midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

فاجعه بعدی "The Next Catastrophe"

عنوان مجله اکونومیست" "Economist Magazine"

این تصویر بیشتر از یه ماه پیش توسط مجله اکونومیست رونمایی شد که تصویر قبلیش هم به وقوع پیوسته بود ولی من جدی نگرفتمش تا چند روز پیش که انفجار بیروت رخ داد و سومین انفجار بزرگ تاریخ شد که توی تصویر (قاب سمت راست میبینیدش) ممکنه منظور همین باشه؟

خیلی ترسناکه اگه بقیه موارد هم اتفاق بیفته هرکسی تحلیل خودشو از این تصویر داره و دقیقا نمیشه گفت هرکدوم چی هستن

مثلا تصویر خوک رو میشه به خبر ویروس انفولانزای خوکی جدید که در چین کشف شد (یک ماه پیش توی اخبار خودمونم گفت) ربط داد که فقط چند روز بعد از رونمایی از این تصویر خبرش منتشر شد و احتمال همه گیری این بیماری رو هم اطلاع رسانی کردند.

 

 

این دو ویدیو دیدنش پیشنهاد میشه

https://www.youtube.com/watch?v=VWXY-MnTgO8

https://www.youtube.com/watch?v=8FF8tuLv0iM&pp=wgIECgIIAQ%3D%3D

 

این متن توی فیس بوک بود حالا همینجوری اینم بخونید با این که تحلیلش زیاد منطقی نیست ↓

 

فاجعه بعدی "The Next Catastrophe" این عنوان مجله جدید "مجله اکونومیست" "Economist Magazine" است:

مجله اکونومیست مجله ای است که موضوعات و تحوالات اقتصادی جهان را به نشر میرسانند. و این مجله متعلق به یکی از قدرتمندترین و ثروتمندترین خانواده یهودی بنام "Rothschilds" میباشد، که در آوردن نظام دجالی و عمار هیکل سلیمان در بیت المقدس و کاهش نفوس جهان شدیداً دست دارند. جدیداً مجله را تحت عنوان "فاجعه بعدی" به نشر رساندن.در این مجله برنامه ها،تحقیقات سازمان های مخفی جهانی را به شکل تصاویر و رموز آوردن و به زعم خود شان، واضیح معلوم میشود که همه برنامه ها و سازماندهی شان را که در آینده میخواهند آن را انجام بدهند در آن به شکل رمز و تصاویر طراحی کردن.

این مجله شان کمی عجیب است باید محتاطانه آن را بررسی کرد:

1.در تصویر فامیل را نشان میدهد که همه ماسک های گاز و پسر شان کلاه ایمنی را پوشیده نشسته اند.به نظر میرسد که آنها در حال آمده شدن برای یک فاجعه یا رویداد بد دیگر هستند.خوب،این فاجعه میتواند انتشار ویروس مثل کرونا باشد یا جنگ سوم جهانی طوریکه در تصویر دیگر دود ناشی از بمب اتم نشان داده شده است.

2.تصویر خوک ممکن دلالت به شیوع دوباره ویروس انفلوانزای خوکی در سرتاسر جهان کند.طوریکه چند روز قبل همه شاهد بودیم رسانه ها همه در ارتباط به شیوع دوباره انفلوانزای خوکی از چین به سرتاسر جهان خبر دادن.

در ارتباط به ویروس کرونا هم همه پوزخند میزدند که این ویروس اصلا در چین پدید آمده و همان جا از بین خواهد رفت.ولی هیچ کسی این را نمیدانستن که چطور به آسانی عالمگیر خواهد شد، حتا که روزانه در حدود یک و نیم صد هزار انسان در سرتاسر جهان به آن مبتلا میشوند.در احادیث زیاد از شیوع طاعون و امراض واگیر در اخر الزمان یاد شده. ما در عصر فتنه زندگی میکنیم در هر حال اش باید آمده باش باشیم.

3.تصویر دیگر کوه آتشفشانی را که فوران کرده نشان میدهد و در تصویر دیگر به ذوب شدن قطب ها اشاره دارد که از آن به عنوان گرم شدن کره زمین اشاره میکنند.آیا فکر کردید اگر قطب های زمین ذوب شوند نه بخاطر گرم شدن کره زمین بلکه به دلیل پدیده ای غیر قابل توضیح مانند وارونگی قطب های مغناطیسی چی اتفاق خواهد افتاد؟ اگر چنین اتفاق بی افتد،سطح دریا و بحر ها افزایش میابد و شهر های بزرگ را زیر آب خواهند کرد.

نوت:برنامه گرمایش جهان یک پروژه است و عامل اصلی آن را افزایش نفوس جهان میدانند در حالیکه دیگر عوامل آن را هرگز به شما نمیگویند مانند:نفتیات،Contrails،Harrp،Cern،ووو...

4.تصویر دیگر شهاب سنگ را نشان میدهد که در حال سقوط به طرف زمین میباشد.

در حدیث از رسول الله صلی الله علیه وسلم وارد شده است که: بین یدی الساعة مسخ وخسف وقذف.(ابن ماجه)

"پیش از قیامت خسف،مسخ و قذف ظاهر میشود"

بعضی علما "قذف" را به معنی باریدن سنگ "شهاب" و پرتاب بمب ها تفسیر کردن.والله اعلم.

اما اکثر حرف ها و برنامه های ناسا دروغ محض میباشد.من به این باور هستم که در آینده ها ممکن از تسلیحات مانند:"Satellite Laser Projector and Reflector"، "Laser Cannon"،"Tasla Technology" برای نابودی شهر ها یا قریه جات یا مخالفین شان استفاده کنند،بعد توسط سازمان فضایی ناسا برای مردم بگویند که در اثر برخورد شهاب سنگ فلان و فلان شهر و قریه نابود شد.بیدار باشید دشمن بسیار هوشیار و زیرک و مکار اند، به هر نحوی باشد برای بشریت و به خصوص جهان اسلام ضربات وارد میکنند و از طرف دیگر برنامه های دارند که اذهان مردم را در ظرف چند دقیقه عوض کرده میتوانند مانند رسانه ها و سایت های اجتماعی.

5.تصویر دیگر خورشید شعله ور را نشان میدهد که شاید طوفان های خورشیدی در آینده صورت گیرد.والله اعلم

6.تصویر دیگر مجموعه از مکروب ها را نشان میدهد که ممکن در اثر ذوب شدن منجمد ها مکروب هایکه قرن ها خواب بودند به یکبارگی در اثر ذوب شدن منجمد ها انتشار یابند.یا ممکن دلالت به جنگ های بیولوژیکی میکند که در اینده صورت خواهد گرفت.والله اعلم

نوت:در این جای شک نیست که همه ما در عصر فتنه ها زندگی میکنیم و عباد شیطان سخت تلاش به ایجاد فتنه ها و آشوب در جهان اند، بخاطر این که شیطان را خوش بسازند و راه را برای ظهور دجال هموار بسازند، دست به هر عمل میزنند و از هیچ عمل دستبردار نمیباشند.اینها مکر و توطیه های میسازند و خالق کائنات هم در کمین شان است و مکر شان را از نطفه نابود میسازد و این وعده الهی است:والذین یمکرون السیئات لهم عذاب شدید ومکر أولئک هو یبور.(فاطر / 10)

"و برای آنان که به مکر و تزویر اعمال بد کنند عذاب سختی خواهد بود و نقشه آنها نیز نقش بر آب خواهد شد".

ثانیاً اکثر تحقیقات و پیش بینی های شان احتمالی میباشد این حتمی نیست که باید به وقع بپیوندد چرا که این کائنات از خود صاحب دارد:وما تشاءون إلا أن یشاء الله رب العالمین.(التکویر: 29).

"و شما اراده نمىکنید مگر اینکه الله پروردگار جهانیان اراده کند و بخواهد!"

ثالثاً آنها هم مکر میکنند این طور نیست که مکر نکنند و الله متعالی آن را سبب آزمایش ما قرار میدهد: مکروا مکرهم وعند الله مکرهم وإن کان مکرهم لتزول منه الجبال.(ابراهیم 46)

"و بی گمان آنان دسیسه و مکرشان را به کار بردند، و مکرشان با خدا است، هر چند مکرشان چنان شدید بود که کوهها به سبب آن از جای برکنده می شد".

در هر حال بیداری امت امر لازمیست هر جوان مسلمان باید بینش سیاسی بهتر از اوضاع جهان و بخصوص از دسیسه های دشمن داشته باشند، بخاطریکه آنها هرگز بالای بشر و بخصوص بالای جهان اسلام رحم نمیکنند به هر شکل باشد در نابودی شان سخت تلاش میکنند. ولی زمانیکه جوانان جهان اسلام را در شرایط فعلی میبینیم واقعا نهایت جگرخون کننده است اکثر شان تحت تاثیر برنامه های شیطانی رفته اند.

  • night wolf

نظرات  (۳۴)

  • 정국iii♥♪ ngh ♥♪br
  • خوب نظره من اینه

    دنیاا داره تموم میشههههههههههههههههههههه

    خدایا من خیلی جوونم برا مرگ من کلییییی آرو دارمممم

    قیامتتت نزدیکهههههههه

    جهنمممم 

    برزخخخخخ

    (یاده تتل افتادم)

    خدافز زندگی

    ✋✋

    منم فکر میکردم تمومه ولی انگار هنوز خیلی بلاها قراره سرمون بیاد به این راحتی نیست

    این اخرین نظره (اندفع جدی جدی ) میرم خودکوشی کنم  کنکور عقب نیفتاد 

    به نظرم باید دیگه نماز روزه هارو جدی گرفت 

    دنیامون با جهنم فرقی نداره////////////////////////// (حداقل اونور یه صفایی ببریم )

    تنهایامون دل تنگیامون اهمیتی نداره 

    دنیا چیزی جزع غم نداره 

    یروز پامیشی میبینی دنیا واقعیت نداره 

    قصه ها همش  دروغن. حقیقت نداره 

    دنیا .....این این رویای منه. شکست معنی نداره 

    گفت همش خابو خیاله این امکان نداره 

    دنیا .... اینجوری زندگی معنی نداره 

    گفت زندگی و تاریکی فرقی نداره 

    اینجا عدالتی نداره 

    دنیا ... منتظر طلوع میمونم تاریکی موندگاری نداره 

    گفت اینجا خورشیدی وجود نداره 

     هی روزگار  

    اینا رو شادی من تاثیری نداره 

    گفت اینا نمایشه وجود خارجی نداره  

    من برم هق هق گریه کنم 

    اوکی

    تو الان باید منو دلداری بیدی نه اینکه بگی اومی 

    یجورای امشب تمام دنیا اوار شد سره من  


    . یه مشت خر واسه مملکت دارن تصمیم میگیرن

    ارامش خاصی با این جمله بهم دادی 

    اگه رشتت تجریبیه خوب بخون
    اگه ریاضیه اصلا نمیخواد بخونی هیچی هم نزنی یه دانشگاهی قبول میشی مهم تجربه و دانشه که بتونی کار پیدا کنی

    فقط زامبی مونده:/

    یعنی چه تازه داشتم به زندگیم امیدوار میشدم:(

    (پایان جهان نزدیک است)

    (پایان، شروع ماجراست)

    این دوتا جمله رو تو دوتا کتاب خوندم:/

    به کتابا هم دیگه نمیشه اعتماد کرد

    .-.

     

    زامبی که همین الان آدمای تو خیابونو ببین چقدر شبیه زامبی هستن

    وای آرهD:

    .

    اقا منم یه چیزی کشف کردم (که نشون میده این دنیا برنامه ریزی شدس 

    بازی بارسلونا با بایر مونیخ تو دقیقه 8 دوتا گل داشتع 

    عدد اول تعداد گل بایر ن و عدد دوم تعداد گل بارسا  

    حال کردی (اینجانب راعفی پور دوم )

    ولی انصافا چرا نشانه هایی از کاراشون رو میزارن (مگه خرن خودشونو لو بدن ) 

    واقعا چرا ؟؟؟؟

    احتمالات

    1- اونقدر قوی با نفوذ شدن که نشون میدن همه جا هستن و حکومتشون هر نقطه از زمینو تحت تاثیر قرار داده تا یه جور حس تسلیم شدن برای عوام و مردم معمولی ایجاد کنن وقتی تسلیم بشی و فکر کنی هیچ امیدی نیست اعتراض نمیکنی و فقط میشنی ببینی چیکار میکنن

    2- بعضی از این موارد مثل سازه ها و عدد و ارقام خاص دارای قوانین و خاصیت ریاضی پیچیده هستند که گفته میشه یه جور انرژی دارن و تاثیر توی زندگی میذارن و شاید زمینه ساز رویداد بزرگی باشن که در آینده قراره اتفاق بیفته

    3- واسه خودشون مثل کلاس درسه و با دیدنش درسایی که دیدن واسشون دوره میشه

    جالبه 

    میدونی من فکر میکنم ما جزع یه دنیای دیگه هستیم (همون نظریه انیمیشن بودن ما )و برا همینه که خیلی چیزا اتفاق میفته چون کد گزاری شده که اتفاق بیفته 

    بازم عجیبه ادم مخش سوت میکشه وقتی واقعا به اینا فکر کنه 

    هیچ وقت زیاد نگو چرا زیاد نگو که چی بشه وگرنا مثل من میشی که پشت هرچیزی اینو گزاشتم و تقریبا دیوانه شدم  (البته کنترل کردم و فقط راه حلش هم فراموش کردنه )

    چرا ما اصلا وجود داریم ؟؟

    بریم بهشت که چی بشع

     

    سوال بی جواب زیاد هست بعد از یه مدت بیخیال همشون میشی

    از یکی از ائمه پرسیدند اگر ما این همه نماز و روزه و عبادت و ... انجام می دهیم سرانجام دنیای دیگری وجود نداشته باشد چی ؟ حضرت جواب دادند:باز هم ما ضرر نکردیم خوب نماز و عبادت های دیگر مانند ورزش است و برای طول عمر و سلامتی ما موثر است روزه هم یک نوع رژیم غذایی است و باز هم برای سلامتی موثر است . حال اگر حتی 1 درصد و حتی 1 درصد هم آن دنیا و حساب و کتابی وجود داشته باشد چی ؟ آنوقت است که ما سود می کنیم و آنها ضرر.
    این سوال مسخره (که چی بشه) رو در مورد هر چیزی میشه از اول تا بی نهایت پرسید چون این سوال خود گفته رو بی معنی جلوه میشه مثل اینکه یکی تو زمان قدیم به کاشف برق (ادیسون) میگفت تو آزمایشگاهت وربری که چی بشه؟ اونم بگه که برق رو اختراع کنم. دوباره طرف بپرسه که چی بشه؟ اونم بگه که دنیا تغییر کنه. دوباره بگه که چی بشه؟ جواب بده که پیشرفت کنیم. که چی بشه که چی بشه که چی بشه ووو....
    این آقای پارادوکس خیال کرده چی؟

    خیال کرده تکامل انسان فقط مال این دنیاست؟ خیر تو بهشت هم انسان مدام تکامل پیدا میکنه و به خداش نزدیکتر میشه اصلا چرا یک بار فقط یک بار خدا رو به خاطر خودش نمیپرستیم؟ همش از ترس جهنم تو نماز دولا راست میشیم خجالت هم نمی کشیم که حتی برای این نعمت هایی که تو دنیا به ما داده تشکر نمی کنیم بعد میگیم من دعا کردم نداد باهاش قهرم یا اینکه مثلا بریم بهشت که چی بشه!!.

    اینم بگم که فکر نکنین بهشت فقط بخور و بخواب و با حوریا باشو... درسته اینها هست ولی این فقط برای این که به مردم دنیا (که فقط از خوشی اینارو میشناسن) بفهمونه که احمقا الاغا نفهما بهشت هرچی هست جای خوبیه و برای بدست آوردنش تلاش کنین

    خدا گفته ای انسان ارزش تو بیشتر از بهشت منه خودت رو به کمتر از بهشت ندی

    کسی که انسان رو خلق کرده و از اول تا آخرش رو میشناسه و بقول معروف ماکسیمم انسان رو میدونه داره این حرف رو میزنه و همچنین میگه من برای بندگانم در بهشت چیز هایی دارم که شما تصور هم نمی تونید بکنید!!! حرف قرآن ناطقه و چه برای گذشتگان و چه برای آیندگان یعنی حتی من یا حتی اون آدمی که تا قبل از قیامت زندگی می کنه (آینده نامعلوم) هم نمی تونه تصور کنه
    زمان قدیم بهشت رو آبشار و رودخونه و جوی پر از عسل میدونستن
    الان من و افشین خان مثلا بهشت رو یه لب تاب فول با اینترنت بینهایت می دونم
    در آینده طرف بهشت رو .... تصور میکنه
    خودت یخورده فکر کن

    تو همین دنیا ما داریم ماجرا هایی رو میگذرونیم دنیایی که بقول ائمه لحظه ای بیشتر نیست حالا به نظرت اون دنیا به اندازه ی این دنیا فراز و نشیب نداره؟
    حالا من ازت میپرسم بری بهشت که چی بشه؟

    افشین جان سلام ببخشید بدون احوال پرسی کامنت اونم به این طویلی گذاشتم

    چطوری داداش چن وقت نبودم ببخشید

    سکوتت برای کامنت بالایی منو کشته 

    حال کن چقدر توان تو بستن و گل گرفتن آدمای حاشیه ای دارم!!

    البته از تو هم ناراحتم چرا درست و حسابی جواب این یارو پارادوکسو ندادی 

    افشین خیلی بی تفاوت از کنار این مسائل رد میشی اصلا شک می کنم اهل نماز و خدا باشی

    بی خیالش اصلا چه خبر از خودت و رفقا؟ بیا اینجا بغلت کنم کرونا نگیری خخخخخخ

    من سعی نمیکنم و نمیخوام بقیه شبیه من فکر کنن
    نه نماز که نمیخونم ولی مسلمون بودنمو دوس دارم یه جاهایی کمک کرده دووم بیارم
    از بس نبودی فکر کردم یکی دیگست

    این سعی نکردنت نشون میده آدم درونگرایی هستی عزیزم

    سعی نکن بقیه مثل تو فکر کنن ولی سعی کن بهتر و دقیق تر از بقیه فکر کنی

    اینکه یکی یه چیزی میگه و تو سکوت میکنی و یا واکنشی موافق نشون میدی (برای این که طرف بیخیال بشه) باعث میشه بقیه خیال کنن نظر خودت هم همینه (که البته فکر نکنم نظر بقیه برای پشیزی ارزش داشته باشه خخخخ)

    در مورد نماز هم که بگم بخون داداش همون نماز دیر وقت و پر از شک و دست و پا شکسته رو هم که شده بخون چون حداقل مرز بین دین و کفر رو حتی آویزون هم باشی خودش خیلیه (این توصیه کاملا دلسوزانه برای برادرم افشین میباشد)

    آره خیلی وقت بود سر نزده بودم خجالت میکشیدم یهو بیام ولی باز نتونستم کاراتو نبینم. شرمنده

    به هرحال من زیاد دوس ندارم در مورد چیزی بحث کنم که جواب همه سوالاتشو نمیدونم

    سلام آقا طاها  من با حرف های شما موافقم ولی تناقض هایی وجود داره ذهن ادمو  درگیر میکنه  اون چیزی که من میگم این تناقض هاست  

    من یه سوال میپرسم صرفا فقط برا فکر کردن واینکه خودم هم جوابش رو نمیدونم 

    خدا چرا ما رو آفرید   اون نیازی به عبادت ما نداره 

    چرا فرشته آفرید وقتی نیازی به عبادتش نداره 

    چرا دنیا رو ساخت وقتی نیازی بهش نداره 

    چرا تو دنیا موجوداتی آفرید که حرام گوشت هستن مگه تو قرآن نگفته زمین برای تو  و وارث و اینا تو هستی 

    هست چرا زمین اضافات زیادی داره که نمیتونیم استفاده کنیم 

    چرا شراب هست ولی استفاده نکنیم 

    چرا اصلا تو بهشت (در روایت ها گفتن باغ عدن بوده  نه خود بهشت ) به آدم حوا گفت سیب رو نخورین 

    چرا دلش بخواد ما رو سر بلند میکنه دلش بخواد ما رو بیچاره 

    مگه ما رو آفرید که بازیچه باشیم یعنی آفرید تا با ما بازی کنه 

    من باز میگم حرف های شما درسته ولی تناقض ها زیاده همینه که من ازش حرف میزنم 

    این آخری رو اصلا درک نمیکنم 

    این چه عدالتی هست که من سالم هستم (شکر خدا) ولی یه بچه سرطان میگیره 

    چرا یه بچه باید معلول بع دنیا بیاد چرا من زندگی نسبتا خوبی دارم (شکر خدا ) 

    ولی یه کودک باید تو دنیا بمیره 

    هروقت اینا جواب داده بشه  میتونیم بگیم تکامل پیدا کردیم 

    راستی افشین از کجا میتونم اون بازی های کریزی فرندز  رو دوباره پیدا کنم 

    من دیگه این وسط حرفی نمیزنم .
    از اینجا crazyfriends.blog.ir

    وقتی تو جونیم تمام رویا هم اهدافم  مرد زندگی معنی نداره 

    وقتی حتی خدا هم پارتی بازی میکنه (بخواد یکی رو میبخشه  میخواد هم بهترین فردا میبره جهنم ) بهشت هم معنی نداره 

    شما هم فقط چشماتو بستی  و خودتو زدی بخواب  

    پوچی و بیهودگی از دیوارهای دنیا می باره   

    منم اگه الان زندم فقط به خاطر همون ۱ درصد  هست که میگی 

    من هیچی از دنیا و بهشت نمیخوام  نه چشمم به مال دنیاست نه به شراب بهشت 

    مرگم تنها هیدیه هست که خدا میتونه بهم بده 

    حالا از خودت میپرسم 

    رفتی بهشت خوب چی شد  ؟؟  

    بنده خوبه خدایی  خوب چی شد ؟؟ 

    حرام نخوردی  چی شد ؟؟

    فکر نکن من بی دین و  ایمان هستم  اتفاقا خیلی هم معتقدم 

    ولی این احساسات منه 

    چرا خدا ی مهربون منو از این لجن زار پوچی در نمیبره  اونم وقتی که من تمام تلاشم کردم و حتی از خودش یاری خواستم ؟؟

    پارادوکس ها رو ببین  چشمت ها تو باز کن 

    این جهان کثیف رو ببین 

    نه افشین جان دوست دارم نظرت رو بدونم  هرچی که باشه حتی اگه خلاف من باشه اشکال نداره 

    نگران هم نباش ناراحت بشو نیستم تو زندگیم زیاد بهم گفتن دیونه و روانی  

    گویند دیوانه را به دنیا چکارست

    گویم تا حل نکنم به این کارست

    من نظری ندارم .

    چرا پست جدید نمیزاری افشین 

    من انقدر دوست دارم هر سری از صفحه اول تا اخر و دوباره میخونم 

    الان میتونی از وب ازم امتحان بگیری مطمعنا ۲۰ میشم😅😅😇😇

    دمت گرم
    آخه موضوع ترسناکی که جدید هم باشه به چشمم نخورده
    اگه پیدا شد حتما

    به به ایول خوشم میاد اهل بحثی و سعی میکنی منطقی جواب بدی، نه مثل بعضیااا که... اصلا ولش کن هنوز جاش درد میکنه!!! خخخخخ

    جواب این حرفت رو که میگی (من تمام تلاشم رو کردم و حتی از خودش خواستم) ولی نداد رو که تو اولین کامنتم دادم 

    تلاش کردم دعا کردم نداد باهاش قهرم!!!

    یا این که (بریم بهشت که چی بشه) رو هم همون جا دادم. میگی (هروقت اینا جواب داده بشه  میتونیم بگیم تکامل پیدا کردیم) گفتم که تکامل فقط مال این دنیا نیست اصل تکامل اون دنیاست، تو هیچ وقت نمی تونی با تموم کردن دوران ابتدایی تو مدرسه توقع داشته باشی مدرک فوق دکترا بهت بدن و بگن بفرما تکامل پیدا کردی!!!

    میگی (چرا از ما می خواد عبادت کنیم وقتی بهش نیازی نداره) بگم که گفته عبادتش کنیم چون ما هستیم که به عبادت اون نیاز داریم 
    من نکردم خلق تا سودی کنم
    لیک تا بر بندگان جودی کنم
    این بحث خیلی طولانی هست (جواب هدف خدا) البته بایدم باشه!! پس خلاصه گفتم ولی اگر باز خواستی کامنت بعدی اشاره کن که بیشتر توضیح بدم.

    میگی (چرا حرام رو قرار داد؟ چرا یکی زندگی سختی داره و یکی دیگه غرق در راحتیه، یکی سرطان داره و یکی دیگه سلامت کامل داره، تناقض ها چرا شراب نخوریم چرا حرام نخوریم چرا آدم و حوا نباید اون سیب رو میخوردن؟) هزاران بار گفته شده که این دنیا امتحانی برای ماست، اگر یک امتحان چالشی نداشته باشه، دو راهی نداشته باشه، قسمت های گیج کننده و فریب دهنده نداشته باشه، این چطور امتحانیه؟ این رو هم بگم که همون طور که انسان ها از هم متفاوت هستن امتحان ها هم متفاوت هستن مثل این که توی یک کلاس نشسته باشی و برگه امتحان هرکس با اون یکی فرق داشته باشه (اما تمام سوالات در یک چهار چوب مشخص طراحی شده باشه ولی یکی نباشه و فرق داشته باشه) اما شاید بگی حالا که اینطوریه ما کاری با اطرافیانمون نداشته باشیم؟ خیر ما همه مون به همدیگه ربط داریم مثل تیم فوتبال، ممکنه یکی از اعضای تیم تمام تلاشش رو بکنه ولی به خاطر سوتی یکی از هم تیمی هاش کل تیم شکست بخوره اینجاست که ربط هم تیمی ها به هم دیگه رو نشون میده.

    یا اینکه یکی یه کاری میکنه سرنوشت دنیا تغییر میکنه چه برسه به کارهای زیادی که خود ما با انجامشون خواسته یا ناخواسته تغییرات زیادی ایجاد میکنیم همین امر به معروف و نهی از منکر نمونه خوبش

    یه مثال بزنم: یکی از پیامبران داشت از کنار شهر مخروبه ای رد میشد از خدا پرسید قضیه این شهر چیه؟ خدا جواب داد: مردم این شهر غرق در گناه بودن و شایسته عذاب الهی پیامبر پرسید بین اونها آدم خوب و صالحی نبود؟ جواب اومد که بودند انسان های خوب ولی چون امر به معروف و نهی از منکر نمی کردند (نسبت به اطرافیان بی تفاوت بودند) اونها هم شامل عذاب الهی شدند.

    میگی (چرا دلش بخواد ما رو سر بلند میکنه دلش بخواد ما رو بیچاره، مگه ما رو آفرید که بازیچه باشیم یعنی آفرید تا با ما بازی کنه) خدا این حرف رو در قرآن گفته ولی دقیق بهش نگاه کن هدف از این جمله چی بوده؟ توی یه نگاه کلی که من میکنم (حرفی که میزنم خیلی دقیق این جمله قرآن رو توضیح نمیده هاااا، نری بگی این تفسیر طاهاست!! خخخخ) گفته اگر اراده کند اگر بخواد اگر دلش بخواد از این کلمه می فهمی که منظور اراده ی خداست چیزی که خدا دوست داره اینطور باشه، خب خلاصه بگم میگه دل خدارو بدست بیار یعنی خودت رو پیش خدا عزیز کن برات خوبه خودت رو پیش خدا منفور نکن برات بده!! چقدر ساده؟!! حالا این که چطور خداوند خوبی رو برات میخواد فرق داره (البته خدا خوبی همه بنده هاش رو میخواد این ماییم که میگیم خودم میتونم دخالت نکن) شاید این خوبی رسوندن سختی داشته باشه!! همون طور که تو میری باشگاه عضله هات درد میگیره ولی میدونی برات خوبه یا مثال والدین خوبی بچه رو میخوان!

    اینکه برای بعضی انجام کارهای خوب یکم شیبدار هست تو اون دنیا این قسمت ها در نظر گرفته میشه!! 

    عدالت خدا کامله این ماییم که نمیتونم در حد خدا از عدالت سر دربیاریم اگر یخورده کتاب هایی که در مورد عدالت و همین اصلا همین ریاضیات بخونی متوجه میشی چه عدالت چه ابعاد مختلف و متفاوتی داره به طوری که اگر اون رو به یه آدم عادی (که اطلاع کاملی از اون نداره) نشون بدی حتی شاید بگه این عدالت نیست این خود ظلمه!!! 

    میگی (خدا پارتی بازی میکنه) خب ببینم این پارتی بازی بی علته؟ آیا اون نفر شایسته محبت خدا نبوده؟ البته بگم که خدا گفته هر کسی رو دلش بخواد می بخشه اونم بدون حساب ولی نگفته کسی رو بدون حساب مجازات میکنه!! پس نگو دلبخواهی یکی رو میفرسته جهنم. اون یکی هم که میفرسته بهشت حتما خودش رو عزیز خدا کرده (اعمال صالح یه جور خوش خدمتی، البته کی شایسته تر از خدا برای خود شیرینی کردن پیشش؟) که حسودیش کار به جایی نمیبره.

    واقعا خسته شدم البته این قصه سردراز دارد فعلا فکّ من جا ندارد. خخخخخ امیدوارم استفاده برده باشید دوستان و با حالت تلاش برای فهمیدن!! نه تراش برای رد کردن به این متن که بنده حقیر نوشتم نظر کرده باشید چون...

    آدم خواب رو میشه بیدار کرد!!!...

    افشین نظر نزاری میام اونجا یه راسنگان میکنم تو حلقت که قشنگ بلبل بشی!!! *طرفدارت عاشق کارت، طاها*

    . آخه من که گفتم واقعیت دنیا رو نمیدونم اینا همش معلوم میشه یه روزی 
    خوش به حال اونایی که حقیقتو زودتر پیدا میکنن

    دادا من گفتم حرفت رو قبول  دارم رد هم نمیکنم 

    انقدر اینارو خوندم یه جورایی گیج شدم 

    اصلا ولش کن  خود خدا هم گفته در باره من زیاد فکر نکنید 

    خیلی وقته این کارو ترک کردم ولی دیگه دیره 

    تمام سوالات من هم  جواب داره  و جوابش اینه که باید فراموش بشه 

    خیلی قشنگ حرف زدی  ( جوری نبود که بگه همه اسکل هستن من خوبم )اینکه آدم درس ت حرف بزنه یکی از بهترین چیز های دنیاست 

    افشین حال میکنی ها 

    یه وب زدی ن تنها  مطالبش باحاله ادامش  هم باحال هستن 

    . آره دادا حرفه ای هارو جمع کردیم یه جا 

    ای جاااااااان چه استیکری 

    هربار باتو حرف میزنم فکر میکنم با اون شخصیت سورن توی رمان هیچکسان دارم حرف میزنم خیلی شبیهشی البته شاید من تو رو اونطوری تصور کردم خخخخخخ

    دو هفته قبل عمل آپاندیس داشتم چه عذابی بوووووود دستشوری رفتنننننن.

    اوه شنیدم خیلی دردناکه
    نمیشناسمش نخوندم رمانشو

    اینم بگم واقعا شرمنده که سایتت رو از چیزی که هست تبدیل به جلسه مباحث معنوی کردم ببخشید
    گومه نا سای // سو می ما سه ن دشتا 

    طوری نیس حال میکنم اینجا در مورد چیزی بحث میشه

    مستر پارادوکس من کوچیک شمام و خوشحالم که نظرم به کسی برنخورد و خوشتون اومد

     

    نظر بالا گف زامبی باید بگم یع نوع مواد وجود داره وقتی میکشیش مث زامبی میشه خودتو میکوبونی به در و دیوار صورت بدنش خراب میشه هرکیم میبینه میکشه/: المانم داره یه چیزی میسازه که مث زامبیه

    .

    سلام

    علیکم

    باسلام لطفا چند تا مطلب راجع به زامبی ها بگذارید.البته طبق تحقیقات تبدیل انسان به زامبی شدنیه 

     

    منبع خاصی سراغ داری؟
    منظورت با قرصای روانگردانه؟

    خیر تاحالا اسم قارج سرچخماغی به گوشتون خورده(اشاره بهبازی last of us ودختری با همه ی هدیه هایش) یا کرم های یال اسبی (فیلم سنگر 11)و...البته با مواد مخدر فلاکا و نفس شیطان ونمک حمام امکان پذیره

    جالبه نمیدونستم اینارو .

    اینکه باب اسفنجی همجنس گراست ممکنه صحت داشته باشه و از نظرمناگه باشه خبلی خوبه که از اول بچه ها با ذهن باز بزرگ میشن و میفهمن ک هیج اشگالی نداره الان اگه ی سریا آدمای کوته فکر و با مغزهای کوچک زنگ زده نبودن الان شاید وضعمون صد برابر بهتر بود 

    همنجسگرایی یه جور تمایل ذهنیه من کاری به درست و اشتباه بودنش ندارم ولی اکثرا با همجنس بازی اشتباه میگیرنش
    یه گند و کثافتی که توی مدرسه ها راه افتاده اشاره مستقیم میکنم اونا همش همنجنس بازیه و بچه بازی 

    خب دیگه دنیا داره تموم میشه اون ساعته که وسطه نشون دهنده ی ساعت دوازدهه که ساعت دوازده ساعت پایانه روزه

    حالا چون که وسط تابلو ها قرار گرفته یعنی این اتفاقات تو اخرالزمان میفته و ما هم توشیم

    خیلی راحته

     

    جدی نگیر برای سرگرمی بخون
    شاید هدفشون همینه که مارو آماده کنن برای برنامه هاشون .

    این قسمت که انگار یه چیزی منفجر شده انفجار بیروت نیست

    این تابلو ها هر کدوم با هم یک معنی ان

    مثلا:

    خورشید که یه چیزی ازش رها میشه با اون قسمت که پنگوئن روی یخ رو آبه و هیچ یخ دیگه ای نیست

    اون شهاب سنگی که داره به زمین میخوره با اون انفجاره

    ویروس ها با خوک

    ولی نمی دونم اون اتشفشانه یعنی چی

    زمین در آستانه ی تغییر قطبه یعنی نسبت به اشعه خورشید بی دفاع میشه و میتونه بجز اختلال در دستگاه های الکترونیکی باعث فوران آتشفشان و زلزله هم بشه
    این نزدیک بودن حالا معلوم نیست 1 سال دیگه یا 100 سال ولی اتفاقایه که هر چند مدت برای زمین میفته 

    نه نه شهاب سنگ نشونه ی یه چیز دیگه یه باید شهاب سنگ رو با ویروس ها جمع کنیم و اون جوری چه ویروسی ممکنه بیاد که توی جلد مجله ی بعدی یه ویروس جدید بود که باعث خرابی میشد و من گفتم که مثل زامبی ها میکنه حالا که اینو دیدم فهمیدم ویروسی که میاد...

    venom

    منظورش از بچه هه اینه که بچه ها بیشتر از بزرگا استرس دارن

    چون خیلی هم بچه هه استرس داشت

    راست میگه من خودم 12 سالمه 1ماهه فهمیدم اخرالزمانه از مامان بابام بیشتر استرس دارم اونا ریلکسن تازه 3 تا سایت هم درمورد اینا دارم

    یه سوال برای چی پدر خانواده تو عکس سایه ی پشتش عینکش معلومه

    چون صورتش به جلو بود و نباید تو سایش عینک میبود

    من که خداروشکر انقد بیکارو بی دقدقم که هیچی برام مهم نی مث یه جلب کف اقیانوسم وایسادم ببینم زندگی چی میشه :)

    مسخره نکنین من اوضاعم از تمام شما بهتره چون بمیرم یا نمیرم برام مهم نی ^_^

    شاید فک کنی حرفم درمورد ویروس جدیده چرته 😒

    ولی الان هر چیزی که تو این دنیا باشه ممکنه🤷‍♂️🤷‍♂️

    من اصلا خوابم نمیبره از ترس😰😰😰

    از صبح تا شب فقط دنبال منبعم که بفهمم چی داره اتفاق میفته  =_=

    من قبلا دنبال هر چیزی بودم که بترسم و .... 

    ولی الان از ترس...

    اینارو برای سرگرمی بخون
    دنیا هم یه بازی ببین

    مای پشم6

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی