midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

 

سایت www.ghostsingles.com یک سایت نسبتا دارکه اما بسته نشده. در این سایت میتوان با کسانی که خود را روح و جن معرفی میکنند اشنا شد و چت کرد‌‌. در این سایت ۳۰ هزار نفر عضو هستند که خود را روح معرفی میکنند. کسانی که در این سایت عضو میشوند معمولا دچار اختلال روحی یا بسیار افسرده هستند و به این صورت تنها به عنوان یک روح شناخته میشوند نه کسی که واقعا هستند!

 

من توش چت کردم با پیغام you are not dead روبرو شدم و چن تا افکت ترسناک اومد بنظرم یه سایت فیکه و واقعا کسی داخلش نیست شایدم من اشتباه کردم

 

  • night wolf

نظرات  (۲۰)

  • ☆●~●☆ Min Noora
  • با وی پی ان باید برم؟

    آری 
  • ☆●~●☆ Min Noora
  • اوکای

    اگه از ترصو پشم ریزی مردم تقصیره توعه😹😹

    چیزیت نمیشه

    ای بابا

    اقا یکی ی وی پی ان ویندوز بده من :"""""""""(

    تو حیفی ازین چیزا نبین
  • ☆●~●☆ Min Noora
  • پشم ریزونیم نی؟😹

    نه زیاد .
  • نویسنده آشنا
  • سلام

    بچه این سایتا چیه معرفی میکنی،برای منم زد you are not dead و بعدش بجای من داشت حرف میزد😐

    ترسیدم ، گفتم الان بجام حرفای زشت میزنه

    خواهشا از این سایتا معرفی نکن

    میشه خیلی راحت صفحه وب نمایش طرفی که داخل وبسایتت هست رو کنترل کرد!

    این دقیقا همون کارو باهام کرد، 

    بجای سایت، فیلم ترسناک نشون بده، عههههه

    چیز خاصی نیست یه سایت کوچیک فانه خیلی وقته هست مخرب نیست .
  • T_The_worsT is_The_worsT
  • فک کنم به عنوان سایت همسریابی فیلترش کردن ;»

    . کلا اینجوری کار میکنن اول همه رو فیلتر میکنن بعد اونایی که دلشون میخوادو باز میکنن

    قبلاً اینو دیده بودم توی جای دیگه رفتم تش چت کردم⁦(⊙_◎)⁩

    خبر خاصی توش نبود دلم میخواست با یه روح حرف بزنم😏
    شاید باید اول عضو میشدم نمیدونم

    حوف پشم ریزون 

    . برگ ریزونه 

    عه چه باحالهD:

    بله

    بنظرت برم ببینم افشین ؟؟؟

    نخیر

    از تو نپرسید که

    از من پرسید

    عزیزم یه وقت نری اونجاها!! اونجا آدم با مغز سالم ناپیداست (وجود نداره) میترسم مخت عیب کنه اون وقت من بی فائزه بشم (چون اگه دیوونه بشی خودم میکشمت بعد میندازم گردن افشین) نرووووووووووو بی بی من

    آهان 🤔

    هممم

    رمزتو یافتی .

    طاها نبودیا کجا بودی غیب شده بودیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    خو بابا نمیرم ببینم منو نکشین اعععععع

    قربون فائزه جوون آره چن وقت نبودم کلا کار داشتم بعدش موقع اومدن خجالت می کشیدم گفتم الان میگن یهو میره یهو میاد پرو هم هست خیال کرده الافشیم. اینطوری شد که دودل بودم بیام یا نه ولی هی سر میزدم اونقدرام نامرد نبودم

    نه نه عمرا بکشمت!! خودمو میکشم اگر بری و دیونه بشی

    خب خوبه پس فراموش نشده بودیم ^_^

    من چند ساله تحت مراقبت روانشناسم، از شدت افسردگى حاضر نیستم به هیچ مردى فکر کنم، اون وبسایته منم زد تو نمردى! دو بار امتحان کردم، چتهاش تکرارى بودن! ثبت نام خواستم بکنم قبول نکرد و اسم و فامیلمو مسخره کرد! به نظرم اصلا عضو نداره، سایت سرکاریه. هى یه صورت مى اومد خودشو کج و کوله میکرد که مثلا بترسونه! کلى فحش رکیک براش نوشتم تا حالش جا بیاد با اون قیافه خنده دارش!

    پسرای بی آزارم پیدا میشن امیدوارم یه روزی اونی که بتونی بهش اعتماد کنی رو پیدا کنی 😋
    منم همین طور فکر میکنم 😒
    خوب کاری کردی حقش بود😄

     😐😐😐

    این سایت فیلتره

    من هرچی معرفی میکنم فیلتر میشه .

    دیر رسیدم خخخخ

     

    ..

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی