midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

به نظرتون توی این اتاق چه خبره ؟؟؟ 😱

 


مدت زمان: 1 دقیقه 5 ثانیه

 

  • night wolf

نظرات  (۱۰)

فکر کنم اینقدر بهش سوپ میدن بخوره تا بترکه

امیدوارم این نباشه 

یه چیزی توی سوپ ریختند بنظرم 

چی مثلا ؟؟؟؟

اتاق سوپ هست توی دیپ وب. به درخواست یکی از کاربرا با دریافت پدل فرد قربانی رو میارن سوپز که  با اعضای بدن خانوادش درست شده رو میدن میخورخ بعد شکنچه هایی که کاربرا میخوان رو روش انجام میدن.

خیلی کثافتن 

ایناپول میگرن ک اونی ازش خوشش نمیادو بدزده و انقدر گرسنگی بهش بده بعد اعضای خانوادشومیدزدن وبا گوشت بدن اونها سوپ درست میکنن واون طرف انقدر گشنشع ک اون سوپ میخوره بعد این جنایت کارا فیلمشومیفرستن واسه اونی که ازش پول گرفتن وبهش میکن کاری ک خواسته بودی انجام شد

😱

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر:"""""""""""""""""(

گناه دارهههههههههههه

. 

ولی فکر کنم اصلش یه چیزه دیگه است جند جای مختلف و تحقیقاتی که خودم انجام دادم 

دو نفر رو برا ویدیو شکنجه گرفتن که احتمالا دوست بودن یکی رو میکشن  وبعد میگن اینو باید بخوری تا زنده بمونی  

البته فکر نکنم سوپ باشه و فقط یکم اعظاشو اب پز کردن 

خدارو شکر تو ایران دارک وب اینا نیست اگر هم هست کم هست

 

آره یکمش بخاطر داشتن دینه آدمو از کارای منحرفانه بازمیداره 🤣 
یه سری از سایتای دارک وب فقط با دعوت نامه واسه چند نفر ارسال میشن و معلوم نیست چیکار میکنن 
من که اینقدر بدبین شدم که روی دوربین لپتاپم برچسب مشکی زدم

فکر کنم تمام چیز هایی که داره غیر از لباس هاشو برداشتن بعد گشنه نگهش داشتن و خانواده یا چند نفرو یا چندتا حیوون رو جلو چشمش کشتن و باهاش سوپ درست کردن و اون انقد گشنشه که داره سوپ رو میخوره البته نوع قاشق حالت عجیبی داره

کی حاضر میشه این سوپو بخوره؟؟ این ویدیو احتمال 99/99% غیرواقعیه چون توی یوتیوب هم هست

اینا پدر و مادر منن دارن بزور سوپ به خوردم میدن :(

کمی مثبت اندیش باشیم :)

. پسرم سوپتو بخور

خخخخخخ ایول 

.

وبت محشر و خزونهD:

تشکر

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی