midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

1- i feel fantastic

در این ویدیو، مانکنی را نشان میدهد که به طرز خیلی عجیبی آواز میخواند. این ویدیو ابتدا مورد خاصی نداشت اما شباهت عروسک به یک دختر جوانی که سال ها پیش از این ویدیو ناپدید شده بود توجه همگان را به خود جلب میکند. در انتهای ویدیو و‌ بعد از اواز خوانی این مانکن دوربین به سمتی از یک باغ زوم میکند و‌ قصد دارد چیزی را به بیننده نشان دهد.

پس از تحقیقات فراوان روی این قسمت از باغ و‌ اینکه واقعا این باغ کجاست پلیس این باغ را پیدا میکند و جنازه دختری را پیدا میکند. این دختر همان دختر گمشده چند سال پیش بود. اما رابطه اش با این ویدیو و نشان دادن محل دفنش در ان هنوز جای سوال است. بسیاری از مردم معتقد هستند صدای اواز خوانی این مانکن صدای تغیر یاقته از جیغ هنگام مرگ دختر گمشده است که هرکس با شنیدن این اواز درد و رنج دختر را هنگام مرگ حس میکند.

 

 

 

2-ماسک‌های پی در پی

دختری وارد کادر می شود و رو به دوربین می خندد. ولی کم‌کم مشخص می شود خنده و حالت صورتش کاملا ثابت و مصنوعی و در واقع یک ماسکِ عجیب است. دخترک پس از مدتی، ماسک صورتش را برمی دارد و می‌بینیم چهره عجیبی دارد. بعد از ثانیه هایی که با آن چهره عجیب رو به دوربین کارهایی انجام می دهد، دوباره سعی می کند ماسک دیگری از چهره اش بردارد که فیلم تمام می شود! (البته این ویدیو ناقصه نسخه اصلیش یکم کامل تر بود و چندثانیه بیشتر داشت) اصلا مشخص نیست که حرف این ویدئو چیست، اما باید اعتراف کنیم که نمایش ترسناکی ارائه می دهد.

 

 

 

3- آن جا هیچ چیز نیست

ویدئویی که خیلی‌ها را تحت تاثیر قرار داد و تا مدت‌ها به نقل محافل و سوژه گفت و گوی افراد در دورهمی‌ها تبدیل شد. این ویدئو توسط فردی ناشناس ساخته و در سال 2007 میلادی در یوتیوب بارگذاری شده است. در این ویدئو دختری، روی یک صندلی، مقابل دوربین نشسته است و در حالی که پشت سر او پنجره‌ای قرار دارد، در فضای تاریک پشت پنجره آتش زبانه می‌کشد؛ آتشی که به نظر می‌رسد با گذشت زمان شعله‌ورتر می‌شود. دختر در مقابل ما طوری رفتار می‌کند که انگار هیچ گونه احساسی در قلبش نیست و به همه چیز بی‌تفاوت است.

حالت مسخ عجیبی که در چهره او پیداست، آدمی جن‌زده یا تحت تسخیر شیطان را تداعی می‌کند. این ویدئو به صورت برعکس پخش می‌شود، یعنی حرکات و حرف‌های دختر از انتها آغاز می‌شود. در لحظات پایانی این ویدئو، دختر چیزی می‌گوید که در ابتدا قابل تشخیص نیست اما اگر ویدئو را برعکس، یعنی از انتها به ابتدا ببینید، دختر با لحنی عجیب و البته ترسناک می‌گوید: «آن جا هیچ چیز نیست». فضای رازآلود و خوف‌ این ویدئو تا مدت‌ها باعث ترس بسیاری از کاربران شد و خیلی‌ها دوست داشتند پرده از رازهای این اتاق برداشته شود و واقعیت ماجرا را بدانند. اما همچنان کسی چیز بیشتری از این ویدئو نمی‌داند.

 

 

ویدیوهای بیشتر حجم 5 مگابایت

  • night wolf

نظرات  (۳۷)

واکنش من:

0-0

 

فیلما پخش شدن اصلا؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اره پخش شدن *****

آهان اوکی
  • مردِ تَنهایِ شَب :|
  • برگاااااااااااام

    ریخت؟ 

    0-0

    حالا مثلا چی میشه بگم؟ 0-0

    دوس ندالم 

    اییییش باوا

    چی بگم پس ؟ XD

    بگو ای بزرگوار .

    عمرا 0-0

    همون افشین خان بهتره XD

    هرجور راحتی.
  • نویسنده آشنا
  • من که هیچ واکنشی نداشتم

    ولی اهنگ ترسناک خوبی میخوند😄

    you seem fantastic , i seem fantastic, ohhhhhh

    اوووووو، ، تو خارقلاده ای، من خارقلاده ام🤣🤣

     

    آره آهنگش مثبت بود 
    فکر کنم ازین چیزا زیاد دیدی یا دور و برت شلوغ بوده حسش نکردی 😅

    دیگه رسما نمیتونم بخوابم امشب این همه مطلب و ویدیو تو یه روز بیش از حد بود  

    دیگه کار از برگ های تنه گزشت رفته راس درخت ازاونجا داره میریزه الان کچل شددم 

    و دارم بهمرحله اب شدن گوشت های تنم میرسم 

    کور خوندی  اندفع مجهز اومدم  شلوارم سالمه ها ها ها 

    ضایع شدی 

    ای لعنت دوباره 

    بازم یهو موسیقی ناگهان پخش شد به خاطر سرعت پاین نت 

    نه شلوار سوم تو یه روز اینکارا رو با من میکنی نمیگی مامانم پیش خودش چی فکر میکنه 

    حتما میگه خدایا خدایا ندادی ندادی باید اینو بهم میدادی اخه حتما از ته بار اینو پیدا کردی /کردی تو پاچه ما ها

    پسره وقت زنگ گرفتنشه هنوز پوشک لازم داره ای خدااااااااااااااااااا

    یا خدا پوشک بزگسالان الان چنده 

    دیگه خالی خالی شدم یه بار دیگه بترسم فکنم یکی از کلیه هامو از دست بدم  شایدم روده هامو 

     

    الکی جو میدی بعد دو ساعت دیگه صدای خرو پفت نمیذاره همسایه ها بخوابن 🙄
    ولی قبول دارم پست سرهم خوندن اینا حال آمو عوض میکنه 
  • مردِ تَنهایِ شَب :|
  • :|

    برگات موند خودت ریختی؟ 

    خوبی رویا پرداز بودن همینه میتونی خودتو تو لحظه قرار بدی و با وجودت از ته مها ترسو بفهمی البته بدبختی هم داره اونم اینه من الان خونه تنهام کسی نیست  این وسط که اومد سایت ترسناک تمام وسایل خونه به صدا در اومدن دوثانیه پیش تلویزون یهو گفت تقققق فک کنم خسته بود جنا قولنجش رو براش شکوندن 

    خودمو خودمو خودمم  تنهام 

    4 رو هم اضافه کن دوباره اهنگ کار دسم داد  وسط یه بخشه دیگم اوج حساسیت صدا ترسناک میاد اه 

    صدا لبتابو میبندم دیگه اینجوری نشه 

    والا  اینجوری پیش بره دیگه چیزی ندارم بپوشم این اخرین فشنگه  که دارم 

     

    چرا پخشش میکنی؟ خودش که پخش نمیشه

    دادا من فقط اینجا نبودم امروز زیاده روی کردم صبح یه فیلم ترسناک نگاه کردم بعدش رفتم زدم دیده شدن جن و اینا به صورت اتفاقی 

    مرده داشت راه میرفت یهو یه چیزی زد پس کلش بهد هم از پا گرفت کشیدش از صحنه خارج شد بعد 3ثانیه زارت مردهرو پرت کرد تو دیوار باید میددی مرده از ترس نمیدونست چکار کنه  نمیتونست ساختگی باشه 

    بعدم که کل مطالب اینجا 

    تازه شکنجه های رد رومی هم دیدم مثل داستان زن حامله یا اونی که اینجا بود سوپ  

    من امشبو زنده بمونم 

    کلامو میندازم هوا 

    خیلی شب سختی رو پیشه رو دارم 

    میترسم خیی میترسم 

    اها تازه کتاب نوکرومونیارو خوندم یه بخشیش بعد هم رفتم طلسمات شیطانی دیدم 

    من دوستم موکل داره واقعی میدونی از کجا میدونم بهش گفتم اگه راست میگی یه چیز ببگو فقط من میدونم و هیچکس نمیدونه 

    من چون تپل گوگولی هستم به هیچ کس حتی به صمصمیترین دوستم هم ورنمو نگفتم  وزنمو دقیق گفت 

    اونجا بود که با رمال و دعا و طلسم اشنا شدم وتا الان درموردش مطالب خوندم 

    تازه امروز به ویدیو جنگیری هم دیدم دیگه نه برگی مونده نه گوشتی انقدر که من امروز زیاده روی کردم 

    حالا شبو چه کنم

     

    خب باید تسلیت بگم چون داری روشناییت رو از دست میدی و به سوی تاریکی ها میشتابی
     .
    منم همه اینا رو توی مدت کمی پشت سرهم دیدم و اگه 3 تا جون داشم یدونش رفت و یه بار مُردم 
    راستش موکل من شک دارم چون اجنه الکی سراغ کسی نمیان مگه این که اون شخص خیلی خوب باشه من اینجوری شنیدم
    اگه با دعا و طلسم احضار کنی و جن گیر بندازی اون روش خطرناک و نادرستیه 
    حالا به هرحال اگه اون رفیقتو دوس دارن و خودشون اومدن که بگو یه جای گنجی چیزی بهش بگن 
  • مردِ تَنهایِ شَب :|
  • :|!

    . تو مرد تنهای شبی

    الان 4 تا وبی که داری همزمان برام بازه 

    تا مطالب اینجا لود بشه اونور میرم بعد باز منتظرر میشم اونور لود بشه میام اینجا اونیکی سایت پخش خودکار داره 

    یهو لود شد شروع میکنه حالا گرفتی چی به چی هست یا میزارم ویدیو رو خود صفحه دان شه میام اون ور یهو ویدیو. شروع میشه 

    برا اون مانکنه گزاشتم باز بشه رفتم اون سایتت صدا لبتاپ هم  کم کرده بودم که دوباره مثل قبل نشه  اونور بودم که شروع شد فکر کن یعنی واقعا .......

    این موقع شب تنها یکی با صدای ریز برات شعر بخونه اونم دختر بچه 

    اول نفهمیدم لبتابه قشنگ قهوهای شدم این سری ا خر اندرستند بیب

    روشه خوبیه 😂
    کدوم دختر😵
  • مردِ تَنهایِ شَب :|
  • بعله D:

    مرد تنهای شب D:

    مهر خاموشی بر لب؟

    من به شدت با موکل مخالفم اون فکر نکنم مومن گرفته باشه شیطانی گرفته خوب چیزه جالب بگم جن ماهیتش بده چه خوب بگیری جه بدشو زنگیت خراب میشه 

    دوستم زندگیش رو هوا رفته سیگاری هم شده بازداشگاه هم رفته و.....

    پس دیگه این روندو ادامه نمیدم من روشنایی رو بیشتر دوستدارم ولی تاریکی دست انداخته داره دهنم رو جر میده 

    دیگه نگاه نمیکنم  

    به نظرم موکل اینا هست ولی کم هست هرکی هرکی نیست 

    در مورد گنجم بگم که بله بهش گفتن کجا هست ولی میگفت که زیر خاکی های با ارزش معمولا 3تا4 محافظ دارن 

    منم قدرت اینو ندارم باحاشون روبه رو شم  قدرت موکل هام کمه 

    چاخان بودن بعضی هارو نمیدونم ولی میدونم واقعی داره یا شیطانی یا مومن نمیدونم یه بار رو من امتحان کرد 

    خیلی ترسناک بود اون موقع خر بودم نمیدونستم اتفاقا اون سری یه شیطانی گیر انداخته بود 

    چشامو بست گفت فقط ذهنت خالی باشه تمرکز کن 

    اولش فقط سیاه بود سیاه سیاه 

    ولس بعد هی قرمز قرمز تر میشد چیزایه نامفهوم دیدم دیگه ترسیدم تمرکزم رفت و دوباره سیاهی میدیدم 

    وای من چقدر خر بودم خودمو شپردم دست اون 

    بهم طلسم جنون رو نشون داد 

    بعد میگفت که از طریق اونا میتونی جاهای دورو ببینی مثل تو نمیری امریکا ولی میتونی از طریق اونا یه جاب خاص رو ببینی 

    میگفت بزرگان کشور ها معمولا دارن مثل ترامپ دوتا ول کریح کنارشن تازه باهاشون دعوا کرده و با اصتلاح کالبدش رو زخمی کردن 

    من دیگه نمیرم 

    نمیدونم چقدر از حرفاش راسته ولی داشتن و اون تمرکز خودمو یقینا راست بود بقیشو نمیدونم

    من بخش روشنو فعال کردم پس میر یم سراغ مسخره بازی و جوک موک وخنده 

     

    حرفاش بنظر واقعی میاد ولی هرکسی میتونه با یکم سرچ کردن این اطلاعاتو پیدا کنه
    ولی خب منم این چیزارو از آدمای مطمئن شنیدم که بعضی گنجا طلسم دارن و نمیشه همینطوری سراغشون رفت موقع بیل و تیشه زدن حالشون بد میشد یا گنج یابشون یه جایی رو نشون میداد وقتی میکندن و به چیزی نمیرسیدن میفهمیدن دیگه گنجیاب چیزی نشون نمیده و چند متر اون طرف ترو نشون میده یعنی گنجه جابجا میشه :)) 
    اینم که جاهای دیگه رو از طریق اونا ببینی درسته یکی از ابزارهای جاسوسی خیلیا همین روشه
    و افرادی که یه چیزی رو گم میکنن با این روم میشه پیداش کرد
    ولی همش انگار بازیت میدن و چیزی که میخوای گیرت نمیاد یا یه چیز بهتر از اونو ازت میگیرن

    ولی جالبیش اینه که هیچکدوم نمیگن جن چه شکلیه :)) 

    دختر مانکنه که اهنگ میخونه یو فنتستیک ای سیم فنتستیک 

    اره همشون میگن دیدن 

    یا میگن ترسناکن یا مثل فیلم ها توضیح میدن واقعا چرا 

    قبیله یاجوج معجوج رو میشناسی  

    همون که قراره یکس از نشانه های امدن حضرت مهدی باشه 

    اقا تو بزرگ تری من یه سوال دارم 

    قبول داری وقتی لازم باشه پیامبر یا امام میاد تو کتاب دینی اینو نوشته یعنی اگه تحریف نکنیم و ... و راهمون درست باشه و دین کامل باشه و نقصی نداشته باشه دیگه پیامبری نیمیاد طبض کتاب دینی و منبع دیگر 

    حالا ما میگیم ما الان دین کامل و بی نقصی داریم  وخدا هم اگه اشتب نکنه گفته 

    خوب اینجا سوال پیش میاد چطور دینی کام ل داریم یا دینی داریم که تحریف نشده ولی منتظر یه پیامبر و امام هستی (خدایا ظهورش رو نزدیک بفرما) که بیاد 

    مگه خدا همه کاره نیست پس چرا اجازه میده یه نفر بندشو با طلسم شیطانی به فنا بده 

     

    ازین سوالا زیاد هست مثلا این که چرا یه بچه 6 ساله سرطان میگیره یا یه چیزی از ته دل از خدا میخوای و بهت نمیده یا جلو چشمت یه اتفاقی میفته و با خودت میگی پس خدا کجاست
    یا خیلی چیزای تاریک که ادما سرهم درمیارن و کسی نیست جلوشونو بگیره
    یا اصلا چرا خود فرشته ها سحر و جادو رو به ما آموزش دادن یا بی عدالتی یا فقر که باعث جرم و جنایت میشه و نه دنیا می مونه نه آخرت
    من جوابی ندارم از آخوند محلتونم بپرسی چرت و پرت جوابتو میده اگه این چیزا راست باشه یه روزی به جواب میرسیم اگه نباشه هم دیگه مهم نیست همه چی تموم میشه

    دین کامله و اجرا هم میشه؟ الان قدرت دین بیشتره یا ثروت؟ :)) قراره بیاد که مارو از بردگی نجات بده بنظر من هر 50 سال باید ظهور میکرد نه فقط یه بار وقتی دیگه هیچی ازمون نموند

    به نظرم احتمال اینکه یه روح باشه هست ولی خیلی کم هست 

    من صاحب مغازه بع عنوان مظنون بع قتل شک دارم این داستان جنایی هست نه روح 

    اینهمه بچه گم شده چرا روح این فقط اومده با مانکن نشون داده جسدشو 

    من که میگم قاتل صاحب مغازست اون احتمالا بعد از قتل به این فکر افتاده اقلا جسدش پیدا بشه و اینا 

    و یا حتی سعی کرده خودشو گیر پلیس بندازه  ویجورای بازی کنه 

    خیلی از قاتلا بودن که بازی طراحی کردن که یجورای با پلیس بازی کنن به نظر منم احتمالا این موضوعه اون میخواسته بازی کنه ولی انگار هیچ کس متوجه بازی اون نشده 

    مثلا قاتله بعد هر قتل ناممه میزاشته به رمز یا یه بار نامه داد که شما پلیسا احمقید من امروز با 4پلیس حرف زدم وهیچ کدوم نفهمیدن و به من شک نکردن الان برین جنازه فلان شخصو از سطل زبالهه فلان بردارید تا تازس وگرنا بو طعفن میگیره

     

    دیگه خیلی داستانو عمیقش کردی
    روحه که جسدو تکون نمیده سرش یه رباته درواقع
    اون شخصی که این ویدیو رو ساخته درواقع لو داده و حتما خودشم دستش توی این کار بود
  • مردِ تَنهایِ شَب :|
  • خخخخ

    .
  • 정국iii♥♪ ngh ♥♪br
  •  من نترسیدم 

    باتچکر

    همینو اگه شب میدیدی شلوارت سنگین میشد.

    یدفعه مانکنه برعکس شد *** تو خودم 

     

    .خی نبینشون

    اون مانکنه اگه ویدیو شو برعکس کنی یه چیز دیگه میخونه

    اوووووو اوووو اوو اون من رو (نمیدونم اینجا چی گفت) کرد

    گفته شده فردی که اختلالات روانی داشته این مانکنو پیدا کرده و به گفته خودش تونسته باهاش ارتباط برقرار کنه و نگهش داشته

    یه سری ویدیوی عجیب دیگه دارم نمیدونم بذارم یا نذارم

    بزار بزار کی اینجا هست که از ویدیو های راز الود خوشش نیاد (((((((=

    آخه خودمم میترسم الان خونه تنهام 

    ترسناک نبود ولی صادق باشم مور مورم شد

    بیشتر اهنگو دوس داشتم

    البته بجز اینا عاشق فضای سایتتم 

    واسه بعضیا همینم ترسناکه
    ممنان

    #شی_سنت_جان یکی از عجییب ترین و ترسناک ترین کاراکتر های اینترنتیه

     

    اگه تونستـــی اینم بزار

    اسمشو گوگل کردم چیز خوفناکیه 
    شاید گذاشتم

     ok مرسیوووو

    فدا مدا .

    گفتی که سری ویدیو هایی مثل این دارم 

     

    اونارو هم بزار من عاشق همچین ویدیوها هستم 

     

    وقتی مانکن برعکس شد سکته کردم 

     

    نمیدونم چرا از وقتی این اهنگو گوش کردم هرشب گوش میکنم . ( یه نوع ارامشی بهم میده) 

    آرامش میگیری از این
    یا خدا تو دیگه کی هستی
    من ازت میترسم گیسو

    من خودم از خودم میترسم باو 

    .

    سلـــــام . من بعد چند هفته برگشتم 

     

    تو قرار بود ویدیو های تازه بزاری :)

     

    لطفا زود بزار من دوس دارم ببینم

    گذاشتم که :|

    عزیزم میشه لینکشو یدی؟

     

    اخه من پیدا نکردم :|

    آخرین پستی که گذاشتم در مورد جن 

    راستی میشه این ویدیو رو هم بزاری؟( تولد دوباره دختر ترکیه ای پس از مرگش) یعنی عالیههههه

    واقعی نیست این ویدیوهارو واسه اثبات تناسخ میسازن

    نه اخه اینو توی برنامه معروفی با دستگاه دروغ سنج اثبات کردن .

     

    حالا نمیدونم شایدم تو راس میگی تو تجربت از من بیشتره

    اگه میگی حتما کردن .

    پشمانم را دوست داشتم:////////

    شلوارمم همینظور://

    چ ترسناک...وااو

    خوبه اینجا یه شلوار فروشی باز کنم
    در مورد پشما چیزی به ذهنم نمیرسه😐

    منم نمیدونم چی راسته چی دروغ

    هیچکی نمیدونه بجز خودش

    ویدئو دوم زنه داره رمزی حرف میزنه برعکس صحبت میکنه ما در حال حاضر داریم که بعضی وقتی حرفاشونو برعکس میکنی ازش ی پیام شیطانی میگیری درست مثل این اینم برعکس کنی مطمئنا داره پیامی میرسونه شاید خودم گیرش اوردم  گفتم

    جالبه

     *_* باحال بود

     

    ولی اخری حس میکنم خوابش میومد :)

    . اره

    یاااا جدددد پشششممم😐💔

    با اجازه من برم جارو برقی بیارم پشمامو جمع کنم

    برو بیار

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی