midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

محمد علی میگه :اتفاقاتی که برای من میفته از 6 سال پیش شروع شد که با دوستام رفته بودیم یکی از شالیزارای فومن پیش یه رمال که میگفتن جن داره (فقط از روی کنجکاوی رفتیم) .بعد میخواست جنرو ظاهر کنه گفت تا نگفتم اصلا چشماتونو باز نکنید.ولی من چشمام و باز کردم و یه چیز سیاه تو آینه دیدم..از اون به بعد که برگشتم خونه یکی اذیتم میکنه..صدای راه رفتنشو روی فرش میشنیدم..از قلقلک شروع شد بعد از اون ، شبا سیاهی میدیدم.ولی اصلا نمیترسم و همیشه وقتی خونه تنهام چراغارو خاموش میکنم و فیلم ترسناک میبینم.یه روز وقتی داشتم فیلم میدیدم مانیتورم خاموش شد بعد کلی گشتن دیدم کابلش جدا شده 3-4 بار هی وصل کردم هی قطع کرد تا اینکه بیخیال دیدن فیلمه شدم اونم بیخیال شد.بعد از یه مدت وقتی از حمام میومدم بیرون روی تنم جای چنگ بود و یه جورایی خول شده بودم ، یهو گریه میکردم یهو جیغ میزدم انگار که کنترلم دست یکی دیگه بود، این جریان یک ماه طول کشید.یه شب دوستم تو اتاقم خوابیده بود گفت 2تا چشم قرمز دیده که البته خودمم دیده بودم به روم نیاوردم و خوابیدم ولی تا صبح انقدر دوستم و ترسونده بود که بالا آورد..جدیدا هم چراغ و خاموش روشن میکنه و نیشگون میگیره و هی تو خونه اینور اونور میره و من فقط سیاهی میبینم.هر جا هم که میرم باهام میاد...در ضمن خیلیا که آشناییه کامل با این اتفاقات و موجودات دارن بهم گفتن که من مدیوم هستم چون هرجا برم که جن یا روح داشته باشه خیلی سریع حس میکنم و بعضی مواقع هم میبینمشون

  • night wolf

نظرات  (۴)

سلام برای بهتر کردن رنک الکسا و گوگل وبلاگتون نیاز به بازدید دارید .اگه نیاز به بازید بالا و ارزان هستید با ما تماس بگیرید.
:/
سکته کردم بابا :||||
خخخخخخخخ
  • 😂😘زهـــღـــرا 😊😍
  • وییی یا خدا
    خخخ

    :|

    پشمام این یارو خیلی با جرعت بوده یکی از دوستای خواهرمم خونشون روستاس میگفت که خونمون جن داره ینی مثلا خودبخود درا باو بسته میشن و وسایل تکون میخورن اونام رفتن پیش یه عالم که بهشون گفته باهاشون کنار بیاین و نترسین شبام زرفارو نشورین تا شاید اگه گرسنه بودن ته مونده غذاتونو بخورن :) اونام الان باهاشون زندگی میکنن خوشو خرم 

     

     

    ولی جالبش اینجاس که میگفت وقتی بچه بودم متوجه میشدم یه کسی تو خونس ولی وقتی به بابا مامانم میگفتم میزدنم میگفتن ساکت شو تو هیچی ندیدی :(

    خونه ای که توش جن اذیت کنه معمولا طلسم واسش نوشته شده ولی در مورد غذا هیچوقت بالای سرت غذا نذار و بخواب احتمالش زیاده خواب بد ببینی چون اجنه میان بو میکشن و مسواک نزده باشه میان یه چرخی هم توی دهنت میزنن .

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی