midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

 

به جرات میتوان گفت اگر در گوگل میلیون ها سایت عجیب و ترسناک و رازالود وجود داشته باشد، این سایت جز ده سایت عجیبی است که نه تنها به خوبی برنامه نویسی شده و به خوبی مطالب کنار هم جمع شده، بلکه به خوبی هم شمارا گیج میکند و میترساند.

🔗| این سایت یکی از رازالود ترین و عجیب ترین سایت هاییست که امکان ندارد منظور دقیق ان را متوجه شوید. روی هرچیزی که در این سایت وجود دارد کلیک کنید، وارد یک قسمت ناشناخته و عجیب میشوید که در ان قسمت هزاران فایل صوتی و تصویری وجود دارد که با زدن روی ان فایل ها وارد یک قسمت دیگری میشوید که اصلا شبیه قسمت قبل نیست.

 

🔎| بیش از هزار فاصل صوتی ترسناک و عجیب وجود دارد که معنی عجیبی پشت انها پنهان است. این سایت در کمال ناباوری و در عین سادگی و راحتی، بسیار بسیار غنی و پر است و شاید بالای 2 هزار فایل صوتی و تصویری را درون خود نگه داشته است. این سایت چندین سال است که دیگر پست جدیدی در خود اپلود نمیکند، هیچکس از نویسنده و ادمین این سایت خبر ندارد و او را نمیشناسد.

📌| این سایت با این حجم از اطلاعات مطمعنا مقصود و پیام بزرگی درون خود دارد ، زیرا اگر دلیل و منطقی پشت این سایت نباشد، باید سازنده این سایت را یک بیمار روانی معرفی کنیم زیرا امکان ندارد یک شخص از روی بیکاری و یا سرگرمی سایتی به این قدرت و به این حجم بسازد و درونش را پر از فایل های صوتی 30 دقیقه ای قرار دهد!

🚫| دیدن این سایت برای اشخاصی که حساس هستند و به راحتی میترسند توصیه نمیشود. پیدا کردن معنی و راز بزرگ این سایت به عهده ی شماست!

 

اخطار جدی: من خودم یکم توی سایت گشتم بسیار ترسیدم تصاویر و فایلای فجیعی توش بود که فکر نمیکنم هیچوقت از ذهنم پاک بشن نمیدونم چرا این سایت بالائه و هدفش چیه بعد ازون ایمیلای مشکوکی به دستم رسید که دیگه احساس امنیت نمیکنم

جالب این که اصلا توی این سایتا ثبت نام نکردم و هیچ اطلاعاتی وارد نکردم فقط چند صفحه ازشون دیدم اصلا ارزش کنجکاوی نداره بعضی چیزا رو به هیچ وجه نباید واردشون شد بعدش فقط پشیمونی میاره و محتوای این سایت خیلی بالاتر از شوخی یا عکسای ترسناک ساختگیه

اگر محقق هستید یا دلیل مهمی برای دیدنش دارید این آدرسش هست

 

http://sentimentalcorp.org

 

عکس عجیبی که من پیدا کردم :|

 

 

  • night wolf

نظرات  (۷۷)

جدا ایمیل دریافت کردی ازش؟

من ی زمانی وارد این چیزا میشدم و ترسی نداشتم ولی الان فقط احتیاط میکنم!

آره اگه توی دارک وب بود حسابش جدا بود یه سری ازین سایتا پیدا کردم که معلوم نیست هدفشون چیه
ببینم بازخورد این پست چجوریه اگه خوب بود بازم ازین دست سایتها معرفی میکنم
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • من چیز خاصی توش ندیدم:///////

    ای واااااای ترسیدم:)))))))))

    خب خداروشکر اصلا کاش نمیرفتی توی این سایته 
    این سایت بیش از حد بزرگه شاید من شانسی به بدترین جاش سفر کردم

  • محمد صادق تقی زاده
  • چطور فیلترش نکردند وه !

    نمدونم شاید چون بازدیدش پایینه زیاد جلو چشم نبوده

    هیچوقت فکر نمیکردم همچین سایتایی بدون فیلترشکن کار کنن😶😂😂🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

     

    عاقا من بی جنبه لجباز الان میرم میشینم میبینم پشمام ی وقت میریزه بعد کی خونه رو جارو کنه😂🤦‍♀️(میشه این تیکه رو کلا سانسور کنی😐)

     

    ی چیزی هم اضافه کنم:آی فینک خود ترسی که الان دارم بیشتر از دیدن اون سایته اس خخخخ

    من فکر میکردم این مدل محتوا فقط مال دارک وبه ولی مثه اینکه گوگلم ازینا داره
    میتونید قبل از دیدن سایت شیو کنید 

    گوگل با این کارش نشون داد خیلی چیزا برای رو کردن داره و ما نمیدونیم🤔

     

    خیلی بیشعوری سانسور نکردی😐 عای سالک ویت یو😑😑😑😑

     

    اصلا با همون ورود اولم قرمز شد لپام جای اینکه بترسم:/عاقا🤦‍♀️

    گوگل که خیلی چیزا ازش دارم
    چرا حذف کنم تو که ناشناسی نمیدونیم کی هستی 

    جااان😐

     

    از نوع بیانم کل بیان فهمید هو اَم آی😑

    .

    ماشاءالله . عجب سایتی هست که استاد نترسی رو ترسونده. رتبه گوگل یا Seo ش چطوره???

    من ترسوئم حقیقتا
    دخترا هم میان این پستارو میبینن براشون ترسناک نیست

    این سایت که با HTML هست 😠😠😠

     محتواش کجا رفته?

    جرئت ندارم برم چک کنم ولی میشه ادرس رو یجور دیگه نشون داد
    یا با جاوااسکرپت محتوا رو از جای دیگه فراخوانی کرد

    وای بترسیم . . . حاجپیری اومدددد.


    باتصویر بخوانید

     

    آخر رفتی توش؟ 

    داداش فاکیو/رفتم توش پشمام ریخت😑😑😑

    من که کلی اخطار دادم
    شانسیه من چیزایی دیدم که هرگز فراموش نمیکنم
    جای داغونیه

    دادا رفتم نوارو گوش دادم😭

    اخطار میدم بهتون اصلا وارد سایت نشید😰

    بخدا رو ذهنتون اثر میزاره/سرم هنوز بخاطر نوار درد میکنه

     

    به هیچ وجه وارد نشید😭😭😭😭

    تازه تصویریاشو ندیدی ..
    خوابت نمیبره دیگه

    برید به بخش هرم ها

    پایین صفحه نوشته شما اینجا ایمن هستید 

     

    بعد نوار رو پلی نکنید😐

    بخدا داغنتون میکنه

    هشدار:نوار باعث کنترل ذهن میشه

     

    تو که ادرس دادی بعد میگی گوش ندیم؟ خب ادم ادم کنجکاو میشه

    داداش این موقع گوش دادن نوار ازمون خواسته "بزنیم"؟

    بعد اینکه شما عکسی که قرار دادی رو با عکس الانه سایت اصلی 99,02,31 مقایسه کننی میبینی جای عکس دهان و عکس سیاه و سفید دست عوض شده

    پول دامنه و فضا هم باید داده بشه سالانه یا ماهانه..

    چیزی که شما میگی درست نیست

    همه ی ویدیو و عکساش چرت و بی معنی بود. فقط نوار بعد از اینکه استاپ کنی تا چند دقیقه سرت سوت میکشه

     

    قبلا سرجاشون بودن الان نمیدونم چرا عوض شدن
    هزاران فایل توشه همشو دیدی یعنی؟

    افشین میشه بدونم دقیقا چی دیدی

    خیلی ناراحت کنندست آخه 

    کنجکاو شدم اخه

    یه جنین نارس دختر بود که مرده بود و افتاده بود رو زمین 
    یه نفرم داشت تو دهنش یه چیزی شبیه سوپ میریخت
    اصلا پشمام ریخت چرا همچین چیزی باید وجود داشته باشه
    حالا واسه تو شاید چیزی نباشه ولی من عکسش از ذهنم پاک نشد دیگه

    اوهوووو

    خوبه نرفتم تو سایت

    حرفشم حالموبد کرد

    واقعا هدفشون چیه

    نمدونم یه سایت دیگه هم بود برعکس انسان نوشته میشد فکر کنم human <-> namuh
    آره بابا اصلا نرو

    هرکاری کردم نمیره تواین سایت چرا

    بهتر نرو اصلا

    رفتم*-*

    داشت ویدیو میومد دیگه ترسیدم در رفتم ککک

    حالا میگم چرا عکسی ک یافتی نمیاد*-*

    پاکش کردم .

    موخوام :(

    من ارزو میکنم هیچوقت نمیدیدمش
    و خیلی چیزای دیگه رو

    بابا مسخره بازیارو بزارین کنار کنترل ذهن کجا بود یه صدایی با فرکانس 8 الی 15 KHz پخش میشه دیگه تو برنامه های دفع حشرات و شنوایی سنجی به وفور مورد استفاده قرار میگیره... اسکولین یا حتما مونگولین؟ چند تا بچه مدرسه ای جمع شدن اینجا و تو عمرشون ترس به معنای واقعی رو تجربه نکردن! چند تا صفحه که پی در پی گذاشته داخل هم و ویدیوهای بی معنی که خودم با دوربین گوشی بی معنی تر و ترسناک تر از این رو می سازم... ترسناک دوست دارین یه شب بیاین پیش خودم با هم بریم پیاده روی تو قبرستون خرابه و چند صدا با دسی‌بل بالا و منابع نامعلوم به گوشتون برسه تا بفهمین صدا یعنی چی XD یه جوری بترسونمتون که اگه تیمارستانی نشدین هر چی خواستین بگین از پشت مانیتور مثلا میخوای چی رو بترسی؟ 

    باشه تو درست میگی ولی خودتم این دورانو گذروندی که به الانت رسیدی از همین چیزا و شایعات و عکس و فیلم فیک شروع میشه اینجا هم برای سرگرمیه ما که داره بهمون خوش میگذره
    تو واقعیت که فقط صدا میشنوی و  میترسی حداقل این ویدیو ها یه چیزی توشون هست که آدم ببینه وگرنه جن که جلو آدم ظاهر نمیشه فوقش یه سنگی پرت کنه بادی بیاد 
    دنبال سکته کردن که نیستیم از چیزای عجیب خوشمون میاد 

    افشین گفته بودی تصویر توی سایت بود ولی کلا زیر و روش کردم چیزی نبود:/

     البته ویدیوهاش واقعا خاک تو سری بودن:/

    خودت پیداش کردی که
    اون عکسه رو حذف کردمش 

    عا منظوزت از عکس همون ویدیو ها بود؟

    فکر کردم عکس داشته

    نه عکسم داره .

    عه برم دنبال عکسا بگردم:)

    :/

    دیوونه ای مگه 

    آری آری:/

    افشین تو اون جنین رو دیدی که مرده بود و اینکارو کردن (خاک توسرشون )انقدر عذاب کشیدی (واقعا هم عذاب اوره خودم الان نارحتم)

    فقط خواستم بگم از جنین بد تر هم هست (مطمعنا دیدی) من یه جا دلم واقعا سوخت واقعا واقعا واقعا 

    دلم نمیخواد بهتون بگم چی دیدم ( چون اگه بگم شما هم عذاب میکشین و ترجیح میدم تنها عذاب بکشم تا اینکه همه باهم عذاب بکشیم )

    بچه ها اگه اطلاعات کافی در ضمینه دارک وب و... ندارید و کار با کامپیوتر رو بلد نیستید واردش نشید 

    با یک اشتباه بوم بوم و شما به فنا میرید 

    امیدوارم منظورمو خوب رسونده باشم 

    آره همون جنین حالا نمیدونم یه چیزو دیدیم یا نه ولی من دیگه ادامه ندادم نه که نتونم تحمل کنم ولی تو ذهن آدم می مونه
    آره بدتر هم پیدا میشه ولی درموردش صحبت نکنیم بهتره

    من رفتم توش ولی هیچی نتونستم پیدا کنم الان میگین ترسناکه و چرا فیلتر نکردن چیه من هیچی پیدا نکردم لطفا بگین تا برم ببینم😑💔😂

    بیخیالش شو جالب نیست

    وااااااااااااااای برنامه نویسی هکری چی هسی اگر استیکر فرستادی میکشمت واقعا چی هسی نکنه ربات باشی اگر رباط باشی ساحبت نفرین میکنم

    یکم بلدم
    نه بابا هکر نیستم رباتم نیستم

    لعنتیااااااااااااا

    آخخخخخخخخخ لعنتیییییییییییاااااااااااااااااااا

    نمیگین من وسوسه میشمممممممممممممم؟ از اون طرف جرئتش رو هم ندارم. اونقدرام که حدس میزنم بلد نیستم که از سیستمم در صورت ایجاد مشکل از اون سایت لعنتی و جذاااااااااب محافظت کنم!!!!!!!!!

    البته یه بار در اندازه ی یک ورود و نگاهی کوتاه به اطراف و خروج به همراه فریاد (با دست های بالا) انجام دادم

    و یک کلیپ دیدم که یه شهرو با یک آهنگ و یک سری نوشته عجیب نشون میداد همین. ولی واقعا سایت عجیبی بود.

    افشییییین کرمم گرفته همه وجودم میخاره که برم نگا کنم ولییییییییییی.... مثل کسی که از دستشوری داره منفجر میشه ولی تو دستشوری هفت هشتا سوسک گنده و وحشی که پرواز هم میکنن کمین کردن.

    بنظر من حتی اگه توی خودتم ریدی نرو توی اون دستشوری چون خاطره اون سوسکای زشت تا همیشه همراهت می مونه

    خوشم میاد تجربه داری

    . آره

    افشی بیشتر ازینا بزار

    باشه

    چرا پروفت تک چشمه مگه تک چشم ی نشان ایلومیناتی نست

     

    نماد چشم جهان بین ـه
    بستگی داره تو چی معنیش کنی

    افشی 

    هوم؟

    ازین استیکرا بزار واس وبت ک مام بتونیم استفاده کنیم

    . نمیشه

    میکشمت افشی بید له هت کنم

     

    .

    وای خدا لعنتشون کنه من رفتم فیلم یه آقایی بود که داشت آلتشو می برید🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

    هرچی میگم نرید بازم میرید

    عجب چیزایی خوب  کی مجبور می‌کنه برین داخل سایت😈

    .

    من جدیدا یه پیج کریپی تو اینستا زدم و برای پستم داشتم تحقیق میکردم که سایتتو  پیدا کردم. همین که اولین پاراگراف و کپی پیس کردم دو خط پایین ترش نوشت امشب میبینمت! داداش مگه جنگه؟ من قصد داشتم تگ منبع کنم. چرا کرک و پرای تر و خشک و با هم میریزونی؟ حالا غیر از اون اجازه میدی این کارو بکنم؟

    بله مال خودته
    اون واسه مزاحه جدی نگیر

    داداش من رفتم توش یه صفه باز کردم ولی در باره همجنس گرایی و پوشش آزادانه بود

    هرچی بگی توی این سایت کوفتی پیدا میشه

    من رفتم تو سایتش یه وقت  سیستم منو هک نکنه   ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    .

    یا پشم 

    .

    یه سوال اگه اینا تو دیپ وب باشن امکان داره ریشه هایی ا دارک وب باشن

    نه ربطی نداره فقط یه سری و عکس و ویدیوی عجیبن

    یا ابلفضل ریدم

    عههه نه نرین

    رفتم چند تا فیلم مسخره داشت که یه مرده مسخره بازی درمیاورد 0__0

    بخشای مختلف داره آره ویدیوهاش چیز خاصی نیست

    داداش یه چیزی دیدم الان از ذهنم بیرون نمیره . دیگه از اینا نزار یعنی خونم یخ زده :((

    من این همه نوشتم نرید توش
    یه چیزایی هست که وقتی میبینی که از ذهنت پاک نمیشن و اونقدر افتضاح که نمیشه برای کسی حتی تعریفش کرد
    شرمندتم دیگه ببخش
    .

    فدات دادا تقصیر خودم بود :)


    . خاطرات بد هم کمرنگ میشن

    ولی خدایی اینی که من دیدم بد بود

    اونی که منم دیدم افتضاح بود
    این سایته اصلا چرا هست؟؟

    نمیدونم فقط میخوان مارو اذیت کنن:(

    نامردیه آخه

    داداش نواره چی بود من زدم پلی هیچی نشد فقط سوت بود

    نمیدونم من که همه محتواشو ندیدم

    میگم من عکسو دیدم ولی چیز خاصی نداشت که :! فقط چند نفر کنار هم در صفا و صمیمیت ایستاده بودن

    اون سایت پر و عکس و ویدیوئه معلوم نیست لابلاشون چه چیزای عجیبی باشه 
    اصلا خوب نیست نرو دیگه 

    نه نرفتم اون سایته. همین عکسی که خودت گذاشتی. تو کامنتا گقتی برداشتیش ولی وقتی کلیک کردم روش عکس باز شد:/

    عه لینکام قاطی شدن اون عکسه نبود .

    این ویدئو ها رو تو سایت ها ی ***نو گرافی هم دارند اگه می ترسید و دوست داشتید برید ببینید شوخی کردم بابا من از ***ن و ***نو گرافی بیزارم!!!!

    دیگه حرفتو زدی 

    میگمااین سایته هنوز رواله؟

    نرو توش خوب جای خوبی نیست

    چرااینقددورگفتی رفنم

    .. بازم خوبه هنوز زنده ای

    چیزخاصی پیدانکردم یه صوت پیداکردم که اگرجلوم بودی چاقومیزدم توچشمت(بااین سایتات رفت رومخم)دیگه چندتا اهنگ رومخ فیلمام که عین تلوزیون قدیمیاپارازیت داشت یه قسمتم خیلی عکسش مثبت18بودنرفتم

    تورفتی چیزخاصی بوداونجا

    خوبه که به چیز بدی برنخوردی
    من که میگم نرو خودت دوس داری بری 
    .

    سلام فقط یه سوال اینکه ترسناکه یا فقط چندش‌آور حال بهم زنه؟؟

    اصلا روح و روانتو بهم میریزه ترسناک نیست جامپ اسکر نداره فقط چندش و حال بهم زنه

    مغزم میگه نرو دل میگه برو......

    به دلت بگو اشتباه نکن .

    فیلتر شده و باید بگم کاش نمیشد چون من ندیدمش =(

    بهتر اصلا جای خوبی نبود .

    ببخشید چیز مخوفش کجاشه؟

    یه مشت انیمیشن چرت و پرت و بی معنا

    چیش ترسناکه؟

    هیچیش اینا چرت و بی معنیه 

    چیز ترسناک نداره ولی آهنگش خیلی بده مرحله ی آخرش میگه خودتو پرت کن پایین وبعد یه عقاب نجاتت میده بعد اگه یه بچه اینو بازی کنه خودشو پرت میکنه فکر میکنه پرنده نجاتش میده همینه

    . کدوم آهنگ

    این که فیلتره یعد از اون من فیلتر شکن روشن کنم بعد برم میگم دیگه نرم!اگه نرم میگم چطور ممکنه که من نرفتم من وسوسه شدم الان که رفتم میرم با فیلتر شکن تست کنم!خدانگهدار شاید سکته کردم!

    تازگیا فیلتر شده
    نه نرو

    عه چیزی که توش نبود رو یه عکس زدم رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم رفت تو صفحه پر از لینکدوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک دوباره زدم دوباره رفت تو یه صفحه پر از لینک کلن یه سایت مضخرفی بود! الکی جو دادن!

    هر کدوم از عکسای بالای سایتو که بزنی توی مسیر متفاوتی میفتی 

    ترسناک نبود فقط همون اول چند تا عکس چرت گذاشته بود تو این زدم رفت به چیز دیگه کلاً چرته نه ترسناک

    چی برات ترسناکه؟ این که یه چیزی بپره تو صحنه؟ 
    یا دیدن عکسای واقعی؟

    اگر ممکنه یکی از این ترسناک هاش رو آدرسش رو بگو برم ببینم

    \خورد تو ذوقم وقتی هیچی توش پیدا نکردم

    من اصلا نمیدونستم اینقد داغونه سردرد گرفتم قبل اینکه سایت شما رو ببینم اول رفتم اونجا 

    الان مشکلی پیش نمیاد؟ هک نکنن یه وقت😐

    نه مشکل خود محتوای سایتشه
  • اسما لگزیان
  • سلام اون عکسی که بعد از لینک گذاشتی چیه گفی عکس عجیبی که من پیدا کردم چیز عجیبی نبود سایتم چرت بود از این ترسناک ترم دیده بودم

    سایت بزرگیه ممکنه هرمحتوای مخفی ناجوری داخلش باشه.

    عالی بود من همه ی سایت هایی رو که تا الان گذاشتی رو چک کردم و روی بعضی هاشون تحقیق کردم خیلی ممنونم ازت 

     

    خواهش میکنم اگه چیز جالبی یافتی خوشحال میشم با ما هم درمیون بذاری

    به عنوان یه دختر 16 ساله رفتن به این سایت یکی از بزرگ ترین اشتباهات زندگیم بوده

    مغزم کاملا رو هوا مونده 

    متاسفم من که خیلی گفتم نرید.

    یه حسی بهم میگه همه ی فایل های صوتی که اونجا هسته روی ضمیر ناخودآگاه تاثیر خیلی منفی میزاره 

    اصلا پیشنهاد نمیدم گوش کنین اونایی که میدونن ضمیر ناخودآگاه چیه میفهمن منضورمو

    آقا،درسته من فحش میدم؛درسته کار های بدی میکنم ؛شاید خطا های زیادی مرتکب شده باشم؛شاید کلا پسر بدی باشم. فک کنم توی نظراتم بشه اینچیزا رو فهمید.....

    ولی این چیزی که داره میتپه؛ خیلی روم تاثیر میزاره. دیدن عکس یه بچه ی محروم؛دیدن  بچه های کار و هزار تا چیز دیگه که اگه بهشون دقت کنیم متوجه میشیم که کجای کاریم؛من 16 سالمه. ولی معتقدم این سن جسمانیه. سن عقلانی مهمه که مال من خیلی زیاده . ببخشید سرتونو درد اوردم... خواستم بگم که منحرف ترین مغز ها ؛از دلشون پیروی میکنن..

     

    یه جا گفته بودی یه وبسایت هست که همه تو اون  خودشون رو روح معرفی میکنن.دوست دارم برم تو اون سایت و اهنگsave me از تنتاسیون رو بگم

    متنش رو پیام بعدس مینویسم. اگه خواستین دانلود کنید با ریمیکس LXRY دانلود کنید


    Hello, from the dark side in
    سلام از طرف تاریکی
    (Does anybody here wanna be my friend? (my friend
    اینجا کسی میخواد دوست من باشه؟
    Want it all to end
    میخوام همش تموم شه
    ?Tell me when the fuck is it all gon’ end
    بهم بگو این لعنتیا کی تموم میشن؟
    Voices in my head
    صداهای تو سرم
    Telling me I’m gonna end up dead
    بهم میگن باید آخر کار بمیرم
    ♪♪♪
    So save me (save me), before I fall
    پس نجاتم بده
    پیش از اینکه سقوط کنم
    So save me, I don’t wanna be alone
    پس نجاتم بده
    نمیخوام تنها باشم
    So save me (save me), before I fall
    پس نجاتم بده
    قبل از اینکه سقوط کنم
    So save me (save me), I don’t wanna be alone
    پس نجاتم بده
    نمیخوام تنها باشم

    مگه نگفتی بدون فیلتر باز میشه😐

    پ چرا باز نشد💔

    مولایی این که هیچی نداشت😐

    حالا یا شاید خیلی هاشو بسته بودن یا سایت پاچیده بود یا هر چی💔

    ولی این عیچی نداشت🙂

    عکسه کجاش ترسناک بود ؟

  • امیرحسین قدرتخواه
  • کجاش ترسناک بود فلجا

     

    ای بابا گفتم قضیه ی امشب میبینمت چیه هااااا 😐😹

    چجوری  ثبت نام کنم تو  دارک وب کسی میدونه

     

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی