midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

این داستانو بابابزرگم برام تعریف کرده ک برای باباش اتفاق افتاده و برای استان فارسه

یه شب ک باباش نصف شب از سر ابیاری میومده تو راه ی زنو میبینه ک داره گریه میکنه و میزنه تو سر خودش
میره سمتشو بهش میگه چیشده؟ اون زنم میگه که گرگ بچمو برده.. اینم با بیل میدوه سمتشو گرگه بچرو میزاره زمین و دفرار اونم بچرو میاره میده ب زنه .. زنه هم میگه من باید واس تشکر بیا بریم خونمون تا ازت پذیرایی کنم اینم تو فکر اینکه میبردش خونه باهاش میره زنه میره سر ی چاه میگه بیا پایین اینم میره تو میبینه تو چاه پر از ادمه ک دارن همه کاری میکنن قسم میخورد ک بچه بدنیا میاوردن و بازی میکردن
اینم میترسه و میگ میخام برم زنه بش میگه پس ی لحظه کلاهتو بده اینم کلاهشو میده و بعد از چند لحظه زنه با کلاه پر از پوست پیاز برمیگرده اینم کلاه و میگیره و میره توراه میگه پوست پیاز ب چه دردم میخوره همشو خالی میکنه
صبحش میاد کلاهشو برداره میبینه تیکه تیکه طلا چسبیده به کلاش و فهمیده بوده که اونا پوست پیاز نبودنو طلا بودن. بعداز اون جریان خیلی از,شبا میرفته تو اون چاه میمونده ولی دیگه هیچکسو نمیبینه .

  • night wolf

نظرات  (۵)

I am curious to find out what blog platform you happen to be utilizing?
I'm experiencing some minor security problems with my latest website and I would like to find something more secure.
Do you have any recommendations?
:/

من هم تو خواب همینطوری هستم وقتی از یه جایی خودمو پرت می کنم بیدار می شم و می تونم بفهمم خواب هستم 

تو اوضاعت خیلی خرابه

منحرف بودم منحرف تر شدم:/

ازین بیشتر نمیشی 

خدایی منحرف شدم اخه یعنی چی بچه میاورده :/

:||| تموم شددددددد 

همه مطلبارو خوندددم . الان میرم گریه کنم من:( 

 

فعلا همین .

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی