midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

هشدار: هرچیزی ممکنه توی این سایت ها باشه

من مسئولیت امنیت و محتوایی که خواهید دید رو برعهده نمیگیرم

این سایتا ضد انسانیت هستن و دیدنشون اصلا پیشنهاد نمیشه

 

 

http://www.staggeringbeauty.com/

973-eht-namuh-973.com

hekatestation.net

http://111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111.com

qu13e.com

i-m.mx/donttellme/imsorry/

tanasinn.org

oct282011.com/thesafe

nobodyhere.com/justme/me.here

screenvader.com/root.html

  • night wolf

نظرات  (۴۴)

  • عاشقِ دل شکسته :/ ( حج :/ )
  • کاش درمورد هرکدومش ی توضیحی میدادی

    راستش اطلاعات دقیقی در موردشون نیست و هدف از ساختشونم نامعلومه
    عاشق دل شکسته جان 

    .

    سلام

    شما خودتون به همشون سر زدید؟!

    چون بعضی هاش غیر فعالن

     

    من که جرئت نکردم توی سایت ها کلیک کنم!!! 

     

    ولی بنظرم اون سایتی که قبلا معرفی کرده بودین مخوف تر بود وای

    آره بعضیاشون با فیلترشکن میاد بعضیاشم آره انگار غیرفعالن یا ساعت خاصی دارن
    اون قبلی که خیلی اوضاش خراب بود معلوم نیست اینارم بگردی چی پیدا کنی 
    بنظرم من که نمیخواد بری توشون
    مثلا 973-eht-namuh-973.com
    برعکس شده ی کلمه the human رو نوشته

    ممکنه این سایت ها سایت های هک کننده باشن ؟

     

    نمیشه امنیتشون رو تایید کرد بهتره اصلا واردشون نشی

    سایت اولی اولاش کیوت بود*-*زیاد تکونش دادم یهو غش کردم ککککک عرررررررررررر

    دومیه هم خیلی عجیب بود *-*

    سومیه ی چیزایی میداد دان کنی..من ترسیدم بد افزار باشه یا ویروس*-*کاریش نداشتم

    چهارمیم ی صفحه بود ک ی عکس داشت و عکسش هیچ تکونی نمیخورد یا عوض نمیشد ول وقتی روی سر ادما (بعضیاشون)میرفتی ی نوشته ها یا عکسای عجیبی میومد*-*

    چهارمی مثل اینکه خاطرات ی ادمی ب اسم مارتینه

    پنجمی

    اولش این میاد 

    why do you hurt me

    بعدشم ک میگه هلپ س خط هلپ نوشته شده...ک روی اون لینک داره وقتی میزنی یه صفحه میاد ک توش نوشته شده نو نو نو 

    و وقتی میزنی رو یکی از نو ها ک لینک داره ی چی دان میشه...ک وقتی بازش میکنی پر از نوشته پلیزه :/

     

    شیشمی هم میخواد ویدیو بدانه ک بازم نمیذارم*-*

     

    هفتمی یا خرابه یا فیلتره

    هشتمی هم همینطور

     

    نهمی ی مرد هست ک تایپ میکنه و نوشته شده کسی اینجا نیست و.....

     

    اخریشم ب نظر میاد ی سامانه اطلاعاتیه

     

     

     

    واووووووووووو خیلی خوبنننننننننننننن

     

     

     

    ممنون که این همه وقت گذاشتی من اینارو لیست کرده بودم خیلییی وقت پیش که هرکدومشو یدونه پست کنم ولی دیدم اینقدر بی انرژی شدم دیگه همینطوری گذاشتمشون
    ممنون بار این پست رو به دوش کشیدی 
    خسته نباشی 

    اونی که یک زیاد داره باحاله:/ ولی وقتی موس رو روی صفحه زیاد تکون دادم و رنگی شد قبض روح شدم:/ یکیش بود زدم روی حرف a رفت تو یه صفحه که اشکال عجیبی توش بود. خیلی دوست دارم بدونم هدف این سایتا چیه:) راستی یکی از کاربرا گفته بود سایتی که قبلا معرفی کرده بودی مخوف تر بود. میشه آدرس سایتو بفرستی؟ :)

    بنظرم اونو نبین چون چیزایی توش دیدم که از ذهنم دیگه پاک نمیشن
    پستش هست 

    ♥-♥

    فدایت

    .

    چند روزه پست جدید نمیزاری من مجبورم خودم خودمو بترسونم 

    اینجوری 

    خودم1:داستان روح حباب ساز باب اسفنجی  شندیی؟

    خودم 2 :نه بگو داستانش چییه 

    خودم 1  ...........................................

    همینطوری خودمو میترسونم 

    روانشناسم رفتم چیزی نگفت فقط نمیدونم چرا اونم مثل من به تخت تیمارستان قفل کردن 

    اینجا تیمارستانهههههههههه ای لاو یو همهههههههه

     

    خبر خاصی نیست آخه

    نه بابا خستههم نباشی 

    عالی کار گردی دمتم گرم 

    (اونم صرفا واسه خنده گفتم) من که فعلا دارم فیلم های ممنوع رو میبینم (خیلی بی معنی هست و زجر اور ولی وقتی میشینم پاش تا اخر میخکوب میشم 

    نبین اینارو
    salo رو من دیدم ولی خیلی افتضاح بود
    اونم که گفتی دیده بودم اسمش یادم رفت چی بود س و ک توش بود 
    .

    دیگه تقریبا عین خودت شدم رو تاثیر ندارن  

    من اونی که گفتی رو ندیدم ولی  خیلی دیگه دیدم الان نه قدیم تر 

    من محموع کلمل پیچ اشتباه اره وکشتار با اره برقی ....... دیدمولی من فقط عاشق مقصد نهایی شدم مخصوصا قسمت سه (اصلا فکر نکنی عاشق دختره شدم ها اصلااسمش مری الیزابت وینستند هست )خخخخ واقعا خوشگله  

    گورتسک یود 

    دلم میسوزه که خیلی از اینا به صورت واقعی تو رد روم اجرا میشه تنها دلیلی هم که نگااه میکنم اینه یاد بگیرم که در صورت همچین اتفاقی چکار کنم ولی غیر از یه ایده چیزه دیگه به سرم  نزد به نظر تو خدای خدای نکرده برا کسی  اتفاق بیفته چطور فرار کنه  ؟؟؟؟//واقعا سواله چکار کنیم  

    لبخندش را به دنیا هدیه داد

    دنیا لبخند را پذیرفت و غم را به او هدیه داد

    دنیا لبخند را نگه نداشت 

    من غم را نگاه داشتم 

    دنیا همون که بود بود 

    اما من انکه بودم . نبودم 

    دل فسرده سهم من ازدنیا بود 

    دل دیگران چه سهمی از دنیابود ؟؟؟؟

    دیدنشون خوب نیست قلب آدم بیمار میشه
    عجب متن قشنگی 
    .

    وای افشین الان متوجه شدم اشتباهی گفته بودم اونی که یک زیاد اره باحاله:/

    منظورم اون نبود:/

    منظورم اونی بود که توش یه کرم بود:/

    چقدر حواس پرتم من

    اون که وقتی موس رو سریع تکون بدی صحنه برقی میشه؟
    آره یه جور انرژی باحالی رو منتقل میکنه

    تک تکش رفتم خعلی عجیب مصلا یکیش نوشته بود وات دو یو نمی چیچی هلپهلپ یسریش سه تا مثاث بود با ماه بعد یکیش یه کرم بود ویبره میرف

    بعضیشون واقعا هیچی نیستن نگران نباش

    یکیش بود ک سع تا مثلث با یه حلال ماه بود اون خعلی چندش بود ی صفحه ایش بود ک حشرات تجمع میکنن بعد اون ک مرد ها لباسزنونه پوشیده بودن خعلی  بد بود

    .. متاسفم که همچین چیزی رو دیدی

    وایی حشرات بد بودن مث اینکه تو قبر خوابیدی باشی هرچند ک واقعیشون میبینم ولی شبیه سازی شدش بد بود

    . نبین دیگه این چیزارو

    اون اولی خیلی باحال بود من قبل ار ابنکه باحال بازی کنم رفتم یه سر کداش رو چک کردم چیر خاصی نداشت جاوا اسکریپت ها شم چک کردم هیچی نبود ولی تو کد هاش یه چیر عجیبی دیدم نمیدونم چی بود

    من دیگه پا توی این سایت نمیذارم
    ممنون که بررسی کردی

    چه اینجا باحالههههههههههههههههه

    تشکر میورزم .

    همش عالی بود اگه بازم پیدا کردی بزار عزیزمممممم

    آخ .
    باشه چشم

    لیستتو آپدیت کن https://www.takethislollipop.com/ این سایت هم خیلی باحاله میتونه با خودت یه فیلم ترسناک بسازه منبعش هم https://www.instagram.com/p/CHvbtSLnFy7/?utm_source=ig_web_copy_link 

    جالب بود ممنون 

    آقا این tanassin چی بود یهو فیلم دانلود شد برام تو فیلمه یه صفحه سیاه بود با صدا ها این قدر ترسیدم سریع پاک کردم

    tanassin نداشتیم چی پیدا کردی؟ .

    tanasinn.org رو میگم

    نمیدونم داستانش چیه اون سایت.

    هیچی میری توش زرتی یه چیزی برات دانلود میشه که یه غایل صوته پر از جیغ

    آره دیدم یه فایل wma بود ولی داستانی که پشت سایت و محتواش هست نمیدونم

    برو اسکات تست رو با هدفن انجام بده تا وسطش که رسیدی انگار که تو خونته 😐😨

    خودم انجام ندادم ولی ویدیوی ری اکتشو دیدم جامپ اسکر داره همه میترسن چون یه چیزی یهویی میاد روی صفحه
    ولی خب در کل چیز ترسناکی نداره (بجز دو سه تا جامپ اسکر)
    .

    سایت خوندم زیاد نکته داره مثلا یکیش اینه که اگر رو اون عنکبوت صفحه اول زوم کنی یه زامبی (مسخره) می بینی

    بذار یه نکته دیگه نشونت بدم اگه بری به این آدرس
    بایین صفحه یدونه برگ سبز هست اگه روش کلیک کنی اتفاقات عجیبی میفته

    .

    روی برگ کلیک کردم خودبه خود برام اهنگ خوند😑سکته رو زدم واقعا

    فقط آهنگ خوند؟

    سایت های دیگه رو نمیشماسی 😭

     

    به همه این سایت ها سر زدم همشون تموم شد

    توی نظرات فکر کنم بقیه هم یه چیزایی معرفی کردن


    .

    بعد اینکه کلیپ تموم شد یه مجسمه ای اومد گفت چطور جرعت کردی بیای اینجا. بعد گفتم توهم مثل من تنهایی بیا دوست بشیم. بعد اسمشو گفت نمیدونم چی یازده بود . بعد همونجا موند 🤕

    اسمش scp173 بود اگه نمیدونی چیه اینو بخون scp173 

    وایسا ببینم سایت خودته؟😐

    . آره

    واو خیلی جالب بود(scp173)

    واقعیه؟

    نه scp ها واقعی نیستن .

    سایتتم عالی بود افرین خوب درستش کردی

     

    من بازم میخوام برم 

    به اون سایت مخوف ولی یکم میترسم😷

    نه ترو خدا نرو چیزای واقعا بدی اونجا هست شاید با یه سر زدن پیداشون نکنی ولی عکس و فیلمای بدی هست که هیچکس دوس نداره ببینه
    بیخیال شو

    ای کلک خودت همشونو چک کردی :)

    وظیفمه بدونم دارم چی پست میکنم و نشون بقیه میدم البته یه دوری زدم نه که همه محتوا رو دیده باشم
    این سایتا حالا مشکلی ندارن اون یکی که توی پست جدا بود سیاه ترین چیزیه که معرفی کردم


    ..

    ای خدا کرم درونم نمیزارع راحت بشینم😭🤕

     

    سعی میکنم نرم توش 😑

    اگه بری دیگه اون گیسوی قبل نمیشی .

    داداش این وبلاگهhttp://crazyfriends.blog.ir/ چی بود اول که آهنگ داشت ولی بعد رو برگه زدم ه چیزای مزخرفی اومد که چی😑😑😑

    هیچ ذهن مدیرش سیاه و خراب بوده .

    من وقتی تو سایت http://crazyfriends.blog.ir رفتم رو برگ زدم همه جا قرمز شد یه آهنگی خوند بعد رفت تو یه اتاق یه فیلم جالب و باحال آورد که کنارش یه آهنگ قشنگ بود بعد سمت راست تصویر یه گربه ی سیاه بود که بزرگ و بزرگ تر می شد وقتی هم روش میزدی صدای گربه میومد! هر چند ثانیه هم موهاش سیخ می شد تا اینکه صفحه سیاه شد . بعد رفت! بعد یه خون اومد رو صفحه و بعد یه scp که صدای بامزه ای داشت گفت چه طور جرعت کردی بیای اینجا و خودش رو معرفی کرد و گفت با من دوست میشی من هم مثل تو تنهام بعد یه آهنگ اومد و عکس پرفایل بیانم از اون بالا به پایین ریخت البته به صورت دایره ای و  بعد بزرگ تر میشدند

    . چه جالــــــــــــب
    مثلا من نمیدونستم.. راستش نشد کاملش کنم قرار بود به 2 مکان دیگه هم منتقل بشه ولی تاریکی های روحم همون جا تموم شد
    بذار یکمشو بگم قرار بود چیکار بکنم راستش اون گربه قرار بود یه داستان ترسناک برات تعریف کنه و بعدش یه معما ازت بپرسه اگه درست جواب میدادی میرفت اگه نه پرتت میکرد بیرون تا دفعه بعد امتحان کنی قرار بود معماهاش تکراری نباشه
    بعد از درست جواب دادن باید مثل موشک میرفتی بالا و مثلا از کره زمین و جو خارج میشدی (بالای وبلاگ) یه فضای سیاه و پر از ستاره بود که یه فضانورد توش سرگردون بود و داشت به سمت یه سیاهچاله فضایی کشیده میشد اونجا باز یه معمای جدید بود (پاداش هر معما یه حرف از کلمه ای بود که در آخر بهش نیاز پیدا میکنی) و اگه اینجا اشتباه جواب میدادی فضانورد توسط سیاهچاله بلعیده میشد و (صدای فضانورد در حال مرگ) پخش میشد خیلی چیزای عجیبی توی ذهنم بود که تقریبا 80 درصدشو پیاده کرده بودم ولی حذفشون کردم و اونی که دیدی تازه اول کار بود
    .

    پس کاملش کن هو وقت کاملش کردی بهم بگو!

    فکر نکنم دیگه

    چرا؟

    حسش رفته

    آها گفته بودی که تاریکی روحت از بین رفت پس اینو ببین

     

     

    اینم بلاگ قدیمیت ببینم برمیگرده یا نه!

    هممم نه برنمیگرده خالیشون کردم .
    اینم مخوفه؟

    😈 اگه انجام نده روش های دیگه رو روت امتحان میکنم روش هایی با ارتباط با متافیزیک خودم میبرمت اون تو  یوهاهاهاها بی صبرانه منتظرم که کاملش کنی راستی از وقتی که اون دست ها از پس زمینه بلاگت رفتن ترسناکیش کمتر شده فقط بیجنبه ها ازشون میترست اگر میخوای برشون گردون بهتر میشنه یه چیز دیگه اون چشم ک بالای صفحه هست رو یه کاریش بکن یه استفاده ای ازش بشه وگرنه از برگ چغندر هم بی استفاده تر هست و تو ی دید نیست اینا هم چنتا درخواست ازت بود و تاریک سازی روحت البته من نمیخواستم گناه کنم و با این کارها باعث گناهت بشم با خودته!فعلا بای!

    اون دست ها صفحه رو سنگین کرده بود برای بعضیا کند اسکرول میشد 
    منم برش داشتم.

    نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

     

    پس با یه روش دیگه دست به کار میشیم!

     

    اخطار داده بودم! یوهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها

    داری با یه آدمی که دچار از هم گسیختگی تحتانی شده بحث میکنی .

    http://111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111.com

     

    من رفتم این سایت توی صفحه ای که اورد روی نوشته

    (enter)رو زدم بعد وارد یه صفحه دیگه شد

     زدم enter بازم توی اون صفحه روی 

    بازم وارد یه سایت دیگه شد

    حتما برو ببین خیلی عجیبههههههه

      رو در هر صفحه پیدا کنی بزنیenter باید کلمه ی 

    آره دیدمش یه بارم عکس جسد پیدا کردم .

    اوههههههههههههه عکس جسددد!!!!!!!!!

     

    من دیگه رد دادم

    ..

    به و گناهش نمی ارزه!

     

     

     

    میخوای بگم؟؟!!!

    nobodyhere.com/justme/me.here

    واییییی من این سایت رو چقد دوس دارم

    دلم میخواد سازنده این وب رو بغل کنم

    من من .من ساختم.  .

    واقعا تو ساختی یا بخاطر بغلش بود :))))خخخخ

    بخاطر بغل بود .

    افرین خخ

    .

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی