midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

 

داستان عروسک انابل😱: در سال ۱۹۷۰ زنی از یک فروشگاه، عروسکی پارچه‌ای با مدل قدیمی خرید تا به عنوان کادوی روز تولد، به دخترش که دانشجوی کالج بود هدیه کند. دختر این عروسک را بسیار دوست داشته و آن را در آپارتمانی که با دوستانش در آن ساکن بود، نگهداری می‌کرد. اما به زودی اوضاع تغییر کرد.

دختر جوان و هم اتاقیش متوجه شدند که حوادث عجیبی رخ می‌دهد که در روی دادن تمامی آنها، ردّ پای این عروسک هم مشاهده می‌شود. عروسک ناگهان گم شده و سر از اتاق دیگر در می‌آورد، درحالی که حتی کسی آن را لمس نکرده بود. به علاوه گهگاه تکه‌های کوچکی از کاغذ پیدا می‌کردند که گویی کودکی روی آنها نقاشی کشیده بود، کاغذهایی که متعلق به دخترها نبود. آنها حتی یک روز عروسک را در حالی یافتند که روی پاهای پارچه‌ای خود ایستاده بود، امری که به نظر امکان‌پذیر نمی‌رسید. اینجا بود که دخترها دیگر حقیقتاً وحشت زده شده و با یک مدیوم تماس گرفتند.

مدیوم به آنها گفت که شاید این عروسک توسط روح دختری که به تازگی در آپارتمان آنها فوت کرده، تسخیر شده باشد. در حین کار این مدیوم دریافت که آنابل این دختران را دوست داشته و می‌خواهد همیشه با آنها باقی بماند. دختران سرانجام این خواسته‌ی آنابل را پذیرفتند. اما اوضاع کم کم تغییر کرده و رو به وخامت گذاشت، به ویژه که یک شب یکی از دوستان آنها توسط عروسک مورد حمله قرار گرفته و زخمی شد، به طوری که خراش‌های متعددی روی قفسه‌ی سینه او مشاهده می‌شد. اینجا بود که دیگر کاسه‌ی صبر دخترها لبریز شده و با دو محقق عالم ارواح، "اِد و لورن وارن" (Ed & Lorraine Warren)، تماس گرفتند.

این زوج با تحقیقات خود دریافتند که این عروسک هیچ‌گاه توسط روح یک کودک خردسال تسخیر نشده است، بلکه برعکس، توسط یک روح شیطانی اشغال شده که با گفتن دروغ در مورد هویت خود، سعی در نزدیکی هر چه بیش‌تر به دخترها را داشته است. آنها نتیجه گرفتند که او در نهایت می‌خواسته یک یا هر دو دختر را تسخیر کند. دختران وحشت‌زده، آنابل را به وارن‌ها دادند تا آن را در یک قفسه‌ی شیشه‌ای در موزه‌ی شخصی خود در "کانکتیکات" نگهداری کنند. محفظه شیشه‌ای که روی آن نوشته شده: "اخطار، آن را باز نکنید

تصویر واقعی آنابل

  • night wolf

نظرات  (۳۵)

یعنی واقعیه یا شما ها از خودتون ساختین مارو چی فرض کردین واقعا که !!!!!!!!!!!!!!!!
واقعیته
  • کاربر حذف شده...
  • فیلمشو دیدم خیلی مسخرس...
    فیلم RING باحال از انابله
    بدنیست
    واقعی واقعی ؟
    واقعی واقعی😐✋

    من که باور نمیکنم

    اولا ring ترسناک نیست و واقعیت نداره دوما انابل کاملا واقعیت داره اگه باور نمی کنی بفرما برو موزه ی وحشت امریکا سوما اگه می ترسی که فیلم رو نگاه کنی حداقل بیخودی نظر نده و ازتون متشکرم که این متن رو گذاشتین 

    امیدوارم واقعیت نداشته باشه

     

    +چرا خودت تو مطالب خودت نظر میزاری 😂😂😐

    کاش هیچ چیز ترسناکی وجود نداشت
    قبلا چندتا نویسنده داشت این مطلب نویسندش من نیستم اونایی که به نام nightwolf هست منم

    سلام

    منم شنیدم داستان واقعیه 

    فیلمشو هم براساس واقعیت ساختن

    آره چیزای ترسناک تو دنیا زیاد هست اینم یدونشه دیگه
  • امیرعلی احمدزاده
  • قبلا دوستام من رو از آنابل می‌ترسوندن. من می‌گفتم الکیه اونا می‌گفتن خود عروسک تو موزه لوور هست اگر باور نداری برو تو اینترنت

     من چند وقت بعدر فرانسه و یک بازدید از موزه لوور داشتم. از راهنما سوال کردم که آنابل کجاست. حدس بزنید وقتی این رو گفتم راهنما چی جوابم داد؟ بهم گفت: آنابل چیه؟؟؟

    یعنی حتی نمی‌دونست که دارم در مورد چی حرف می‌زنم. وقتی به ایران برگشتم، به دوستم گفتم و اون هم گفت که آنابل انتقال داده شده به یه موزه تو آلمان

    حالا شما هم می‌گین تو فلان موزه هست

    منم دیگه حوصله ندارم به خاطر یک عروسک دوباره پاشم از ایران برم خارج و بعد ببینم که اونجا هم نیست

    خلاصه این ها رو گفتم که بفهمونم من رفتم موزه لوور، موزه‌ای که مدرکی بود برای یه چیز ترسناک

    چه مدرکی!

    حالا هم هیچ کدوم از این چرت و پرت ها رو باور نمی‌کنم. باز هم می‌گم: چون تجربه دارم

    شما هم مثل من همچین اتفاقی براتون افتاده؟ اگر افتاده بیاین همینجا بگید. پیام هم بهم بدید چون خوشحال می‌شوم داستان هاتون رو بشنوم

    ایمیل ام رو نوشتم. می.تونید به من ایمیل بزنید

    amiraliahmadzadeh2019@gmail.com

    امیدوارم همینی باشه که میگی
    برای ترسناک جلوه دادن هرچیزی باید یه داستانی پشتش باشه چه واقعی چه ساختگی
    من جاهای ترسناک برای اثبات وجود چیزای ترسناک نرفتم ولی میدونم اگه به این چیزا زیاد فکر کنی کم کم چیزای عادی هم برات ترسناک میشن
  • آواز عسکری
  • Wow how scary :-/
     جدی؟
  • آواز عسکری
  • پ.نه.پ مثلا الکی نه بابا جدی گفتم :-)
     Zzzzz
  • آواز عسکری
  • یه سوال این تصویر واقعی عروسک آنابل آخه توفیلمش یجور دیگه ای نبود¿؟
    این پست رو من نذاشتم نمیدونم

    واقعی بود من قبلا این داستان را اما کامل شد دیدم

    نمدونم والا

    این عکسی که هست انابل اگه مارو خر فرز کردی خر خودت لیفان اگه نمیتونی داستان چیه دروغ نویس  خلاص 

     

    عزیز نویسندش دیگه اینجا نیست انتقادت بهش نمیرسه

    خیلی عالی بود 

    ...

    الکیه بابا مگه میشه

    چمدونم

    روح عوضی چه عروسک بامزه رو هم تسخیر کرد

    اره

    بله این داستان درسته من رو تو یه مخفضه شیشه ای گذاشتن -بله درستهمن انابلممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممکمکم کنیددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددA

    خیلی خلی دیوووووووووووونه

    من نمی دو نم که این داستان واقعی یا الکی اما میدانم که اگه زیاد به اینطور چیزا فکر کنیم ممکن است خواب های ترسناک ببینیم و ممکن است   چیزای عادی به چیزای خیلی ترسناک ببینین و ایرانی هایی که در خارج هستند مثل من و تو روز هالوین از وحشت بمیریم مثل دختر همسایه ما این داس تان رو خواند ایرانی هم بو اما در روز هالوین از ترس خیلی زیاد مرد  پس زیاد به خودتون فشار نیارید ببخشید فارسی ونوشتن فارسیم زیاد خوب نیست همه ی اینها الکی آنابل الکی به این چزا فکر نکنین ممنون

    سلام ممنون از کامنتت
    شاید بد نباشه یه درجه سنی مشخص کنم برای اینجا مثلا +14

    من تا با چشم های خودم داخل موزه رو نبینم باور نمی کنم وفکر میکنم این چیزا چرت وپرت هست 🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡

    یه عروسکه گذاشتن توی موزه دیگه اگه ببینیش باورت میشه داستانشو؟

    خرافاتی ها آنابل وجود نداره

    نمدونم

    گفته درش نباید باز باشه پس چرا درش بازه عکس گرفتن؟😑

    اگه توام این پست ننوشتی منم ننوشتم اونم ننوشته و هیولا مخفی سایتت یا تمایل این پصتو نوشته یوهاها

    عجنه نوشتن
    شوخی کردم قبلا یه دختر بود با هم پست میذاشتیم ولی دیگه نیستش

    باحاله

    .

    وقتی که تازه دیده بودمش داستانشو تا یه ماه ریده بودم خوابم نمیبرد

     

    بی ادب.

    انابل واقعیه من خودم دیدم فیدمشم  دیدم یکی از فامیل هامون رفت و دید ومن هم رفتم دیدم تو امریکا هم هست خودم با چشمای خودم دیدم تازه وقتی من از اقایی که اونجا بودپرسیدم گفت انابل  واقعیه بد من رو برد پیشش از من نصیحت برید ببینید  انابل از موزا فرار کرده و به طرف المان داره میره مردم المان بچه هاتون رو تنهایی بیرون نفرستید انابل خیلی خطرناکه 

     

    چقد نازه عروسکش :)

    یدونه برات میخرم

    اخ قربونت بشم من :)))

     

    خخخ

    انابلو خیلی دوس داری انگار

    اره عاشق عروسکشم

    راستی واقعا که نمیخوای از سایت بری؟ :( اگه اینجوری باشه دلــــــــم برات یع ذره میشه:(

    ممنون فعلا که نه نمیرم

    کلا نرو خب

    ببینید دوستان آنابل واقعی هست . چه باور کنید چه نکنید سودی برای کسی 

    ندارن . الان هم توی موزه ی لوور نیست . کمی مطلب رو بخونید . پیش داماد لورن و اد هستش . و اون عروسک داخل فیلم آنابل ساختگی هست . بنظرتون اگه اون عروسک پنبه ای رو بیارن انقدر فیلم ترسناک میشه ؟ خیر کمی از ترسناک بودنش کم میشه . اونی هم که میگه رفتم فرانسه چرت نگو بابا فرانطسه کجا بود فک کردی ما خریم ؟ 

    .
  • ی بنده خدا
  • نترسین.... انا بلم بیدار ایران میگه.. خب می خوام ادم بکشم... کیو بکشم.... نه ولشون کن بد بخت ها زجر کشیدن😂 

     

    بعدم اون تار عنکبوته و بکراند عالی بود😂😂

    فیلم انابل خیلی چرته بنظرم ترسناک نیس ولی عاشق عروسکشم🥺

    من که عاشق فیلمشم 🤤

    کلا از فیلم ترسناک و تسخیر و اینجور چیزا خوشم نمیا چون تخیلیه و واقعی نیست که ازش بترسی ولی این سایت چیزای واقعیه باحالی داره و بخاط همینه دوسش دارم ایول

    .

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی