midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

شایعات زیادی در مورد این که قبل از ورود به ماه انسان های زیادی قربانی خطاهای محاسباتی و پرتاب های ناموفق شدند وجود داره ولی گفته میشه ناسا این موارد رو پنهان میکنه

این ویدیو درباره یک فایل صوتیه که ابتدا تایید و دوباره تکذیب شد

 

 

 

ویدیوی کامل

  • night wolf

نظرات  (۱۶)

  • Королева доброты
  • اوه !!

    چه ترسناک 0-0

    . تو که از هیچی نمیترسیدی
  • سعید حیاتی
  • بیچاره ها

    .
  • Королева доброты
  • فکرکردی ترسیدم؟ XDXD

    داشتم سعی میکردم ترجمه کنم اون نامفهوم هارو XD

    نکنه واقعا روسی بلدی؟؟؟
  • Королева доброты
  • یکمی 0-0

    بلد نباشم هم میتونم با تلفط انلاین صوتی بگم بیارتش :)

    . چه خفنی شما
  • Королева доброты
  • میدونم XD

    .

    هقققققققق 

    برگانم مث باران پاییزی ریخ :/

    . اشکال نداره آخر هفته ها نظافتچی میاد همشونو جارو میکنه

    دلم سوخت واسشون

    مخصوصا اونجایی که میگف دارم گرمارواحساس میکنم

    خیلی بد مردن...

    . آره
    نمیدونم راست و دروغشو ولی اگه راست باشه باید خیلی هم بهشون افتخار کرد ولی این که حتی اسمی ازشون برده نمیشه ناراحت کنندست

    به نظافتچیات حقوق میدی منم بیام :/

     .
    آره ولی کارش مناسب شما نیست

    اییییی چرااا جرررر 

    چرا مناسب نیس؟ 

    تو بگو حقوقش چند؟ :/

    آخه کدوم دختری حاضر میشه بیاد اینجا پشم جم کنه؟
    تازه باید بعدش ببری پشت وبلاگ آتیششون بزنی

    .

    من برگا رو جمع میکنم اون یکی نظافت چیه پشما رو :/

    مگه برگ استعاره از پشم نیست؟ 😐
    تو واقعا برگ داری یعنی؟ 

    جررر استعاره 

    وای خدااا

    اره بابا همه برگ دارن 

    .

    گناه داشتن عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

    :""""""""""""""""""""""""""""""""""""(

    .

    مرگ در غربت تنهایی 

    مثل خیل از ما که تو20 سالگی مردیم ولی جسدمون 60 سالگی دفن شد 

    تنهای تنها ی تهنا تهنا تو فضا گیر کردن و مردن 

    تنهای تنهای تهنا تهنا تو  فضای خودمون گیر کردیم  مردیم 

    اون لحضه دیگه چیزی نداشتن .توی سفینه فضای تاریک و اینده تلخ 

    دیگه چیزی نداریم .تو قایق تنهای با تاریکی  دلمون و یه اینده مبهم 

    خدا نمیدانستند رفتتند به تنهایی 

    خدا میدانیمو میرویم به تنهایی 

    دلشان کم کم تو تنهای یخ زد 

    دلمان ارام رام تو جمع یخ زد

    او بیشتر کشید یا ما 

    عذای که از سوی دنیا امد سر ما 

    هرکی تونست بگه مضمون این متن چیه 

    چه سبکیه مقایسه کی با کیه 

    متن خودنویس 

    رشتت انسانیه؟ خیلی ادبی نوشتی شعر نوئه؟
    دقیقا چیزی که من ازش وحشت دارم همین مدلی تنها بودنه البته فکر میکنم زمان مرگ هممون تجربش کنیم چون اون لحظه متوجه میشیم واقعا چقدر تنها هستیم

    نه تجربی هستم 

    حال کردی چه متن سنگینی نوشتم اصلا دارک طور بود خودم کیف کردم خخخ

    نمیدونم چیه هست ولی من میتونم به راحتی با کلمات بازی کنم فکر کنم همینه  که یکم نوشته هامو جذاب میکنه(حال میکنم اصلنا فوری یه تعریف کردی منو جو گرفت) 

    این با رویا پردازی قاطی میشه بعد میتونم از این متن ها بنویسم مخصوصا مفهومی و دارک 

    تنهای ترسناکه ولی همین الانش هم تنهایم من کنارت هستم خانوادت هم هستن ولی بازم تنهایی اگه یکم نگاه کنی میفهمی همه تنهاییم همه حتی اگه  بهترین عشق رو داشته باشی حتی اگه بهترین خامواده رو داشته باشی هرکسی تو دنیای خودش تنهاست تنها  و فط سعی میکنیم دنیاهمونو بهه هم پیوند بزنیم ولی این یه ارتباط کوچیکه نه تو میری تو دنیای اون نه اون تو دنیای تو فقط یه ابراه داری 

    من تنهام خانوادم کاملا هستند ها با تمام پشتیبانی ولی من تو دنیای خودم تنهام 

    لعنتی زدم تو کار فلسفی خودم گیج شدم الان چی شد 

    یه متن خوندم خیلی خوشم امد برا همین حفظش کردم 

    رفیفات نهایت3روز 

    فامیل نهایت7روز 

    عشقت نهایتا 40روز 

    خانوادت نهایت 365 روز 

    گرفتی که چیو میگم 

    این متنش بود 

    ولی این تنهایی بستگی به تو داره که باهاش چه کار کنی  منم برا این قضیه جوابی پیدا نکردم که چکارش کنم 

    از چمله پروفایل تو هم خیلی خوشم امد که میگه من اینه ام خوبی خوبم بدی بدم 

    اها تو نظرات بهت گفتن افشین شی 

    شی چیزه بدی نیست کره ای ها برا پسوند احترام استفاده میکنن یه چیزی مثل اقای افشین خانوم فلان 

    اینجوری 

    فیلم هم که گفتی رفتم پیدا کردم برات عاشقنه طنز و کمی هم تلخ ولی پایان خوش همه رو باهم دارن 

    وارثاان /خورشید ارباب /پسران برتر از گل 

    سایت های خوب فیلم کره ای هم پرمومویز و بیا تو کره   

    تو اون وب ها بگردی میتونی راحت پیدا کنی  چیزی که میخوای 

    اه گوم بی عزیز هم جالب بود طنز داشت ولی به نظرم بیشتر تلخ بود چون یه دختر بامزه توش مریضه داستان اصلی هم مال دخترست 

     

     

     

     

    ممنون از پیشنهاداتت پسران برتر رو دیدم ولی بقیه رو نه
    کامل  متوجه اون رفیقات 3 روز و اینا نشدم

    موقع موردن  سوم .هفتم. جهلم  و سال میت داریم  یعین وقتی میمیری و تنها میشه  نهایتن یه سال غمتو دارن ولی بعدش فقط یه مهرهی سوخته مبشی

    نشنیدی مثلا میگن هفتم فلانیی منظور متنش مرگه مرگ 

    آهان من فکر کردم منظور پشتیبانیه :))

    درستش اینه ... قبل از پرتاب موفقیت امیز اپولو 11 به سطح ماه درسته که خیلی ها رفتن اما هرگز برنگشتن...

    ناسا نمیتونست جنازه هارو به سطح زمین بیاره و نه میتونست اونها رو در فضا رها کنه

    چون از طرف سازمان های مختلفی باید پاسخگو باشه و یا ممکن بود که جنازه ها در کار ماهواره ها اختلال ایجاد کنن...

    برای همین دوتا راه بیشتر نداشت... یا اینکه جنازه هارو در سطح ماه خاک کنه که امکان پذیر نبوده...به خاطر نوع خاک قمر ماه و همچنین امکان مرگ تمامی سرنشینان این کار غیر ممکن بود!

    تنها یک راه میموند که اونم نابودی و تکه تکه کردن جنازه ها بود

    ناشا جنازه هارو در یک بخش و محیط سرد و منجمد قرار میداد و با حرکت شتاب دار جنازه های یخ زده شبیه تکه های یخ متلاشی میشدند و شبیه ذرات بلو معلق در می اومدن :)

    البته این کاملا هم علمیه هم ثابت شده که امکان پذیره این اتفاق بیفته چون هیچ جنازی ای به سمت زمین برنمیگرده فقط انسان هایی که زنده میمونن مثل فضاپیما اپولو11 به زمین میرسن...

    دیدگاه جالبی بود .

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی