midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

 

اقدام عجیب یک هنرمند مجسمه ساز!
او سوسکی را که به خانه‌اش آمده بود اعدام کرد! و تصاویر انرا در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت، او به جرم شکنجه حیوانات تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

  • night wolf

نظرات  (۱۷)

  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • ای جان منم یه بار یه سوسکو دار زدم🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    بچه بودم اونموقع

    من از سوسک میترسم اونوقت
  • bts world ^^DNA
  • حقش بودددددددددد

    بیچاره سوسک چه گناهی کرده بود هان *-*

    گناهش این بوده گیر ادم اشتباهی افتاده

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

     

    هم میهن ارجمند! درود فراوان!

     با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

    "وب بر شاخسار سخن "

    هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

    خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

     

    آدرس ها:

     

    http://payam-ghanoun.ir/

    http://payam-chanoun.blogfa.com/

     

    [گل]

     

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

     

  • محمد صادق تقی زاده
  • انتقام همه زن های ایرانی رو گرفته !

    اگه برای بقیه سوسکا درس عبرت بشه اره

    دیگر قانونی فقط بخاطر یک سوسک?

    خداروشکر کن این فقط سوسکه میتونست خیلی چیزای بدتری باشه
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • من مطمئنم با همه فرق میکنم....

    از سوسک و ملخ و کلا حشرات نمیترسم و شاید باورت نشه ولی به نظرم دوست داشتنی اند:)))))_نه اینو مبالغه کردم خیلی چندشن ولی واقعا ترسناک نیستن_

    داری با من شوخی میکنی؟؟؟؟از سوووسک میترسی؟؟؟؟

    تو چجوری این وبو اداره میکنی اونوقت؟؟؟

    دارم سعی میکنم به ترسم غلبه کنم

    حققققشششش بود ، سوسکه

    میخواست میرفت تو فاضلابش میخوابید چرا میره خونه این و اون که این بلا سرش بیاد! 

    والا

    نظر شما هم محترمه

    سوسک حقشه دارش بزنن-_-

    با این ۵ روش از شر سوسک‌ها خلاص شوید! | اقتصاد آنلاین.

    عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر حالم بهم خورد

    نوش جاااان .

    خدارو شکر منو که هنوز  نگرفتن 

    بهش گفتم عکسرو نشر نده گوش نکرد که نکرد بیا اینم نتیجش 

    همکار خوبی بود 

    نکنید گنا داره .

    منم اعدام کردم 

    اتیش یخ الکترسیته  و سخت ترینشون جدا کردن سر مورچه بود باید ضر یف میبودی  

    دادا وقتی اذیتت کنن حقشونه  

     

    پشه ها آره ولی سوسکا که اذیت نمیکنن
    مورچه ها هم راه خودشونو میرن ما سر راهشونیم 
    .

    کی گفته مورچه اذیت نکرده 

    شاید باورت نشه ولی از طریق فن لبتاب وارد لبتابم شده بودن 

    کج میکردم تکون میدادم ازش مورچه میریخت به بدبختی از بین بردمشون من گوشتم شیرینی فکر کنم 

    مورچه و پشه همیشه دنبال منن همین الان چند تا جای نیشه پشه هست 

    مورجه رو هم نمیدونم چی بگم هرچی سم میزنیم نیاین دوباره یه راه پیدا میکنن 

    اینا چی میخورن چیزی نیست که بخورن اخه 

    سوسکی که میاد تو دسشویی دید میزنه حقشه 

    بعدا سوسکو نکشی اون تورو میکشه خخخ 

     سوسکا که حسی به آدما ندارن میان یه چیزی بخورن و برن
    منم فن لپتاپم به صدا افتاده نکنه مورچه توش رفته

    سه تا مورچه گیر اوردم بچکیم یکیش خفه کردم تو شیشه یکیشون بدجور زجر کش کردم یکیشم توی بطری انداختم اب ریختم توی بطری

    مورچه مهم نیست این همه راه میریم اینقدر جونور کشته میشن که با چشمم نمیشه دیدشون

    به اون عنکبوت زوم کردم دیدم یع چیزی توی وسطشه پشمام ریخت

    .

    🤣

    .

    :)

    من بچه بودم از سوسک میترسیدم بعد یه روز با پسر عموام بازی میکردم یهو یه سوسک دیدیم بعد جیغ زدیم عموم اومد سیبیلاشو کند گفت دیگه نترس نمیخوردتون

    فداش شم خیلی مهربون بود خخ 

    من الانم از سوسک میترسم 

    خو لامصب یکم از جنم بترس اینقد مطالب ترسناک نزار ما شاش بند شیم :(:

    میترسم از جن 

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی