midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

 

این مطلب پیرو پست قبلی و مربوط به جلد مجله اکونومیست نوشته شده. قاب عکسی که توفان خورشیدی رو نشون میده و پایین قاب دو پریز خالی مشاهده میشه.

 

 

اخیرا اخبار زیادی درباره فعل و انفعالات غیر عادی خورشید و اخطار خاموشی و رویداد توفان خورشیدی از طرف ناسا ارائه میشه و در این بین بعضی انبار ها در حال جمع آوری شمع و وسایل روشنایی غیرالکترونیکی هستند.

وقتی ذرات باردار پرانرژی از خورشید به زمین می‌رسند، تحت تأثیر میدان مغناطیسی قدرتمند زمین منحرف می‌شوند و بخشی از آن‌ها درون خطوط میدان مغناطیسی به سمت قطب‌های مغناطیسی زمین (که در نزدیکی قطب‌های جغرافیایی مخالف واقع شده‌اند) منحرف می‌شوند، این ذرات باردار آن‌قدر به زمین نزدیک می‌شوند که به مولکول‌های جو می‌خورند؛ انرژی خود را به آن‌ها منتقل می‌کنند و آن‌ها را به نورافشانی وامی‌دارند. این نورافشانی را تحت عنوان «شفق قطبی» می‌شناسیم.

توفان‌های مغناطیسی خورشیدی اگر قدرت زیادی داشته باشند، می‌توانند شبکه‌های توزیع برق، شبکه‌های مخابراتی و ارتباطات ماهواره‌ای را مختل کنند و مدارهای الکترونیکی ماهواره‌ها را بسوزانند. قدرتمندترین توفان مغناطیسی خورشید که به زمین برخورد کرده، سال 1859 میلادی اتفاق افتاد و سبب شد خطوط تلگراف در سراسر زمین تا چند ساعت قطع شوند و شفق قطبی تا عرض‌های جغرافیایی حدود ۵۰ درجه دیده شود.

زمین همواره در معرض توفان های خورشیدی قرار داره ولی لایه های اتمسفر معمولا مانع از تاثیر آن بر سطح زمین میشوند ولی حدود هر 25 سال توفان شدید خورشیدی رخ میده که بسیار قدرتمنده و از سد لایه های اتمسفر میگذره و میتونه دستگاه های الکتریکی رو از کار بندازه و حتی آسیب شدید به مدارهاشون برسونه و موجب قطع سراسری برق تا مدت نامعلوم بشه

 

 

قوی ترین توفان های ثبت شده:

«رویداد کارینگتون» است که در سال ۱۸۵۹ رخ داد. رویداد کارینگتون، قدرتمندترین توفان ژئومغناطیسی است که تاکنون ثبت شده است. توفان مذکور برخی از سیستم‌های تلگراف را در بخش‌هایی از جهان دچار اختلال کرد، موجب آتش‌سوزی شد و حتی به برخی از اپراتورهای تلگراف شوک وارد کرد. توفان دیگری نیز در سال ۱۹۸۹ در کبک اتفاق افتاد که سیستم توزیع برق را مختل کرد و شفق‌های قدرتمند را ایجاد کرد که حتی در جنوب تگزاس قابل رویت بود.

 

تئوری توطئه چی میگه:

هیچ شکی وجود نداره که چند کشور از جمله آمریکا چین روسیه تکنولوژی emp و از کار انداختن وسایل الکترونیکی رو دارن همچنین اسپیس ایکس و ناسا حدود 600 ماهواره برای پروژه ی اینترنت جهانی به نام استارلینک به خارج از جو زمین ارسال کردن(که کاملا درسته خودشونم اعلام کردن) و اگه در مورد ایلومیناتی و پروژه کاهش جمعیت خبر داشته باشید! که هدفشون رسوندن جمعیت به کمتر از 500 میلیون نفر هست میشه با شایعه سازی ناسا و سازمان های فضایی (مستقیم یا غیرمستقیم) سیستم خاموشی کره زمین در قالب "بلای طبیعی توفان خورشیدی" پیاده بشه و اثراتی که قطع برق کره زمین برای بلند مدت به همراه داره رو در ادامه خواهم گفت.

 

 

اثرات قطع برق توسط توفان خورشیدی:

تمامی دستگاه های برقی غیرقابل استفاده میشن دیگه هیچ ماشینی قابلیت حرکت کردن نداره تمام پول های الکترونیکی بانکی بدون استفاده میشن و بانک ها تعطیل میشن. غذاها رو نمیشه توی یخچال نگه داشت گاز و آب لوله قطع خواهند شد کارخانه ها دیگه محصول تولید نمیکنن و قحطی شروع میشه امکان انتقال مواد غذایی توسط ماشین ها یا هواپیما هم دیگه وجود نداره پس همه جا هرج و مرج میشه و مغازه ها غارت میشن

همه اینا مال هفته های اول قطع برقه

وقتی دیگه غذایی برای خوردن توی شهرها نمی مونه مردم ناچارا به روستاها و مزارع میرن ولی چون مدیریتی وجود نداره و منابع برای همه کافی نیست تعداد زیادی از گرسنگی میمیرن و جمعیت زمین کاهش چشمگیری رو به خودش میبینه و افرادی که انبارهای شخصی و پناهگاه های آخرالزمانی دارن پادشاه زمان خودشون میشن و میتونن کمی مواد غذایی رو با هرچیزی معامله کنن

 

 

نظر شخصی: توفان های خورشیدی حدود 200 ساله که بررسی میشن و طی این سالها شدیدترین مورد چندساعت بیشتر طول نکشیده و اگه چیزی شبیه سال 1859 میلادی دوباره اتفاق بیفته یا حتی کمی شدیدتر باعث افزایش بار کابل های برق میشه و میتونه باعث انفجار نیروگاه های تولید برق بشه که در کشورهایی که زیرساخت قدیمی دارن احتمالش بیشتره و تا مدت زیادی درگیر جایگزین کردن تجهیزات (که ما تحریمیم دیگه بهمون نمیدن) خواهند بود و سیستم های مخابراتی هم اگه آسیب جدی نبینن نهایتا چند روز یا هفته تا اتصال برق مختل میشن

امیدوارم طبیعت هوشمند جهان روششو عوض نکنه و شدت نگیره و اون تئوری توطئه هم درست نباشه

 

 

 

 

  • night wolf

نظرات  (۲۱)

بسی جالب بود شیخا.

قابل نداشت این شایعه چند روزه یوتیوب رو ترکونده
. ولی ندیدم سایت فارسی درموردش تحلیل ویژه ای کرده باشه

مرید این استیکرهای متحرکتم خخخخخخخخ

هروقت می‌بینم میمیرم از خنده.

خجالتم میدی .

1 گفتم میخوام فایل ها رو بزور با دانلود منیجر دان کنم درست شد ولی اگه برخلاف حالت دان اصلی بری سرعتش خیلی میاد پایین من با مرورگر با سرعت 20 کیلوبات دان میکردم ولی وقتی بزور دادم دانلود منیجر سرعتش شد 5 

یعنی یک چهارم برار 

2 این به نظرم ترسناک ترین پستی بود که اینجا وجود داره (مشکلاتش مخصوصا)

3 با اجازه من برم تمرین کنم که حد اقل بتونیم با چوب اتیش درست کنیم 

مامان اون سنگ چخماق های من  کجان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

با 20 کیلوبایت دانلود میکنی؟ .
کبریت و نفت و اینا هست نگران نباش

اره با 20 اونم اوج خوششانسی معمولا بین 10 تا 15  هست (انقدر حال میده برا یه ویدیو 12 دقیقه ای باید 4 ساعت منتظر باشم )

مگه سرعت یکی شما چقدره ؟

کبریت و نفت تولیدشون وابسطه به صنعته و اگر برق نباشه صنعتی نیست بالاخره که یه روز تمام میشه 

بعدم میگیم میریم نفتو دستی استخراج کنیم و میبیننم :اواااااااا نفتارو لولو بردهههههههه

اینقدر نفت رو دستمون مونده که حد نداره یه مدته صادراتش خوابیده تا سال ها داریم

منم میدونم داریم منظورم یه چیز دیگس بیشتر دقت کن (دکل نفتی  .... راهنمایی من )

تو منظور منو نگرفتی میگم اونقدر نفت توی بشکه آماده داریم که تا سالها بشه استفاده کرد ولی اگه این اتفاق هم بیفته ایران همشو میفرسته یمن و اطراف خودمون تو تاریکی دست و پامون میشکنه

الان من نفهمیدم من نگرفتم یا تو نگرفتی  ؟؟؟؟شاید منظورا یکی هست خودمون نمیفهمیم؟؟

من میگم همش هپلی هپو میشه 

یعنی انگار ثروتمند باشیم ولی گدایانه زندگی کنیم  ثروت مون رو تو قمار ببازیم  یا......

میگم اینا حرف سیاسی نیست هست؟؟؟

نیان پسفردا مارو به اتهام ضد دولت بگیرن ؟؟؟

بعد الکی الکی پخ پخ میشیم 

(یه خدا من هیچ منظوری از این حرف ها ندارم ؟؟؟)

 

 

ولش کن اصلا این بحثثو .

اره بابا 

تو کجا زندگی میکنی 

اونجا هم گرمه 

ما که جنوبیم یه جوری هوا داغه که اگه تخم مرغ بزاریم بیرون راحت پخته میشه خخخ

منم تقریبا وسطای کشورم اینجا هم افتضاحه ولی به پای شما نمیرسه

وسط کشور بزار حدث بزنم ؟؟؟

اصفهان یا تهران 

این دوتا آب و هواشون یکیه

یعنی باورم نمیشه این عنکبوت خوشگله هست باورم نمیشه که خودم از نقشه که خودم تعوریشو دادم  بترسم 

دیدم یکم داخل سفیده گفتم اینترنت ضعیفه بد شده .موس رو بوردم اونور که صفحه رو بیارم پاین تر 

شانسی رفت روش  یعنی نزدیکبود  سکته کنم (چون من از عنکبوت میترسم فوبیا  دارم ) 

واقعا ترسیدم 

مرسی که زحمتش رو کشیدی خسته نباشی 

حتما رو بچه فامیل اجراش میکنم (اره ازار دارم خیلی باحال میشه ) یه بار هم ابلیمو دادم یه بچه 2 ساله خورد 

صورتش کاملا جمع شد خخخخخ

خیلی جالب نشد الان دقت کردم تارشم غیب شده 

.

مگه نیست ؟؟؟؟؟

من جغرافیام ضعیفه درمورد کشور مون (اب و هوا رو نمدانم فقط میدونم شمالا بارون زیاده )

من اصففهان دوست تهران رو هم دوست برا همین این دوتا رو گفت م 

نگفتی کجایی هستی ؟؟

من خودم زاهدان به دنیا امدم ولی خانوادم همه شمال به دنیا امدن (من فقط جنوبی حساب میشم یا اونا هم جنوبی حساب میشن ) 

توی اون وبلاگم چند بار گفتم کجایی هستم
تو فقط 

اره من فقط یجورایی احساس تنهایی خاصی  داره فقط من جدا شدم بقیه پدرم و مادرمو خواهرامو هم گرگانی هستن 

تو. که این همه تایپ کردی بنویسی تو وب دیگم چندجا گفتم خوب یه کلام میگفتی کجایسی هستی راحت تر نبود ؟؟؟؟

.

مشکلاتش چقدر شبیه کتاب پسری رو پل بود 0_0

اون عنکبوتههههه

خدایاااا اون عنکبوتهههههههه

دمت گرممممممم

سکته کردم

نخوندم ولی همه احتمالات رو توی کشورای پیشرفته از پیش درنظر میگیرن و برای مقابله باهاش آماده میشن

20 کلیوبایت که خوبه

مال من 13 :/

نت تموم شده😭😭😭

بعد با این 13 کیلوبات دارم کتاب دان میکنم:/

.

بیان اکانتم واس 24 ساعت مسدود کرده بود

 

مگه اکانت داری؟

سایت شمارو باید گلبارون کرد انقد،ناااابه

اوه ممنون .

یا خود خدااااا

خداکنه نیااااد وای نمیشهههههمن از تاریکی میترسمممم

ولی اگه بیادم کلاس انلاینا کنسل میشه خوبه 😂😂😂

تو از اونایی هستی که آرزو میکنن معلمشون تو راه مدرسه تصادف کنه که نتونه بیاد امتحان بگیره .

اره دقیقا 

الان ارزو میکنم کرونا بگیره نتونه درس بده 😂😂😂😂😂🤪🤪

..

بچه ها تا جایی که میتونید برق ذخیره کنید چون که........

بریزیم توی جیبمون؟
قضیه به این سادگی نیست دستگاه های برقی از کار بیفتن حتی اگه برق تولید کنی بازم دستگاهت بخاطر پالس های شدید الکتریکی نمیتونن کار کنن

مای پشم 5

اییی خخخدداا

نمدونم چرا هرکار میکنم پشمام بریزه نمیریزه

اصلا عجیبه

شب ها از ترس خوابم نمیبره ولی باد هم پشمام رو نمیبره

ولی جالب شد

از یه طرف امریکای بد بخت با اون پیش بینی اکونومیست از یه طرف کرونا

از یه طرف یه چند تا واکسن تو اینگلیس و امریکا و.... اینا اومده که فلج میکنه و کلا مثل مریضیه

ازه یه طرف اخرالزمان

از یه طرف پیش بینی های اکونومیست

و..............................................................................................................................

 

جنس پشمات خوبه .

دعا کن اتفاق نیفته

 

 

راستی یه جوک یادم اومد الان بهت میگم

 

 

یه روز یه معلم به دانش آموزاش میگه دعا کنید کرونا بره دعای شما بچه ها زودتر مستجاب میشه

 

 

همه بجز یه نفر دعا میکنن معلم بهش میگه عزیزم شما چرا دعا نمیکنین؟ میگه اگه دعای ما مستجاب میشد شما هزار بار رفته بودین زیر تریلی معلم بدبخ سکته کرد!🤣🤣🤣

 

.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی