midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

در بازی GTA V که در حال حاضر جدید ترین نسخه ی این سری از بازی های بحث برانگیزه، کوهی وجود داره که در بدو ورود به این کوه وقتی که از تلکابین پیاده میشید یک نقشه شبیه یک نقشه ی گنج روبروی دیوار کنار پله ها پیدا میکنید. این نقشه دقیقا روبروی شماست اما شما هیچ ایده ای نخواهید داشت که این نقشه برای چیه!

✨نه سازندگان این بازی درمورد وجود همچین نقشه ای حرف زدن و نه هیچ بازیکنی نه به صورت انلاین و نه به صورت افلاین نمیتونست راز پشت این نقشه رو به دست بیاره. درسته که چندین ماد برای این بازی ساخته شده تا به نوعی به یک جواب برسن اما هیچ کس دقیقا نمیدونست که این نقشه نشون گر چیه‌!

✨نشانه هایی مربوط به علایم نقشه در جاهای مختلف بازی وجود داشت مثلا خالکوبی با همین نماد و یا برای اولین بار که شخصیت خودتون رو میسازید و انلاین بازی میکنید وقتی برای اولین بار دربازی کشته بشید، یک قطعه ویدیو برای شما پخش خواهد شد. در این ویدیو شخصی خودشو خدای بازی جی تی ای و دنیای اون مینامه، و اعتقاد داره که دنیایی که درونش هستی رو من ساختم و من و خیلی های دیگه درحال تماشای این دنیا هستیم.

✨این شخص غریبه نیست بلکه مدیر و رهبر یک فرقه در این بازی محسوب میشه که تنها شخصیت MICHEAL میتونه وارد سایت این فرقه بشه.
نکته جالب این فرقه اینکه، علامتی که استفاده میکنن درواقع یک چشمه. یک چشم جهان بین.

✨برای فهمیدن رابطه این چشم جهان بین ،این فرقه که به نظر میرسه سازندگان جی تی ای، به طور غیر مستقیم به ایلومیناتی اشاره کردن، باید به نقشه ی موجود در کوه معروف این بازی اشاره کرد‌. کوهی که نشون میده چشم جهان بین در راس این شهره، شهری پر از فساد، قتل، تباهی و هرزگی و یک خط از چشم جهان به یک تخم‌ مرغ!

✨شاید بپرسید تخم مرغ در این بازی به چه معناست؟ ابتدا باید با شخصیت مایکل که جز سه شخصیت این بازیه وارد این سایت بشید. سپس درمورد این فرقه بخونید. این فرقه اعتقاد داره که دنیا از طریق یک تخم مرغ بزرگ و یا یک تخم‌ بزرگ ساخته شده.

✨این تخم ترک خورده و دنیا به وجود اومده. پس اگر یک خط از چشم به تخم مرغ رسیده، به این‌معناست که ایلومیناتی ها دنیای جی تی ای رو ساختن!

 

و سرانجام معمای نقشه کوه چیلیاد توسط یکی از بازیکن های GTA حل شد (توی ویدیو میتونید ببینید)

 

 

رازهای زیادی در این بازی وجود داره ولی نکته اینه که این نماد و نشانه ها دقیقا به چه هدفی خواهند رسید حتی مشخص شده تصاویری که ابتدای بازی در هنگام لود نمایش داده میشن به چیزی اشاره میکنن، نقدای خیلی زیادی ازین بازی وجود داره ولی در نهایت هدف از فرقه اپسیلون توی بازی و رابطه با موجودات فضایی به درستی مشخص نیست و احتمال زیاد در بازی های بعدی راک استار (چون در نسخه های قبلی هم بود) ادامه خواهد داشت فرقه ای که فقط مایکل میتونه وارد ماموریت مربوط به اون بشه و اونقدر قدرتمندن که حتی پلیس هم تلاشی برای جلوگیری از اقدامات اونا نمیکنه 

اطلاعات بیشتر برای ورود به ماموریت اپسیلون با مایکل ↓↓↓

Epsilon

 

 

کلیپ تصاویر واقعی

  • night wolf

نظرات  (۴۰)

داداشم صب تا شب اینو بازی میکنه ولی من نه از داستانش سر درمیارم نه هیچی

این ربطی به داستان و ماموریتای اصلیش نداره مخفیه
راستی زیرنویس فارسی هم که اومده براش بازی باحالیه من دو سال پیش تمومش کردم
آفرین به تو که بازی شو تموم کردی
آسون بود آفرین نداره
  • آواز عسکری
  • سلام میشه بگی بازی چندتا مرحله است از طرف دوستم عذر میخوام چندتا تخته اش کمه چیکارکنم دیگه بازم ببخشید
    نمیدونم زیاده
    مهم نیست همتون خل و چل تشریف دارید 
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • صحیح🤐

    که اینطور🤨

    😐😑🤫

     مجبور نیستی زورکی نظر بدی 
    مرسی که هستی
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • نه واسه جی تی ای گفتم که تموم کردی

    من هیچوقت زورکی نظر نمیذارم

    این شمایین که به انگشتای مبارک زحمت نمیدین یه وخ واسه من کامنت بزارین!!

    خودخواهم دیگه 
  • آواز عسکری
  • یعنی منم چل وخلم دیگه
    تو که دیگه اصلا نابودی 
    برای حرف های بیخود نامربوط بیخود وبی ارزش وچرند وچرت وپت والکی ومسخره وبی مزه وبی ارزش وفاقد فایده والکی ووقت تلف کردن وبی ربط و سرسرانه وخود سرانه وچل چلانه و بی هدف و بی نشان وبی سود و پرند و بی ملاک وبدن ربط به مضوع ازشما نویسنده ء باهوش و خردمند وآگاه ودانا ودانشمند وبا علم زیاد واستاد وباعم تدبیر وصلاح مند ما وباتربیت طلب عفو وبخشش دارم وامیدوارنم اینجانب ...مقلب به آترینا بخشش را دارم امید است با دیدن این متن مرا ببخشید و عفو مرا بپذیرد بخشش از آن انسان های بزرگوار است :-)
    این بار بخشیدم دیگه تکرار نشه 
  • فاطمه حسینی
  • متنفرم از اینکه یکی دنیامونو زیر نظر داره 

    از حس بازیچه بودن متنفرم

    خب البته ما تو ایرانیم یکم این چیزا کمتره
    اینارو زیاد جدی نگیر در این حدام نیستن میخوان خودشونو بزرگ نشون بدن
  • فاطمه حسینی
  • زیر نویس که خوبه 

    😂 دوبله فارسیشم اومده

    اون که دوبلش اومده بود sanandreas gta  بود این دوبلش نیومده و نمیاد
  • سعید حیاتی
  • سلام

    عجب

    آخر ویدیو هه چی شد؟

    الان دقت کردم ویدیو چقدر کیفیتش پایین بود کیفیت بهتر جایگزینش کردم
    آخرش بعنوان جایزه به اون کاربر یه نسخه که ظاهرا نسخه آزمایشی بازی gta 6 بود هدیه دادن واسه تست و البته روی کاغذ نوشته بود که بدون اجازه از راک استار حق انتشار ویدیو برای بقیه از این بازی رو نداره
    ولی gta 6 هنوز اصلا معرفی هم نشده و خبری از ساختش کسی نشنیده ازونجایی که ویدیو مال 6 ماه پیشه من فکر میکنم gta بعدی فقط نسخه انلاین داشته باشه و نسخه کامل نباشه
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • من جدی گفتم😡😡😡

    جدی بودن بهت نمیاد 
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • چرااااااااا خیلی هم بهم میاد:///

    😡😡😡

    باشه 
  • آواز عسکری
  • به چه دلیل . .......... من که آدم سالمی هستم ......... مگه من به شما بد کردم
    به من که نه ولی هوای دوستاتو بیشتر داشته باش
  • آواز عسکری
  • باشه قبول همین...:-)
     افرین
    پسر دمت گرم ... اینجاش خوب امدی
    .

    فک کنم کسایی که اینجا نظر میذارن همه. زیر ۱۵ سال هستن

    نه همشون
    ولی کسی هم نقد عمیقی درباره این مسائل نمیکنه

    داداش ویدیو پخش نمیشه چیکار میکنه تو ویدیو 

    با گوگل کروم که کار میکنه
    گیم پلی بازی یه معماست چندجا میره حلش میکنه

    دلابطلییا

    .

    اقا چرا اینقدر خل چل بازی در میارید دنبال چیز ترسناکیت که مردم رو بتسونید

    . بله
  • محمد حاجی سلطانی
  • مرحله اپسیلون کی انجام داده؟؟؟؟؟؟

    من که نه

    ببخشید این مود چی بود اسمش

    چون من توی یوفو نمیتونم وارد شم و پای نشونه ها هم که میرم دکمه ی Eبرام نمیاد 

    فکر کنم مال gta online باشه

    ببخشید چطوری جی تی ای وی رو برای پیس فور زیرنویس کنیم اصلا راهی داره اگه داره لطفا لطف کنید بگید و اگر گفتاری نمی تونید بگید شمارمو می دم از طریق واتساپ فیلم بزارید 

     

    اگه منظورت اینه که زیرنویسشو فارسی کنی من اطلاعی ندارم از سایتایی که کارشون اینه مثل gamesub و dlfox باید سوال کنی
  • احمد خوشقدم
  • ببخشید ولی این ویدیو که در اصل در یوتیوب هم هست الکیه و هنوز راز این کوه حل نشده.

    راز خاصی نداره چندتا معما بود که مرحله به مرحله کشف شده فکر نمیکنم چیز دیگه ای باشه

    عالی

    ممنون

    من گبمرم عاشق جی تی ای کلش رویا و کلنز‌و ماینکرافتم خودمم درگیر معماش شدم توی یوتیوب ازش گیم پلی میذاشتم هنوز کانال یوتیوب با برجای ۱سال توشم۱۰۰۰تاهم ساسکرابر دارم البته فعلا کانالو بخاطر درس تعطیل کردم

    واسه پی سی beyond tow souls و Horizon Zero Dawn اومده قشنگن بازی کن حتما

    می‌دونم بازیشون کردم گرمی چیتر۲ خیلی ترسنامه

    خب پس هیچ

    غلط ااملایی

    عجبز:|

    بعله .

    قالب سایتتون جالبه   راستی چرا بعد نشون نداد که در تلکابینه باز شد یا نه؟!؟

    ممنون یادم نیست

    سلام وقتی چشم ها رو دیدم باید عکس بگیریم

     

    من بازی نکردم ولی اینطوریه ظاهرا
    فکر کنم ترتیب داره

    میخوای بدونی هدف این کار تو این بازی هارو بدونی پس اینستامو فالو کن (شوخی کردم) هدفشون اینه که ما بیشتر بازی کنیم تا پول بیشتری به جیب بزنن مام که از خدا مونه شرکت محبوبمون پولدار تر شه

    آره بعضی شایعه سازیا واسه همین کاره ولی فکر نمیکنم کسی سراغ این بازی بره چون با خوندن این متن حس بدی بهش پیدا میکنه

    من جی تی رو دارم بیشتر ویئدیو های اینترنت درواقع یک نوع مود هستن که خودشون ساختن و میرن بازیش میکنن 

    روی کنسول  هم میشه مود نصب کرد اما به خاطر اینکه خیلی خیلی سخته کسی سراغش نمیره 

    اگر دقت کنی میبینی که بیشتر این ویدیو ها رو کامپیوتر ظبط شده (از روی این مفهمیم کهاون گوشه سمت چپ مینویسه Eولی اگه روی دستگاه بود بکر کنم فلش چپ رو میگه بزن ) پس در نتیجه احتمال دروغین بودن زیاده 

    اگه دقت هم کنین فقط یه نفر تونسته و بقیه انجام ندادن  و  اینکه بعضی چیزا هست ولی دیگه اینجوری نیست که سوار سفینه بشی بری و تخم مرغ رو پیدا کنی و... اگه باشه هم هنوز پیدا نشده و هرچی هست مود هست 

    من جن یا گوت من رو پیدا نکردم اما عکس روح و هیولای فاظلاب رو (یه بار دفع های بعد دیگه اصلا نیامد) پیدا کردم 

    در کل بیشترش  دروغین هست 

    و اگر خواستین ببینین که ویدیو واقعی هست حتما به اینکه کامپیوتر هست یا کنسول دقت کنید 

    اوه مای گاد تحلیل گر کی بودم من خخخخ

    چندین ویدیو ازش هست که آدمای مختلف اونو بازی کردن فقط یدونه نیست مود هم اشتباههه درستش ماد هست که مخفف module میشه
    آخر ویدیو که ایمیلشو میده و واسش هدیه میاد و gta 6 داخلشه آره خب اونا مشخصه فیک هستن
    ولی چندتا چیز عجیب دیگم توی این بازی هستیه فرقه که اسمشو یادم نیست یه گنج که زیر زمینه و هیولاهایی که اون پایین هستن
    توی انجمن بازی باید دنبالشون باشی من gta v رو فقط ماموریتای اصلیشو تموم کردم چقدرم طولانی بود

    به هرحال اگه میخوای به اندازه ی آدمی که کل عمرشو فیلم علمی تخیلی دیده رو توی یه بازی تجربه کنی witcher 3 رو پیشنهاد میکنم
    و به زودی cyberpunk 2077 این دو تا بازی کافیه تا همه افسانه های گذشته و پیش بینی های آینده رو یکجا تجربه کنی

    چه منظوری از این راز های ترسناک داره راکستار😓

    نمیدوم بچه ها میگن اینا مادهاییه که طرفدارا ساختن

    منظورشون از کارا تو جیتی ای چیه؟؟🤔

  • خیلی آدم باحالی هستی حال می کنم باهات
  • خیلی آدم باحالی هستی باهات حال میکنم مثل والکور

    ممنون لطف داری 

    چقد وبلاگت ترسناک درست کردی

    راستی ای اطلاعاتو از کجا میاری و من حدود دو ساله درباره این موضوعات تحقیق می کنم احساس میکنم یه کم زیادی می دونم چطوری می تونی تحملش کنی😓😓

    گذر زمان حلش میکنه 

    طر واقعا جی تی ای 6 جایزه گرفت؟؟؟؟؟؟

    نه بابا الکی جو دادم هنوز که هنوزه خبری نیست که ga 6 وجود داشته باشه یا در حال ساختش باشن .

    یه ویدیو دیدم تو گوگل حالا نمد واقعی باشه یا فتو شاپ ولی تو فیلم یه موجود به نام *اسلندرمن تو بازی بود که پیش این تصویر بود :D

    ولی احتمال زیاد کامپیوتری بود میتونی بری ببینی

     

    *یه شخصیت ترسناک که بچه میدزده 

    واقعی که نیست ولی شخصیت کریپی باحالیه منم ازش خوشم میاد

    تو رد دد ۲ هم همین ایستراگ هست ولی ترسناک و مرموز تر از اینه

    رد دد 2 روی سیستمم لگ میزد بازی نکردم حیییییف

    عااااااا....ایلومینای وجود نداره اوکی؟ اون چیزیم که اکثر مردمر به عنوان ایلومیناتی تصور میکنن فراماسونه که اون بحثش چداست...

    سوال اینجاست اگه وجود یا اثری نداره پس چرا مکرر از این نمادها استفاده میکنن و خواننده ها با چاپ روی لباس یا حرکات فیزیکی به نمایش میذارنش

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی