midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

 

بعضی آهنگارو اگه برعکس پخش کنید یه اتفاق وحشتناک میفته!

 

دانلود

مدت زمان: 50 ثانیه
 

 

  • night wolf

نظرات  (۴۰)

  • فرشته بی بال
  • چقدر دلهره اوره و البته جذاب !

     

    دهن آدم سرویس میشه این چیزا رو میفهمه ولی دونستنش بد نیست

    واووووووووووووووووووووووووو سنظیسنتاسنیاسظنعانیعاسنعاسنعایسا

    برگام*-*

    . هنوز پاییز نشده که 

    0-0

    0_0

    o_o

    o-O

    .

    همین الان فهمیدم کل مطالب وبلاگت (بلاگ؟) رو خوندم -__-

    خدا قوت خسته نباشی

    یکم فکر کنید بد نیست خودتون یکم زحمت بدین نوشته رو برعکس کنید ببینید همچین چیزی میشه؟

    جبرئیل از کجا امد ؟ً! مذاهب از کجا امد؟
    زیاد رائفی پور نبین زیادی رفتی تو توهم

    حروف کلماتو برعکس میکنی؟ 
    . حتما فکر کردی خِرس رو برعکس کنی میشه سُرخ ؟؟؟؟ 
    نه برعکس کلمات توی فرکانس صداشون خیلی با برعکس کردن حروفش فرق میکنه موزیک ریورسینگ نصب کن رو صدای خودت امتحان کن تا باورت بشه
    اتفاقا اینو من اولین بار از محمد علی طاهری دیدم رئیس فرقه مضخرف عرفان حلقه ولی درسته وجود داره

    محمد علی طاهری ؟؟؟؟؟

    بگو بینم نکنه از طرف داراش بودی (نیستی میدونم)

    شایعه ای که درموردش هست (مطمعن نیستم)حتی سواد خوندن نوشتن نداره و میگن که از شیطانیان یا جنیان 

    دعا مینویسه (

    ای خدا یکی راعفی پور یکی طاهری یکی گاو یکی گوسفند .....انگار هرکسی هرچیزی رو میپرسته جز تو خدایاااا

    (منظور همه نیست هنوزم ادم با خدا هست ولی کم هست )

    حالا میگین کدوم خری اون دو نفر بالا رو میپرستن ؟؟؟باید بگ بله میپرستن باور کنین نکنین فرقی نداره اما من یه گروه تو مدارس میشناسم تمام سخن رانی های راعفی پور رو حفظ کردن و نوشتن و حتی درمواردی پیامبر و خدا خوندنش (تعجب نکن درسته دنیا پایان پذیره ولی یه چیز پایان ناپیزره اونم جهالت هست)

    طرفدار طاهری؟ :| نه دوستم جوگیر این چیزا بود اولش حرفاش قشنگه ولی کم کم میزنه جاده خاکی یه سری کلاس جنگیری هم دارن کلیپاش هست ببین چه کارا که نمیکنن
    آدم بی سواد نمیتونه اینقدر خوب حرف بزنه

    رائفی پور آدم خوبیه و چهره بسیار تاثیرگذار ولی گاهی خیلی جوگیر میشه و چیزای اثبات نشده رو تحویل آدم میده و الانم که داره کار سیاسی میکنه چون طرف کسی نمیره میخوان بشوننش سرجاش اینقدر شایعه درست کردن واسش چون پیش جوونا خیلی شناخته شدست بهترین راه واسه خراب کردنش شایعه پراکنی و فرقه معرفی کردنش توی دانشگاه و مدارسه که وظیفه پخش این شایعات هم همکلاسی های بهاییت یه بخششو برعهده دارن روی هوا حرف نمیزنم قشنگ بلدن چیکار کنن که از یه نفر بدت بیاد در مورد بهاییت هم خودم دیدم مثلا همکلاسی خواهرم که بهایی بود توی دهه محرم مهمونی میگرفت و همکلاسیاشو دعوت میکرد اینا پول میگیرن بابت این کارا و یه سری هم بخاطر دانش کمشون زیادی جوگیر میشن و چشمامون گرد میشه و مثلا میخوان بقیه رو آگاه کنن

    خلاصه اگه از یکی بدت میاد معیارو چیزای که شنیدی یا شایعات و غیبت ها قرار نده سخنرانی هاشو گوش بده ببین چیزایی که میگه دور و برت هست یا نیست یا با عقل جور در میاد یا نه خودتم تحقیق کن و همه چیزو بذار کنار هم اطلاعاتی که رائفی میده خیلیاشو زودتر میتونی از جاهای دیگه پیدا کنی ولی یه عده میشینن ببینن کِی عمو رائفی براشون چیز جدید میاره و دیگه زیادی قبولش میکنن
    کتابای دینی رو بخون انجیل شیطانم بخون بعدش یه فیلم که ببینی متوجه میشی داره کدوم موعظه شیطان یا داستان الهی رو برات بازگو میکنه

    من که نگفتم راعفی پور بده گفتم یه سری ادم این کارا رو میکنن 

    من خودم خیلی از سخن رانی هاشو دیدم نسبتا هم قبولش دارم (یکیش موضوع رمالی جن گیری تحلیل فیلم تک تر انداز و....

    درمورد طاهری هم گفتم شایعه بوده 

    انجیل شیطان رو هم دیدم 

    من کلا حرفم یه چیز دیگه بود بد برداشت نکن  (منظورمو بفهم چون نمیدونم چطور باید توضیحش بدم  و احتمال بد توضیح  دادم من 

    می

    من فکر کردم به رائف و طاهر گفتی گاو و گوسفند و فکر کردم هردوشونو مثه هم میدونی
    خب اگه خودت این چیزا رو میدونی که الکی این همه توضیح دادم

    .

    نباو منظورم این بود خیلی ادما چیزای دیگه رو میپرسن ولی خدا بزرگ رو نههه خخخخ

    من راعفی پور رو دوست دارم شاید همش درست نباشه حتی اگه همش هم غ باشه (که نیست) حد اقل چشمون رو باز میکنه که به دنیا گل و بلبل نیست 

    من عاشق نکته که درمورد 11سپتامبر گفت هستم شنیدیش 

    شماره پرواز رو داخل ورد به یه زبانی میزنید قشنگ یه هواپیما نششون میده که دوتا صفحه(شبیه برج)جلوشه بعد هم غلامت اسکلت مرگ اخر هم اون ستاره نحس رژیم صحیونیسم

    ولی علی طاهری من شندیم خیلی کثافت کاری کرده خیلی هارو به فنا داده و شایعات خیلی عجیبی دموردش هست 

    یه داستان جالب درمورد شیطان دارم که چطور یه ادمو به فنا میده اگه خواستی بگو بفرستم ؟؟؟

    اوهوم نه نمیخواد

    من همه‌چیزو درمورد این‌جور‌چیزا میدونم برعکس کردن یه سری جملات،ارواح،شیطان و شیطان پرست،ارواح شریر ،شمن ها خلاصه همه‌چی

    یه چیزی واسه همه

    شیطان بد نیست خدا خوب نیست هیچی خوب یا بد‌نیست 

    چیزاییه که توی مغزمون یا چپوندن یا خودمون با تلقین چپوندیم

    به نظرم اگه براتون ممکنه به‌جای اینکه برید توی سایت های پورن بیاید در مورد چیزایی که توی دنیا هس مثل همین چیزا اطلاعات کسب‌کنین مثلا برید اسم فرزندای شیطان و بفهمید و این‌که چه کار میکردن ، و ایا شما میدونستید که سه بار پشت سر هم دست زدن توی ساعات ۱۲ تا ۳ی نصف شب‌توهین به مقدساته؟ (حالا هر دینی) ایا می‌دونین که چه‌کسایی ارواح رو‌می‌بینن و چرا میبینن؟ راستی شما هم واقا چیزای خیلی خوبی میزاری تو‌وبلاگت جان من هیچ‌وخ پاکش نکن پلیز🙃

    عقیده جالبی داری منم یکم باهات همنظرم البته چندتا چیز مهم این وسط هست که باید در نظرش گرفت
    یک این که اطلاعاتی که به دست میاریم چقدر اعتبار و حقیقت دارن 
    و این که باید منافع خودمونو درنظر بگیریم یعنی ممکنه شیطان واقعا از درون سیاهی خالص نباشه واقعا عاشق خداست و حتی کاری که میکنه ممکنه چیزی شبیه ماموریت از جانب خود خدا باشه ولی این که چه بلایی سرما میاد مهمه 
    این که خدا بدی رو آفریده مهربونی و خوبی خالص خدا رو نقص میکنه ولی باید فکر خودمون باشیم
    منم حس عجیبی راجع به این موضوع دارم
    ممنون فلا که هستم

    عجب نظر بالایی کل باورامو خراب کرد/:

    .

    به خوبی خدا شک کردم اصلاخودش بدی رو افریده از طرفی هم بدی نباشه خوبی معنا نداره گیج شدم

    به حرفای ما توجه نکن

    پهلوان افشین رخصت میدی تا وارد گود بشم؟ (هرچند اصلا وقت ندارم)

    صاحب اختیاری
    فرصت!

    فقط میتونم بگم کمتر رائفی پور ببین. 🤦‍♂️

    این موضوعو قبل رائفی میدونستم این کلیپم اتفاقا مال یه فرقه گمراهه و ربطی به رائف نداره گرچه بنظرم آدم خوبیه و حتی اگه نمیتونه یا جاهایی اشتباه میکنه داره سعیشو میکنه چیزایی رو که من وشما یه ذره هم زحمت نمیکشیم واسش درست کنه 

    اق یعنی چییی مگه داریم بله داریم

     

    اینو در جواب روژینا میگم

    هیچ چیز خوب یا بد نیست.جهان از یین و یانگ تشکیل شده.تا تاریکی نباشه نمیتونی نور رو درک کنی.تاریکی در اصل بد نیست اینکه یه عده از اون استفاده های بد میکنن باعث شر میشع

    نور و تاریکی با هم نمیجنگن یه بازیه برا تکامل

    اینکه سلطان تتلوعه فداش شم  ^_^

    این اهنگ کجاش ترسناکه؟

    این کجاش تتلوئه؟ به تتلو میگی سلطان؟؟؟؟
    ترسناکیش به اینه که از آخر به اول هم معنی داره

    تتلوعه قشنگ از صداش معلومه تو گوگلم میتونی بری 

     

    اره به تتلو میگم سلطان میدونم واسش کمه ولی من فقط سلطانو بلدم :)

    قربونش برم که شیر خرشه 

     

     

    توم گوش کن صداشو محشره این ادم اخرین البومشو بیرون داده به اسم میخوام :)

    بهش میگی سلطان اونوقت صداشم درست نمیشناسی؟
    این مال گروه بلک کتس یه آهنگ خز و قدیمیه

    .

    ولی من تو یه سایت دیدم که نوشته بود این اهنگ متعلق به تتلوعه

    اشتباه بوده خب .

    خداوکیلی اینارونزار من 14سالم اما داره پشمام وپرام میرزه اگه خونه تنهابودم جیق میکشیدم تروخدااااااینارونزار اگرم میزاری برای بچه هانزار

     

    راستی تو کیهستی

    ورود یهویی به این مسائل میتونه شوک آور باشه .

    برادر میترسی نبین کسی زورت نکرده

    مردد گنده جیغ میزدی :| خب نبین تازه این فیلم کجاش ترسناکه فقط چنتا ادم باهوش متنشو نوشتن جوری که اگه برعکسشم کنی باز ترانه شه :|

    تو الان گوشیتو میبینی جیغ میزنی ؟ عجب 

    الان اهنگای تتلوم اینطوریه :)

    من خودم شاگرد طاهری هستم و کلاسش عالیه پس لطفا توهین نکنید و ایشون مهندس هستن فقط کافیه ویکی پدیا را مشاهده کنید بیوگرافی طاهری توش هست

    عه شاگرد همونی که به روح میگه آگاهی؟ بجای خدا میگه هوش کهکشانی؟ میگه وقتی آدم میمیره آگاهیش میره توی چیزایی که دوس داشته؟ میخواد بجای قیامت تناسخ رو بکنه توی ذهن مردم؟
    تو اگه شاگردشی من با کسایی که تا تهش رفتن از نزدیک آشنایی دارم فقط اولش حرفاش قشنگه بعد کم کم بیچارتون میکنه هرکی مسئول عمل خودشه موجودات غیرارگانیک (جن) توانایی ورود به جسم انسان رو در حالت عادی ندارن ولی به لطف استادت پیدا میکنن ولی برعکسشو بهت میگن و تو باور میکنی اونا میگن داریم اینارو از وجودتون درمیاریم
    تو اصلا میدونی اطلاعات ویکی پدیا از کجا میاد؟ از خود مردم در مورد هر چیزی خودتم میتونی یه پیج درست کنی و درمورد خودت بنویسی مثلا پادشاه روم باستان بودی یا شوخی که با خیابانی گزارشگر فوتبال کردنو نشنیدی
    گوگل و اطلاعاتشم شد منبع؟ تمام شاگردای طاهری آدمای ساده ای هستن که فکر میکنن دارن از دنیا فراتر میرن ولی وقتی میفهمن تا گردن توی منجلاب گیر افتادن ازش بیرون میان ولی اتفاقات عجیب بعدش هنوز ادامه داره خیر و خوشی از زندگیت میره من برادرانه دارم بهت میگم. اینارو از اینترنت نخوندم از کسایی که میرفتن و فیلمای خود طاهری دیدم
    این اصلا چیزی نیست که بخوای تا آخرش بری و تجربش کنی 
  • پارادوکس
  • نمیخوام توهین کنم (ولی الحق شایسته توهین هست طاهری )

    تحقیقات من به اینجا ختم شد  که  طاهری دروغ گو کلک بازه و تهش بدبختی هست 

    والا این طاهری رو تو زندان کرده بودن یه مصاحبه کوتاه داشت یه جمله گفت که برگردان داشت یه چیزی تو مایه های این که من بی گناهم و منو اذیت میکنن
    بعدش پیروانش انگار پیامبرشون معجزه کرده باشه چشم و گوششون به روی همه چیز بستست فکر میکنن روشن فکرن ولی میترسن به خلاف چیزی که دوس دارن فکر کنن
    آخه یه جمله برگردان دار که آدم میتونی بشینه از قبل بسازه یا براش بسازن و بگن اینو بگو 
    از جمله مضخرفاتی که میگفت اینه که آدمای خوب توی جملشون برگردان خوب هست و آدمای بد برگردان بد بعدشم اینطوری میخواد بگه که خوبه
    من که خیلی لجم میگیره از چرت و پرتاش من نمیگم حرف خوب نمیزنه چرا حرفای درستم میزنه ولی باید دید هدفش چیه 10 تا راست یه دروغم میتونه کاری با آدم بکنه که دیگه اون قبلی نشه

    آقا من خودم شاگرد طاهری هستم بعد تو به حرف صدا سیما و آدمهای بی عقل و رسانه های صدا سیما اعتماد میکنی من خودم عموم تا تهش رفته خیلی هم راضی هستش بعد تو در سکوت یه چیز هست به نام اختیار میتونه بیاد میتونه نیاد بعد من شاگردم شما دارید در موردش قضاوت میکنید

    تو احتمالا یکی از ادمایی که از این راه دارن پول به جیب میزنن 
    یا یکی از کاربرایی که اسمتو عوض کردی حوصلت سررفته میخوای با من بحث کنی چون حتی جواب حرفای منو نمیتونی بدی 
    داییت که راضیه واسه چی راضیه؟ چشم سومش باز شده؟ بهش شهر الهام شده کتاب نوشته؟ بگو تا جوابتو بدم

    سکوت اشتباه شد درس

    جناب آقای ( آ ) لطفا .....

    اخه طاهری 

    واقعا بی مغز دروغگویه

    بنده خودم ترمای آخر هستم چرا شما هیچ آشنایی نداری قضاوت میکنی ببینید جناب طاهری ار شما نخواسته بیاین سر کلاسش این نشون میده که هرکی میخواد بیاد هرکی میخواد میاد زور نکرده که شما دوست نداری به کسی توهین نکن من الان به شما توهینی کردم تازه طاهری مثل اخوند چیزی به زور تو پاچه مردم نمیکنه

    در پاسخ به مخاطب نه مدیر وب

    در پاسخ به مدیر وب من ۱۳ سالمه و ار این کار هیچ سودی ندارم و تازه ترمی ۵۰ هزار تومان پول هم میدم

    من واسه خودت میگم اگه 13 سالته یعنی خانوادت عضون و تو هم باشون احتمالا میشینی آنلاین کلاسارو دنبال میکنی
    حتما هیچ قرآنی هم توی اتاقت نداری چون طاهری میگه انرژیش با انرژی روحت تداخل داره
    فک و فامیل نزدیکم عضو فرقه بودن واسه یه بنده خدا که مریض بود حلقه عرفان تشکیل دادن همون شب مرد
    خوش باشی


    و من دیگه از این سایت دیدن نمیکنم تازه داشت مطالبش برام جالب میشد و این بحث را هم ادامه نمیدهم

    ( آ ) عزیز نمیشد نگم اینو که تو که میگی شاگردشی شک ندارم توهم مثل اون چرت و پرت میگی و اونارو باور داری

    طاهری اسکل کیه آخه

    تازه خودتم گفتی 13 سالته خب تویی که 13 سالته نباید اصلا در این مورد با کسایی از تو بزرگترن بیشتر میفهمن بحث کنی!

    هرچی میبینین یا میشنوین باور میکنین

    اشکالی نداره یکم که سنت بره بالا میفهمی :)

    13 سالم سن کمی نیست من راهنماییش کردم درسته زبونم تند بود و شاید بدتر حالت دفاعی بگیره ولی همین که حرفای منم شنیده باشه و با چیزایی که دیده مقایسه کنه کافیه
    من داییم با 30 سال سن وقتی از این چیزا اومد بیرون که شبا توی خونه وقتی تنها بود صدای پا میشنید که داره از راه پله میاد بالا ولی میرفت میدید هیچی نیست
    این چیزا کم کم آدمو دیوونه میکنه

    👍👍👍گیسو باهات موافقم

    kgm  ممنونم👍

    لطفا جلوی من از طاهری صحبت نکنین

    ای بابا

    اعصاب آدم رو خورد میکنن

     

    آقای ( آ ) شما که میگی من هیچ سودی ندارم

    و حتی ۵۰ هزار تومان هم پول میدم آخه مجبوری🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

    هیچ سودی نداره

    خخخخخخ

    واقعا این آدما ..... نوک زبونمه ها همین الان یادم رفت😭😭

    شانس آوردی

    سودی که برات نداره ( سود هم منظور از مادی و معنویه ) 

    پولم که میدی خدایی بیا یه استدلال بیار که من خودمو راحت کنم باور کن از دستت دارم میمیرم آخه بچه جان تو هنوز ۱۳ سالته اینا چه به تو از مامانت اجازه گرفتی اومدی اینجا بابات یادت نره

    ای بابا

    😂🤣

    از من به تو نصیحت 

    دور طاهری رو خط بکش دنبالش نرو بعداً خودت بد میبینی

     

    ترسناکه

    بله
  • نیما بهمنی
  •  

    واقعا آهنگ بر عکس شده چقدر بده

     

    اوهوم 
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
  • چه باحاللللللللللل

    اصن اهنگش کلا چرت اند پرت بود/=

     

    یه سوال

    چجوری این کلمات برعکس رو تبدیل میکنن به یه شعر؟

    (متوجه منظورم شدین اره؟)

    کلماتی که برعکسشون معنی داره رو کنار هم میذارم به طوری که هم اصلش هم برعکسش معنی داشته باشه

    فکر نمیکنم این آهنگا که برعکس میکنی از روی قصد اینطور شده باشه چون توی اینطوری شدنش خیلی چیزا دخیله ( متن صدا نحوه خوندن که وقتی برعکس میشه بشه فهمیدش و...) و اینطور نیست که یه جمله برعکس بنویسی بخونی خودش بشه 

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی