midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

 

آهنگ "little susie" اثر مایکل جکسون در سال 1995 در آلبوم history منتشر شد. موضوع این ترانه درباره ی زندگی تلخ دختر بچه ای به نام "سوزان کاندرای" است که در سن 6 سالگی توسط قاتلی بی رحم کشته شد. سوزان تا پیش از مرگ در زندگی کوتاه خود سختی های زیادی کشید

و سوزی که در حال بازی با جعبه موسیقی بود متوجه حضور دزد شد و جیغ زنان سعی کرد فرار کند ولی سارق با بی رحمی به سوزی حمله کرد و دخترک بیچاره را از پلکان به پایین پرت کرد و باعث مرگ سوزان شد. مایکل جکسون که از داستان سوزان به شدت متاثر و غمگین شده بود ترانه سوزی کوچولو را به یاد سوزان کاندرای سرود و به تمام کودکان بی گناهی که از فقر رنج می برند و مورد سوءاستفاده قرار میگیرند تقدیم کرد.

 

مادر سوزی فروشنده مواد مخدر بود و پدرش در یک آسایش گاه روانی به سر می برد و تنها کسی که از سوزی مراقبت میکرد خواهر بزرگ ترش آنا بود که بسیار به خواهرش سوزان علاقه داشت , متاسفانه چندی بعد آنا در یک سانحه تصادف با ماشین از دنیا رفت و سوزی تنها شد , چند روز بیشتر نگذشت که مادر سوزی هم بر اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر از دنیا رفت و مسئولیت سرپرستی از سوزی به پدربزرگش داده شد و سوزان به خانه پدربزرگش در کوهستان رفت, پدربزرگ بداخلاقش سوزی رو که فقط 4 سال داشت را مورد اذیت و آزار قرار می داد, و طی دو سال سوزی دچار صدمات روحی و جسمی شدید ناشی از کودک آزاری شد. در سال 1978 سوزی 6 ساله در اتاق خود مشغول بازی با جعبه موسیقی بود که پدر بزرگش برای انجام کاری خانه رو ترک کرد و به دلیل مصرف الکل یادش رفت در خانه را قفل کند و دزدی در حوالی خانه از فرصت استفاده کرد و وارد خانه شد

و سوزی به علت پرت شدن از پله ها سرش شکست و از خونریزی مرد. حالا معلوم نیست که قاتل اونو کشته یا خودش موقع فرار از پله ها افتاده. ناراحت کننده ترین قسمتش اینجاست که اون در تنهایی مرده و کسی به کمکش نیومده

 

دانلود آهنگ
 


Somebody killed little Susie

یک نفر سوزی کوچولو رو کشت


The girl with the tune

دختری آوازه خوان


Who sings in the daytime at noon

دختری که ظهر ها برای خودش آواز میخوند


She was there screaming

اون داشت اونجا جیغ میزد


Beating her voice in her doom

و اینقدر جیغ زد که دیگه صداش در نمیومد


But nobody came to her soon...

اما هیچکس به سراغش نیومد

 

A fall down the stairs

از پله ها پرت شد پایین


Her dress torn

لباسش پاره شد


Oh the blood in her hair...

آه، موهاش پر از خون شد


A mystery so sullen in air

هوا مه آلود و غم گرفته بود

 

 

She lies there so tenderly

اون اونجا معصومانه افتاده بود


Fashioned so slenderly

با اون جسه باریک و قلمیش


Lift her with care,

و او سوزی رو بلند کرد


Oh the blood in her hair...

آه، همینطور که خون از موهاش میچکید. . .

 

Everyone came to see
The girl that now is dead

همه اومدن تا دختری رو که حالا مرده بود رو ببینن


So blind stare the eyes in her head...

چشمای کور سوزی هنوز باز بود و به مردم خیره شده بود


And suddenly a voice from the crowd said

ناگهان صدایی از جمعیت گفت که


This girl lived in vain

این دختر بیخودی زنده بود


Her face bear such agony, such strain...

چهرش نشون میداد که فشار و رنج زیادی رو تحمل کرده بود

 

But only the man from next door

تنها مردی که همسایشون بود


Knew Little Susie and how he cried

سوزی کوچولو رو میشناخت، و شروع کرد به گریه کردن


As he reached down

To close Susie's eyes...

همونطور که داشت خم میشد تا چشای کور سوزی رو ببنده

 


She lie there so tenderly

اون اونجا معصومانه افتاده بود


Fashioned so slenderly

با اون جسه باریک و قلمیش


Lift her with care,

و او سوزی رو بلند کرد


Oh the blood in her hair...

آه، همینطور که خون از موهاش میچکید. . .


It was all for God's sake
For her singing the tune

اون فقط به خاطر خدا میخوند


For someone to feel her despair

تا شاید کسی یاس و نا امیدیش رو درک کنه


To be damned to know hoping is dead and you're doomed

خیلی زجر آوره که بدونی که دیگه برات امیدی وجود نداره و تو محکوم به فنایی


Then to scream out

ولی بعد فریاد بزنی


And nobody's there...

ولی ببینی هیچکس به فریادت نمیاد

 

She knew no one cared...
خب سوزی میدونست که هیچ کس اهمیت نخواهد داد. . .


Father left home, poor mother died

پدرش خونه رو ترک کرده بود، مادر فقیرشم مرده بود


Leaving Susie alone

و سوزی رو تنها گذاشته بودن


Grandfather's soul too had flown...

روح پدر بزرگش هم رفته بود پیش خدا


No one to care

هیچ کس نبود بهش اهمیت بده


Just to love her

حتی دوسش داشته باشه


How much can one bear

خب یه نفر مگه چقدر میتونه تحمل کنه!


Rejecting the needs in her prayers...
آرزوهایی که تو دعاهاش می کرد پس زده میشدن!


Neglection can kill

Like a knife in your soul

غفلت میتونه مثل یه چاقو روحت رو بکشه


Oh it will

آره همینطور هم خواهد شد


Little Susie fought so hard to live...

اما سوزی کوچولو واسه زنده موندن خیلی مبارزه کرد. . .


She lies there so tenderly

اون اونجا معصومانه افتاده بود


Fashioned so slenderly

با اون جسه باریک و قلمیش


Lift her with care,

و او سوزی رو بلند کرد


So young and so fair

اون خیلی کوچک و معصوم بود. . .

 

🥀

 

 

 

عکس واقعی دختر بچه

 

  • night wolf

نظرات  (۳۵)

  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • :((((((

    😥😥😥😥😥

    آهنگش میکشه آدمو خیلی غمناکه
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • من که توش غم ندیدم:/

    تا حالا هیچ آهنگی نتونسته منو ناراحت کنه...

    تو آهنگی میشناسی که هربار گوشش میدی بدون استثنا گریه ت بگیره؟؟؟

    واقعا میخوام بدونم چه حسیه؟؟

    آدم با یه آهنگ گریه کنه؟؟

    شاید من آدم ضعیفی باشم البته گریه که نه ولی ناراحت میشم

    مثلا اهنگ این انیمه البته بعد از دیدنش آهنگش برام غمناک شد


    این دو آهنگ خیلی حس غم و تنهایی میده



    آهنگ "یکشنبه غم انگیز" که بیشترین آمار خودکشی رو داشته من لینک نمیذارم ازش خواستیش یه سرچ بزنی همه جا پیدا میشه


    چنتا اهنگ خیلی سطح بالا که غمشون برای همه قابل درک نیست و برای خیلیا ترسناک بنظر میرسن



    ازین سنگین ترم هست ولی توش دیگه فقط صدای جیغ و شیون میشنوی که من پیشنهاد نمیکنم گوش نازنینتو اذیت کنی 
    ولی از همه اینا غمناک تر آهنگیه که خودت باهاش خاطره داری
    خودش یه پست شد 😀
  • آواز عسکری
  • آخ طفلکی دختره چه درد رو متحمل شده
    اگه یکم بهش فکر کنی نابود میشی 😥😥😥
  • فاطمه حسینی
  • :(((((

    فاطمه 
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • ممنون وقت گذاشتی معرفی کردی

    خیلی ممنووووووون •_• 👉🏻همینطوری عاشق این شدم://

    خواهش میکنم

    این؟ •_• 

     اینم خوبه (・_・ )
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • بله بله این •_•

    نخیرم این بامزه تره...

    من اینم دوس دارم ^0^

    (ಠ ʖ̯ ͡ಠ)

    دلم گرفت😔

    ناراحت کنندس 
    برادر چرا اینقدرروحیه ام گرفت .... هق هههق هق هق
    اصلا اینو گذاشتم که دور هم دق کنیم 

    خدانکنه که دق کنیم زندگی بهتر برای افراد بهتر ما جزو آدم های خوبیم نگران نباش هق هق
    منو با خودت جمع نبند دو قدم فاصله بگیر 
    نذار از کارای بی تربیتی که کردی پرده برداری کنم

  • آواز عسکری
  • مگه چیکار کرده ؟! هان زهرا کار خطبی کردی آیا شما میشد بهم بگید وببخشید که مربوط به این نیست
    آره خیلی کارا بگم؟ بگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگم؟
    بچه میترسونی بهش بگو برام یک درصدم ارزش نداره
    چیو بگم؟ 
    میدونستی آدمی فوق العاده راز دار و فابریک وخیلی هوشمند هستی من به جون خودم قسم میخورم اگه یک روز قرتر شد زندگی بین خودم وخودت یکی رو انتخاب کنم تو رو انتخاب میکنم تا بتونی زندگی کنی من غیر از تو و آواز هیچی وفایی از کسی ندیدم قربونت
    ازین تعریف الکیا ازم نکن لوس میشم
    چرا ادما به این خوبی دورتن
    منم همیشه فکر میکنم تو شرایط خاص جونمو فدای بقیه کنم ولی نمیدونم بتونم واقعا یا نه 

    عمیقا ناراحت شدم

    وای خیلی  غم انگیز بود که عه چرا اینو گذاشتی الان گریه میکنماا

    آهنگشم قلبمو پاره کرد

    منم پاره شدم باهاش
    درکت میکنم

    قلبم گرف................عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

    همه رو نبین یهویی سکته میکنیا
    زبونم لال

    همه رو دیدم دیر گفتی ....والا دسشوییم دیه با ننم میرم :/

     

    ی چندتا هم ذخیره گذاشتم واس فردا پس فردا :)

    مرسی که خوندی ...

    خواهش میشه:)

    جالبه هم کیپاپری هم از چیزای ترسناک خوشت میاد

    مگه کیپاپرا از چیزای ترسناک خوششون نمیاد؟

    فکر میکردم روحیشون لطیف تره

    نه من از اون کیپاپرام که هارد استنم 😂😂 سافت خیلی دوس ندارم 

    بعضی از شما کیپاپرا یه تمایلات عجیبی دارین که من اسمشونم نشنیدم

    .

    تمایلات عجیب چیه دادااا خخخخخخ

    (وقتی کیبورد ایموجی نداره  ومجبوری مث خزا بگی خخخخ :/)

    هیچی ولش 

    .

    عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر:"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""(

    . بله

    چه آهنگ و البته داستان غم انگیزی

    الان به آغوش عشقم نیازمندم تا آرومم کنه:D

    الان اومدی جلوی ما سینگلا از عشقت حرف میزنی 

    .

    مطمعنی عشقه 

    ولی خو نامرد اگه عشقم باشه تو نباید دل ما سینگلا رو بسورنی 

    سینگلا پرچم بالاست فایتینگ ما هم یه روزی میریم قاطی مرغااا نگران نباشید 

    میگم من سینگلم چند تا نقشه شیطانی جذاب برا مخ زدن کشیدم 

    بگم ؟؟؟؟؟؟؟؟

    بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///

    نه نمیگم ؟؟؟

    بگو بگو به من بگو 

    نه نمیگم نه نمیگم 

    باشه میگم ا

    ولی فقط خوشگلا میتونن بخونن بقیه علامت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟میبیننش 

    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟>>>؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    خیلی قشنگه مگه نه خوشگلا 

    مخصوصا تیکه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    خیلی عاشقانه بود مگه نه 

     

     

    آقا پلن خیلی خوبیه اشکال نداره منم استفاده کنم؟
    با این روش دختری نیست که جواب رد بده 
    .

    برا همین گزاشتم دیگه 

     

    گزاشتم تا کسانی که استحقاق دارن ازش استفاده کنن

    تبریک میگم فرزندم تو  از مایی 

    .

    منم سینگلم:/

    فقط عاشقش شدم ولی اون منو ندوست:(

    هققققققققققققققققققق

    ( ایموجی ندارم:/

    واقعا زندگی بدون ایموجی سخته:(

    . بیا من به جات گذاشتم
    اشکال نداره

    همش به خودم میگم اشکال نداره ولی آخه هشت سال؟

    اه

    این ایموجی ها رو از تو ایمیل کپی کردم=/

    من که نمیبینمشون

    1 مایکل جکسون ادم عجیبیه حتی میگن اون ممکنه زنده باش یا ب قتل رسیده باشه

     

    2یجور تامبوی دیشب سرچ زدم مایکل جکسون دیدمس چشام زد بیرون

     

    3 مایکل جکسون ب جرم های نا کرده متحم شده 

     

    4 اهنگ غمگین بود

    در مورد هیتلر هم همینو میگن زیاد جدی نگیر
    یه تئوری هم هست که میگه مایکل وقتی از ایلو خارج میشه و اون کلیپش هست که میپره شیشه ماشینی که روش یه چیزی نوشته که توش 666 هست میشکنه و لباس خودشو میدره (نشان از تغییر و تولد دوباره) باهاش بد میشن و واسش داستان درست میکنن و بعدم میکشنش
    حالا اینا خیلیم مهم نیست آهنگاش قشنگن من هنوز لذت میبرم

    من فک کنم مایکل دو جنسه یا تامبوی هست شایدم ترنس 

    تامبوی مگه به دخترایی که رفتار پسرونه دارن نمیگن؟
    من کار به تمایلاتش ندارم آهنگاش قشنگن

    اهنگ و ولش صداش قشنگه

    . بله

    بسیار متآثر شدم؛ مایکل جکسون علاوه بر هنر بینظیری که داشت نوع دیدگاهش نسبت به جامعه و ایجاد عشق ستودنی بود!!!

    واقعا چطور میشه انقدر محبوب شد و تا ابد جاودانه موند؟؟ اون دنیا رو تغییر داد؛ مطمئنم سالیان سال قلبش از ضربان نخواهد ایستاد چون همیشه کسانی هستند که تکه ای از اون رو درون قلبشون حمل میکنند🙏🖤

    چه قشنگ چه شاعرانه

    .درسته

    قضیه زنده بودن مایکل حکسون شنیدی بعد راستی یع کانال هفن تو یوتیویب هست برا چیزای ترسناک اسمش افشین تو نیستی

    شنیدم ولی تاریخ مصرفشون گذشته من احتمال زیاد میگم دروغه
    اینو درباره هیتلرم میگن که نمرده 
    نه من یوتیوب چنل ندارم😂

    چطوری میشه دانلودش کرد؟

    نمیشه مگه

    چقدر پر درد بود این اهنگ...  مایکل خودش از همه بهتر شرایط سوزی و درک میکرد😢😢

    مایکل هم داستان عجیبی داره ها

    اوممم عشقانه وقشنگ بود صداش محشره کجاش مرموز بود 

    بیشتر مرگ دختره مرموز بود .

    اخی چه غمناک ولی لاعقل کسیو داشته 

    کاش یه خوانندم برای کودکان کار خودمونم که کنار جاده از سرما یخ میزنن بخونن -_-

    .
  • 𝐻𝑎𝑘𝑢 -
  • غصه خوردم. :") 

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی