midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀


یک خانه خالی از سکنه در ایالت تنسی آمریکا به طرز وحشتناکی طراحی و مزین شده است و هر کس که بخواهد وارد آن شود باید 40 صفحه را امضا کند خانه و تفاقات داخل آن آنقدر وحشتناک است که مک کامی مالک آن برای هر کس که بتواند 10 ساعت در آنجا بماند 20 هزار دلار جایزه تعیین کرده است.


لیست بزرگی از قوانین و الزامات برای افرادی که می خواهند وارد خانه شوند وجود دارد و باید به آنها متعهد بمانند. بازدیدکننده باید قبل از ورود تست تناسب اندام ورزشی بدهد و یک گواهی پزشکی مبنی بر اینکه از نظر ذهنی و جسمی مورد تایید است به همراه داشته باشد.از دیگر شرایط داشتن سن 21 سال به بالاتر است. افراد 18 تا 20 سال با تایید والدین می توانند وارد شوند. قبل از ورود به خانه فیلمی از فضای داخلی خانه برای افراد منتشر می شود و اینکه چه سرنوشتی در انتظار آنان است ولی تاکنون کسی نتوانسته برنده 20 هزار دلار جایزه تعیین شده شود.

 

 

دقیقا همین بخش است که درک کردنش سخت است. در فرم شکنجه، همه چیز واضح نوشته شده و داوطلبان می دانند که در این خانه چه چیزی انتظارشان را می کشد. شکنجه هایی از قبیل: تراشیدن ابروها، خوردن غذاهای نامعلوم، فرو بردن سر در آب و تا مرز خفگی رفتن، کشیدن دندان ها، ضرب و شتم، شکستن انگشت و بستن دست و پا، سوزاندن بخش هایی از بدن، ریختن حشرات موذی و چندش آور روی صورت و بدن، کندن موها و هر آن چه که دردناک باشد در این خانه وجود دارد. و همزمان حداکثر دو نفر میتوانند در آن شرکت کنند.

 

امی میلیگان یکی از داوطلبان و قربانیان خانه وحشت مک کامی ، پس از خروج از این خانه، درباره شکنجه هایی که در این خانه کشیده بود، ویدیویی در یتویوب منتشر کرد. او با بغض و ترس گفت: من نمی توانم آن چه را که در این خانه گذشت به شما نشان دهم. در یک فریزر که چند اینچ آب داشت، حبس شدم و در این اتاقک تاریک، با چشم های بسته، آب بر سرم می ریختند. بعد از مدتی موهایم را دور گردنم پیچیدند و مرا به قصد کشت، شکنجه می دادن. به آن ها نمی توانستم بگویم که نمی توانم نفس بکشم اما آن ها فقط می خندیدند و بیشتر موهایم را می کشیدند. شکنجه های بدنی این دختر، در این فیلم کاملا مشخص است.

 

 

مک کامی این اتفاقات را رد کرده است و می گوید ما از آب استفاده نمی کنیم و با روانشناسی، آن ها را می آزاریم. چندین بار از مک کامی در طول این سال ها شکایت شده است و برخی از کسانی که در این تور شرکت کرده اند تحت معالجه درمانی هستند. مک کامی با ارائه مدارک محکمی به دادگاه، همیشه پیروز میدان بوده است و هیچگونه آسیب فیزیکی جدی و خارج از برنامه به داوطلبان وارد نشده است. مک کامی می گوید: همه آن ها شرایط تور را خوانده اند و با اختیارات خود، در این تور شرکت کرده اند. هیچ اجباری بر روی آن ها نبود و میزان آسیب فیزیکی هر شخصی مشخص است. آن ها تصور می کنند که در حال مرگ هستند و به شدت می ترسند اما این فقط درک نادرست آن هاست چرا که در این کار فقط با ترفندهایی، ذهن را درگیر می کنیم و هیچ کس نمی میرد.

 

درسته که هیچ آسیب فیزیکی ظاهری به این اشخاص وارد نمیشه و شکایاتشون به همین خاطر به اثبات نمیرسه ولی آیا خود مک کامی و بقیه شکنجه گرها از این کار لذت میبرن؟ و آسیب هایی که قابل اثبات و استناد نباشه و تاثیر ظاهری نداشته باشه به داوطلبان وارد میکنند و با رفتار خشن تر از حد انتظار رفتار میکنن؟

البته این هم بدونید که مک کامی خودش میگه از فحاشی متنفره و شکنجه گر ها حق توهین لفظی به شرکت کننده ها رو ندارن و با تاثیر روی ذهن و روان شخص رو به مرز جنون میرسونن.

 

تصاویر بیشتر در ادامه

 

 


  • night wolf

نظرات  (۳۹)

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

مردم مریضن =|

.

خدایی اونی که می‌ره همچین جایی بلا نصبت شما الاغه :/

فکر میکنن یه تونل وحشت معمولیه .
ولی بدن وقتی احساس خطر بکنه ترس و حشت واقعی میاد سراغشون

מי שעושה איתם את הדברים האלה, אלוהים יודע לאן לעזאזל הם הולכים!

 

یعنی کسی که اینجا میره یه الاغ خرا روانی شاسکول اسکول مریص گاو گوساله ی به تمام معناس خب دیوونه ای مگه اونجا میره نسبتا به عقل انگار یه عدد کلم که هیچ بادمجون یا خرمالو دارن!!

بعضیا دنبال هیجانن ولی نمیدونن چی در انتظارشونه 
شایدم برای 20 هزارتا میرن .
  • 𝒯𝐼𝐹𝐼 𝒜𝑅𝑀𝒴
  • وا...روانیا..

    .
  • 𝓨𝓮𝓰𝓪𝓷𝓮𝓱 ؛
  • خیلی داری اتک میزنی

     

    (ಥ﹏ಥ)

    . من که هرچی میذارم بقیه میگن ترسناک نیست

    خب این عکسارو از کجا میارن

    خودشون که نمیتونستن عکس بگیرن!

    یعنی خومک کامی عکسا رو بهشون میده؟

     

    آقا دیگه از این پستا نذار، ممنون :|

    خودشون عکس و فیلم میگیرن و به شرکت کننده های جدید نشون میدن و خیلیا منصرف میشن ولی بازم عده ای قبول میکنن که وارد این چالش نفرت انگیز بشن
  • 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
  • اسکولننن

    قلبم درد گرفت

    واقعا دیوونن که پول ورودی هم میدن که شکنجه بشن
    البته شکنجه ها بیشتر روانیه و اسیب فیزیکی نمیبینن
  • SCP: Contaminat breach
  • What

     

    مرض دارن.عجب راست میگن انسان خره من شخصا برای بیست هزار تا نمی‌رفتم ولی اگر ۳۰۰۰۰۰ دلار بود میرفتم 😶😶😶😐😐😂😂😂😁😁😁

    300 هزار تا دلار 20 تومنم حساب کنی به عبارتی بشه 6,000,000,000
    یعنی 6 میلیارد خوبه بد نیست منم میام
    .
  • 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
  • هوم...

    واقعن عقل عضو شریفیه

    همه اعضای بدن شزیف هستن .
  • 𝓨𝓮𝓰𝓪𝓷𝓮𝓱 ؛
  • الکی میگن ترسناک نیس

     

    (╥﹏╥)

    ..

    عجب جاهایی وجود داره.

    خداوکیلی اگر یه مازوخیسم واقعی بره اونجا جایزه رو میبره.

    من اگر برم اونجا با خودم دو سه تا قلچماق میبرم، بعدش در رو پشت سرم میبندم. همچین از ته دل مک کامی و رفقاش رو شکنجه میکنم و کتک میزنممممممممممممممممممممممممممممممممممم، که به گوز بند به چوس پیوند. در آخر هم همهشون رو به صندلی میبندم یه ساک پر از مواد منفجره میزاریم زیر صندلیاشون. نفری 20 هزار دلارم میکنم تو حلقشون بعد میام بیرون که همزمان با محو شدن من تو افق، اینام برن پیش کامی-ساما

    وضع مالیت خوبه ها بیا منو شکنجه کن 20 هزاتا بذار تو جیبم .

    خخ آقا دهنت سرویس با این وبلاگت اصلا دیگه تنهایی حموم یا بیرون نمیرم واقعا خخخخخخ

    تنهایی حموم نمیری؟؟؟ .
    باحاله
    ولی واقعا آدم مریضه بیاد بره اینجا
    حتما یه چیزیشون هست که میرن ولی همشون پشیمون میشم .

    برا 20 دلار واقعا :|

    ملت رد دادن

    20 هزار
    aaaaa
    بیست هزار دلار نه بیست دلار
    .

    اگر بزاری یه دینامیت رو با زنجیر بهت ببندم و بعد فعالش کنم، اونم وقتی دست و پات بسته اس
    20 هزار دلار که چیزی نیست یه چک سفید امضا بهت میدم فقط قول بده بعدش بمیری، باشهههههههههه؟
     

    صد رحمت به مک کامی شکنجه هاش بیشتر روحی روانیه ولی اگه کارو بدن دست تو کسی ازش زنده بیرون نمیاد

    تو بگو 100 هزار دلار اخه چرا وقتی هزارتا راه برا پول دراوردن هست -_-

    نمدونم والا .

    به من یکی که صد میلیارد پول هم بدن همچین جایی نمیرم 😰😰😰😰

    اونایی که میرن حتما یا دیوونه هستن یه از زندگیشون خسته شدن 😏😏😏

    هرچی هستن همونا هم از رفتنشون پشیمون میشن

    به نظر من مرگ بهتر از دیوانه شدنه حالا خوددانی.

    اما اینم در نظر بگیریم که مجبورت کنن یکی از این دوتا رو انتخاب کنی وگرنه الفرارررررررررررررر یا اینکه مثل من جای خودت رو با اون شکنجه گره عوض کنی

    خخخخخخخ

    خداوکیلی تو از همه دیووونه تری افشین جان، ببین ملت نشستن در مورد چه چیزایی بحث میکنن. اصلا خود منم که اینو دارم میگم وارد بحث شدم.خخخخخخخخخخخخخ

    افشین ماچ به کلّت که خیلی باحاله.

    من تحملم توی این چیزا بالاست 
    اگه دیوونه نبودیم که اینجا در مورد چیزای عجیب حر نمیزدیم 
    ماچ به کله خودت 
    .
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
  • یه سوال

    ایا ملت شفت و اسکلن؟/=

    حالا به نظرتون اگه بگن ما میخوایم یونگی رو بکشیم اگه بری تو این خونه هه نمیکشیمش من قبول میکنم؟/=

    یونگی دیگه کیه؟ .

    مگر اینکه آقای خرچنگ و اسکروچ(قبل از تحول کریسمسی) بتونن به خاطر پولش دووم بیارن:| و البته یه مازوخیست واقعی که آخرش حتی اگه پولم بهش دادن بگه قابل ندارهD:

    ولی برای کسی که از بی پولی به فلاکت رسیده فرصت خوبیه... مثلا به جای تن فروشی و خودکشی و پیوستن به پخش کننده های مواد...

    واقعبین باشیم بیست هزارتا کمه:| مگراینکه بیاره تو ایران و ونزوئلا خرج کنهXD

    در ضمن باید هزینه ی بیمارستانم حساب بکنن اینطوری دیگه چیزی برای طرف نمیمونه تازه ازش کسرم میشه:|

    .

    ولی این آقای مک کارمی خیلی آدم باهوشیه.

    حتی مازوخیستا هم از درد بخصوصی خوششون میاد نه انواع شکنجه ها
    20 هزارتا اصلا کم نیست یکم بذاره روش ماشین میتونه بخره با این پول 
    به بیمارستان نمیکشه شکنجه ها آسیب فیزیکی واقعی نمیذاره مثلا چشم طرفو میبندن میگن میخوایم دستتو بسوزونیم قبلش یه آنیش نزدیک دستش میارن که گرما رو حس کنه بعدش یه یخ میذارن رو دستش و مغز باور میکنه که داره میسوزه عجیب ولی واقعی
    یا توی شرایطی قرار میگیرن که تنفس براشون سخت میشه و ترس میاد سراغشون. به هرحال بی خطر نیست
    آره خوب داره کاسبی میکنه

    ولی اگه یکی پول لازم باشه و تو شرایط سخت بزرگ شده باشه، براش مشکلی پیش نمیاد که اون ده ساعت رو تحمل کنه:) هدف که باشه آدم با دستش دیوارو سوراخ میکنه:| اینا احتمالا به قصد تفریح میرن که دووم نمیارن.

    شایدم آره ولی همشون فکر 20 هزارتا هم توی سرشون هست ولی معلوم نیست که توی اون 10 ساعت چه بلاهایی سرشون میارن که ترجیح میدن انصراف بدن
    معمولا 
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
  • مین یونگی/=

    عضو بی تی اس/=

    فیوریت من/=

     

    میگم

    زنده بیرون میان از اون خونه شکنجه هه؟

    . نمیشناسمش 
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
  • الان همین فردی که در استیکر شما میدرخشد نیز عضو این گروه است/=

     

    جوابببببب

    میمیرن؟؟/=

    تو که فکر نکنم پا به همچین جایی بذاری
    نه کسی نمیمیره .
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
  • نه بابا عمرا برم توش/=

    اگه واقعا ناخن نکشن و پوست رو نکنن من میرم:| (ادعای توخالیD:)

    الان داری مثل همونایی که رفتن و پشیمون شدن حرف میزنی
    ولی خب هیچکدوم ایرانی نبودن 
    .

    اینو خوب اومدی:) ما که نوتلا نیستیم، ساق طلاییم بااااااااااوD:

    شما که شیرین عسلی .
  • SCP: Contaminat breach
  • این یارو کم کاری کرده باید یک شکنجه اضافه می کرد شکنجه قلقلک دادن.بعد پاره کردن شکم.گذاشتن ادم ها تو دیگ بخار

     

    😐😐😐

     

     

    آدولف هیتلر زنده است

    قرار نیست شرکت کننده ها پاره پوره بشنا .

    اره بابا:| اصلا به خاطر همین شیرینی منه که داری دیابت میگیری:| ... 

     

    +میگم اکانت ساوند کلود داری؟ پلی لیست چی؟:) آیا یه پلی لیست ازون ملوهات به ما معرفی میکنی؟

    من خوبم دیابت ندارم .

    نه داخلش پلی لیست نساختم یعنی در واقع اصلا پلی لیست ندارم و معمولا نمیدونم قراره چی گوش بدم 
    .
    اگه داشتمم به دردت نمیخورد 

    چقدر چرت شده دنیا
    ولی اگه واقعا فقط شکنجه روهی روانی باشه بد نی

    20 هزار تا میشه:چهارصد

    خب خوبه

    .اینطوری بنظر میاد ولی 10 ساعتم زیاده

    آره موافقم

     

    .

    سلام نصر من درباره این پست نیست اما چیزی هست که باید بهت بگم امسال بدترین سال روی زمینه و جنگ بزرگی در راهه بین فراماسون ها و ایلومیناتی جنگ بزرگی رخ میده که کل دنیا از این جنگ و وجود این سازمان های مخفی مطلع می‌شوند این سال ها سال های اخیر عمر امریکاست و بزودی امریکا به کشوری همانند افغانستان تبدیل میشود این جنگ در سال2021هیت و شما خواهش میکنم یک پست در این مورد دوردست کن و بقیه رو هم مطلع کن راه های ارتباط با منiliyaamiri5000@gmail.com

    .
  • پارادوکس (new)
  • فیلسوف بزرگ نامعلوم تقدیم میکند 

    افول امریکاااااااااااااا 

    بخشی از ویدیو های راعفی پورو داری میایا اینجا میگی ؟؟؟

    افول آمریکا به این معنیه که کشورهای دیگه هم شروع به رشد میکنن و توی بعضی موارد که سالها آمریکا در اون برتری داشته از اون بالاتر میرن یا همسطحش میشن ولی بعضیا فکر میکنن پسفردا آمریکا میشه مثه ایران و ایران میشه مثل آمریکا و اونا التماس میکنن تحریما رو از روشون برداریم 😅
  • پارادوکس (new)
  • اگه  شکنجه ها فقط روانی باشه 

    من پایم 

    من همین الانشم تو شکنجه گاه ذهنی خودم دارم تنبیه میشم دیگه اونجا که مهد کودک حساب میشه خخ

    ادرس بده برم 

    راستی چرا دست رامبی هارو برداشتی 

    ابهت سایت رو کم کردی 

     

    باعث شده بود صفحه کند بشه و لگ بزنه
    روی سیستم های ضعیف و موبایل قدیمی اذیت میکرد
    اگه میخوای یه آهنگ بالا هست اونو پخش کن موقع خوندن پست ها 😋

    این جناب فیلسوف بزرگ نامعلوم که میگه بدترین ساله دنیاست اصل حساب کرده با نابودی آمریکا چه اتفاقات خوبی برای مسلمون ها خواهد افتاد؟

    از نظر من دنیا باید یه تغییراتی رو به خودش ببینه. ولی آینده نامعلومه شاید اصلا تو سال 1400 حضرت ظهور کنه!!! کی میدونه؟ 

    داداشای گل فقط دیدتون به آینده مثبت باشه

    شاید بگین که تو خیلی مثبت اندیشی ولی اینطور نیست من همیشه بدترین سناریو رو در نظر میگیرم اصلا عادت کردم که بدترین حالت رو منتظر باشم. 

    مثلا تو امتحانای مدرسه از ابتدایی تا دبیرستان و حالا تو دانشگاه مثل خر برای امتحان آماده میشم و بعد امتحانی که حتی از خود کتاب هم کاملتر جواب دادم انتظار حتی 17 رو هم دارم. یا اگر یه سوال رو یکم شک داشتم که درست نوشتم یا ناکامل نوشتم اصلا بی خیال نمره اون میشم

    چه کنیم دیگه

    دنیا به هم افراد خوش بین نیاز داره هم به افراد بد بین

    یه جا خوندم که نوشته بود آدمای خوش بین هواپیما رو ساختن و آدمای بد بین چترنجات رو...

    آینده زیاد قابل پیش بینی نیست حتی چیزایی که بنظر میاد داره اتفاق میفته ممکنه فقط عوامل حواس پرتی و مشغول کردن ذهن مردم باشه
    در هر صورت مشخصه دنیای 10 سال آینده تفاوت زیادی با حال حاضر خواهد داشت

    دوستان من گفتم برای امریکا خیلی سال بدیه اگه الان امریکا در درجه اوله در درجه هشتم یا نهم قرار میگیره وپیشرفت چین با پیشرفت۱۵درصدی ایران میشه و جنگ ایلومیناتی و فراماسون هم اتفاق میوفته و این جنگ اینقدر بزرگه که کل دنیا متوجه این میشوند  امسال واسه مشورتی امریکا جنوبی سال بدیه نه ایران دوستان تازه ایران امسال پیشرفت هم می‌کنه  ممنون از ادمین سایت

    کسی از فردا خبر نداره هر اتفاقی ممکنه بیفته شادم هیچ اتفاقی نیفته .

    میگم افشین یه دکمه آخر وب بذار که هر کس اونو فعال کنه اون دست ها ظاهر بشن

     

     

     

    کد نویسیش 6 خط جاوا اسکریپت و 3 خط html بیشتر نیس 

    اصلا عکسشو نمیدونم چه کردم اگه پیدا شد یه کارش میکنم
    اینجا js غیرفعاله کار نمیکنه

    عه ایران 2090 خارجی خخخخخخخخخخ

     

    من هنوزنکته از ک اول برنامش گفته توروخداالتماس میکنم خواهش میکنم دگ ترس داریدبرویدبیرون ک عینناداره بیشترادموکنجکاومیکنه بریم توسایت .....چه چیزوحشتناکی هست 🧐🤔منک نمیدونم اون کسیک ب زبان دیگ داره میخونه اخه چرابایدفارسی زبانان برن خودکشب کنن وقتی هیچی نمیفهمه ازجریان اون اهنگ ومتن حزاینک ب عزجززنه ونگ ونکش چیزی عایدمون نیست خودکشیش چیه 🤨جوری التماس درخواست کرده اولش ک من گفتم ببین چیه ک انقدهشدارداده واقعانکته وحشتناکی ک میگیداهای هم زبونهاکجاشه 🙄جون مابگیدماهم ببینیم چیش انقدلرزداره😱😬😠☠️🤣🤣ولی خب ازاینک جوری گفتیدهشدارکبر🥴ی 🥴بسیارسپاسگزاریم ک الکی مجبورشدیم نگاه کنیم بدون ترس ولذتای مثلاترسیدیم بگیریم 😕😑بازم ممنون قشنگ بودولی قشنگتزش اون هشدارتون بود 😎😉😝😝

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی