچه های دنیا مشکل روحی پیدا کردن/=

    من قبلا از این همه انیمیشن های خاطره انگیز خوشم میومد ولی دیگه رسما ببخشید ریده شد به خاطراتم/=

    من کامل ندیدم ولی فکر کنم خودکشی نیست و داره شیطانو نشون میده که روح همه آدما داره جذبش میشه
    اصن یه چیز بدیه از باب اسفنجی بدتره
    گاددد 😐😂
    افشین چرا گیر دادی به دوریس😐😂
    دوریس عشقه دوریس زندگیه

    😭😭😭😭😭 بچه هی بیچاره من باب اسفنجی موخوام در مورد باب اسفنجی قبلا پست اینجوری گذاشتی ئلی این دیگه دارن به بچه بی رحمی میکنن دلم نیومد تا آخر گوش کنم 😭😭😭😭

    این روزا باب خیلی معروف تر شده همه دارن درموردش چیز میسازن.
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
  • منم کامل ندیدم ولی اخرشو دیدم

    همش داشت راه میرفت مرتیکه/=

    همینجوری روح و صدای اون خانومه بود دیگه

    اخرشم لبخندش....

    پوف

    .

    افشین چه روزگاری داره میشه واقعا

    هععععععی  .
  • Dina ‌‌‌‌‌
  • یه روز پشمایی داشتم ولی دوسشون نداشتم بهتد که ریخت/=

    باب اسفنجی من کل کودکیم  با تو گذشت 😐💔

    .
  • نازنین خاااااااااااانم |=
  • میشه درباره بیماری های روانی هم بزاری؟ "-"

    شایدم گذاشتم 

    سلام افشین چطوری پسر

    چرا یه ماهه پست نمیزاری

    حالا ولش یه پیشنهاد دارم برات

    نگاه کن یه چیزی درمورد آبشار جاذبه هم بزار یه کاتونه ولی خیلی پر رمز و رازه

    باب اسفنجی پر رمز و راز نمیشه گفتش ترسناکه حتی ترسناک هم نیست و ایلومیناتی ها توش دست داشتن که خیلی چرته ولی آبشار جاذبه خیلی معرکس

    بابا بیچاره باب اسفنجی این چیزا چیه نمد موزیک رو آروم میکنید منم حرف بزنم بزنم آروم شه خب صدا ترسناک میش دیگ

     

    .

    ولی پست قبلی باب اسفنجی درباره سندی اونی که گردنش بود                                                                      زهر چشم بود -____-

    نگاه درمورد قسمت اخر میکی موس هم بزار

    باز میخوام شب خوابم نبره 

    خب حوصلم سر رفته

    چرا هی احساس میکنم تصویرش بزرگ تر میشه

  • ‌‌‌‌‌‌‌*-* 𝓐𝓷𝓲𝓶𝓪
  • چرا من تازه اینجا رد پیدا کردم..

    خوراک خودمههه

  • 아이산 ✨🌝 하타미 💜🌌
  • همون لحضه اول میدونستم شیطان پرستا پیش بابام میرن:))  وگرنه انقد صدا بچه نمی یومد:))) 

  • 아이산 ✨🌝 하타미 💜🌌
  • یا خداااااا

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی