midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

 ساعت ٣:٠٠ شب بود و من درحال بازی کردن بازی محبوبم تو کنسول روبروی تلوزیون بودم و اون شب خوشحال بودم که کسی نیست تا بگه صدای تلوزیون رو کم کن و به راحتی میتونستم تا خود صبح بازی کنم. درحال بازی کردن و لذت بردن از تنهایی وتاریکی بودم که تلفن خونه زنگ خورد. شماره عجیبی روش افتاده بود. نمیخواستم بردارم اما ازاونجایی که مادرم و پدرم مسافرت بودن و ممکن بود اونا باشن گوشی رو برداشتم و گفتم "بله" 

-/ یه صدای هیس مانندی از پشت تلفن امد. مثل صدای گربه. مثل صدای یه مار. مطمعنم یه هیسس بود اون صدا. تا این صدارو شنیدم فهمیدم شاید یه نفر داره مسخره بازی درمیاره برای همین گفتم، ببین رفیق من خودم استاد مسخره بازی دراوردنم. خودم استاد مزاحم تلفنی شدن هستم. تو میخوای منو بترسونی؟ اگه همین الان تلفنو قطع کنی میگم یکی از دوستام که پلیسه شمارتو پیگیری کنه. 

-/ اما فایده ای نداشت. این تهدید من هیچ فایده ای نداشت و اون همچنان به هیسس هیسسس کردن ادامه میداد تا اینکه صداش قطع شد و میتونستم صدای نفس کشیدن یه نفرو پشت تلفن بشنوم. گفتم نمیخوای حرف بزنی؟ کی هستی؟ کجایی؟ دلت دعوا میخواد؟

-/ قسم میخورم تو عمرم تا به حال هممچون صدای زشت و ترسناکی رو نشنیده بودم. قسم میخورم. تا امروز هیچوقت نتونستم اون صدارو فراموش کنم. وقتی اوونو بهش گفتم، کسی که پشت خط بود بهم گفت:"چرا نمیای طبقه بالا تو اتاقت تا ببینی من کیم؟" اینو گفت سریعا گوشی تلفن رو پرت کردم از خونه فرار کردم و رفتم خونه دوستم و ماجرارو براشون گفتم. پدر دوستم به پلیس زنگ زد و بعد از یک ربع به خونه رسیدیم و همه جارو گشتیم. به طبقه بالا رفتیم کسی نبود. اما... در پشتی خونمون باز بود!

  • night wolf

نظرات  (۱۷)

چه پشم ریزون

ای بابا شماها چرا همتون پشم دارین
دندونام ریخت کف خونه
جمعشون کن باهاش گردنبند درست کن
یا دستیند
یا هرچی 
نه میخوام طناب دار برا دوست پسرم درست کنم عوضی فهمید من با یکی دیگه دوستم باهام کات کرد ولی خودمونیم اگه خفه اش کنم دیگه خیلی باحال میشه اگه این داستان رو روش عملی کنم یوهاهآ
 اونوقت اون بیچاره عوضیه؟
بله چون رفت به اشکان گفت کجایی که دست یک محمد دیگه تو کاره بخدا من 3دوست پسر بیشتر نداشتم اونم از بی درایتیم به فنا رفتند
بمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییری 
چرا بمیرم اشکان برام شارژ میخرید محسن برام ساعت گرفت ولی محمد تازه باهاش رل زده بودم چیزی برا م نگرفت خداچرا من بدبختم تو بگو چرا ؟
بسه دیگه بدترش نکن 
باشه
.

خاک تو سرش رفت ببینه کیه:/

اه

.

عهه منظورم از رفت تو کامنت قبلی نرقت بود-_-

اشتباه تایپ کردم

.

همه ی. مطالب ویتو خواندم اگه وب گیمینگ می‌زدی بهتر بود راستی  فقط مطلب زن عروسکی ترسناک بود

شب بخونی بقیشونم ترسناک میشن
نه اونقدرام گیمر نیسیتیم دیگه

شبم خوندم

پ شجاعی

کته زدم نصفه شب رفتم رو عنکبوت زوم کردم بعد روش کلیک کردم وحشی شد الانم دنبالمه کمک⁦( ⚈̥̥̥̥̥́⌢⚈̥̥̥̥̥̀)⁩

مراقب باش اینجا خطرناکه

بهت گفتم عنکبوت جواب میدی گفتی نه  دیدی دیدی کته شد خخخخخخخخخخخخخخخخخ

ا

کته چیه؟

کته یه برنج هست 

و وقتی بهت میگن کته شدم یعنی وضعیت داغونی رو طی کرده 

این دایرت المعارف mr.paradox 

که اینطور بلد نبودم ..

یعنی باید باور کنم؟؟؟؟

تو ندونی کته چی هست 

برو خودتو سیاه کن من خودم ذغال فروشم 

خخخخ

نمیدونم چیه خوشمزس؟ با چی میخورن؟

کته پارادوکس واقعا نمیدونه راستی کانال تلگرام پارادوکس واسه توع

 داشتم میخوندم یهو  مامانم در اتاقو باز کرد زهرم ترکیدددد*___*

 

 

 

.

خب اونم تهدیدش کرده فقط با تفاوت اینکه این ترسو بوده :)

اگه مشکلم صدای زشتش باشه من صدام ازون زشت تره اینو قول میدم :)

نه زیادم مطمئن نباش من شنیدم خیلی صداشون زشته مثه گربه که داری خفش میکنی .

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی