midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

 

در بازی ویدیویی GTA VICE CITY ، رستوران پیتزا فروشی در منطقه پایین شهر این بازی وجود دارد کنار این پیتزا فروشی یک مغازه فروش تابوت و کمی ان طرف تر یک قصابی است  اگر شما پشت این مغازه تابوت فروشی بروید میبینید که سه قبر وجود دارد که یکی از این قبر ها سرگشاده است  جنازه ای که در ان خاک شده یک دست ندارد .

سپس به سمت قصابی که بروید میبینید یک دست انسان پشت ویترین گوشت ها قرار دارد و ظرفی کنار ان است که روی ان نوشته شده HUMAN ORGANS به معنی اجزای بدن انسان از این نوع مثلث های عجیب در بازی های GTA بسیار دیده میشود یکی دیگر از این مثلث های عجیب نام بانکی است که در این بازی از ان سرقت میکنید .

نام این بانک EL CRUPTTIO BANK است ابتدا هیچکس سرش را بالا نخواهد اورد تا نام بانک را ببیند اما اگر کمی دقت کنید این اسم به زبان اسپانیایی به معنی بانک فاسد است .

همچنین کمی پایین تر از این بانک مغازه بستنی فروشی قرار دارد که شما با خرید ان صاحب این مغازه میشوید و با پیر زن دیوانه ای مواجه خواهید شد که از روی تنفرش نسبت به کودکان انان را با محصولات غیر لبنی که در بستنی ها استفاده میکند مسموم میکند در بالای این مغازه بستنی فروشی دو کاپ کیک خامه ای وجود دارد که روی انها یک گیلاس قرمز بزرگ قرار دارد .

اگر از دور به این مغازه نگاه کنید این کاپ کیک ها شبیه سینه های زنانه است و اگر دقیقا روبروی این مغازه با یک فاصله مناسب قرار بگیرید این کاپ کیک ها تبدیل به ستون های مسجد های اسلامی میشوند . چه سینه زنانه چه مسجد ، این بازی هدف خودش را برای اینکار دارد زیرا هر کدام از ان که روی مغازه قرار داشته باشد کودکان را مسموم میکند .

  • night wolf

نظرات  (۱۶)

  • نویسنده آشنا
  • سلام، خودت امتحان کردی؟

    در مورد gta 5 سن اندریاس چیزی هست بنویس تا بخونیم:)

    ممنون

    نه بازی نکردم ولی این چیزا زیاده من خیلی تعجب نکردم
    اگه چیزی یافتم حتما
    میتونی همچین چیزایی سرچ کنی یه چیزایی میاره "illuminati in gta san andreas"

    وای نمیدونی چیشد که این متنیو که برای دوستمون نوشتی سرچ کنه من اونو 3 بار کپی کردم ولی وقتی داشتم پست میکردم کنارش یه متنی با عنوان امشب میبینمت! دیدم:/

    نترس چیز خاصی نیست .

    نترسیدم

    فقط خاستم ببینم افتخار آشنایی با کیو دارم:/

    با من! 

    .

    یا حضرت عباس !

    این چرا مینویسه امشـــب میبینمت ؟! /=

    تهشو پاک کن .

    کی امشب منو میبینه:/ وای خدا دیگه شورش داره در میاد:/

    .
  • محمد مهدی طباطبایی
  • راسته من دیدم اون مسجده باید خیلی فاصله داشته باشی

    داداش برو خودت کپی پیست کن میبینی. 

    واقعا چرا؟

     

    . خب دیگه
  • محمد حاجی سلطانی
  • یا خدا زد امشب میبینمت چیکار کنم؟؟؟؟!!!!!!!!!

    .
    یه چوب بذار دم دستت اگه اومد بزن تو سرش
  • بردیا خلیلی
  • جون خیلی باحال بود فقط امشب میبینمت چرا تو کپی همه هست؟ 

    مدلشه

    من این بازی رو دارم و اینایی که میگین خیلی جالب بود ولی باید یه چیزی که خیلی عجیب بود رو بهتون بگم اونم اینه که من این بازیو از مغازه خریدم و احساس میکنم برنامه نویسی شده چون یه مکانهای عجیبی داره که تو نقشه نیست و یه ساختمان های بسیار بزرگی است که حدود 30 دیقه طول میکشه از پله ها بالا بری و بالای ساختمون دوتا عکس هست که یکیش مال سدامه اگه ایدی روبیکارو بدین میتونم براتون بفستم فیلمشو

    این بازی رو دارم ولی تاحالا در این مورد چیزی نشنیده بودم

    .

    من گشتم اصن پیش پیتزا فروشی قصابی نیست  پشتشم قبرستون نبود :(

    نمدونم
  • اسما لگزیان
  • سلام من این بازی رو کردم هم پیتزا فروشی هست هم چیزای دیگه ولی یه مکانی هست که توس جن یا روح دختر بچه هستش حیف یادم نمیاد کجاس

    حاجی من خودم برنامه نویسم مارو از کلمه امشب میبینمت نترسون 😂😂😂

     

    همه این مطلب شر و ور هستش 

    همه این مطلب شر و ور هستش 

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی